Коментари - Нараства нелегалният внос на коли | Днес.dir.bg

Нараства нелегалният внос на коли

Около 150 000 са внесените автомобили в страната за първата половина на тази година. Това съобщиха от Асоциацията на вносителите на автомобили, цитирани от БТА.

Обратно в новината

Коментари - Нараства нелегалният внос на коли | Днес.dir.bg

Коментари

Nali predi se taksuvashe po ocenka ot zastrahovatelna kompania po Schwacke i vsi4ko beshe OK?

На НВ и разни подобни мога само да кажа: мита, такси, налози и прочее държавно дране на хората се налага за защита на родното производство. В този случай какво защитават разните такси и т.н.? Само на монополчето на т.н. вносители на автомобили ... Затова ли подскачате? При капитализма е така - трябва да свикнете с конкуренцията. Така че вместо да давате акъл на хората да не си купуват коли (ако не могат да си позволят да си купят от вас), по-добре си плюйте на ръцете и се залавяйте за работа в условията на пазарен капитализъм. Ако не можете да се справяте по-добре си сменяйте бизнеса овреме или просто умрете. И без това има твърде много тунеядци (с твоите камъни по твоята глава)

каква е тази смешна асоциация може би трябва да им дадат монопол за внос или по егн държавата да задължава всеки да си купи от тях кола!смешници!

Кажете каква кола да си купя - хубава, евтина, да гори малко, да има евтина поддръжка, да става за всякакви пътища. Сетих се каква: служебна кола

ами то целият внос е нелегален-нито един от автоджамбазите не е платил и лев на държавата ,а има хора които са вкарали по 200,300 и още повече коли. Ако имаш фирма и се опитваш да си изряден ще ти скъсат гъза от проверки /данъчни,пожарна,фед на потребители,инспекци по труда и кой ли не/

Защо обръщате спора на това стари или нови коли. Нека има и от едните и от другите, но всеки да си плаща всички дължими данъци. От това отделната стара кола няма да поскъпне толкова много. По-скоро ще намалее печалбата на продавача. Но в национален мащаб невнесената сума ДДС е съществена.

фирмите вносителки да си видят скапаните сервизи. Карам нова служебна на 1 година кола, ей бога ми ебати кошмара е в сервиза. На гаранционнен преглед нямат СВЕЩИ - разправят ми мини другата седмица. Филтър за климатика 60 лв. труд 15 лв. Всички сервизи са накрая на света - вижте VW на околовръстното, тойота с/у Метро няма рейс няма такси. Фирмите вносителки на нови коли да си оправят цените най евтините почват от 15000 лв и като си сложиш екстри пепелник и запалка става 25000 и като се огледаш я Дачия.

Кажи ама честно какви нови коли продаваш-ако искаш да му убедиш че е по добре да си взема на лизинг ново скапано Пежо и да го изплащам 10 години-като френския боклук ще се скапе веднага след 3-тата година и няма оправяне...Много по добре е да си взема някоя японска кола на 10 години за 5000 лева и да не се занимавам с нещастни търгаши като вас. А какво ще кажеш за хората с нолмални заплати които не могат да си позволят кола за повече от 1000 лева и за това карат лади и москвичи-те да мрът в катастрофи ли защото няма преференции пре внасянето на стари автомобили. Чудя се дали да ти пожелая на тебе и на всички вносители на нови коли както си карате на някоя стара волга да и откаже волана и да ви нацели челно-да видиме дали тогава не бихте предпочели оня отсреща да кара 2-ра употреба западна...

НВ,такива като теб трябва да ги горят на клада за проявена социална дискриминация.Ако си успял да забогатееш по втория начин не значи ,че другия макар и с по-голям умствен капацитет и образование ,но с по-малък доход от теб не трябва да кара кола.

nelegalna kola - ako ne sa plateni mnogo pari na politsaite, kat i drugite turtei koito poddurzat dupkite po putistata i spjat v rabotno vreme na durzavna sluza, znachi kolata bila nelegalna .. - jasno shvanah novinata !!!

Kakwi nowi koli be PI4?? Te startite sa prekaleno skypi w BG?! Po evtino e da si kupish kola w UK otkolkot w BG!!!!

Всички реват от малки доходи, а я гледай какъв внос се прави - всеки си купува автомобил. Айде стига сте рИвали!!!

Po-dobre star Mercedes otkolkoto nova Dacia(tova za HB)

4e to otkrai vreme se pi6at takiva dogovori...

Интересно как в страна със сходен стандарт като Румъния се продават само нови коли (300.000 на година). Всичко е въпрос на строгост на законодателството. Ако и у нас се забрани да се внасят коли без EURO 4, да видиш как бързо всички ще започнат да купуват нови коли на лизинг. Аман от таратайки, които само замърсяват въздуха и причиняват задръствания и катастрофи. А тези, които не могат да си позволят, просто няма да карат кола - и без това шосетата са задръстени.

Аз не виждам това с какво нарушава закона - има си вратичка - използват я. Да са крадени автомобилите - не. Ако трябва да бъдем точни ако искате да купите автомобил в Бг в договора за продажба никога не се пише реалната цена - за по-малки данъци. Всеки знае риска от това и аз съм сигурна, че ако имахме достатъчно добри заплати - всеки би предпочел да пише реалната цена, вместо да рискува с по-ниска. ЗАатова, драги ми управляващи, не се правете на луди ами вдигайте мин. заплата за да могат хората да живеят по-нормално и да си плащат данъците.

Става въпрос за ДДС - ако си физическо лице - не плащаш, ако си фирма - плащаш.

Така се спестяват данъците и таксите, които трябва да постъпват в бюджета, коментират представители на този бизнес. Kakvi danaci i kakvi taksi? BG e v EU, za kakvo stava duma? Pak darjaven reket li?

крайно време е фирмите вносителки на нови коли да престанат с тези нещастни кампании за да си продават скъпите возила-просто стандарта ни още не е на това ниво че да си позволиме нови коли. Дори и стари повечето западни са по добри от старите лади и москвичи така че държавата трябва да насърчава вноса а не да му пречи. Спирачния път на едно голфче е два пъти по малък от това на москвича, стига подкупните катаджии са ревали за войната по пътищата а да вземат да направят нещо реално-отмяна на всякакви такси при внос и облекчена регистрация.

Nali predi se taksuvashe po ocenka ot zastrahovatelna kompania po Schwacke i vsi4ko beshe OK?

На НВ и разни подобни мога само да кажа: мита, такси, налози и прочее държавно дране на хората се налага за защита на родното производство. В този случай какво защитават разните такси и т.н.? Само на монополчето на т.н. вносители на автомобили ... Затова ли подскачате? При капитализма е така - трябва да свикнете с конкуренцията. Така че вместо да давате акъл на хората да не си купуват коли (ако не могат да си позволят да си купят от вас), по-добре си плюйте на ръцете и се залавяйте за работа в условията на пазарен капитализъм. Ако не можете да се справяте по-добре си сменяйте бизнеса овреме или просто умрете. И без това има твърде много тунеядци (с твоите камъни по твоята глава)

каква е тази смешна асоциация може би трябва да им дадат монопол за внос или по егн държавата да задължава всеки да си купи от тях кола!смешници!

Кажете каква кола да си купя - хубава, евтина, да гори малко, да има евтина поддръжка, да става за всякакви пътища. Сетих се каква: служебна кола

ами то целият внос е нелегален-нито един от автоджамбазите не е платил и лев на държавата ,а има хора които са вкарали по 200,300 и още повече коли. Ако имаш фирма и се опитваш да си изряден ще ти скъсат гъза от проверки /данъчни,пожарна,фед на потребители,инспекци по труда и кой ли не/

Защо обръщате спора на това стари или нови коли. Нека има и от едните и от другите, но всеки да си плаща всички дължими данъци. От това отделната стара кола няма да поскъпне толкова много. По-скоро ще намалее печалбата на продавача. Но в национален мащаб невнесената сума ДДС е съществена.

фирмите вносителки да си видят скапаните сервизи. Карам нова служебна на 1 година кола, ей бога ми ебати кошмара е в сервиза. На гаранционнен преглед нямат СВЕЩИ - разправят ми мини другата седмица. Филтър за климатика 60 лв. труд 15 лв. Всички сервизи са накрая на света - вижте VW на околовръстното, тойота с/у Метро няма рейс няма такси. Фирмите вносителки на нови коли да си оправят цените най евтините почват от 15000 лв и като си сложиш екстри пепелник и запалка става 25000 и като се огледаш я Дачия.

Кажи ама честно какви нови коли продаваш-ако искаш да му убедиш че е по добре да си взема на лизинг ново скапано Пежо и да го изплащам 10 години-като френския боклук ще се скапе веднага след 3-тата година и няма оправяне...Много по добре е да си взема някоя японска кола на 10 години за 5000 лева и да не се занимавам с нещастни търгаши като вас. А какво ще кажеш за хората с нолмални заплати които не могат да си позволят кола за повече от 1000 лева и за това карат лади и москвичи-те да мрът в катастрофи ли защото няма преференции пре внасянето на стари автомобили. Чудя се дали да ти пожелая на тебе и на всички вносители на нови коли както си карате на някоя стара волга да и откаже волана и да ви нацели челно-да видиме дали тогава не бихте предпочели оня отсреща да кара 2-ра употреба западна...

НВ,такива като теб трябва да ги горят на клада за проявена социална дискриминация.Ако си успял да забогатееш по втория начин не значи ,че другия макар и с по-голям умствен капацитет и образование ,но с по-малък доход от теб не трябва да кара кола.

nelegalna kola - ako ne sa plateni mnogo pari na politsaite, kat i drugite turtei koito poddurzat dupkite po putistata i spjat v rabotno vreme na durzavna sluza, znachi kolata bila nelegalna .. - jasno shvanah novinata !!!

Kakwi nowi koli be PI4?? Te startite sa prekaleno skypi w BG?! Po evtino e da si kupish kola w UK otkolkot w BG!!!!

Всички реват от малки доходи, а я гледай какъв внос се прави - всеки си купува автомобил. Айде стига сте рИвали!!!

Po-dobre star Mercedes otkolkoto nova Dacia(tova za HB)

4e to otkrai vreme se pi6at takiva dogovori...

Интересно как в страна със сходен стандарт като Румъния се продават само нови коли (300.000 на година). Всичко е въпрос на строгост на законодателството. Ако и у нас се забрани да се внасят коли без EURO 4, да видиш как бързо всички ще започнат да купуват нови коли на лизинг. Аман от таратайки, които само замърсяват въздуха и причиняват задръствания и катастрофи. А тези, които не могат да си позволят, просто няма да карат кола - и без това шосетата са задръстени.

Аз не виждам това с какво нарушава закона - има си вратичка - използват я. Да са крадени автомобилите - не. Ако трябва да бъдем точни ако искате да купите автомобил в Бг в договора за продажба никога не се пише реалната цена - за по-малки данъци. Всеки знае риска от това и аз съм сигурна, че ако имахме достатъчно добри заплати - всеки би предпочел да пише реалната цена, вместо да рискува с по-ниска. ЗАатова, драги ми управляващи, не се правете на луди ами вдигайте мин. заплата за да могат хората да живеят по-нормално и да си плащат данъците.

Става въпрос за ДДС - ако си физическо лице - не плащаш, ако си фирма - плащаш.

Така се спестяват данъците и таксите, които трябва да постъпват в бюджета, коментират представители на този бизнес. Kakvi danaci i kakvi taksi? BG e v EU, za kakvo stava duma? Pak darjaven reket li?

крайно време е фирмите вносителки на нови коли да престанат с тези нещастни кампании за да си продават скъпите возила-просто стандарта ни още не е на това ниво че да си позволиме нови коли. Дори и стари повечето западни са по добри от старите лади и москвичи така че държавата трябва да насърчава вноса а не да му пречи. Спирачния път на едно голфче е два пъти по малък от това на москвича, стига подкупните катаджии са ревали за войната по пътищата а да вземат да направят нещо реално-отмяна на всякакви такси при внос и облекчена регистрация.

Коментари - Нараства нелегалният внос на коли | Днес.dir.bg

Нараства нелегалният внос на коли

Около 150 000 са внесените автомобили в страната за първата половина на тази година. Това съобщиха от Асоциацията на вносителите на автомобили, цитирани от БТА.

Обратно в новината

Коментари - Нараства нелегалният внос на коли | Днес.dir.bg

Коментари

Nali predi se taksuvashe po ocenka ot zastrahovatelna kompania po Schwacke i vsi4ko beshe OK?

На НВ и разни подобни мога само да кажа: мита, такси, налози и прочее държавно дране на хората се налага за защита на родното производство. В този случай какво защитават разните такси и т.н.? Само на монополчето на т.н. вносители на автомобили ... Затова ли подскачате? При капитализма е така - трябва да свикнете с конкуренцията. Така че вместо да давате акъл на хората да не си купуват коли (ако не могат да си позволят да си купят от вас), по-добре си плюйте на ръцете и се залавяйте за работа в условията на пазарен капитализъм. Ако не можете да се справяте по-добре си сменяйте бизнеса овреме или просто умрете. И без това има твърде много тунеядци (с твоите камъни по твоята глава)

каква е тази смешна асоциация може би трябва да им дадат монопол за внос или по егн държавата да задължава всеки да си купи от тях кола!смешници!

Кажете каква кола да си купя - хубава, евтина, да гори малко, да има евтина поддръжка, да става за всякакви пътища. Сетих се каква: служебна кола

ами то целият внос е нелегален-нито един от автоджамбазите не е платил и лев на държавата ,а има хора които са вкарали по 200,300 и още повече коли. Ако имаш фирма и се опитваш да си изряден ще ти скъсат гъза от проверки /данъчни,пожарна,фед на потребители,инспекци по труда и кой ли не/

Защо обръщате спора на това стари или нови коли. Нека има и от едните и от другите, но всеки да си плаща всички дължими данъци. От това отделната стара кола няма да поскъпне толкова много. По-скоро ще намалее печалбата на продавача. Но в национален мащаб невнесената сума ДДС е съществена.

фирмите вносителки да си видят скапаните сервизи. Карам нова служебна на 1 година кола, ей бога ми ебати кошмара е в сервиза. На гаранционнен преглед нямат СВЕЩИ - разправят ми мини другата седмица. Филтър за климатика 60 лв. труд 15 лв. Всички сервизи са накрая на света - вижте VW на околовръстното, тойота с/у Метро няма рейс няма такси. Фирмите вносителки на нови коли да си оправят цените най евтините почват от 15000 лв и като си сложиш екстри пепелник и запалка става 25000 и като се огледаш я Дачия.

Кажи ама честно какви нови коли продаваш-ако искаш да му убедиш че е по добре да си взема на лизинг ново скапано Пежо и да го изплащам 10 години-като френския боклук ще се скапе веднага след 3-тата година и няма оправяне...Много по добре е да си взема някоя японска кола на 10 години за 5000 лева и да не се занимавам с нещастни търгаши като вас. А какво ще кажеш за хората с нолмални заплати които не могат да си позволят кола за повече от 1000 лева и за това карат лади и москвичи-те да мрът в катастрофи ли защото няма преференции пре внасянето на стари автомобили. Чудя се дали да ти пожелая на тебе и на всички вносители на нови коли както си карате на някоя стара волга да и откаже волана и да ви нацели челно-да видиме дали тогава не бихте предпочели оня отсреща да кара 2-ра употреба западна...

НВ,такива като теб трябва да ги горят на клада за проявена социална дискриминация.Ако си успял да забогатееш по втория начин не значи ,че другия макар и с по-голям умствен капацитет и образование ,но с по-малък доход от теб не трябва да кара кола.

nelegalna kola - ako ne sa plateni mnogo pari na politsaite, kat i drugite turtei koito poddurzat dupkite po putistata i spjat v rabotno vreme na durzavna sluza, znachi kolata bila nelegalna .. - jasno shvanah novinata !!!

Kakwi nowi koli be PI4?? Te startite sa prekaleno skypi w BG?! Po evtino e da si kupish kola w UK otkolkot w BG!!!!

Всички реват от малки доходи, а я гледай какъв внос се прави - всеки си купува автомобил. Айде стига сте рИвали!!!

Po-dobre star Mercedes otkolkoto nova Dacia(tova za HB)

4e to otkrai vreme se pi6at takiva dogovori...

Интересно как в страна със сходен стандарт като Румъния се продават само нови коли (300.000 на година). Всичко е въпрос на строгост на законодателството. Ако и у нас се забрани да се внасят коли без EURO 4, да видиш как бързо всички ще започнат да купуват нови коли на лизинг. Аман от таратайки, които само замърсяват въздуха и причиняват задръствания и катастрофи. А тези, които не могат да си позволят, просто няма да карат кола - и без това шосетата са задръстени.

Аз не виждам това с какво нарушава закона - има си вратичка - използват я. Да са крадени автомобилите - не. Ако трябва да бъдем точни ако искате да купите автомобил в Бг в договора за продажба никога не се пише реалната цена - за по-малки данъци. Всеки знае риска от това и аз съм сигурна, че ако имахме достатъчно добри заплати - всеки би предпочел да пише реалната цена, вместо да рискува с по-ниска. ЗАатова, драги ми управляващи, не се правете на луди ами вдигайте мин. заплата за да могат хората да живеят по-нормално и да си плащат данъците.

Става въпрос за ДДС - ако си физическо лице - не плащаш, ако си фирма - плащаш.

Така се спестяват данъците и таксите, които трябва да постъпват в бюджета, коментират представители на този бизнес. Kakvi danaci i kakvi taksi? BG e v EU, za kakvo stava duma? Pak darjaven reket li?

крайно време е фирмите вносителки на нови коли да престанат с тези нещастни кампании за да си продават скъпите возила-просто стандарта ни още не е на това ниво че да си позволиме нови коли. Дори и стари повечето западни са по добри от старите лади и москвичи така че държавата трябва да насърчава вноса а не да му пречи. Спирачния път на едно голфче е два пъти по малък от това на москвича, стига подкупните катаджии са ревали за войната по пътищата а да вземат да направят нещо реално-отмяна на всякакви такси при внос и облекчена регистрация.

Nali predi se taksuvashe po ocenka ot zastrahovatelna kompania po Schwacke i vsi4ko beshe OK?

На НВ и разни подобни мога само да кажа: мита, такси, налози и прочее държавно дране на хората се налага за защита на родното производство. В този случай какво защитават разните такси и т.н.? Само на монополчето на т.н. вносители на автомобили ... Затова ли подскачате? При капитализма е така - трябва да свикнете с конкуренцията. Така че вместо да давате акъл на хората да не си купуват коли (ако не могат да си позволят да си купят от вас), по-добре си плюйте на ръцете и се залавяйте за работа в условията на пазарен капитализъм. Ако не можете да се справяте по-добре си сменяйте бизнеса овреме или просто умрете. И без това има твърде много тунеядци (с твоите камъни по твоята глава)

каква е тази смешна асоциация може би трябва да им дадат монопол за внос или по егн държавата да задължава всеки да си купи от тях кола!смешници!

Кажете каква кола да си купя - хубава, евтина, да гори малко, да има евтина поддръжка, да става за всякакви пътища. Сетих се каква: служебна кола

ами то целият внос е нелегален-нито един от автоджамбазите не е платил и лев на държавата ,а има хора които са вкарали по 200,300 и още повече коли. Ако имаш фирма и се опитваш да си изряден ще ти скъсат гъза от проверки /данъчни,пожарна,фед на потребители,инспекци по труда и кой ли не/

Защо обръщате спора на това стари или нови коли. Нека има и от едните и от другите, но всеки да си плаща всички дължими данъци. От това отделната стара кола няма да поскъпне толкова много. По-скоро ще намалее печалбата на продавача. Но в национален мащаб невнесената сума ДДС е съществена.

фирмите вносителки да си видят скапаните сервизи. Карам нова служебна на 1 година кола, ей бога ми ебати кошмара е в сервиза. На гаранционнен преглед нямат СВЕЩИ - разправят ми мини другата седмица. Филтър за климатика 60 лв. труд 15 лв. Всички сервизи са накрая на света - вижте VW на околовръстното, тойота с/у Метро няма рейс няма такси. Фирмите вносителки на нови коли да си оправят цените най евтините почват от 15000 лв и като си сложиш екстри пепелник и запалка става 25000 и като се огледаш я Дачия.

Кажи ама честно какви нови коли продаваш-ако искаш да му убедиш че е по добре да си взема на лизинг ново скапано Пежо и да го изплащам 10 години-като френския боклук ще се скапе веднага след 3-тата година и няма оправяне...Много по добре е да си взема някоя японска кола на 10 години за 5000 лева и да не се занимавам с нещастни търгаши като вас. А какво ще кажеш за хората с нолмални заплати които не могат да си позволят кола за повече от 1000 лева и за това карат лади и москвичи-те да мрът в катастрофи ли защото няма преференции пре внасянето на стари автомобили. Чудя се дали да ти пожелая на тебе и на всички вносители на нови коли както си карате на някоя стара волга да и откаже волана и да ви нацели челно-да видиме дали тогава не бихте предпочели оня отсреща да кара 2-ра употреба западна...

НВ,такива като теб трябва да ги горят на клада за проявена социална дискриминация.Ако си успял да забогатееш по втория начин не значи ,че другия макар и с по-голям умствен капацитет и образование ,но с по-малък доход от теб не трябва да кара кола.

nelegalna kola - ako ne sa plateni mnogo pari na politsaite, kat i drugite turtei koito poddurzat dupkite po putistata i spjat v rabotno vreme na durzavna sluza, znachi kolata bila nelegalna .. - jasno shvanah novinata !!!

Kakwi nowi koli be PI4?? Te startite sa prekaleno skypi w BG?! Po evtino e da si kupish kola w UK otkolkot w BG!!!!

Всички реват от малки доходи, а я гледай какъв внос се прави - всеки си купува автомобил. Айде стига сте рИвали!!!

Po-dobre star Mercedes otkolkoto nova Dacia(tova za HB)

4e to otkrai vreme se pi6at takiva dogovori...

Интересно как в страна със сходен стандарт като Румъния се продават само нови коли (300.000 на година). Всичко е въпрос на строгост на законодателството. Ако и у нас се забрани да се внасят коли без EURO 4, да видиш как бързо всички ще започнат да купуват нови коли на лизинг. Аман от таратайки, които само замърсяват въздуха и причиняват задръствания и катастрофи. А тези, които не могат да си позволят, просто няма да карат кола - и без това шосетата са задръстени.

Аз не виждам това с какво нарушава закона - има си вратичка - използват я. Да са крадени автомобилите - не. Ако трябва да бъдем точни ако искате да купите автомобил в Бг в договора за продажба никога не се пише реалната цена - за по-малки данъци. Всеки знае риска от това и аз съм сигурна, че ако имахме достатъчно добри заплати - всеки би предпочел да пише реалната цена, вместо да рискува с по-ниска. ЗАатова, драги ми управляващи, не се правете на луди ами вдигайте мин. заплата за да могат хората да живеят по-нормално и да си плащат данъците.

Става въпрос за ДДС - ако си физическо лице - не плащаш, ако си фирма - плащаш.

Така се спестяват данъците и таксите, които трябва да постъпват в бюджета, коментират представители на този бизнес. Kakvi danaci i kakvi taksi? BG e v EU, za kakvo stava duma? Pak darjaven reket li?

крайно време е фирмите вносителки на нови коли да престанат с тези нещастни кампании за да си продават скъпите возила-просто стандарта ни още не е на това ниво че да си позволиме нови коли. Дори и стари повечето западни са по добри от старите лади и москвичи така че държавата трябва да насърчава вноса а не да му пречи. Спирачния път на едно голфче е два пъти по малък от това на москвича, стига подкупните катаджии са ревали за войната по пътищата а да вземат да направят нещо реално-отмяна на всякакви такси при внос и облекчена регистрация.