Изглаждат още 16.5 км от "вълните" на магистралата при Чирпан

Ограничават изцяло движението между връзката с АМ "Марица" и "Чирпан - Изток"

Обратно в новината

Коментари - Изглаждат още 16.5 км от "вълните" на магистралата при Чирпан | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

А кога ще почне изглаждане на изгладеното?

Само не разбрах защо ремонтът се прави в двете платна, вместо както навсякъде се прави в едното, а другото се ползва двупосочно? Така се избягват обходните маршрути, които ще разбият малките пътища и после няма да има кой да ги оправи.

Защото чакахме прекалено дълго

Герберастите мучат, че видиш ли отсечката е пусната от злите комунисти, в частност станишев и това е доказателство как се е крало при тях. Драги ТЪПАЦИ Да използвам вашия език, да ме разберете, да ви сер@ на дебилната логика, че магистрала, както и да е построена, може да изкара над 10 години БЕЗ ПОДДРЪЖКА, та после дебили като вас да цвилят, как ето, построена от комунистите и се скапа. ТОгава какво ще кажете за магистралите на Борисов, при които не се е крало, които са построени по най-върховни стандарти, които се РЕМОНТИРАТ МЕСЕЦИ СЛЕД ОТКРИВАНЕТО ??? Ей го бе, вчера и свлачище падна на Струма. А Струма от кого е построена тъпаци?

До Владо, вчерашната случка със свлачище на Струма пак е строена от Станишев и не разбра ли че когато е строено от бсп качеството е такова защото там е имало корупция!!!

Тактично не уточняват, че предния ремонтиран учасрък въобще не беше там, където са неравностите, а преди това. Дадоха няколко милиона за преасфалтиране на здрав участък. Чак сега започват да ремонтират проблемното трасе. Вече действат съвсем безугледно!!

Вярно е

За всички малоумни бързащи да плюят Борисов: МАГИСТРАЛАТА Е ПУСНАТА В ЕКСПЛОАТАЦИЯ ОТ 2007 ГОДИНА!!! ПРИ СЕРГЕЙ СТАНИШЕВ !!!

Нали така-)

3евзек

Издържа друг път. Ако имаше по-дълга памет, щеше да помниш, че още преди 2012 беше в състояние с коловози по цялата дължина без прекъсване и в кръпки, върху кръпките - нови коловози с нови кръпки, а върху новите кръпки - дупки. На Бойко магистралите имаха около 5 километра, които за нищо не ставаха, тях ги преасфалтираха основно и гаранционно. Сега по цялата им дължина се събират общо около 5-10 километра с кръпки, но коловози почти няма. По останалата дължина също няма.

А защо не е поддържана в следващите над 10 години при управлението на Борисов, дебиле от ГЕРБ? Каква е тази слабоумна логика, че магистралата може да се остави без поддръжка и после да се цвили как "ми така е построено от комунистите, ето, чупи се!"

Чалга страна, с чалга политика и чалга дейност. Важното е да се краде здраво, за да има пари за любовници, смъркане, яхти и чалга.

Много се радвам, че започнаха ремонт на магистралата. Сега е зимата, да ли са предвидили да полагат асфалта според стандартите за зимни условия. Вярно, че е по скъпо, но не сме българи и може да патим и това удоволствие за наша сметка.

до асфалта има много време. април, май... дано стане до лятото...

А междувременно патрулките снимат ли снимат.. Да во е а май... Ката скапана герберска . .

Не разбра ли че 2007 година е пусната отсечката. При брат ти Станишев. Бойко е бил кмет на София по това време. Майка ти да еба в комунистическия просТ гъз!

И тогава Станишев оряза държавните субсидии за останалите общини за да спасява Бойко... така кажи че да се сетим;)

Чукай дебиле Дай пример как на Запад оставят магистрала 13 години БЕЗ ПОДДРЪЖКА и после реват, че е скапана, щото е построена от предните.

Гаранцията е 10 години, къдравата настилка не е от вчера. Интересно е шкафа защо си затрая и изчака гаранцията да изтече, иначе ясно че не я е строи той, ама ряза лентички

Цената на ремонта е по-висока от цената на строителството!

От 2007 година е магистралата

Е на прецедателя на ПЕС. За който не знае г-н Станишев

А защо в годините след 2007, особено след лятото на 2009, не е ПОДДЪРЖАНА ????

Никъде другаде по света не съм виждал пътища с толкова лошо качество. Но явно толкова си могат от ВИАС, както всичко останало в БГ.

Едва ли просто работа да има и занапред,!

Не може ли първо да ремонтират лентите в едната посока, а след това в другата, за да не се налага затваряне на магистралата

Ти пък... Нали за тази работа акъл трябва...

Това съм го виждал в Италия. Затварят едното платно, работят от тъмно до светло, и на сутринта участък от 7-8 км е напълно готов. През деня на пречат на движението, а на следващата нощ изграждат другото платно.

много сте неблагодарни. . Човекът ви построи къдрави магистрали като бурно море, с грижа за вас. Докато стигнете до Чирпан сред люшкане, тръскане и разбити автомобили, ви се отщява да стигнете до морето. И така спестявате някой лев, а и давате хляб на работещите в автосервиз. Всичко е с грижа за вас, а вие пак плюете ;))))

Това е строено 2005- 2007 година , кой човек ги е строил , кажи троле .

Министър на строителството беше НАЗНАЧЕНИЯ ЗА ПРЕЗИДЕНТ РОСЕН ПЛЕВНАЛИЕВ. И сега всичко се повтаря.

Ако ги изглажда оня пожарникар със Жипа . . . пази боже. По-добре да не ги пипа.

Като затворин тецовете да видим какви боклуци ще слагате?

С ютия ли гладят ?!? Как може да пишете такива глупости, на всичко отгоре и неверни ?!?!

Браво!Най сетне ще сменим згурията в основата с нова такава.На преференциални цени....

Както казват комунягите - асвалт не се ядял - ама като гледам по времето на тройната коялиция бая са си ръбали от асвалта другарите. СерГея и Мадридския крадещ от какво си направиха дворците в Швейцария?

Министър на строителството беше НАЗНАЧЕНИЯ ЗА ПРЕЗИДЕНТ РОСЕН ПЛЕВНАЛИЕВ. И сега всичко се повтаря.

3евзек

И режимът на тока в средата на 80-те беше по соросоидно време, нали?

Хората с гладък мозък само това си могат - да заглаждат. Година след година. Заглаждат пътища, заглаждат дюни, дори блокове напоследък тръгнаха да заглаждат.

Цялата държава изглежда като след война. И въпреки това има пишещи ЗА тези боклуци на власт!

щото е като след война за това във банките има стотици милиарди спестявания, затова по границите със Гърция и Турция през лятото се чака по 5-6 часа и хотелите им са пълни със българи и за това се строи като за световно. Ама апокалиптичните картини са само във пияните ви от Боярыщник червени бетонни тикви.

Хотелите ИМ са пълни с българи. Техните. А, не забравяй също, че сме на първо място по смъртност в света. 11 място по свобода на медиите. Знаеш как е нататък.

И к'во искаш да кажеш? Хората да даряват? За да построим магистрали, да се санират блоковете? Хайде да събираме капачки за заплатите на боклуците в парламента?

Има бе - на любимеца ти тиквоний, дясната му ръка цвъки, и прасето! Казано накратко тия милиарди са на под 1% от населението! Ама като си толкова тъп, че и на тъпотии хващаш вяра, какво да те правим >?!?

Тая мантра се изчерпа, за мен няма разлика между червените и боко

Е Еленка Йончева да вземе проба от магистралата която нейният приятел ,любовник и тогавашен министър -председатвл ни е направил

Решението е лесно, но се вдигнаха всички фирми и депутати от всички партии против честността и прозрачността - назначаване на независими международни фирми, които да обследват качеството на построеното преди приемане и разплащане с фирмите.

Хаха Мутрите раздават поръчки като за последно на Шиши.

Не може да е ОЩЕ 16,5 км и в същото време след това да остават 23,5 км,защото общата дължина на неравната отсечка е точно 40 км. Ако е така кактоф сте го написали, означава че досега не е изглаждано нищо.

Е точно така е бе човек, ДОСЕГА 0 НУЛА километра, а сега ЩЕ изгладят ОЩЕ. То и аз така ДОСЕГА 0 НУЛА, а сега ЩЕ..... На приказки сме гоУема работа :))

Не е интересно кой го е строил, а кой го е приел и контролирал. В момента, в който двама-трима професори и надзорници влязат в кауша, ще е денят , в който нещата ще тръгнат нагоре!

Изглаждат...... НЕКАДЪРНЦИ, КРАДЦИ, МОШЕННИЦИ НА ЕДРО, СХЕМИ, СХЕМИ,.... ТОВА СМЕ НИЕ. ВСИЧКИ. Аз съм българче и силна майка мене е родила; с хубости, блага обилна мойта родина е мила. Аз съм българче. Обичам наште планини зелени, българин да се наричам – първа радост е за мене. Аз съм българче свободно, в край свободен аз живея, всичко българско и родно любя, тача и милея. Аз съм българче и расна в дни велики, в славно време, син съм на земя прекрасна, син съм на юнашко племе.

По принцип през 10 години трябва да се прави рехабилитация на магистралите - преасфалтиране и подмяна на мантинели и огради. Това, че в България след 30-40 години се сещат, че магистралите (или тунела/моста) били за ремонт, а в същото време се бият у гърдите, колко строели нови си е български патент.

Гледам, че Севда е мобилизирала герберасткия тролетариат.

Ще издържи ли до лятото? А между Стара Загора и Бургас кога ще ремонта, или е още в гаранция????

Какъв Пи Си Ай , какъв Рън Уей !?! Какви 5 лева ? Изпълнителя се казва : ПРОФЕСОР ,ДОКТОР , ИНЖЕНЕР НИКОЛАЙ МИХАЙЛОВ !!! Който на всичкото отгоре е и ДЕКАН на ТРАНСПОРТНИЯ ФАКУЛТЕТ на УНИВЕРСИТЕТА по Архитектура СТРОИТЕЛСТВО и Геодезия ! Това е човекът ,който обучава БЪДЕШИТЕ ИНЖЕНЕРИ на ТРАНСПОРТНО СТРОИТЕЛСТВО в България !!!! Алоооо УПРАВЛЯВАЩИТЕ !?! КЪДЕ СПИТЕ !?! PS : Пътя край Своге с 20-те жертви е също негово дело !!!

видеото към материала, казва интересни неща за технологията, по която е строено 2006-2007 година https://blitz.bg/obshtestvo/total-shcheta-ochevidtsi-razkazvat-za-uzhasa-na-am-struma-video_news796934.html

Както казват комунягите - асвалт не се ядял - ама като гледам по времето на тройната коялиция бая са си ръбали от асвалта другарите. СерГея и Мадридския крадещ от какво си направиха дворците в Швейцария?

В българският новоговор ,освен разните неолибелани бълвочи има вече нова лумпенска дума "срутище".Интересно кой ли го измисли??????

Това си е строителен термин това, че ти не го знаеш си е твой проблем!

Като обобщим "строителните" новини от седмицата излиза че Борисов започва един, само един, ремонт на нещо което Станишев му е оставил в наследство... докато това което Борисов е построил самостоятелно до година, максимум две, излиза в авариен ремонт, който след това също се нуждае от дооправяне... и няма значение дали е метро, магистрала или тръбопровод;)

Да обобщим: Ако Станишко не беше сглупил да построи този участък, щеше да е безгрешен, защото нямаше да има какво да се ремонтира

що се вреш между шамарите?! цитат : 19.02....2011 Правителството на Сергей Станишев е строило пътища 6 пъти по-бързо и по-ефективно от кабинета "Борисов". Това стана ясно от вчерашния парламентарен контрол, когато министър Росен Плевнелиев отговори на депутатски въпроси. Бившият министър Асен Гагаузов представи данни, според които реално построените и ремонтирани пътища в мандата на Борисов са около 300 километра. Докато при предишното правителство за това време са завършени шест пъти повече проекти. Гагаузов разкри, че има застинали пътни проекти от края на 2009 г. досега и че правителството няма понятие откъде ще осигури финансиране за завършването им. Нямате дори споразумения с фирмите изпълнители, не сте им изплатили дължими суми, не знаете и как ще бъдат осигурени тези 700 млн. лв., нужни за планираните пътни строежи и ремонти, атакува министъра социалистът. Гагаузов бе провокиран от формалното изказване на Плевнелиев, който изчете подробна програма на МРРБ как ще се завършват всички магистрали и транзитни пътища до края на 2013 г. Въпреки розовите обещания Плевнелиев не можа да обясни защо средствата, отпуснати от бюджета на АПИ за проучване на пътни проекти, не се усвояват в последните години. Едва 1 млн. лв. ще се отделят за нови проекти, а близо 30 млн. ще отидат за забавени стари плащания от 2009 г. досега, разясни Димчо Михалевски от БСП. Три участъка от магистрали трябваше да бъдат завършени през 2010 г. Отложени са обаче 6 проекта с дължина 414 километра за 200 млн. лв. Други десет изобщо не са стартирали. Говорим за незапочнати проекти с обща дължина 717 км, обърна се към министъра Асен Гагаузов. Той бе категоричен, че амбициозните планове на правителството ще си останат само пожелания. Социалистът дори прогнозира, че магистралите на ГЕРБ може да не са факт дори и през 2020 г. Янаки Стоилов пък постави въпроса за тунел под прохода "Петрохан". Той призова Плевнелиев да включи съоръжението в проектите за финансиране по европейски програми след 2014 г. Предложението за тунел под "Петрохан" идва в момент, когато се очаква отговор от ЕК за финансирането на много по-мащабен проект - магистрала "Хемус". Надеждите на управляващите са по програма "Транспорт" за 2014-2020 г. да бъдат отпуснали 1 млрд. евро за тази магистрала. Според Янаки Стоилов обаче тунелът има не само национално, но и европейско значение. Ако не се направи, ще говорим за Западните покрайнини, които ще влязат вече на територията на нашата страна. От вас не се изисква да реализирате този проект във вашия мандат, а да го заложите за следващите години като част от приоритетна европейска мрежа, подчерта Стоилов. Плевнелиев репликира, че засега няма ясни аргументи за включване на тунел под "Петрохан" в списъка с приоритети.

Е тука е заровено кучето: "цитат : 19.02....2011" От 2011 доста време мина

Лошото е, че и около Ямбол почва да друса напречно. Та и там предстои скоро. Отделно коловози от тирове.

Когато пътувам с чужденци по магистрала "Хемус" ,те не могат да срият възхищението си от трасето и гледките и питат кой я построил.Обяснявам им ,че е проектирана от български инженери ,построена с български материали и български работници,а използуваната техника е била българска ,съветска ,чехословашка ,немска Обяснявам ,че магистралата е построена преди 40 години и виадуктите са все така непоклатими.

И чужденците сигурно цъкат с език а? Такива чудеса не видели. Смешко само в Неапол има повече виадукти отколкото в цяла България

Което ще рече, край на чуждестранните туристи,защото десетки хиляди чужди туристи тръгваха на път за България,за да видят с очите си това чудо на герберазкото строителство и да се насладят на неповторимите преживявания от пътуването си по герберазките пътища .

Без да защитавам никой, конкретно това чудо е продукт на НДСВ и тройната коалиция. Не че ако беше на друг, щеше да е различно.

Я по-добре иди да оближеш дупето на Станишко, че той ги сътвори тез вълни с онези двамацата батко-братко татко... кви бяха. Ама не е удбно да се помни нали?

А свлачищата и срутищата, какво ще ги правим ??? Гарантирано от ГЕРБ !!!

Убиват номера

Сте забравили съсела праи този участък. Комунисти да ги ева

Дълго и най-вече некачествено и скъпо ,както го правят фирмите свързани с правилните политически лица от управляващата коалиция и най-вече с мин.придседателя .Още преди да е завършен ,ще започне ремонт на ремонта.Сигурно цялата магистрала е в такова състояние.

Края на юли искам всичко да бъде тип топ, че мисля да ода на слънчака и немам намерение да минавам през некакви села. Нагледах се на селяни и селяндури в сф

Щото до края на юли Корона вируса те е утрепал

ще и кажа да ти дойде на погребението Даже и аз ще дойда...с голям кеф

Поне изтрийте и моя коментар...щото така все едно си говоря сам

а на място ползват коли под наем;)

От ремонти, не можем се уреди да ги ползваме. Ще режем ли лентичка след ремонта?!

На сайта на АПИ има картинка, ремонта е 11.5км, но обхода е почти 20км по селски път и по околовръстното на Чирпан. Дупe да им е яко на пътуващите и на окачването на колите им. Срок за изпълнение на ремонта НЕ Е ОПОВЕСТЕН, което най-вероятно означава, че е скандален!

Абсолютно А иняче плащаме винетки за магистралите

винетките са за всички пътища извън населените места, Не само за магистралите, ба

Кой плаща?

Как така плащаме толкова много милиони и ще ни дадат ДВЕ ГОДИНИ ГАРАНЦИЯ за пътя бе ,Тея нормални ли са- тая гаранцията е по-малка и от на китайски електроуред... По-малко от десет години гаранция за този ремонт няма да приемем НИЕ ГРАЖДАНИТЕ СИ ПЛАЩАМЕ ДАНЪЦИТЕ И НЯМА ДА ВИ ОСТАВИМ ПОВЕЧЕ ДА СЕ ПОДИГРАВАТЕ И ГАВРИТЕ С ЖИВОТА ИБЕЗОПАСНОСТА НИ.

А за кога е насрочено изглаждане на изглаждането?

Тази "магистрала" е още едно доказателство,че България от циганин,турчин и комунист нищо хубаво не е видяла!

От демократите най-хубавото видя.

Така е. Тулупа си остана комунист. Не успя дори и социалист да стане! Аха да стане социалист и "демокрацията" победи! Ура аааааа!

Демократите управляваха само 4 години и извадиха страната от най дълбоката криза Което разбира се не се хареса на руснаците

Не се казва колко ще продължи ремонта?

То не се и знае :D

Дълго и най-вече некачествено и скъпо ,както го правят фирмите свързани с правилните политически лица от управляващата коалиция и най-вече с мин.придседателя .Още преди да е завършен ,ще започне ремонт на ремонта.Сигурно цялата магистрала е в такова състояние.

Тамън ще ремонтират едните вълни и ще изникнат нови. Докато пускат претоварени тирове и не ги глобяват със солидни глоби и докато строителите не носят отговорност така ще е !

Днеска на обяд ядох олио сол и пипер и една глава лук Добре е

щом има един хляб на ден няма страшно

У Русия и това нямат...

Моля, някой компетентен да каже февруари дали е подходящ за строеж и ремонт на пътища. Благодаря.