Коментари - Автобусната катастрофа край Сандански станала, след като шофьорът на ТИР-а не пуснал мигач | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Единият пуснал или не мигач, пък другия се залепил за предния и решил да подремне...

И автобуси, и тирове често нехаят за другите участници в движението с убеждението, че те са големи и другите ще се пазят сами. Това обикновено върши работа, докато не се срещнат двама такива.

Сега поне 99% от каращите БМВ се чудят какво е това "мигач" и защо по дяволите трябва да го пускаш като завиваш !?!?!?

Катастрофата е станала след като автобусът не е спазвал дистанция и не е съобразявал скоростта си с тази на мпс-то пред него.

Глупости! Който кара отзад следва да се съобразява с пътната обстановка! Да не говорим, че така описана ситуацията е е породила екстрено спиране. Опитват се да изкарат виновен шофьора на тира, но виновник е САМО шофьорът на автобуса!

При маневра мигача е задължителен по закон. И това не е случайно. Без значение кой е по-виновен в случая и двамата ще си отнесат актовете.... и така трябва. Не е кой знае колко трудно да подадеш сигнал, че ще првиш маневра или ще спираш. А и е улеснение за останалите участници в движението. Бъдете колегиални.

Абе будала, ти не видиш камион као планина, ке видич мигалец као мъдо

Абсолютно сте прав, но смятате ли ,че един "писар в общината " никога в кариерата си не е правил правописна грешка? Че както гледам Джурналистите в ДИР-а... грамофон свири-майка плаче!

Непускането на мигач силно повишава вероятността някой да се нацепи във вас защото не очаква да завиете например надясно. Да задният ще е виновен, на ще овисите като прани гащи 3 часа докато дойде КАТ, и ще си загубите после още сума ти време докато си оправите МПС- то. Так веднъж бях свидетел как опраскаха чисто нов джип Мерцедес ГЛ . Мерцедеса не пусна мигач и тръгна да прави десен завой при което движещият се зад него го опраска. Да застрахователя ще плати ремонта, но в досието на Мерцедеса ще фигурира ПТП. А и дори да не фигурира при последваща продажба ще се види и това му сваля цената. Отделно собственика му ще е 2 седмици без него докато го оправят. и ще се разхожда по застрахователи вместо да си върши работата и да си гледа кефа.

Принципно си прав, това е уредено в чл. 26 от ЗДвП. А сега намери има ли административно-наказателни разпоредби във връзка с неспазването му.

Аман от такива, които смятат, че този отзад трябва да пълзи и да ги пази , докато те си говорят по телефона, търсят къде да спрат или показват на спътника си "ей онази къща с розовия балкон". Има огледала за обратно виждане и мигачи, които са за това да виждаме, че не сме сами на пътя и да информираме другите водачи за това, какво ще правим на пътя. Другото е егоизъм показващ неуважение към всички и всичко с аргументацията "аз имам право" и въпроси К'ъв си ти бе? К'во искаш? И тържественото "Ще чакаш!!!"

Купените шофьорски книжки и пишман шИфьорите рязко повишават шанса някой да се натресе във вас. Защото ако книжката на предния коментатор не е купена и не е пишман шофьор, щеше да знае, че когато караш зад някого, спазваш дистанция, достатъчна за да можеш да спреш. А пускането или не на мигач не намалява спирачния път на неспазилия дистанция по никакъв начин.

"Кой е по-по-най?" Единият не подал сигнал за ЛЯВ завой/особено опасна маневра .Знам ,че всички го знаят! / Другият не спазвал дистанция . Кой от двамата е по-... ? Дано да се разминат с по-леки травми и да се оправят и водача ,и пътниците!

Кой какво смята няма никакво значение. Добри или лоши, но има закони и те трябва да се изпълняват. Ако са лоши, трябва да се променят. Дали "ТИР"-а е нарушил закона, ще се уточнява. Не става ясно до края. Във всеки един момент крушка може да изгори и мигача да не сигнализира. Това не е причина да се удрят намиращите се отпред МПС-та. Но щом автобуса е ударил намиращият се отпред, няма съмнение че автобусът е нарушил закона. Самото заглавие на новината е силно манипулативно и със сигурност грешно. В закона и правилника за движение по пътищата много ясно е казано кога и как се използват мигачите ("пътепоказател" като термин в закона)

Ти също не си прав като си мислиш, че като бързаш и този пред теб трябва да кара бързо. Ти не виждаш това което вижда той, но след като спира значи има някаква причина. Аз съм имал случай привечер в дъжд пред колата изкочи изкочи едно куче и след това един "африканец". Дали гонеше кучето или нещо ги гонеше и двамата не разбрах. Добре че изкочи първо кучето та за "африканеца" крака ми беше вече на педала на спирачката та успях да намаля и да не го ударя. След което колата зад мене ме удари. Водача не беше видял нито кучето нито човека, но беше видял стоповете. Просто дистанцията не беше съобразена с лошото време. Добре, че броните на колите са еластични и щетите бяха минимални. Въобще не чакахме полиция и не писахме протоколи. Просто тръгнахме преди да ни е ударил някой друг със спешна работа. Като разказвах този случай на приятели ми казват "Така не се спира". А какво да бутна човек и после да доказвам кой е виновен? Просто шофьорите трябва да са внимателни и толерантни. На теб не ти ли се е случвало да търсиш непознат адрес, да караш в непознат град или просто да опитваш да паркираш а отзад някой да напира с колата?

Случвало ми се е, давам мигач, спирам и като няма никой зад мен тогава се чудя накъде да хвана.

Тираджиите са психопати!

Ако някой се наведе без да сигнализира задния във задника му може да паркира.