Затварят за 15 месеца Централна гара в София за влаковете за Северна България
Пътниците за Мездра, Видин, Варна, Плевен и Русе ще ползват жп гара София-Север
Обратно в новинатаКоментари - Затварят за 15 месеца Централна гара в София за влаковете за Северна България | Днес.dir.bg
Коментари
Едно време хората протестираха по улиците, а сега протестират в социалните мрежи и интернет пространството. Сами сме си виновни за това положение!
НК ЖИ е една от най-големите компании в България, Управлявана по най-неадекватния начин от 30 години на сам. Компания която има за цел да се източва и само издържа. За съжаление се съгласявам с по долу направените коментари, че се управлява от абсолютни малоумници зад, които стоят крадци.
в северна българия автомагистрала - няма метро - няма бизнес - няма работа - няма сега и влак няма да има Важното е, да им събираме данъците, че да може да развиваме южна българия
Чудя се к0га ще се сетят отново за тази клоака предгаровото пространство, което ремонт след ремонт във времето и все е циганска кочина, смради руини... Яко е да слезнеш от метрото и да преминеш през тази клоака смърдяща на урина, за да стигнеш до новата гара:)
А когато правиха ремонта на Централна гара, вместо за планираните, да речем 10 месеца, го направиха за година и 10 месеца. А крайният резултат беше, че гарата беше превърната в нещо средно между маза и подземие. Но ако целта е била да направят маза или подземие, е тогава е нямало да успеят.
България се управлява от малоумници и БДЖ не е изключение. Дори напротив, в управлението на БДЖ са най-големите малоумници сред всички малоумници. Ако знаеха колко са тъпи и смотани щяха да си намерят стена, в която да си разбият главите, и то без какво и да било забавяне.
статията. . северинте линии ще продължат да се обслужват от централна гара, но само - следобедният и вечерния влакове
Много си е вярна тя. Днес по линията София-Мездра от 17 влака само 4 са без прекачване на Север.
Ако имаше нормална алтернативна пешеходна връзка между Централна гара и гара Север това нямаше да е такъв огромен проблем. Пътниците така или иначе ги карате да пресичат цялата гара и после да ходят до последните метри на последния перон. Двете гари са съвсем близо една до друга, а междинните терени са заети от непотребни джунгли и гета.
От предгаровия площад до гара Север - над 1.5 километра по права линия. Не че не става за разходка, ако го понапудрят с плочки и зеленини, ама с багажите какво правим?
Със сигурност е по-кратко отколкото обиколка през надлез Надежда. Според мен Централна гара спъва икономическото развитие на цяла северна София заради това, че не са направени повече места за пресичането ѝ. Нормално е да може да се посещава гара и от двете страни на линията, не само от една както е при гара София.
Зад гара София-Север, на самото обръщало има уникално заведение. По-скоро кръчма :) Една ламаринена постройка, колкото една стая голяма, вътре с едно кюмбе за зимата. Ракията 100мл 1 лев с неясен произход, салати 5 вида всички по левче, дават ги в пластмасови тарелки. Вътре само някакви бачкери по гащеризони маат ракия. Изобщо голяма идилия. Дано не са го махнали кръчмето
На времето построиха гарата за същото време,а сега за ремонт на 3 коловоза пак толкова време.Големи днешни "строители"хайдуци.
Днес гледах от първи ред резултата от това мъдро решение. Хора с куфари по 20-30 кила слизат от влака от Лом на първи коловоз на гара Север, преминават ПРЕЗ друг влак на втори коловоз (мотриса, чиято височина не кореспондира по никакъв начин с височината на перона), за да стигнат до мотрисата от Север за Централна гара на четвърти коловоз. Тъпо, тъпо, тъпо. Безумните им промени в графика на СКГТ няма какво да коментираме. До гара Север почти нищо от изброените автобуси и трамваи не стига преди 6:30 в почивен ден.
Това влакове ли са, гара ли??? Ориенталски кенеф
А пък в едно видео за донорите на танкове за страната 404, сме класирани на трето място с 105 броя Т 72. Ние що не знаем ?
Хората по света за 15 месеца ще построят гарата и коловозите от нулата бе, ДЕБИЛИ! Смятай какво крадене ще пада даже и от най-елементарните дейности. Това е целта на тоя срок - изкуствено завишаване на цената за да има за крадене.
Ако искаш да видиш какво е истинско крадене от строителство, ела в Калифорния, вече по-известна в Щатите като Комифорния. Да видиш тук какво чудо е .
От нулата и баба знае. Но в случая първо има за премахване стари линии и контактна мрежа.
Г-н Последен влак, Със сигурноаст е правено и също така със сигурност преди демонтажните работи често дейностите започват преди нулата, това имам предвид. И отнема още време. За да направят съвременни жп линии със съвременни допуски и съвременна автоматика, трябва първо да изкопаят всичко, чак след това да започват от нулата.
Супер много се "кефя" как по още един начин показват на нас, хората от северна бг, че на никой не му пука за това какво става между Стара Планина и Дунава. Година и половина... да ти имам и прекъсването...(е, имам го) и кой умник реши така да направят периода, че да включва точно 2 пълни туристически сезона?