Затварят частично тунела под НДК в неделя

Причината е разширяване на контактната тролейбусна мрежа в участъка

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Отговора е прост: селендурите управляват София и те са най много в ЛюЛин, затова си спретнаха тролей от там до баровсия ЛьоЗенец с модерните молове..

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Отговора е прост: селендурите управляват София и те са най много в ЛюЛин, затова си спретнаха тролей от там до баровсия ЛьоЗенец с модерните молове..

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Отговора е прост: селендурите управляват София и те са най много в ЛюЛин, затова си спретнаха тролей от там до баровсия ЛьоЗенец с модерните молове..

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Какво ви пречеше травай #6 бе изроди, защо го ликвидирахте и заменихте с еднопосочен тролей за Люлин?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Тунела под еНДеКа е строен за двупосочен трамвай и е тесен за двупосочен тролей, заради това герберастките мутри прокарват еднопосочен тролей, Господ да ги убие.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Какво ви пречеше травай #6 бе изроди, защо го ликвидирахте и заменихте с еднопосочен тролей за Люлин?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Какво ви пречеше травай #6 бе изроди, защо го ликвидирахте и заменихте с еднопосочен тролей за Люлин?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Такава тъпотия, тролей да се движи еднопосочно по софииските улици може да се роди само в празните кратуни на гербавите мутри под ръководството на идиотката от Белчин Баня.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Както е написано в статията много трудно се разбира. Най-вероятно еднопосочно ще е само в района на НДК, както в момена еднопосочно са тролейте в тунела и по бул. Патриарх Евтимий . Иначе най-вероятно ще тръгва от последната спирка на сегашния тролей 8 по неговото трасе. По Бяла черква и Черни Връх ще направят ново. Фритьорф нансен ще стане двупосочен и от там ще се включва при кръстовището на 1-ва градска в съществуващото трасе.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

"Арсеналски" и "Бяла черква" са задръстени от колите на селяндурите, този тролей трябва да се промъква между тях..

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Както е написано излиза, че жителите на Лозенец и Манастирски ливади могат да ползват трамвая само в посока Люлин, но няма да могат да се прибират с него. Е, няма такава простотия. В столична овщина само кретени ли работят?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Най-големият враг на герпавата управа на София са трамваите. На практика, от както държи в ръцете си кметството на София (от 15 години), Бойко Борисов системно унищожава трамвайния транспорт в града. Намалиха и редуцираха маршритите на един куп трамвайни линии, а тези които "запазиха" обърнаха нагоре с главата. Затвориха и ликвидираха трамвайните заводи и развойни бази, а директорът им хвърлиха в затвора. Купиха полски мотриси, които са почти СЕДЕМ ПЪТИ ПОІСКЪПИ от българските. И РАЗБИРАСЕ УДВОИХА ЦЕНАТА НА БИЛЕТА - 0.80 ст на 1.60 лв. Изглежда герп виждат трамвайния транспорт като конкуренция на метрото, от където лапането е явно много голямо. Само, че и метрото е много рехаво, скъпо и повечето софиянци трябва да ходят с километри за да го използват !

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Е това чудо "Площад Прага"?

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.