Новият бул. "Витоша" - по една лента за автомобили и паркиране на заден ход
Нововъведението в центъра на София породи противоречиви реакции
Обратно в новинатаКоментари - Новият бул. "Витоша" - по една лента за автомобили и паркиране на заден ход | Днес.dir.bg
Коментари
Фандъкова да прекрати идиотскште промени от спаси София и ПП на булевардите Патриарх Евтимий и Витоша, и да измете същите за финансова злоупотреба в големи размери.
че плуването е по-полезно за здравето от колоезденето трябваше да направят плувен коридор от Южния парк до Централна гара. За да не замръзва зимата може да се пълни с минерална вода от Централна баня.
Най-голямата корупционна сделка е преустройството на булевардите Патриарх Евтимий и Витоша. ДАНС и антикорупционния разследващ орган да си влязат във функциите.
Много лошо изпълнение. 1. При ПТП затварят целия "булевард." 2. Лентите са много тесни, защото изнесоха велоалеята на пътното платно и при маневриране назад с по-голям автомобил се навлиза частично в насрещната лента. 3. Зимата, като минат снегорините и затрупат паркиралите коли и почне боксуването, влизане и излизане ще е допълнителен купон. А междувременно, зимата не знам някой да кара колело, не знам и велоалеите по Борис и България да са проблемни, но неясно защо реших, че тази при НДК е проблемна и неудосбтвото от нез на тротоара е по-голямо от това да се стеснят двете останали ленти. Лично аз очаквам повече ПТП-та особено зимата и съответно затварян на "булеварда," повече трафик по обходни маршруити в квартала и постоянно жужене по околоните улици и защо? Толкова ли бе трудно просто да оправят паркингите под НДК, вместо да правят центъра още по-задръстен?
Абсолютно вярно, само че.. за по-малко от 48 часа генерираха такива проблеми, че утре като се върнат масата човеко-народ черно ще им се види ежедневието (особено в пиковите часове). Дано някой да успее да ги спре тия крупни дебили да не посегнат и на П.Евтимий!
Нововъведенията натресени на софиянци, са отречени, незаконосъобразни и твърде опасни
Веднага да се спре малоумното преустройство на бул. Патрирах Евтимий с две велоалеи на пътното платно. Поставили са вече пътен знак и колчета. Така се пречи на колите на бърза помощ при нужда. От Столичиния общински съвет - Помагайте!
В софийската община има Организирана Престъпна Група, която "усвоява" милиони за реорганизиране на движението по бул. Витоша и Патриарх Евтимий. Трябва Прокуратурата да се сезира за незачитане мнението на Общинския съвет и гражданите против тези действия на зам.кмета по транспорта и инициаторите, които водят до анархия в движението и замърсяване на атмосферния въздух.
За какво са тези велоалеи по платното на булевард Витоша и Патриарлх Евтимий, когато има такива широки тротоари от двете страни. Трябва да се спасим от тези ненормалници от спаси София.
Решението облагодетелства само живущите в района баровци-да си паркират скъпите коли! То в никакъв случайне улеснява трафика в района! Никакви велосипедисти, някой добре плати в Общинския съвет за тази глупост!
Затварят булеварда за частни автомобили, оставят само градски транспорт и автомобили на специален режим, махат паркоместата изцяло и всичко е точно.
Паркирането назад не е проблем когато няма трафик. Някой опитвал ли е да паркира назад при трафик и при една лента. Колата първо трябва да спре . При трафик следващите коли застават зад нея , образува се колона и движение назад е невъзможно.
Абе ще пуснеш аварийките като видиш мястото и тези отзад ще спрат, но ще е туткаво
Не съм специалист и само питам ? Как ще минават линейките с предимдство при една лента и паркиращи коли ?
Както минават и по други двулентови улици. Там няма голям трафик. Не разбирам за какво реват всички и най-често хора, които не минават от там.
Айде пак се изказа неподготвен - мини по Витошка, точно в реорганизираната отсечка в час пик да видиш що е то ужас. Сега ще е ужас на втора степен (и в двете посоки). Ако се появи линейка, просто ще си се движи с трафика и ще си чака в задръстването. Защото и да искат няма на къде да се отместят да ѝ направят място.
Изненадан съм от част от коментарите. Вие какво очаквахте като гласувахте за тях?!? Така ще е - велоалеи, тротинетки, розови понита, драг кралици, арт инсталации за стотици хиляди....
Ако паркоместата са по средата, влизането и излизането може да се организират оптимално. Тъкмо ще се разделят и лентите за движение.
За да излезеш назад, чакаш трафика, но за да паркираш назад, трафика чака тебе. Много умно-красиви тапи ще станат в района.
никой не е длъжен да се съобразява с няколко хиляди мързеливци, които държат да преминат през най-централната част на София с коли. Има буферни паркинги, сини зони и така нататък. Бул. Витоша е за пешеходци и велосипедисти. Оставили са ви 2 ленти и места за паркиране от едната страна - много ви е.
За това има път там - за да минават коли. Хората плащат данъци за тези коли и акциз на горива, за разлика от велосипедистите.
Ти живееш в някоя спалня, нали? Я да видим какво щке стане, ако в Младост или Люлин забранят да се спира пред блоковете и трябва да ходиш на две спирки на тролея, за да си вземеш колата? Междувременно да ти вдигнат данъците, защото в центъра плащат доста по-височки. Накрая да турят няколко кръчми под прозореца ти, та останалите пияндета да ти пикият по входа и да ти реват до 11 вечерта. Друга песен ще запееш.
велосипедиста на ден да отделяш цяло платно - безумие.
Спасете София от "Зелените Идиоти"! През последните години в България завършиха много архитект-идиоти, които не са проектирали и кенеф, но за сметка на това се намърдаха в разни НПО-та! Ето ви го резултата. Освен продажници и некадърници, са и неграмотници! Ако това го види моя преподавател по паркова архитектура и дизайн, проф. Булев, ще се гръмне! Дано е жив и здрав!
Спасете София от тези! Какви пешеходци ще облекчи, като там тротоарите са достатъчно широки и освен това градинката на НДК започва там ?
Кире, след месец ще ходим на избори, върви да укротиш полезните идиоти от местната коалиция! Важно е!
Оставете ги ! Както са тръгнали скоро време целият широк център ще е вело и пешеходна зона ! Много яко !
Тези са за бързо изхвърляне на боклука! Малоумни гейчета, къде пипате , без грам представа да си нямате от инфраструктура ..и не само!
От парко-местата идват пари. При катастрофа също има печеливши, е не тези които участват в нея де, но застрахователи, адвокати, съд. Представете си широки улици с минимално натоварване. И какъв обществен живот ще има? Никой на никого не пречи? Няма катастрофи, няма пострадали? Ужас - това, каква София ще е? Като на село!
Не знам дали ми се струва само, ама новия кмет и Спасителите сякаш се опитват скоростно всичко да осерат. Едно от друго по-абсурдни простотии измислят. И само се опитват да докарат нещо до приватизация, където техният собственик Иво Прокопиев чака да си осребри участието в политиката
Да попитам Прокуратурата къде спи? Една групичка самозабравили се идиоти от ПП - Спаси София, без никакво решение на Общинският съвет или транспортната комисия, извършва самоуправство по два централни булеварда и харчи милиони от парите на столицата за това.
Бях решила, че празниците ще си почивам далеч от близки и от дир-а, но това май няма да се случи. По ред на номерата: 1. Таймингът за доклада за ЦГМ е малко кофти - мина мимоходом покрай празниците, но предполагам, че след това ще коментиран по-обстойно, а не че ще мине и замине. 2. Не познавам детайлно законовата рамка, но щом съветници от СОС реват Терзиев да спре ремонта, предполагам, че така е по закон. Честно, с този ремонт се оляхте и това е първата ми забележка/фаул към Терзиев. Ако мислите по този начин да я карате, няма дълго да я карате. Силовото налагане на велоалеи, както и всичко наложено със сила, обикновено постига обратния ефект. И сега на моменти педалите на педалите леко ни дразнят - и като шофьор, и като пешеходец ми се пречкат, но ако още малко изнаглеят и решат, че улиците и тротоарите са техни, следващия път, когато някой педал профучи покрай нас и уплаши детето, без да искам ще изпусна каишката на кучето, пък педалът ако оживее, оживее. Там и без това трафикът си беше ужас. Освен това от там минават трасетата на линейките от Първа Градска и към целия медицински комплекс (ВМА и прочие). Докато живеех на Патриарха имам чувство, че на всеки 10 минути минаваше линейка с включена звукова сигнализация. Май писах как 20 минути линейка няма къде да паркира на Патриарха и Белчев, добре че не се стигна до смъртен случай! Вероятно има защо Фандупкова да не е тръгнала да реализира този безумен проект!
Карането на колело е признак за култура на поведение. А в София никой няма да слезе от колата и да тръгне с колело на работа е повече от ясно.
Аз бих научил детето си, че както и то, така и другите имат право да съществуват, и че е нормално да има странични шумове, както и "опасности" дебнещи от тук и от там. И че не е нормално мама да врещи: леееко да не паднеш! А ако вземете си изпуснете кучето, пък някоя кола го бутне, или някой му пререже гърлото, тогава вероятно ще запеете друга песен. Бих Ви посъветвал да вземете едно колело и за детето, и за себе си -- може да Ви хареса формата на седалката, и да излезете да покарате заедно -- като за снимка на щастливо семейство на сайта на банка. П.С. НА мен паркиралите в градинката не ми пречат, въпреки че не плащат нито данък, нито такса за паркоместата, които са си заграбили. Просто мааалко ги съжалявам, че толкова си могат.. Но не им желая лошото. Бъдете здрава и повече положителни емоции.
Аз само да попитам - какво стана с велоалеята в пешеходната Витошка, защото сега има само заведения и съответно няма велоалея, но има велосипедисти ?!
Какво сте преобразили бре, готованковци?? Нова боя по пътищата, само това можете. А за обратните коси места за паркиране....нямам думи!
А защо наричате Витошка булевард? Това на снимката е един огромен паркинг с лента за влизане и излизане
Това което виждам е че се генерират две неща. Огромно задръстване и милиони доходи за джобовете на ЦГМ
Глупаво е да се ограничават лентите там. Това ще доведе само до задръствания и по-мръсен въздух. Трябват ти 3ма дето искат да паркират и за нула време ще стане тапа до след НДК. И затова всички ще заобикалят по тесните вътрешни улици, които и без това са натоварени. Защо изобщо искат да увеличават местата за паркиране там? Идеята е да има по-малко коли в центъра. Като им осигуряваш нови места за паркиране естествено ще има повече. Никаква логика, освен че осигуряват повече лапаница за Маджо и сие от Паркинги и гаражи от СМС-и
Ами единствено ще създадат задръствания, които от своя страна ще замърсяват още повече въздуха в центъра. А това е най-малоумното точно в този район, където има концентрирани жилищни сгради. Няма лошо да се правят велоалеи, но преди това е хубаво да се помисли. Тая работа малко изглежда повече показност, че са направили нещо. Идеите взети от други държави може да ги взимате без проблем, ама акъла, ако го нямате - все тая!
От Центъра на София...Евразийският добитък може да ползва градски транспорт, даже и да походи малко пеша.
София става един град в който е все по-трудно да се живее нормално. Само се питам, кой ще ни спаси от нашите нови спаисители "Спаси София"
Поредното беззаконие на Столична община. Законът за движение по пътищата изрично определя начина за паркиране - единствено успоредно на движението, от дясната страна на посоката на движение.
Малко ви е, още трябва да ви гърчат докато се научите да ходите с метрото и пеша.
защо говедата не са направили косото паркиране в обратната посока ?
Ха ха айде да видите как бьлгарина ще го накараш насила да паркира на заден ход. Това му е ограничение на личната свобода...още малко и ще го карате да се ваксинира срещу смьртоносни заболявания. Айде де измет на Сорос и Бил Гейтс рьководена от израелският елит. Пьрво едно паркиране на заден ход после и крьвта на децата му искате да източите за да може в САЩ да я изпият милиардерите. В Русия няма такова нещо. Затова и там всичко си е наред и даже и хомосексуални няма. Абсурд.