Изглаждат още 16.5 км от "вълните" на магистралата при Чирпан
Ограничават изцяло движението между връзката с АМ "Марица" и "Чирпан - Изток"
Обратно в новинатаКоментари - Изглаждат още 16.5 км от "вълните" на магистралата при Чирпан | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
гневен (нерегистриран)
А кога ще почне изглаждане на изгладеното?
БМ (нерегистриран)
Само не разбрах защо ремонтът се прави в двете платна, вместо както навсякъде се прави в едното, а другото се ползва двупосочно? Така се избягват обходните маршрути, които ще разбият малките пътища и после няма да има кой да ги оправи.
ХХХ (нерегистриран)
Защото чакахме прекалено дълго
Владо (нерегистриран)
Герберастите мучат, че видиш ли отсечката е пусната от злите комунисти, в частност станишев и това е доказателство как се е крало при тях. Драги ТЪПАЦИ Да използвам вашия език, да ме разберете, да ви сер@ на дебилната логика, че магистрала, както и да е построена, може да изкара над 10 години БЕЗ ПОДДРЪЖКА, та после дебили като вас да цвилят, как ето, построена от комунистите и се скапа. ТОгава какво ще кажете за магистралите на Борисов, при които не се е крало, които са построени по най-върховни стандарти, които се РЕМОНТИРАТ МЕСЕЦИ СЛЕД ОТКРИВАНЕТО ??? Ей го бе, вчера и свлачище падна на Струма. А Струма от кого е построена тъпаци?
Simvola (нерегистриран)
До Владо, вчерашната случка със свлачище на Струма пак е строена от Станишев и не разбра ли че когато е строено от бсп качеството е такова защото там е имало корупция!!!
Киро (нерегистриран)
Тактично не уточняват, че предния ремонтиран учасрък въобще не беше там, където са неравностите, а преди това. Дадоха няколко милиона за преасфалтиране на здрав участък. Чак сега започват да ремонтират проблемното трасе. Вече действат съвсем безугледно!!
ХХХ (нерегистриран)
Вярно е
Жорж (нерегистриран)
За всички малоумни бързащи да плюят Борисов: МАГИСТРАЛАТА Е ПУСНАТА В ЕКСПЛОАТАЦИЯ ОТ 2007 ГОДИНА!!! ПРИ СЕРГЕЙ СТАНИШЕВ !!!
И издържа до сега... а на Бойко срутище до свлачище;) (нерегистриран)
Нали така-)
3евзек
Издържа друг път. Ако имаше по-дълга памет, щеше да помниш, че още преди 2012 беше в състояние с коловози по цялата дължина без прекъсване и в кръпки, върху кръпките - нови коловози с нови кръпки, а върху новите кръпки - дупки. На Бойко магистралите имаха около 5 километра, които за нищо не ставаха, тях ги преасфалтираха основно и гаранционно. Сега по цялата им дължина се събират общо около 5-10 километра с кръпки, но коловози почти няма. По останалата дължина също няма.
Владо (нерегистриран)
А защо не е поддържана в следващите над 10 години при управлението на Борисов, дебиле от ГЕРБ? Каква е тази слабоумна логика, че магистралата може да се остави без поддръжка и после да се цвили как "ми така е построено от комунистите, ето, чупи се!"
ВикторЦонков
Чалга страна, с чалга политика и чалга дейност. Важното е да се краде здраво, за да има пари за любовници, смъркане, яхти и чалга.
Poriv (нерегистриран)
Много се радвам, че започнаха ремонт на магистралата. Сега е зимата, да ли са предвидили да полагат асфалта според стандартите за зимни условия. Вярно, че е по скъпо, но не сме българи и може да патим и това удоволствие за наша сметка.
Споко (нерегистриран)
до асфалта има много време. април, май... дано стане до лятото...
Аззз (нерегистриран)
А междувременно патрулките снимат ли снимат.. Да во е а май... Ката скапана герберска . .
Ей тъп (нерегистриран)
Не разбра ли че 2007 година е пусната отсечката. При брат ти Станишев. Бойко е бил кмет на София по това време. Майка ти да еба в комунистическия просТ гъз!
А по времето когато фалира Софийска община? (нерегистриран)
И тогава Станишев оряза държавните субсидии за останалите общини за да спасява Бойко... така кажи че да се сетим;)
Владо (нерегистриран)
Чукай дебиле Дай пример как на Запад оставят магистрала 13 години БЕЗ ПОДДРЪЖКА и после реват, че е скапана, щото е построена от предните.
2323 (нерегистриран)
Гаранцията е 10 години, къдравата настилка не е от вчера. Интересно е шкафа защо си затрая и изчака гаранцията да изтече, иначе ясно че не я е строи той, ама ряза лентички
ЦЦ (нерегистриран)
Цената на ремонта е по-висока от цената на строителството!
Ей тъп (нерегистриран)
От 2007 година е магистралата
И .... (нерегистриран)
Е на прецедателя на ПЕС. За който не знае г-н Станишев
Владо (нерегистриран)
А защо в годините след 2007, особено след лятото на 2009, не е ПОДДЪРЖАНА ????
бг (нерегистриран)
Никъде другаде по света не съм виждал пътища с толкова лошо качество. Но явно толкова си могат от ВИАС, както всичко останало в БГ.
Анонимен (нерегистриран)
Едва ли просто работа да има и занапред,!
Петър74 (нерегистриран)
Не може ли първо да ремонтират лентите в едната посока, а след това в другата, за да не се налага затваряне на магистралата
?? (нерегистриран)
Ти пък... Нали за тази работа акъл трябва...
@ (нерегистриран)
Това съм го виждал в Италия. Затварят едното платно, работят от тъмно до светло, и на сутринта участък от 7-8 км е напълно готов. През деня на пречат на движението, а на следващата нощ изграждат другото платно.
Ама (нерегистриран)
много сте неблагодарни. . Човекът ви построи къдрави магистрали като бурно море, с грижа за вас. Докато стигнете до Чирпан сред люшкане, тръскане и разбити автомобили, ви се отщява да стигнете до морето. И така спестявате някой лев, а и давате хляб на работещите в автосервиз. Всичко е с грижа за вас, а вие пак плюете ;))))
ДА (нерегистриран)
Това е строено 2005- 2007 година , кой човек ги е строил , кажи троле .
Gogo (нерегистриран)
Министър на строителството беше НАЗНАЧЕНИЯ ЗА ПРЕЗИДЕНТ РОСЕН ПЛЕВНАЛИЕВ. И сега всичко се повтаря.
2233 (нерегистриран)
Ако ги изглажда оня пожарникар със Жипа . . . пази боже. По-добре да не ги пипа.
Spoko (нерегистриран)
Като затворин тецовете да видим какви боклуци ще слагате?
СМЕХХХ (нерегистриран)
С ютия ли гладят ?!? Как може да пишете такива глупости, на всичко отгоре и неверни ?!?!
007 (нерегистриран)
Браво!Най сетне ще сменим згурията в основата с нова такава.На преференциални цени....
Хан Крум (нерегистриран)
Както казват комунягите - асвалт не се ядял - ама като гледам по времето на тройната коялиция бая са си ръбали от асвалта другарите. СерГея и Мадридския крадещ от какво си направиха дворците в Швейцария?
Gogo (нерегистриран)
Министър на строителството беше НАЗНАЧЕНИЯ ЗА ПРЕЗИДЕНТ РОСЕН ПЛЕВНАЛИЕВ. И сега всичко се повтаря.
3евзек
И режимът на тока в средата на 80-те беше по соросоидно време, нали?
| (нерегистриран)
Хората с гладък мозък само това си могат - да заглаждат. Година след година. Заглаждат пътища, заглаждат дюни, дори блокове напоследък тръгнаха да заглаждат.
11 (нерегистриран)
Цялата държава изглежда като след война. И въпреки това има пишещи ЗА тези боклуци на власт!
Хан Крум (нерегистриран)
щото е като след война за това във банките има стотици милиарди спестявания, затова по границите със Гърция и Турция през лятото се чака по 5-6 часа и хотелите им са пълни със българи и за това се строи като за световно. Ама апокалиптичните картини са само във пияните ви от Боярыщник червени бетонни тикви.
Точно. (нерегистриран)
Хотелите ИМ са пълни с българи. Техните. А, не забравяй също, че сме на първо място по смъртност в света. 11 място по свобода на медиите. Знаеш как е нататък.
оооофффффф (нерегистриран)
И к'во искаш да кажеш? Хората да даряват? За да построим магистрали, да се санират блоковете? Хайде да събираме капачки за заплатите на боклуците в парламента?
XAXA (нерегистриран)
Има бе - на любимеца ти тиквоний, дясната му ръка цвъки, и прасето! Казано накратко тия милиарди са на под 1% от населението! Ама като си толкова тъп, че и на тъпотии хващаш вяра, какво да те правим >?!?
Сс (нерегистриран)
Тая мантра се изчерпа, за мен няма разлика между червените и боко
Да къде (нерегистриран)
Е Еленка Йончева да вземе проба от магистралата която нейният приятел ,любовник и тогавашен министър -председатвл ни е направил
3377 (нерегистриран)
Решението е лесно, но се вдигнаха всички фирми и депутати от всички партии против честността и прозрачността - назначаване на независими международни фирми, които да обследват качеството на построеното преди приемане и разплащане с фирмите.
sudjuk (нерегистриран)
Хаха Мутрите раздават поръчки като за последно на Шиши.
Гонзо (нерегистриран)
Не може да е ОЩЕ 16,5 км и в същото време след това да остават 23,5 км,защото общата дължина на неравната отсечка е точно 40 км. Ако е така кактоф сте го написали, означава че досега не е изглаждано нищо.
Кирчо (нерегистриран)
Е точно така е бе човек, ДОСЕГА 0 НУЛА километра, а сега ЩЕ изгладят ОЩЕ. То и аз така ДОСЕГА 0 НУЛА, а сега ЩЕ..... На приказки сме гоУема работа :))
Тео (нерегистриран)
Не е интересно кой го е строил, а кой го е приел и контролирал. В момента, в който двама-трима професори и надзорници влязат в кауша, ще е денят , в който нещата ще тръгнат нагоре!
българан (нерегистриран)
Изглаждат...... НЕКАДЪРНЦИ, КРАДЦИ, МОШЕННИЦИ НА ЕДРО, СХЕМИ, СХЕМИ,.... ТОВА СМЕ НИЕ. ВСИЧКИ. Аз съм българче и силна майка мене е родила; с хубости, блага обилна мойта родина е мила. Аз съм българче. Обичам наште планини зелени, българин да се наричам – първа радост е за мене. Аз съм българче свободно, в край свободен аз живея, всичко българско и родно любя, тача и милея. Аз съм българче и расна в дни велики, в славно време, син съм на земя прекрасна, син съм на юнашко племе.
1 (нерегистриран)
По принцип през 10 години трябва да се прави рехабилитация на магистралите - преасфалтиране и подмяна на мантинели и огради. Това, че в България след 30-40 години се сещат, че магистралите (или тунела/моста) били за ремонт, а в същото време се бият у гърдите, колко строели нови си е български патент.
Иво (нерегистриран)
Гледам, че Севда е мобилизирала герберасткия тролетариат.
Боцко (нерегистриран)
Ще издържи ли до лятото? А между Стара Загора и Бургас кога ще ремонта, или е още в гаранция????
Обикновен Българин (нерегистриран)
Какъв Пи Си Ай , какъв Рън Уей !?! Какви 5 лева ? Изпълнителя се казва : ПРОФЕСОР ,ДОКТОР , ИНЖЕНЕР НИКОЛАЙ МИХАЙЛОВ !!! Който на всичкото отгоре е и ДЕКАН на ТРАНСПОРТНИЯ ФАКУЛТЕТ на УНИВЕРСИТЕТА по Архитектура СТРОИТЕЛСТВО и Геодезия ! Това е човекът ,който обучава БЪДЕШИТЕ ИНЖЕНЕРИ на ТРАНСПОРТНО СТРОИТЕЛСТВО в България !!!! Алоооо УПРАВЛЯВАЩИТЕ !?! КЪДЕ СПИТЕ !?! PS : Пътя край Своге с 20-те жертви е също негово дело !!!
Не е зле да изгледате (нерегистриран)
видеото към материала, казва интересни неща за технологията, по която е строено 2006-2007 година https://blitz.bg/obshtestvo/total-shcheta-ochevidtsi-razkazvat-za-uzhasa-na-am-struma-video_news796934.html
Хан Крум (нерегистриран)
Както казват комунягите - асвалт не се ядял - ама като гледам по времето на тройната коялиция бая са си ръбали от асвалта другарите. СерГея и Мадридския крадещ от какво си направиха дворците в Швейцария?
Waffen SS (нерегистриран)
В българският новоговор ,освен разните неолибелани бълвочи има вече нова лумпенска дума "срутище".Интересно кой ли го измисли??????
1 (нерегистриран)
Това си е строителен термин това, че ти не го знаеш си е твой проблем!
Ь (нерегистриран)
Като обобщим "строителните" новини от седмицата излиза че Борисов започва един, само един, ремонт на нещо което Станишев му е оставил в наследство... докато това което Борисов е построил самостоятелно до година, максимум две, излиза в авариен ремонт, който след това също се нуждае от дооправяне... и няма значение дали е метро, магистрала или тръбопровод;)
Ха Ха (нерегистриран)
Да обобщим: Ако Станишко не беше сглупил да построи този участък, щеше да е безгрешен, защото нямаше да има какво да се ремонтира
Ь (нерегистриран)
що се вреш между шамарите?! цитат : 19.02....2011 Правителството на Сергей Станишев е строило пътища 6 пъти по-бързо и по-ефективно от кабинета "Борисов". Това стана ясно от вчерашния парламентарен контрол, когато министър Росен Плевнелиев отговори на депутатски въпроси. Бившият министър Асен Гагаузов представи данни, според които реално построените и ремонтирани пътища в мандата на Борисов са около 300 километра. Докато при предишното правителство за това време са завършени шест пъти повече проекти. Гагаузов разкри, че има застинали пътни проекти от края на 2009 г. досега и че правителството няма понятие откъде ще осигури финансиране за завършването им. Нямате дори споразумения с фирмите изпълнители, не сте им изплатили дължими суми, не знаете и как ще бъдат осигурени тези 700 млн. лв., нужни за планираните пътни строежи и ремонти, атакува министъра социалистът. Гагаузов бе провокиран от формалното изказване на Плевнелиев, който изчете подробна програма на МРРБ как ще се завършват всички магистрали и транзитни пътища до края на 2013 г. Въпреки розовите обещания Плевнелиев не можа да обясни защо средствата, отпуснати от бюджета на АПИ за проучване на пътни проекти, не се усвояват в последните години. Едва 1 млн. лв. ще се отделят за нови проекти, а близо 30 млн. ще отидат за забавени стари плащания от 2009 г. досега, разясни Димчо Михалевски от БСП. Три участъка от магистрали трябваше да бъдат завършени през 2010 г. Отложени са обаче 6 проекта с дължина 414 километра за 200 млн. лв. Други десет изобщо не са стартирали. Говорим за незапочнати проекти с обща дължина 717 км, обърна се към министъра Асен Гагаузов. Той бе категоричен, че амбициозните планове на правителството ще си останат само пожелания. Социалистът дори прогнозира, че магистралите на ГЕРБ може да не са факт дори и през 2020 г. Янаки Стоилов пък постави въпроса за тунел под прохода "Петрохан". Той призова Плевнелиев да включи съоръжението в проектите за финансиране по европейски програми след 2014 г. Предложението за тунел под "Петрохан" идва в момент, когато се очаква отговор от ЕК за финансирането на много по-мащабен проект - магистрала "Хемус". Надеждите на управляващите са по програма "Транспорт" за 2014-2020 г. да бъдат отпуснали 1 млрд. евро за тази магистрала. Според Янаки Стоилов обаче тунелът има не само национално, но и европейско значение. Ако не се направи, ще говорим за Западните покрайнини, които ще влязат вече на територията на нашата страна. От вас не се изисква да реализирате този проект във вашия мандат, а да го заложите за следващите години като част от приоритетна европейска мрежа, подчерта Стоилов. Плевнелиев репликира, че засега няма ясни аргументи за включване на тунел под "Петрохан" в списъка с приоритети.
Ха Ха (нерегистриран)
Е тука е заровено кучето: "цитат : 19.02....2011" От 2011 доста време мина
Ме (нерегистриран)
Лошото е, че и около Ямбол почва да друса напречно. Та и там предстои скоро. Отделно коловози от тирове.
Waffen SS (нерегистриран)
Когато пътувам с чужденци по магистрала "Хемус" ,те не могат да срият възхищението си от трасето и гледките и питат кой я построил.Обяснявам им ,че е проектирана от български инженери ,построена с български материали и български работници,а използуваната техника е била българска ,съветска ,чехословашка ,немска Обяснявам ,че магистралата е построена преди 40 години и виадуктите са все така непоклатими.
Ха Ха (нерегистриран)
И чужденците сигурно цъкат с език а? Такива чудеса не видели. Смешко само в Неапол има повече виадукти отколкото в цяла България
Язък (нерегистриран)
Което ще рече, край на чуждестранните туристи,защото десетки хиляди чужди туристи тръгваха на път за България,за да видят с очите си това чудо на герберазкото строителство и да се насладят на неповторимите преживявания от пътуването си по герберазките пътища .
Me (нерегистриран)
Без да защитавам никой, конкретно това чудо е продукт на НДСВ и тройната коалиция. Не че ако беше на друг, щеше да е различно.
WILL (нерегистриран)
Я по-добре иди да оближеш дупето на Станишко, че той ги сътвори тез вълни с онези двамацата батко-братко татко... кви бяха. Ама не е удбно да се помни нали?
9-ти дан (нерегистриран)
А свлачищата и срутищата, какво ще ги правим ??? Гарантирано от ГЕРБ !!!
сега с тази новина (нерегистриран)
Убиват номера
Ако (нерегистриран)
Сте забравили съсела праи този участък. Комунисти да ги ева
Waffen SS (нерегистриран)
Дълго и най-вече некачествено и скъпо ,както го правят фирмите свързани с правилните политически лица от управляващата коалиция и най-вече с мин.придседателя .Още преди да е завършен ,ще започне ремонт на ремонта.Сигурно цялата магистрала е в такова състояние.
До (нерегистриран)
Края на юли искам всичко да бъде тип топ, че мисля да ода на слънчака и немам намерение да минавам през некакви села. Нагледах се на селяни и селяндури в сф
това няма как да стане (нерегистриран)
Щото до края на юли Корона вируса те е утрепал
това няма как да стане (нерегистриран)
ще и кажа да ти дойде на погребението Даже и аз ще дойда...с голям кеф
това няма как да стане (нерегистриран)
Поне изтрийте и моя коментар...щото така все едно си говоря сам
Културните хора летят... (нерегистриран)
а на място ползват коли под наем;)
Бахти (нерегистриран)
От ремонти, не можем се уреди да ги ползваме. Ще режем ли лентичка след ремонта?!
от сТз с любов (нерегистриран)
На сайта на АПИ има картинка, ремонта е 11.5км, но обхода е почти 20км по селски път и по околовръстното на Чирпан. Дупe да им е яко на пътуващите и на окачването на колите им. Срок за изпълнение на ремонта НЕ Е ОПОВЕСТЕН, което най-вероятно означава, че е скандален!
а (нерегистриран)
Абсолютно А иняче плащаме винетки за магистралите
ИнЯче, (нерегистриран)
винетките са за всички пътища извън населените места, Не само за магистралите, ба
dvb (нерегистриран)
Кой плаща?
... (нерегистриран)
Как така плащаме толкова много милиони и ще ни дадат ДВЕ ГОДИНИ ГАРАНЦИЯ за пътя бе ,Тея нормални ли са- тая гаранцията е по-малка и от на китайски електроуред... По-малко от десет години гаранция за този ремонт няма да приемем НИЕ ГРАЖДАНИТЕ СИ ПЛАЩАМЕ ДАНЪЦИТЕ И НЯМА ДА ВИ ОСТАВИМ ПОВЕЧЕ ДА СЕ ПОДИГРАВАТЕ И ГАВРИТЕ С ЖИВОТА ИБЕЗОПАСНОСТА НИ.
гневен (нерегистриран)
А за кога е насрочено изглаждане на изглаждането?
fisher1 (нерегистриран)
Тази "магистрала" е още едно доказателство,че България от циганин,турчин и комунист нищо хубаво не е видяла!
Пешо (нерегистриран)
От демократите най-хубавото видя.
гневен (нерегистриран)
Така е. Тулупа си остана комунист. Не успя дори и социалист да стане! Аха да стане социалист и "демокрацията" победи! Ура аааааа!
Гошо (нерегистриран)
Демократите управляваха само 4 години и извадиха страната от най дълбоката криза Което разбира се не се хареса на руснаците
А1 (нерегистриран)
Не се казва колко ще продължи ремонта?
asd (нерегистриран)
То не се и знае :D
Waffen SS (нерегистриран)
Дълго и най-вече некачествено и скъпо ,както го правят фирмите свързани с правилните политически лица от управляващата коалиция и най-вече с мин.придседателя .Още преди да е завършен ,ще започне ремонт на ремонта.Сигурно цялата магистрала е в такова състояние.
Сорос (нерегистриран)
Тамън ще ремонтират едните вълни и ще изникнат нови. Докато пускат претоварени тирове и не ги глобяват със солидни глоби и докато строителите не носят отговорност така ще е !
Верно е (нерегистриран)
Днеска на обяд ядох олио сол и пипер и една глава лук Добре е
Нема са плашиш (нерегистриран)
щом има един хляб на ден няма страшно
добре си (нерегистриран)
У Русия и това нямат...
Питане (нерегистриран)
Моля, някой компетентен да каже февруари дали е подходящ за строеж и ремонт на пътища. Благодаря.
НАЙ
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Какво стои зад неочаквания арест на руския зам.-министър на отбраната?
Мощната градушка в Южна България е унищожила хиляди декари зедемелска продукция (видео)
Гърция отказа да достави на Украйна системи за ПВО "Пейтриът" или С-300
Петков: Желязков изпълняваше повелята на Пеевски и Борисов, отправихме им ясно съобщение
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Лена Бориславова допусна нова сглобка с ГЕРБ, но под условие
Петков: Желязков изпълняваше повелята на Пеевски и Борисов, отправихме им ясно съобщение
Денков: Защо не видяхме снимките на Калин Стоянов със Стефан Димитров? Да обвинят пудела
Лукашенко призна за няколко десетки руски тактически ядрени оръжия в Беларус