Коментари - Автобусната катастрофа край Сандански станала, след като шофьорът на ТИР-а не пуснал мигач | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ако някой се наведе без да сигнализира задния във задника му може да паркира.

Тираджиите са психопати!

Кой какво смята няма никакво значение. Добри или лоши, но има закони и те трябва да се изпълняват. Ако са лоши, трябва да се променят. Дали "ТИР"-а е нарушил закона, ще се уточнява. Не става ясно до края. Във всеки един момент крушка може да изгори и мигача да не сигнализира. Това не е причина да се удрят намиращите се отпред МПС-та. Но щом автобуса е ударил намиращият се отпред, няма съмнение че автобусът е нарушил закона. Самото заглавие на новината е силно манипулативно и със сигурност грешно. В закона и правилника за движение по пътищата много ясно е казано кога и как се използват мигачите ("пътепоказател" като термин в закона)

Аман от такива, които смятат, че този отзад трябва да пълзи и да ги пази , докато те си говорят по телефона, търсят къде да спрат или показват на спътника си "ей онази къща с розовия балкон". Има огледала за обратно виждане и мигачи, които са за това да виждаме, че не сме сами на пътя и да информираме другите водачи за това, какво ще правим на пътя. Другото е егоизъм показващ неуважение към всички и всичко с аргументацията "аз имам право" и въпроси К'ъв си ти бе? К'во искаш? И тържественото "Ще чакаш!!!"

Ти също не си прав като си мислиш, че като бързаш и този пред теб трябва да кара бързо. Ти не виждаш това което вижда той, но след като спира значи има някаква причина. Аз съм имал случай привечер в дъжд пред колата изкочи изкочи едно куче и след това един "африканец". Дали гонеше кучето или нещо ги гонеше и двамата не разбрах. Добре че изкочи първо кучето та за "африканеца" крака ми беше вече на педала на спирачката та успях да намаля и да не го ударя. След което колата зад мене ме удари. Водача не беше видял нито кучето нито човека, но беше видял стоповете. Просто дистанцията не беше съобразена с лошото време. Добре, че броните на колите са еластични и щетите бяха минимални. Въобще не чакахме полиция и не писахме протоколи. Просто тръгнахме преди да ни е ударил някой друг със спешна работа. Като разказвах този случай на приятели ми казват "Така не се спира". А какво да бутна човек и после да доказвам кой е виновен? Просто шофьорите трябва да са внимателни и толерантни. На теб не ти ли се е случвало да търсиш непознат адрес, да караш в непознат град или просто да опитваш да паркираш а отзад някой да напира с колата?

Случвало ми се е, давам мигач, спирам и като няма никой зад мен тогава се чудя накъде да хвана.

Абе будала, ти не видиш камион као планина, ке видич мигалец као мъдо

При маневра мигача е задължителен по закон. И това не е случайно. Без значение кой е по-виновен в случая и двамата ще си отнесат актовете.... и така трябва. Не е кой знае колко трудно да подадеш сигнал, че ще првиш маневра или ще спираш. А и е улеснение за останалите участници в движението. Бъдете колегиални.

Абсолютно сте прав, но смятате ли ,че един "писар в общината " никога в кариерата си не е правил правописна грешка? Че както гледам Джурналистите в ДИР-а... грамофон свири-майка плаче!

Принципно си прав, това е уредено в чл. 26 от ЗДвП. А сега намери има ли административно-наказателни разпоредби във връзка с неспазването му.

Глупости! Който кара отзад следва да се съобразява с пътната обстановка! Да не говорим, че така описана ситуацията е е породила екстрено спиране. Опитват се да изкарат виновен шофьора на тира, но виновник е САМО шофьорът на автобуса!

"Кой е по-по-най?" Единият не подал сигнал за ЛЯВ завой/особено опасна маневра .Знам ,че всички го знаят! / Другият не спазвал дистанция . Кой от двамата е по-... ? Дано да се разминат с по-леки травми и да се оправят и водача ,и пътниците!

Катастрофата е станала след като автобусът не е спазвал дистанция и не е съобразявал скоростта си с тази на мпс-то пред него.

Сега поне 99% от каращите БМВ се чудят какво е това "мигач" и защо по дяволите трябва да го пускаш като завиваш !?!?!?

Непускането на мигач силно повишава вероятността някой да се нацепи във вас защото не очаква да завиете например надясно. Да задният ще е виновен, на ще овисите като прани гащи 3 часа докато дойде КАТ, и ще си загубите после още сума ти време докато си оправите МПС- то. Так веднъж бях свидетел как опраскаха чисто нов джип Мерцедес ГЛ . Мерцедеса не пусна мигач и тръгна да прави десен завой при което движещият се зад него го опраска. Да застрахователя ще плати ремонта, но в досието на Мерцедеса ще фигурира ПТП. А и дори да не фигурира при последваща продажба ще се види и това му сваля цената. Отделно собственика му ще е 2 седмици без него докато го оправят. и ще се разхожда по застрахователи вместо да си върши работата и да си гледа кефа.

Купените шофьорски книжки и пишман шИфьорите рязко повишават шанса някой да се натресе във вас. Защото ако книжката на предния коментатор не е купена и не е пишман шофьор, щеше да знае, че когато караш зад някого, спазваш дистанция, достатъчна за да можеш да спреш. А пускането или не на мигач не намалява спирачния път на неспазилия дистанция по никакъв начин.

И автобуси, и тирове често нехаят за другите участници в движението с убеждението, че те са големи и другите ще се пазят сами. Това обикновено върши работа, докато не се срещнат двама такива.

Единият пуснал или не мигач, пък другия се залепил за предния и решил да подремне...