Коментари - Лубиц излъгал лекарите, че е в болнични, докато летял | Днес.dir.bg

Лубиц излъгал лекарите, че е в болнични, докато летял

Вторият пилот от "Джърмануингс" Андреас Лубиц, заподозрян, че е разбил самолета в Алпите, лъжел лекарите, че е в болнични, а през това време летял.

Обратно в новината

Коментари - Лубиц излъгал лекарите, че е в болнични, докато летял | Днес.dir.bg

Коментари

Тук се изписаха какви ли не глупотевици. Жалко за загиналите хора. Имах един съсед, иключително кротък, способен и интелигентен човек, но с много ранима и чувствителна психика, поади което изпадаше в депресия. Всеки може да изпадне в депресия. Лошото в тая цялата история е, че медикаментите, с които се лекуват такива хора са тествани, но едно от страничните явления е подтик към самоубийство. Та.. тоя мой съсед, много свестен човек, лекувайки го с подобни лекарства се самоуби, хвърляйки се през терасата. Имаше таван пенсия, така,че не беше причина безпаричието. Интересен факт е, че от лечебното заведение, където го лекуваха доста хора се самоубиха - явно това е от хапчетата. Жалко за невинните жертви, както и за самият пилот. Това за мен е една човешка драма. Да ни пази Бог!

Един психопат ,чак през 1945 си призна лудоста си ,чрез самоубийство в бункера си!

Ако летите на запад-например Дубай-Копенхаген е 6 ч 10 мин ,полета Копенхаген -Дубай е 5 х.Когато летите на изток е обратното-полета навръщане от Сидни ще е по-дълъг от отиването.Когато се лети на юг-напримек Йоханесбург и обратно няма значение,дължината на полета е същата.Не че съм много наясно с ветровете,от летенето е :)

Правилното заглавие би било:Лубиц лъжел Луфтханза, че е здрав и годен, докато е бил болен и луд! дреме им на докторите кой какво прави като е болен. И никой не е длъжен да ползва болничните си. Не мога да си представя , че такова безумие и безотговорност е начин на работа в тази компания

Само прочетете страничните ефекти на Лоразепама...Сигурна съм,че авиокомпанията не е знаела за лоразепама,в противен случаи нямаше да му буде разрешено да лети под въздействието на такъв вид лекарство...Луфтханза има много добра статистика относно безопасността на полетите-от 1970 година досега те имат 3 инцидента с жертви от екипажа или пътниците,много по-малко от уцелелите.Последната трагедия е най-ужасната катастрофа за компанията. Лубиц е психопат,които съвсем съзнателно уби 149 невинни човека,които нямат нищо общо с проблемите му и нанесе огромен удар върху авторитета на авиокомпанията .

оцелелите,грешката е моя

ти остави Лоразепама, ама кратера къде е и следите от огромния пожар, все пак се е ударила машина, пълна с 40-50-60 тона керосин

Нищо чудно като е блокирал вратата да е изпил едно шише лоразепам и после защо му било равномерно дишането...Хората си мислят,че човек с психично разстройство е "луд" и върви и си говори сам...Психопатите са достатучно умни,за да изглеждат напълно нормални хора.Специално за психопатите се смята че разстройството на личността при тях е вродено,т.е се предава генитично,докато при социопата се получава в следствие на средата,в която расте индивида.Според медицински изследвания,психопатите имат повече бяло вещество в мозъка си от останалите хора.Психопатът има способността да се дистанцира от действията си,той не изпитва състрадание и болката или страданието на другите са без значение за него.Психопат е човек,които не зачита правата и безопасността на останалите.Лъжа,измама,липса на чувство за вина и състрадание са основни черти.

по добре един луд от колкото луда фирма луда дарява луда организаця

като го гледам това откачено к...ле и направо полудявам, като се сещам, че тъпите западняци са седнали нас да ни учат как да живеем, много ми е жал за всички онези хора на борда и особено за децата

Тези лекари знаели ли са какво е работел Лубиц?

да, той им е казал, но законите са им железни, заради това умряха 150 човека

Какви са тия глупости. В Германия болничните са електронни, и веднага ще те хванат ако работиш докато си болничен. В авиацията не е като да си ходиш на нормална работа, всичко е по график и щом излезе болничен, самато система за наряд не те допуска на работа. А и излиза че не е криел че има проблем, щом си е признал че пие лекарства. Цялата работа започва да смърди сериозно. Някои си търси удобна жертва.... Преди да се намери втората (по-важна) черна кутия всичко е спекулация!

проблема в цялата глупост, която си написал е само един. никак, ама никак тоя психопат не е удобна жертва, а възможно най-неудобната. това че повтаряте като латерни за "удобната жервта" само показва колко малко четете и можете да мислите, ама смед като някой го е казал това, вие като овцете сте ръгнали след него

не сте ли качили пак снимка на друг човек

Полета Дюселдорф-Барселона е бил 2 часа,навръщане е 1 х 30 мин-разликата се получава заради посоката на вятъра.От тези час и 30 мин излитане кацане са общо 40 мин круз е малко повече от 30 мин,така че е напълно нормално на капитана да му се е приходило до тоалетна.Нищо чудне,че не е успял да отиде на земя в Барселона- времето от кацане на предишния сектор до излитане на новия е обикновенно час,така че на екипажа реално на земя не му остава време да седи и да релаксира много-много.Не виждам какво толкова ти е чудно.

които са пълна измислица...... отчитане на дейност и прибиране на едни пари....

изобщо не си прав, говоря от личен опит и на колегите ми.

и аз от личен опит....... та една птичка пролет не прави, както казват...радвам се, ако вашите са направени както трябва, ама 99% е отбиване на номер, да не казвам па като стана въпрос за очилата, какъв цирк настана, само да не се дадат пари,Наредби разписани нещата, ама нема кой да ги спазва....

От всичко писано досега излезе, че съвсем спокойно луди или полудяващи пилоти работят за луфтханза. Не е за учудване.

Не ви ли омръзна едно и също за претопляте...

Не ми се ще да загина в авиокатастрофа.

по-добре в оранжеви дрехи, някъде между Сирия и Либия ?

Този от снимката той ли е или отново сме в грешка?!?!?

В повчето случаи при катастрофа авиокомпаниятя набеждава пилота за случилото се защото е по изгодно така

И така да е, колко катастрофи има с полети летящи в централна Европа за последните 20 години? Не може да се каже че е честа практика.

Ама наистина да взема и аз да се пиша летец в "Луфтханза", никак не са им високи критериите и няма начин да не ме вземат!!!!! Тия журналисти вече хептен не знаят какво пишат. А как му очерниха паметта на тоя човек.....

И електронно досие и електронен болничен лист имат и контролът е железен. Цялото това разследване е ушито с бели конци - има и други катастрофи, за които и една едничка дума не се казва, а за тази - едва ли не след един час и вече имаха обвиняем. И тази история, как първият пилот не успял да се изпикае овреме на летището и точно, когато били над Алпите, където вторият е летял с делтапланер и ги е познавал добре, предложил на първия да отиде до тоалетната. Как пък го навързаха. И освен това, психично болните си личат от километри - и по физиономия и по говор и по погледа и т.н. Ако не е терористичен акт, случаят има връзка с безкрайните стачки в Луфтханза.

Това с делтапланера си признаха че е журналистическа грешка. Друг Лубиц е летял там. Така става с Фейсбук журналистиката, като забравят да погледнат презимето.

Иван Петров

Да не се окаже, че трети Лубиц е пилотирал...

вярно е, психичноболните от форума си личат отдалече. ама ако вземеш да се пообразоваш малко, може и да проумееш че точно психопатите прикриват доста умело проблемите си. другото не заслужава и коментар, нафърлял си някаква боза от факти и измислици

Иван Петров

по думите ти явно черпиш само от факти...осветли ни всички с тях

да бе да, то в луфтханза да си летец излиза, че по неконтролируемо от това да си в селскостопанската авиация, стига глупости.....

Ама тия летци от Луфтханза са абсолютно неконтролируеми!

Проблеми със зрението, психично неуравновесен, депресиран и т.н., а в същото време пилот в ..... Луфтханза! Абе някой от пишещите тук пробвал ли е преди 89-та година да кандидатства за летец в Долна Митрополия? Не приемаха с проблеми в зрението за сержанти след 8-ми клас, та камо ли за летци... Какво прикриват от Луфтханза?

Проблемите със зрението му са придобити след получаването на лиценза.

Какво искаш да кажеш - допуснат ли те веднъж да учиш за летец, повече не те подлагат на медицински прегледи.... Няколко пъти годишни летците, завършили Д. Митрополия ги подлагаха на какви ли не изследвания! Дори преди всеки полет, ако те се лъжа! А от Луфтханза ни внушават, че едва ли не на самотек ги оставят, след като веднъж са ги приели...

Къде са лекарите, които са го преглеждали, давали болнични и изписвали лекарства. Как така декларирал, че пил, нали преди това някой трябва да му ги е изписал тия лекарства, а лекарствата от психофармакологията се изписват по друг, по-специален ред? И там е куче влачи дири нема.

Искал целият свят да знае за него,а мълчал 8 минути като слива и то равномерно. Ако самолетът се е забил в земята със 700 км/час и е бил току що излетял,те с пълни резервоари, къде е дупката в планината и огромният пожар от изгарянето на керосина. Че то нали самолет със същата големина запали и изгори небостъргач до земята,че и съседния 47 етажен събори като контролиран взрив? Баси смешките дето разправят,само и само будалите да се вържат че това момче е виновно.

Струва си разследващите да се замислят върху Вашия казус. Има резон.

прав си, стар пирате, само в едно не си прав. не 'като' а именно с контролиран взрив.

НАСОЧЕН взрив ?

Не е току що излетял, на половината път е някъде. Разстоянието е малко, резервоарите почти празни (все пак е нискотарифна компания). И няма как да стане огромен пожар в камънак. Горивото и да се запали кротко ще си изгори преди да пристигнат спасителите. А на 9/11 самолетите в кулите бяха 2 - не един. Дали са взривени вече не споря. А за дупката в планината - то е склон - веднага ще се запълни. Не виждаш ли как са се изтъркаляли отделните части няколкостотин метра надолу. Има редица достатъчно прости обяснения :-) Не твърдя че е така, а само че се фиксираш безумно

От какво ще се запълни, като е склон и скалите са твърди и под голям наклон?

Хубав коментар, но още едно нещичко липсва... . Въпросния самолет НЕ се е забил в планината, както се казва, а само се е ударил с ДЯСНОТО КРИЛО в склона. И това е било началото на края... . А сега си представи 50 - 60 тонната машина, движеща се с над 700 км/ч се "закача лекичко" с крило за склона... ... и се започва еда щура въртележка, и каквото, където се удари - се троши, и се размята, и се троши, докато не стане на мръвки и тенекийки... . Гааадно!

А,защо не проверят как се работи в тази авиокомпания. Сигурно ще излезнат и много други неща. Хората не са машини. Същото е ив българските авиокомпании.

Човек, който живее трудно, не си измисля сам заболявания. Това го правят скучаещите глезльовци от развитите държави. Български пилот няма да направи такава простотия.

Накрая ще излезе, че тоя въобще не е бил на борда и си е жив и здрав... Малко като в онзи филм "Кейприкорн".

Този електронен болничен лист е облекчение за докторите, и за контрол над фалшифицирането, не мисля, че работодателите има откъде да видят на кого е издаден електронен болничен лист и на кого, не.....

Ясно е, че нищо не е ясно. Всичката информация идва от вестниците. Странни неща по света - каквото кажат вестниците, това е. А да се мисли е трудно. Не разбирам - черната кутия се разбила, а камера снимала и я намерили. Намерената черна кутия за 2 дни разказа историята, а оная в Украйна вече почти година мълчи като г*з. Сериозна работа. И Бог да прости хорицата.

Оказа се фалшификат, видеото де.

Журналистите да престанат да пишат глупусти вече.Нито пилота,нито авиокомпанията са виновни.На всики е ясно,че самолета е свален....Братята в кавички зад океана знят всичко и от излиза тази дезинформация.Те си изпробват лазер оръжието на всякъде...Къде е керосина,къде е другата кутия,къде са телата,къде са отломките ?Ясно е като бял ден....

На въпроса ти къде е керосина, ще ти отговоря, че под въздействието на лазера горивото сублимира, демек изпари се в небитието.

Не са казали че няма тела, а че няма нито едно цяло - явно челен удар.

Погледнете и откъм оптимистичната страна: Ами не мислите ли че е пак по-добре че е работил като пилот в гражданската авиация. Ами я си представете какво би могло да стане, ако беше военен пилот на изтребител Юрофайтър например? А? Ами ако изведнъж му избие сачмата и реши да пусне няколко ракетки по ядрени централи или нещо подобно? А?

Така ще е .Ако беше пил от моя антидепресант ,сега нямаше да умуваме

Препинателните знаци (точки, запетайки) ги слагай веднага след думата без празен интервал. И накрая на изреченията поставяй точка. :-)

Тоя филм надмина турксите сериали. Каква ли ще бьде следващата серия ?

леле какъв ли не го изкараха, за да вдигат такава пушилка явно имат да крият голям проблем, а и остналите пилоти отказват да летят май причината за аварията им се струва все още актуална. като цяло техническия парк на луфтханза е изключително стар, но в България, такива неща са недопустими поне в съзнанието на българина щом е запад лайна да са все са вкусни

Това, че го изкарват луд работи срещу компанията бе момче. Защото вината е тяхна това да се случи. Иначе щяха да си траят и случая потъва за дни в историята. Аман от конспиратори по тая жална земя македонска.

значи имат да крият нещо по голямо от това което работи срещу компанията , а и как работи срещу компанията, той бл лъгал, никой не каза че някой в компанията не си е свършил работата, между другото преди ни наричахте червени който знаем и мислем, а вие въздухарите се наричахте умни, напредничави, сега конспиратор ли ме изкара? в запад качеството на много неща е потресаващо ниско на луфтханзе самолета ни пушеше единия път, почти всеки път имаше някъкъв авариен проблем, пътувал съм 9 пъти с тях всеки път имаше авариини проблеми

Депресията никак не е за подценяване. Това е тежко състояние. Горкото момче, горките пътници. Много жалко.

ще изкарат компанията невинна, че инак следва обезщетения и фалит...

информирай се байно, тогава злобей!

Ще излизат нови нови неща за тоя откачалка. Единствената вина на компанията е как е допуснала откачалката да кара самолет.

Ако имаше затегнат медицински контрол в тази авиокомпания, този психар нямаше да лети, а хората от самолета щяха да са още живи.

значи е точил здравната каса; тарикат;

По какъв ли начин ще е точил здравната каса, когато той е скъсал болничния лист и не го е представил на работодателя си. Поне в България, болничният се изплаща по сметката на болния, едва след като е представил болничния лист на работодателя си и той с писмо потвърждава, т.е изисква банков превод към личната сметка на болния, не зная как е за Германия. Но ми се струва, че не е възможно да ти платят и болнични от здравната каса и да те водят на работа едновременно??!!

Коментари - Лубиц излъгал лекарите, че е в болнични, докато летял | Днес.dir.bg

Лубиц излъгал лекарите, че е в болнични, докато летял

Вторият пилот от "Джърмануингс" Андреас Лубиц, заподозрян, че е разбил самолета в Алпите, лъжел лекарите, че е в болнични, а през това време летял.

Обратно в новината

Коментари - Лубиц излъгал лекарите, че е в болнични, докато летял | Днес.dir.bg

Коментари

Тук се изписаха какви ли не глупотевици. Жалко за загиналите хора. Имах един съсед, иключително кротък, способен и интелигентен човек, но с много ранима и чувствителна психика, поади което изпадаше в депресия. Всеки може да изпадне в депресия. Лошото в тая цялата история е, че медикаментите, с които се лекуват такива хора са тествани, но едно от страничните явления е подтик към самоубийство. Та.. тоя мой съсед, много свестен човек, лекувайки го с подобни лекарства се самоуби, хвърляйки се през терасата. Имаше таван пенсия, така,че не беше причина безпаричието. Интересен факт е, че от лечебното заведение, където го лекуваха доста хора се самоубиха - явно това е от хапчетата. Жалко за невинните жертви, както и за самият пилот. Това за мен е една човешка драма. Да ни пази Бог!

Един психопат ,чак през 1945 си призна лудоста си ,чрез самоубийство в бункера си!

Ако летите на запад-например Дубай-Копенхаген е 6 ч 10 мин ,полета Копенхаген -Дубай е 5 х.Когато летите на изток е обратното-полета навръщане от Сидни ще е по-дълъг от отиването.Когато се лети на юг-напримек Йоханесбург и обратно няма значение,дължината на полета е същата.Не че съм много наясно с ветровете,от летенето е :)

Правилното заглавие би било:Лубиц лъжел Луфтханза, че е здрав и годен, докато е бил болен и луд! дреме им на докторите кой какво прави като е болен. И никой не е длъжен да ползва болничните си. Не мога да си представя , че такова безумие и безотговорност е начин на работа в тази компания

Само прочетете страничните ефекти на Лоразепама...Сигурна съм,че авиокомпанията не е знаела за лоразепама,в противен случаи нямаше да му буде разрешено да лети под въздействието на такъв вид лекарство...Луфтханза има много добра статистика относно безопасността на полетите-от 1970 година досега те имат 3 инцидента с жертви от екипажа или пътниците,много по-малко от уцелелите.Последната трагедия е най-ужасната катастрофа за компанията. Лубиц е психопат,които съвсем съзнателно уби 149 невинни човека,които нямат нищо общо с проблемите му и нанесе огромен удар върху авторитета на авиокомпанията .

оцелелите,грешката е моя

ти остави Лоразепама, ама кратера къде е и следите от огромния пожар, все пак се е ударила машина, пълна с 40-50-60 тона керосин

Нищо чудно като е блокирал вратата да е изпил едно шише лоразепам и после защо му било равномерно дишането...Хората си мислят,че човек с психично разстройство е "луд" и върви и си говори сам...Психопатите са достатучно умни,за да изглеждат напълно нормални хора.Специално за психопатите се смята че разстройството на личността при тях е вродено,т.е се предава генитично,докато при социопата се получава в следствие на средата,в която расте индивида.Според медицински изследвания,психопатите имат повече бяло вещество в мозъка си от останалите хора.Психопатът има способността да се дистанцира от действията си,той не изпитва състрадание и болката или страданието на другите са без значение за него.Психопат е човек,които не зачита правата и безопасността на останалите.Лъжа,измама,липса на чувство за вина и състрадание са основни черти.

по добре един луд от колкото луда фирма луда дарява луда организаця

като го гледам това откачено к...ле и направо полудявам, като се сещам, че тъпите западняци са седнали нас да ни учат как да живеем, много ми е жал за всички онези хора на борда и особено за децата

Тези лекари знаели ли са какво е работел Лубиц?

да, той им е казал, но законите са им железни, заради това умряха 150 човека

Какви са тия глупости. В Германия болничните са електронни, и веднага ще те хванат ако работиш докато си болничен. В авиацията не е като да си ходиш на нормална работа, всичко е по график и щом излезе болничен, самато система за наряд не те допуска на работа. А и излиза че не е криел че има проблем, щом си е признал че пие лекарства. Цялата работа започва да смърди сериозно. Някои си търси удобна жертва.... Преди да се намери втората (по-важна) черна кутия всичко е спекулация!

проблема в цялата глупост, която си написал е само един. никак, ама никак тоя психопат не е удобна жертва, а възможно най-неудобната. това че повтаряте като латерни за "удобната жервта" само показва колко малко четете и можете да мислите, ама смед като някой го е казал това, вие като овцете сте ръгнали след него

не сте ли качили пак снимка на друг човек

Полета Дюселдорф-Барселона е бил 2 часа,навръщане е 1 х 30 мин-разликата се получава заради посоката на вятъра.От тези час и 30 мин излитане кацане са общо 40 мин круз е малко повече от 30 мин,така че е напълно нормално на капитана да му се е приходило до тоалетна.Нищо чудне,че не е успял да отиде на земя в Барселона- времето от кацане на предишния сектор до излитане на новия е обикновенно час,така че на екипажа реално на земя не му остава време да седи и да релаксира много-много.Не виждам какво толкова ти е чудно.

които са пълна измислица...... отчитане на дейност и прибиране на едни пари....

изобщо не си прав, говоря от личен опит и на колегите ми.

и аз от личен опит....... та една птичка пролет не прави, както казват...радвам се, ако вашите са направени както трябва, ама 99% е отбиване на номер, да не казвам па като стана въпрос за очилата, какъв цирк настана, само да не се дадат пари,Наредби разписани нещата, ама нема кой да ги спазва....

От всичко писано досега излезе, че съвсем спокойно луди или полудяващи пилоти работят за луфтханза. Не е за учудване.

Не ви ли омръзна едно и също за претопляте...

Не ми се ще да загина в авиокатастрофа.

по-добре в оранжеви дрехи, някъде между Сирия и Либия ?

Този от снимката той ли е или отново сме в грешка?!?!?

В повчето случаи при катастрофа авиокомпаниятя набеждава пилота за случилото се защото е по изгодно така

И така да е, колко катастрофи има с полети летящи в централна Европа за последните 20 години? Не може да се каже че е честа практика.

Ама наистина да взема и аз да се пиша летец в "Луфтханза", никак не са им високи критериите и няма начин да не ме вземат!!!!! Тия журналисти вече хептен не знаят какво пишат. А как му очерниха паметта на тоя човек.....

И електронно досие и електронен болничен лист имат и контролът е железен. Цялото това разследване е ушито с бели конци - има и други катастрофи, за които и една едничка дума не се казва, а за тази - едва ли не след един час и вече имаха обвиняем. И тази история, как първият пилот не успял да се изпикае овреме на летището и точно, когато били над Алпите, където вторият е летял с делтапланер и ги е познавал добре, предложил на първия да отиде до тоалетната. Как пък го навързаха. И освен това, психично болните си личат от километри - и по физиономия и по говор и по погледа и т.н. Ако не е терористичен акт, случаят има връзка с безкрайните стачки в Луфтханза.

Това с делтапланера си признаха че е журналистическа грешка. Друг Лубиц е летял там. Така става с Фейсбук журналистиката, като забравят да погледнат презимето.

Иван Петров

Да не се окаже, че трети Лубиц е пилотирал...

вярно е, психичноболните от форума си личат отдалече. ама ако вземеш да се пообразоваш малко, може и да проумееш че точно психопатите прикриват доста умело проблемите си. другото не заслужава и коментар, нафърлял си някаква боза от факти и измислици

Иван Петров

по думите ти явно черпиш само от факти...осветли ни всички с тях

да бе да, то в луфтханза да си летец излиза, че по неконтролируемо от това да си в селскостопанската авиация, стига глупости.....

Ама тия летци от Луфтханза са абсолютно неконтролируеми!

Проблеми със зрението, психично неуравновесен, депресиран и т.н., а в същото време пилот в ..... Луфтханза! Абе някой от пишещите тук пробвал ли е преди 89-та година да кандидатства за летец в Долна Митрополия? Не приемаха с проблеми в зрението за сержанти след 8-ми клас, та камо ли за летци... Какво прикриват от Луфтханза?

Проблемите със зрението му са придобити след получаването на лиценза.

Какво искаш да кажеш - допуснат ли те веднъж да учиш за летец, повече не те подлагат на медицински прегледи.... Няколко пъти годишни летците, завършили Д. Митрополия ги подлагаха на какви ли не изследвания! Дори преди всеки полет, ако те се лъжа! А от Луфтханза ни внушават, че едва ли не на самотек ги оставят, след като веднъж са ги приели...

Къде са лекарите, които са го преглеждали, давали болнични и изписвали лекарства. Как така декларирал, че пил, нали преди това някой трябва да му ги е изписал тия лекарства, а лекарствата от психофармакологията се изписват по друг, по-специален ред? И там е куче влачи дири нема.

Искал целият свят да знае за него,а мълчал 8 минути като слива и то равномерно. Ако самолетът се е забил в земята със 700 км/час и е бил току що излетял,те с пълни резервоари, къде е дупката в планината и огромният пожар от изгарянето на керосина. Че то нали самолет със същата големина запали и изгори небостъргач до земята,че и съседния 47 етажен събори като контролиран взрив? Баси смешките дето разправят,само и само будалите да се вържат че това момче е виновно.

Струва си разследващите да се замислят върху Вашия казус. Има резон.

прав си, стар пирате, само в едно не си прав. не 'като' а именно с контролиран взрив.

НАСОЧЕН взрив ?

Не е току що излетял, на половината път е някъде. Разстоянието е малко, резервоарите почти празни (все пак е нискотарифна компания). И няма как да стане огромен пожар в камънак. Горивото и да се запали кротко ще си изгори преди да пристигнат спасителите. А на 9/11 самолетите в кулите бяха 2 - не един. Дали са взривени вече не споря. А за дупката в планината - то е склон - веднага ще се запълни. Не виждаш ли как са се изтъркаляли отделните части няколкостотин метра надолу. Има редица достатъчно прости обяснения :-) Не твърдя че е така, а само че се фиксираш безумно

От какво ще се запълни, като е склон и скалите са твърди и под голям наклон?

Хубав коментар, но още едно нещичко липсва... . Въпросния самолет НЕ се е забил в планината, както се казва, а само се е ударил с ДЯСНОТО КРИЛО в склона. И това е било началото на края... . А сега си представи 50 - 60 тонната машина, движеща се с над 700 км/ч се "закача лекичко" с крило за склона... ... и се започва еда щура въртележка, и каквото, където се удари - се троши, и се размята, и се троши, докато не стане на мръвки и тенекийки... . Гааадно!

А,защо не проверят как се работи в тази авиокомпания. Сигурно ще излезнат и много други неща. Хората не са машини. Същото е ив българските авиокомпании.

Човек, който живее трудно, не си измисля сам заболявания. Това го правят скучаещите глезльовци от развитите държави. Български пилот няма да направи такава простотия.

Накрая ще излезе, че тоя въобще не е бил на борда и си е жив и здрав... Малко като в онзи филм "Кейприкорн".

Този електронен болничен лист е облекчение за докторите, и за контрол над фалшифицирането, не мисля, че работодателите има откъде да видят на кого е издаден електронен болничен лист и на кого, не.....

Ясно е, че нищо не е ясно. Всичката информация идва от вестниците. Странни неща по света - каквото кажат вестниците, това е. А да се мисли е трудно. Не разбирам - черната кутия се разбила, а камера снимала и я намерили. Намерената черна кутия за 2 дни разказа историята, а оная в Украйна вече почти година мълчи като г*з. Сериозна работа. И Бог да прости хорицата.

Оказа се фалшификат, видеото де.

Журналистите да престанат да пишат глупусти вече.Нито пилота,нито авиокомпанията са виновни.На всики е ясно,че самолета е свален....Братята в кавички зад океана знят всичко и от излиза тази дезинформация.Те си изпробват лазер оръжието на всякъде...Къде е керосина,къде е другата кутия,къде са телата,къде са отломките ?Ясно е като бял ден....

На въпроса ти къде е керосина, ще ти отговоря, че под въздействието на лазера горивото сублимира, демек изпари се в небитието.

Не са казали че няма тела, а че няма нито едно цяло - явно челен удар.

Погледнете и откъм оптимистичната страна: Ами не мислите ли че е пак по-добре че е работил като пилот в гражданската авиация. Ами я си представете какво би могло да стане, ако беше военен пилот на изтребител Юрофайтър например? А? Ами ако изведнъж му избие сачмата и реши да пусне няколко ракетки по ядрени централи или нещо подобно? А?

Така ще е .Ако беше пил от моя антидепресант ,сега нямаше да умуваме

Препинателните знаци (точки, запетайки) ги слагай веднага след думата без празен интервал. И накрая на изреченията поставяй точка. :-)

Тоя филм надмина турксите сериали. Каква ли ще бьде следващата серия ?

леле какъв ли не го изкараха, за да вдигат такава пушилка явно имат да крият голям проблем, а и остналите пилоти отказват да летят май причината за аварията им се струва все още актуална. като цяло техническия парк на луфтханза е изключително стар, но в България, такива неща са недопустими поне в съзнанието на българина щом е запад лайна да са все са вкусни

Това, че го изкарват луд работи срещу компанията бе момче. Защото вината е тяхна това да се случи. Иначе щяха да си траят и случая потъва за дни в историята. Аман от конспиратори по тая жална земя македонска.

значи имат да крият нещо по голямо от това което работи срещу компанията , а и как работи срещу компанията, той бл лъгал, никой не каза че някой в компанията не си е свършил работата, между другото преди ни наричахте червени който знаем и мислем, а вие въздухарите се наричахте умни, напредничави, сега конспиратор ли ме изкара? в запад качеството на много неща е потресаващо ниско на луфтханзе самолета ни пушеше единия път, почти всеки път имаше някъкъв авариен проблем, пътувал съм 9 пъти с тях всеки път имаше авариини проблеми

Депресията никак не е за подценяване. Това е тежко състояние. Горкото момче, горките пътници. Много жалко.

ще изкарат компанията невинна, че инак следва обезщетения и фалит...

информирай се байно, тогава злобей!

Ще излизат нови нови неща за тоя откачалка. Единствената вина на компанията е как е допуснала откачалката да кара самолет.

Ако имаше затегнат медицински контрол в тази авиокомпания, този психар нямаше да лети, а хората от самолета щяха да са още живи.

значи е точил здравната каса; тарикат;

По какъв ли начин ще е точил здравната каса, когато той е скъсал болничния лист и не го е представил на работодателя си. Поне в България, болничният се изплаща по сметката на болния, едва след като е представил болничния лист на работодателя си и той с писмо потвърждава, т.е изисква банков превод към личната сметка на болния, не зная как е за Германия. Но ми се струва, че не е възможно да ти платят и болнични от здравната каса и да те водят на работа едновременно??!!