Те трябва да създадат аудитория и да разпространяват марката чрез стабилен поток от публикации в мрежата и от връзки към социалните сайтове Фейсбук (Facebook) и Туитър (Twitter), предаде Асошиейтед прес, цитирана от БТА.

Целта на нововъдеденията е да се създаде по-голям трафик на сайта на "Форбс" (Forbs.com) и да се достави повече материал за печатното издание, което бе принудено да съкрати персонала си заради резкия спад в рекламата.

Много от тези блогъри няма да имат опит като репортери. Вместо това "Форбс" наема специалисти да пишат по специфични теми. А те няма да имат много пряк контрол.
Сайтът на "Форбс" постепенно преминава към системата на блога, при която сътрудниците публикуват направо в мрежата, вместо текстовете им да бъдат редактирани. Всичко това ще увеличи количеството материал, което "Форбс" може да изпомпва всеки днес.

Но лепването на етикета "Форбс" на толкова много непроверени сътрудници рискува да развали имиджа на марката, изграждан над 90 години издателска дейност. Новият подход е по модела на сайт, наречен Тру/Слант(True/Slant), който бе създаден миналата година от бившия редактор на "Форбс" Люис Д'Воркин.

"Форбс" бе инвеститор в сайта и реши да го купи и да натовари Д'Воркин с новия дизайн на изданието през май. Тру/Слант обедини интернет публикации от над 300 автори, като започна с няколко големи имена от медии като Си Ен Ен (CNN), "Ролинг стоун" (Rolling stone), "Нюзуик" (Newsweek).
От авторите се очаква да разпространят материалите си в сайтове като Фейсбук и активно да поддържат блоговете си, като подчертават интересните коментари и отговарят на читателите, за да се увеличава трафикът.

Сайтът издигна ролята на рекламодателите, като им предостави техни собствени страници с блогове вместо просто да им продава място за рекламни банери.