Фирма е скъсала 10 киловолта кабел, собственост на ЧЕЗ Разпределение България, при извършване на несъобразени изкопни работи. В резултат близо 4200 клиенти на дружеството от кв. "Дружба 1" са останали без електрозахранване на 25 юни сутринта. Това съобщават от ЧЕЗ Разпределение.

Екипите на компанията са реагирали незабавно и в рамките на един час са възстановили тока. Ще бъде изготвен и констативен протокол за причинената авария и ще бъдат предявени претенции за нанасяне на имуществени вреди, се казва в информацията.

"Лятото е активен сезон за строително-ремонтни дейности и фирмите трябва отговорно да спазват процедурите и да съгласуват своевременно ремонтите, за да се предотвратят подобни неудобства за клиентите в бъдеще", призовават от електроразпределителното дружество.  Информация за стартиращи изкопни дейности трябва да се подава поне две седмици предварително на телефон 0700 10 010 или на имейл klienti@cez-rp.bg.