Изглаждат още 16.5 км от "вълните" на магистралата при Чирпан

Ограничават изцяло движението между връзката с АМ "Марица" и "Чирпан - Изток"

Обратно в новината

Коментари - Изглаждат още 16.5 км от "вълните" на магистралата при Чирпан | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Каква е причината за вълните? - неправилно изпълнение? Наказани и затвор?

Що народ си отиде ... а в протоколите вината винаги ... несъобразена скорост!Много удобно и лесно.

За незнаещите които сега ще започнат да плюят ГЕРБ ТЕзи участъци са строени 2005-6-7 година.Открити са от другаря Станишев. Съответно пропагандата ще се изсипе върху...???-познайте.

това заплаха ли е?

До следващият дъжд!

Този участък е строен през времето на другаря Станишев. Но червените кхмери нагли премълчават. Гетбаджиите крадат само при правителство на ГЕРБ. БСП и ДПС непрестанно! БСП чиновниците и саботират вътрешно проектите. Цялата политическа администрация е или проста или изцяло безразлична към реално полезни и смислени , дълготрайни решения за българите.

Да не мислиш че се прави лесно магистрала бе клепар !

Като за последно Герберастките крадци ще усвоят още няколко милиончета преди да бъдат позорно изритани на 4.4

До кога ще продължи ремонтът?

Все тая, Боко е във властта от 20 години. За кмет го издигна масажистът на бай Тошо...

Чета и се умилявам... ГЕРБерските поклоници твърдят че този участък е строен от Тройната коалиция, обаче ако това е вярно значи това което са построили от Тройната държи 15-на години а това което са направили от ГЕРБ вече по 15-на пъти е ремонтирано за има няма 11 години. Ех, език мой враг мой... ама то от калники какво да очаква човек;)

Общата дължина на автомагистрала „Тракия“ е 360 km, като последният участък е пуснат в експлоатация на 15 юли 2013 г., 40 години след започване на изграждането ѝ.[1]

Боко е във властта от 20 години. За кмет го издигна масажистът на бай Тошо... Той е не по-малко "червен".

Този път на ГЕРБ ще им е изключително трудно да фалшифицират Изборите. Ще бъдат следени под лупа. Вече и в света разбраха как печелят. А и изпечения мошеник Цветанов вече го няма ...

Ремонт на ремонта!

От "БАТКО и БРАТКО" през "ЦЕЦО и КУМЕЦО" до "БАЦКО и ЧЕКМЕДЖЕТО".. А кат си спомни човек как се търсеше АКТ 16 на бригадирите дето строили Прохода на републиката.. И как се пънеше Бочко да не го пуска след ремонта.. Апропо - за Прохода на републиката някой да е чул за срутища, за нагънала се настилка?

Тракия (магистрала) от Уикипедия, свободната енциклопедия Направо към навигацията Направо към търсенето Емблема за пояснителна страница Вижте пояснителната страница за други значения на Тракия. Mw A1 BG.svg Тракия Magistrala-Trakia-pri-Vakarel.jpg „Тракия“ близо до Вакарел Страна България От София До Бургас Дължина 360 km (построени: 360 km) Bulgarian A1 map.svg Тракия в Общомедия Автомагистрала „Тракия“, означена като А1, е автомагистрала в Южна България. Тя свързва столицата София с Пловдив и продължава към Бургас на брега на Черно море. Магистралата е част от Паневропейски транспортен коридор 8. Общата дължина на автомагистрала „Тракия“ е 360 km, като последният участък е пуснат в експлоатация на 15 юли 2013 г., 40 години след започване на изграждането ѝ.[1] Съдържание 1 Име 2 Изходи 3 История 4 Договори и тръжни процедури 5 Строителство 5.1 Изграждане: 1978 – 2010 (София – Оризово) 5.2 Лот 1 Оризово – Стара Загора 5.3 Лот 2 Стара Загора – Нова Загора 5.4 Лот 3 Нова Загора – Ямбол 5.5 Лот 4 Ямбол – Карнобат 5.6 Лот 5 Карнобат – Бургас 6 Магистрални връзки 7 Инфраструктура 7.1 Тунели 7.1.1 Траянови врата 7.2 Виадукти 7.2.1 Вакарел 8 Галерия 9 Любопитно 10 Източници 11 Външни препратки

кога е строен тоя участък, бе, червен педал

Супер! "Ремонтираната" част вече тресе...малко по-леко от преди, но тресе... Просто крадене до откат!

дето Станишко го е изградил ли?

ама никак не си в час, май

Поздравяваме нашио съселянин д-р БорисOff с любимите му песни в нов аранжимент - " камАните падат", "плувай, плувай варненско лай. но", "отдоле иде подземен влак", "шуми Марица и се вълнува". Желаем му здраве и доживотна без замяна.!

Борисов и дежурният „куфар“ в джипката Нанков са в критична пиар ситуация. Падащи камъни удариха супер продукцията, снимана от Шехерезада по пътища и магистрални отсечки. Розовите репортажи секнаха още след конфузния срив на скална маса на пътя към Рилския манастир, а Борисов и „куфара“ позираха пред камерата само дни преди това. Бах мааму, рекоха си дори заклети гербаджии, като видяха и чуха, че пак природата е винова, а не някой началник на блага заплата. Това най-много дразни българинът, затова и Борисов от години набляга на обвиненията, че комунистите не са направили нищо, а каквото все пак са построили, но е калпаво, та се налага да застроява държавата отначало. Митът рухна много бързо. Причината я знаят всички: кражба на голяма част от инвестираните средства. Още не свестили се от падналите камъни към манастира, почнаха да се сриват скали и кал на други места. Шосето към Своге още е затворено, а от АПИ повтарят едни и същи алабализми за дъжд, подпочвени води и прочие „страхотии“, които, видите ли, се случват единствено в България. Черешката на тортата в Борисовия ПР – метрото, му нанесе удар под кръста. Подът на отсечка от трасето между станция „Театрална“ и „Хаджи Димитър“ се продъни. Вадата, известна като Перловската река, вдигнала вълни 9 бала, почвата не издържала и пясъкът се втечнил. Запомнете тази умност: втечнен пясък. Направихме обстойна проверка за поддръжката, екплоатацията, контрола и възникналите аварии в метра по цял свят. Такава повреда не е отбелязана никъде. Не че няма проблеми, но като обяснените у нас – няма. А метрото в Будапеща минава под Дунав, в Лондон – под Темза, до тях са Парижкото, Петербургското, в Китай, САЩ и пр. Борисов мълчи, а изпратените в телевизиите разбирачи са ултра неубедителни, смешни и жалки. Само, че и гербаджии научиха кой е строителят и се направиха съответни изводи. Поредни… Скална маса едва не размаза кола и на любимката на Борисов – магистрала „Струма“. Човекът с тъпана от АПИ вика: Поставената мрежа е задържала за малко свличането на скална маса“. Този човечец наистина е жалка картинка. Но няма как да е друго, като е препоръчан от Нанков, бил е зам., а след това и титуляр областен управител на Ловеч, а образованието му е икономическо или юридическо, не е много ясно. Познанията му за пътищата са колкото и тези по суахили навярно. Практика в ГЕРБ е такива хора да се спускат – а те се съгласяват - да отговарят за неща, от които нямат понятие. Ако този чуе какво говорят за него истински пътищари (така наричат експертите, завършили специалност „Пътно строителство“), ще се гръмне начаса… Не че Нанков със завършената „География“ и след това задочно магистратура в СУ „Регионално развитие и управление“, отбира нещо от пътища… Но и двата са верни на партията-кърмилница дейци и това явно е достатъчно. А земя и камъни се сриват все повече и оголват некадърността на управлението. Преди избори това е наистина лоша работа. Волът като рие, на гърба си рие, - е казал народът. Свличане спря движението по пътя Крумовград – Момчилград. Камъни затрупаха и отсечка на жп линията в района на Черна Места, Благоевградско. Проблемите в Кресненското дефиле не спират. Получава се предизборна кампания с лозунги, джипка и падащи камъни. Нещо като Rolling Stones… Накрая Мик Джагър и компания ще излязат виновни, ако Борисов и ГЕРБ се спънат по пътя към така бленуваната победа на 4 април... Всъщност по-подходяща за премиера и компания е "Kамъните падат, падат от небето. Капка ми падна на сърцето - изпълнение на бат' Милко Калайджиев.

Sm3hurk0

Ще вземе да ги уморите от глад тия дето са на хранилката.... По-полека с ремонтите.... и те са хора.., к'во Ше ядът ?

Моля Герб не ремонтирайте магистралата че ще я развалите

избори за НС - май никога. Единствените избори, които организираха, бяха за президент - те фалшифицирани ли бяха?

Станишко да я беше построил като хората бе

Гробарска Работа ! Да идва по-бързо 4 април и да се свърши с тези Далавери и Далавераджии ! Нинова Обеща истината да възтаржествува и всички Мафиоти Изедници в СЦЗ ! Всички откраднати пари от нас тези Мафиози и Буди , Догановци , Далаверковци и Цв. Цв. да влезат в Затвора , а не да се прикриват зад разни измислени Партии Търговски Дружества !

Те са си послали и пред тези, които ще ги следят. ЕС не означава по-малко мизерии. Онези поне знаят как да се прикрият, а когато ги пипнат лицемерничат. Не очаквам нещо да се промени, Бойко се добър гъзолизец!

Дали? Миналата седмица минах от там и е зле, много зле. Следващата зима ще е абсолютно същото. Не пиши без да знаеш дори за какво иде реч! Излагаш се. Ааааа, за теб било нормално :)

Е то и за римските пътища онщо взето не се е чуло да са се огънали. А и за правените преди ВСВ също. КАкто и за американските или швейцарските и въобще за голяма част от западните. Тъй че това, че БКП е успявало да строи ВЪОБЩЕ не значи, че само комунягите успяват да строят! Ама чеврените ви ограничени души забравят , че светът не е само капиталисти-комунисти! И в България не всички хора са разделени между партиен строй (БКП) и постпартиен строй ( БКП и всичките ѝ произовдни във властта).

20 години друг път, смятай ги на пръстите на двете си ръце, можеш ли

Тракия (магистрала) от Уикипедия, свободната енциклопедия Направо към навигацията Направо към търсенето Емблема за пояснителна страница Вижте пояснителната страница за други значения на Тракия. Mw A1 BG.svg Тракия Magistrala-Trakia-pri-Vakarel.jpg „Тракия“ близо до Вакарел Страна България От София До Бургас Дължина 360 km (построени: 360 km) Bulgarian A1 map.svg Тракия в Общомедия Автомагистрала „Тракия“, означена като А1, е автомагистрала в Южна България. Тя свързва столицата София с Пловдив и продължава към Бургас на брега на Черно море. Магистралата е част от Паневропейски транспортен коридор 8. Общата дължина на автомагистрала „Тракия“ е 360 km, като последният участък е пуснат в експлоатация на 15 юли 2013 г., 40 години след започване на изграждането ѝ.[1] Съдържание 1 Име 2 Изходи 3 История 4 Договори и тръжни процедури 5 Строителство 5.1 Изграждане: 1978 – 2010 (София – Оризово) 5.2 Лот 1 Оризово – Стара Загора 5.3 Лот 2 Стара Загора – Нова Загора 5.4 Лот 3 Нова Загора – Ямбол 5.5 Лот 4 Ямбол – Карнобат 5.6 Лот 5 Карнобат – Бургас 6 Магистрални връзки 7 Инфраструктура 7.1 Тунели 7.1.1 Траянови врата 7.2 Виадукти 7.2.1 Вакарел 8 Галерия 9 Любопитно 10 Източници 11 Външни препратки

Нещо липсва в картинката. Няма един черен джип. Или джипка беше? С вътрешно шкафче.

Нормално .Знаете ,че вълните като почнат от дълбокото корупционо море да се движат по асфалта и стигат някъде до цунами.После знаете ,че вълните по принцип не могат да се загладят и така се наливат пари за заглаждане,после пак и пак и пак........

Кaквoтo нaпрaвят крaдливaтa гeрбeриcткa cгaн ,вcичкo ce cрутвa и cвличa ,зaщoтo ca пълни нeкaдърници и крaдци !! Cкoрo излeзe eднo cрaвнeниe c нoрвeжкитe кaгиcтрaли ,и ce oкaзa ,чe нaшитe ca пo cкъпи c пo 300 хил. eврa нa килимeтър ,a тeхнитe нe ca мръднaли c гoдими !

Магистралата по времето на Станишев и крадливите комуняги.

не си в час, защото този участък, ПОСТРОЕН от ТРойната КОАЛИция, НЕ Е РЕМОНТИРАн. Хайде, с празни лафове при Корнито

Тройната коалиция.

ПРАВЕНА ОТГЕРБ, а от СТАНИШ ГЕЙ

питай СТАНИШКО БЕ, това е правено по негово време

Грешките на ГЕРБ са другаде. Нямат сили, ум и морал за да мотивират администрациите да мислят, да са съвестни и да са честни. А инфраструктурат асе разпада така или иначе. Защото е остаряла. ЗАщото е липсвала подръжка от десетилетия. Да не би отровното трио - БСП-ДПС- НДСВ да мислеха за друго освен кражби и разврат? Да не би ДПС арите по места да не крадат? Абсолщтно, АБ СО ЛЮТ НО !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! всички кадри на ДПС по властта крадат! А ДПС са си изцяло в комбина с БСП! Типичен пример е община Павел Баня! Червените продадоха изцяло вота на турски кмет. Симпатяга, отсякъл хиляди декари гора, изцяло под крилото на партийна и московска закрила. После всичко е между суша и наводнения. И Павел Баня е дреболия пред цялата национална картинка след управлението на БСП - ДПС . Това не оправдава ГЕРБ, но категорично не бива да се забравя!

В Китай това е час работа тука месеци. Но така е , като няма лапачка бавно движат. Корумпираните гробари

Нали той каза че Станишев не е построил и метър магистрала, па сега се опитвате да минете метър-)

Това "изобретение" беше на крадливото комсомолче Плевнелиев, дето ни уверяваше от екрана, че с пепел даже било по-добре. Ето това се казва липса на правосъдие, скапана съдебна система и корупция. Сега да ги накарат да плащат ремонта, а не пак отбюджета т.е. от народа. Скапаняци.

нали Станиш Гей го строи тоя участък с Тройната коалиция

Бъркаш духачев и манипулираш през 1913 година Станишко бе далече от МС.

Пак за Тиквата Крадлива да гласувате!

щяла да я строи Рада!

ще гласуваме за Корнела, Мая и Рада.