Заради заседналия кораб транспортният министър уволни шефа на "Морска администрация"

Установих сериозна неадекватност, на поста е назначен Венцислав Иванов, каза Христо Алексиев

Обратно в новината

Коментари - Заради заседналия кораб транспортният министър уволни шефа на "Морска администрация" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

значи нямаме Брегова охрана и Морска администрация. На Калиакра има вишка с радари и е абсурд кораб да не бъде забелязан че се насочва към нашия бряг. Това доказва, че сме държава със затихващи функции

Кораба вероятно нарочно е изпратен там да заседне, за да видят комшиите как ще се справим. Е ако с един кораб не можем да се справим, какво правим по време на война?

Нефелния министър спря разроварването, щото малко падало в морето! Е сега всичко там ще отиде! И се чудя Мунчо що не го уволни? Въпроса е риторичен :)

Тва комунде от къде се взе?

А този бурсук ,министъра, кога!!!

Е то не може сутрин обед вечер Бза някой да приказваш и да не прихванеш.. ОБВИНЯВАЙ ПРЕДИШНИТЕ ТОВА НЕ РАБОТИ НЕ ГО ЛИ РАЗБРАХА,?

Стига с тея уволнения! Съд и Прокуратура няма ли за този шеф? Да започнат държавните служители да работят в България!

Ама за съд трябва вина и доказателства Пък служебните могат само да приказват

Правилните решения винаги се отличават с квичене на герберастки свини под статиите.

Патката :)

да отдавна се забелязва това тук е ..меката на герберопитеците .. дето със зъби и нокти си пазят и треперят за заплатките си :))) ще си заминете постепенно....стига сте квичали.. ако бяхте толкова кадърни нямаше да сте се по държавни служби..

Браво бе в това бурно море ги оставили тцтцтц

Значи тоя от марската администрация е виновен, че капитана е забил кораба в скалите. Евала прическа.

Морската*

Първо е виновен е, че веднага след засядането на кораба не са се качили представители на МА да направят оглед, вземат показания и да проверят вахтените за алкохол и наркотици. Второ, трето, четвърто и може би и пето е по други морски въпроси.

При такива ситуации, шапката си взема първо министъра и си отива по живо по здраво.

Точно така! Некадърницте да изчезват!

Нали променихте "моделът Борисов". Сега ходете да бутате кораба назад в морето. Смешници.

Ама естествено, че Б.Х. щеше да го издърпа на брега...и при това сам благодарение на мускулите и интелигентността си. Да се смеем ли да плачем ли.

Тоя министър Калинков вчера каза, че е говорил с колегата си от Холандия за помощ. Утре ще говори с колегата си от Чили да му прати един кран по най-бързия начин

:)))))

то като няма техника с какво да го обслужат

Малко им остава на чорапите!

Тоя тъпак вместо да изчезне завинаги, уволнява. Смешници... чао!

Гражданите ,ще уволним и Радев и министъра

Няма страшно уволнен е шефа на морското и има нов, също така има няколко нови сценария за справяне все по вода! И въпреки това сме на ниво чакаме някой да дойде и да оправи проблема докато всички гледат дали положението ще се промени!? Като гледам снимките толкова ли не могат със строителна техника да направят път от сушата директно до кораба през скалите, вместо да се мъчат с подвижни кранове и малки корабчета, докато торът се по-изсипва леко в морето!? Изглежда ми като по добър и надежден план след като така няма нужда да се разчита на времето.

Заседналият край Камен бряг турски кораб е нагледна илюстрация колко пропаднала, смешна държава е България! Пропаднала държава, за която за жалост вече нищо не може да се направи освен да се закрие и раздаде на съседите й – Гърция, Турция, Румъния, Сърбия и Сев.Македония.Защото ние, българите, сме доказали и показали, че не можем сами да си управляваме и подредим държавата, все някой отвън трябва да ни решава проблемите. Случаят с този кораб идва да покаже каква анархия, некомпетентност, некадърност, безотговорност, бездушие, безгрижие и беззаконие царят в цялата държава.И най-вече чудовищната корупция, неподлежаща на описание. В България цели семейства, фамилии, кланове и семейно-роднински задруги се прехранват с корупция. Всички говорят за корупцията по високите етажи на властта, Боко Тиквата го изкараха най-големия корупционер на всички времена и народи, но никой не поглежда към корупцията и в останалите сфери. Никой не вижда или се прави, че не вижда ужасяващата корупция и некадърност в българската морска индустрия и морския бизнес. Където всички са навързани и оплетени в зависимости – роднини, приятели, приятели на приятели, съученици(съвипускници), бизнес партньори и така нататък. Цялата морска индустрия в България е пропита и продънена от корупция и шуробаджанащина отгоре до долу по цялата вертикала и хоризонтала. България е единствената държава в Евросъюза с излаз на море, а и в света, която няма своя собствена Морска спасителна служба, няма и Брегова охрана(Coast Guard). Няма и своя собствена морска политика и стратегия. Има някаква имитация на Морска спасителна служба, чието предназначение е да се намери работа за едни пенсионирани бивши номенклатури, некадърници, които лапат пари от бюджета. Има и корумпирана и неефективна Гранична полиция. Няма спасителни кораби, влекачи, самолети или хеликоптери, няма плаващи кранове и спасително оборудване, няма и подготвени кадри и професионалисти. Работи се на принципа „ден да мине друг да дойде и да си вземем заплатата“. Човешкият фактор в тези среди пък е абсолютна трагедия – само некадърници, но НЕслучайни некадърници – всичките са човек на тоя или оня, човеци на човека. Платили си солидно за да се намърдат на съответната службица. Без необходимия плавателен стаж като морски лица – този стаж е най-често фалшифициран. За да станеш министър на транспорта – „таксата“ е от 500 хил. лева до 1 милион. Казват, че тази сума се „избивала“ само за няколко месеца, след което излизаш на печалба. Около 300-400 хил. лева пък е комисионната да те уредят като директор на Изпълнителна агенция морска администрация(ИАМА) – София. 200 000 лева е мизата да станеш регионален директор на ИАМА по места – Бургас, Варна, Русе, Свищов, Лом и Видин. Тези директори са все некадърници, но с големи връзки. Цял живот търкали столове по разни кабинети и офиси без един ден трудов стаж по морета, реки и океани. С купени титли и измислен стаж. Всичките са овъртолени като свински черва. НЕслучайни случайници. За да станеш пилот(лоцман) към Пилотска станция Бургас, Варна или Русе, трябва да „кихнеш“ едни 200 000 лева. Помага и ако баща ти е папата в Рим. Не е необходимо да имаш съответния стаж и образователен ценз – като си платиш, те имат грижата за всичко останало. Сегашният директор на ИАМА – Варна, човек като му види физиономията може да си помисли, че е шеф на овчарите в някое ТКЗС от времената на социализма, нежели морски професионалист и началник на важна държавна институция. Със 100% сигурност и той е от „парашутистите“. Медникарчето(масон 33-та степен от варненската масонска ложа „Черноморски приятели“) пък е превърнал Морското в своя бащиния – нещо като еднолично дружество с ограничена отговорност(ЕООД). Дърпа и влачи гювеч отвсякъде. Раздал е на концесия територията на цялото училище на правилните хора, естествено. Почти няма високопоставен БГ-шапкар, който да не е член на някоя масонска ложа. Станало е нещо като традиция и мода. Почти епидемия. Същият другар Медникарче има грижата да ги тика там отявлените двойкаджии и некадърници – зер нали си плащат семестриалните такси. Важното е бройката на студиращите да е голяма, че оттам и печалбата/паричката да е голяма. Важното е кинти да падат. Нали има делегирани бюджети. Нищо че излизат неграмотни некадърници с дипломи и не могат да различат кораб от магарешка каручка! Медникарчето раздава дипломи и титли на килограм. Раздава ги като жито на Задушница. Преди 3-4 години другаря Медникарчето подари титлата Почетен доктор(Doctor Honoris Causa) на дедо Цар Крадливий. Това наистина е нечуван цинизъм и безобразие – патронът на училището е екзекутиран с дадено „добро“ от бащата на дедо Цар. Разбира се всичко това е по масонска линия, по каква друга линия, по линия на изящните изкуства ли да е?! Един брат-масон награждава друг брат-масон. Масони-сатанисти приели Луцифер и Молох в душите и в сърцата си(и в портфейлите си). С другаря Мунчо начело на пропадналата държава, колега и също брат-масон, Медникарчето може да си царува на спокойствие, където е сега, най-малко до 3000 год. от н.е. Корупцията в българския морски сектор е нещо ужасяващо! Морските фирми, морските митнически агенции, спедиторските фирми и морските посреднически агенции(менинг агенции)за наемане на морски специалисти са буквално развъдници на корупция, рушветчийство, шуробаджанащина и беззаконие. За да те уредят да работиш на кораб на каквато и да е длъжност трябва да им изсипеш един чувал пари. Още като им влезеш в офисите и те гледат жадно в ръцете какво им носиш. Дали им носиш плик с пари – по възможност по-голям и по-обемист. Въртят мазни далавери и по програмата „Еразъм“ – от всеки новозавършил Морското училище, за да го уредят на стаж като стажант от агенциите му вземат по едни 4 000 лева – толкова се полага на всеки прясно дипломирал се от Морското. Толкова се полага на всеки абсолвент по програмата „Еразъм“(Erasmus). Каква е „схемата“ по Erasmus?Всеки, който се обучава във ВВМУ, за да получи свидетелство за морска квалификация и правоспособност след като завърши, по време на своето обучение трябва да има минимум 2 учебни стажа като стажант на кораб, като всеки стаж трябва да е най-малко 6 месеца. Т.е. общо 12 месеца(една календарна година). Всеки стажант на кораб се записва в екипажния списък на кораба(Crew List) именно като такъв, на англ. – Apprentice. Екипажният списък е единна международна форма приета и одобрена от Международната морска организация(IMO). В този екипажен списък на английски език се записват трите имена, датата на раждане, мястото на раждане, номера на международния паспорт и длъжността на всеки член от екипажа, включително и стажантите. На даден кораб, било то товарен или пътнически(круизен), може да има от един до два или три, максимум четири стажанта. Четири стажанта на един кораб са рядкост. Основно от един до три на кораб. Палубна и Машинна команда – съответно Deck & Engine Department. За услугата да им „уредят“ плавателен стаж, от морските посреднически(менинг) агенции прибират от студентите във ВВМУ по едни 4 000 лева, които им се дават от Евросъюза по програмата „Еразъм“. Един вид получава се същото, както и с къщите за гости – „усвояват“ се едни европари. „Схемата“ работи от 2014г. насам. Какво правят байганьовските посреднически агенции или поне 90 на сто от тях? Чисто по байганьовски. Стажантите, млади неопитни момчета(има и млади момичета) без стаж и опит се записват в екипажния списък като редовни членове на екипажа – кой рулеви, кой моряк, кой моторист или уайпър в машината(wiper/oiler), камериер, че и готвач, но не и като стажант. Получава се парадокс – от общо 20-25 човека екипаж на един товарен кораб поне 10-15 са стажанти, ама по екипажен списък ги водят членове на екипажа. Без да имат нужната квалификация им се „издават“ съответните свидетелства за морска правоспособност на изпълнителско ниво(Executive Level). Казано накратко, тези неопитни стажанти изпълняват длъжността на професионални и опитни моряци без да имат нужния опит и квалификация. Стажантите са на кораба за да се учат и натрупат опит и нямат отношение и отговорност към експлоатацията на кораба. В резултат на това често стават фатални инциденти по корабите – сума ти и стажанти ги върнаха в затворени ковчези на родителите им. Младежи по на 22-25 години. Ама за това БГ-медиите мълчат, нали? И в този ред на мисли – ало, Морската администрация, вие тези „услуги“ по заверки на екипажни списъци с по 10-15 стажанти на един и същи кораб, напълно безплатно ги правите, нали така??? Печалбите за тия корупционери са огромни – чисти печалби, безотчетни, никъде недекларирани пари. За пред НАП отчитат някакви мижави(и фалшиви) годишни данъчни декларации от порядъка на 8-10 хил.лева Тези същите нищожества печелят и от издаването на фалшиви свидетелства(сертификати)за морска правоспособност, провеждане на курсове за морска правоспособност, за успешно и гарантирано вземане на изпити и фалшиви медицински свидетелства за работа на кораб. Дори грохнал, негоден и болен със 100 болести да си, като си платиш, където трябва и на когото трябва, веднага ставаш здрав, годен и читав! Не си мислете, че само при шофьорските курсове и шофьорските книжки са гнусните корупционни далавери. И в морския сектор е абсолютно същото. Морският сектор в България е своеобразно умалено копие на пропадналата държава България. Този катастрофирал на брега кораб, е представителна извадка и моментна снимка за цялата ни катастрофирала държава – навсякъде само корупция, рушветчийство, шуробаджанащина, некадърност, простотия, хаос, анархия, беззаконие, престъпност и грабеж

Всичко е следствие на управлението на БКП и нейните креатури от 1944 г. до сега. Неграмотност, простотия, неадекватност, некомпетентност ... Явно, 1340 -годишната ни държава отива към закриване. А и ние го приемаме за нормално явление.

Г-н министър кой ви дава съвети да назначите тези точно хора,изберете хора,които плават и разбират от кораби,стига с тия синове на комунисти и техни издънки тия хора не са били на кораби,не са се трудили,не са отстоявали позиция,за тях всичко е ясно,винаги ще има един пост на,който нищо няма да правиш.

Кораб натоварен с амониевасиритра ? Значи внасяме тази тор, а завода в България е затворен. Става въпрос за Химко-Враца.

нали Ив.Костов раздаде заводите защото държавата не била добър стопанин.

Липсва ли ви моделът Борисов. Още преди пет дена щеше да е на мястото на бедствието, да предприеме мерки, и сега проблемът да е решен. А радевци се чудят кого да уволнят. Ако с уволнение се решаваха проблемите...акъл и действие се иска.

Хахахахахаха :)))

Радев ще свърши като Чеушеско ...

пасквиле върни се в първи клас. То с такива, които едно име не могат да напишат правилно ще прокопсаме.

Тоя само дето не каза в прав текст, че Баце е виновен!

Ти не разбрали, Борисов забил кораба в скалите, Рашков имал снимки.

Явно вечно ще целуваш ръце по почина на тиквопдобният си вожд.

♦ semper ita est, loquitur ac si diceretur dea Rhea loquitur ♦ винаги е така, както говори богиня Рея --------------------------------------- МАСКИТЕ НА РАДЕВИТЕ КОМУНДЕТА И ПАТЕРИЦИТЕ ИМ ПАДНАХА СЕГА ЩЕ ИМ ПАДНЕ И МАСКАТА ПРЕД ЕС ЗАПОМНЕТЕ : Не може да се прави ДОБРО с МЕТОДИТЕ НА ЗЛОТО две години тотален хейт и очерняне неподкрепено с НИЩО ГЕРБ банки ли фалираха, концлагери ли направиха, бели буси ли скалъпиха като Седенката през 2013та? ЗАБРАВИХТЕ ЛИ ЗАКЛЮЧЕНИТЕ СТУДЕНТИ ПО КОЛЕДА БЕЗ ХЛЯБ И ВОДА В ЮЗУ? За каква "Промяна" е този цирк? За да не сме в ЕС и НАТО? Затова. За да ни превърнат в Президентска Диктатура, защото не могат да го направят в Парламентарна Държава. И за да ни назначат до живот удобен тъп диктатор руско фърчило на конец. За тази ли "Промяна е целия цирк"? Кога започна Бабукянщината с Юмручето? Когато напипаха руските шпиони. ЗАЩО Е ВСИЧКО ТОВА? Защото Грипените не могат да се зареждат във въздуха с въздушни цистерни на НАТО, а полета им е ограничен и ако стигнат до Крим няма как да се върнат. Това всеки може да види с очите си на сайта на SAAB. ВСЕКИ. никаква подкрепа за чалгарската седенка. чупката НЕ ПРИЗНАВАМ РЕЗУЛТАТИТЕ - ИЗБОРИТЕ СА ФАЛШИФИЦИРАНИ Θεά Ῥέα Под лъчите на "Звезда от Рая" богиня Рея, официално: https://www.youtube.com/watch?v=sONEbDolzUs ←←←←☼→→→→ с машини от Венецуела - резултати, като в Беларус ИЗБОРИТЕ БЯХА ЗА ДЕМОКРАЦИЯ или ЗА ДИКТАТУРА ВОЕННА ХУНТА НА РУСКИ БЕЗРОДЕН ВАРВАРИН .....║..... ══╬══ .....║..... .....║..... П Р О К Ъ Л Н А Т И .....║..... =========================================== ♥ БЛАГОСЛОВЕНА ПОДКРЕПА ♥ ЗА НАЙ-ДОБРОТО УПРАВЛЕНИЕ НА БОЙКО, ГЕРБ и СДС ♥ БЛАГОСЛОВЕНА ПОДКРЕПА ♥ за ♦ Българския Народ ♦ Народите на Обединена Европа и Техните Институции ♦ Европейския Съюз и НАТО Хубава вечер, Приятели миряни ! ♥ ПОЖЕЛАЙТЕ СИ НЕЩО ПРЕКРАСНО ♥ https://www.youtube.com/watch?v=6qTghUgMOeY аз Рея и богинята на Пловдив и антична Тракия, Мàрица, тройна хеката Бендида от Кендрейсея, олимпийска Артемида сме тук при Вас и Ви пазим ←←←←☼→→→→ Свещена богиня, тройна хеката Θεά Ῥέα, олимпийска Рея и Афродита финикска богиня, и богиня на Картаген, Астарта, Свещена богиня на Горен Египет, Хатхорт Свещена богиня на Долен Египет, Изист, Изида Свещена богиня на Баб Иллум, Ищар Свещена богиня на Юдея, Естер Свещена богиня дев на Индия, Инанна Свещена богиня на Рим, Венера Урания Свещена богиня на Британия и Скандинавия, Еостре Свещена богиня на Остер райх, Остара Свещена богиня на Арабия العُزّى , Ал Озза Небесната Свещена богиня на Свободата, Либерта Хеката на живота в морето, небето и сушата. Хеката на Уран от страна на боговте Ану, а-Ану-на-ке Сирия Атаргатис царица Дар на Морето - ШаммурАмат, Семирамида Свещен закрилник на Бол Ария и българите. Малката русалка, Снежанка, бялата мартеничка... вашето Блонди

Тя цялата държава е заседнала. Ако и след предстоящите избори няма правителство, гответе се за срив на икономиката, срив на имотния пазар, където цените на имотите ще падат главоломно, масови фалити на физически и юридически лица. За тия с повечкото спестени пари, които се чудят къде да ги инвестират, ще кажа. Никъде ! Такава е ситуацията. Има валутна война, в която всички валути се надпреварват курсовете им да падат. Идва момент, в които цикъла "Бум" при имотите се обръща на "Бам", тоест цените ще летят надоле. Не е разумно да инвестирате в строежи и ремонти, защото и цените на строителните материали ще падат. Инфлацията в момента няма да е вечна, скоро се обръщана дефлация, заради слабото потребление и риск от масови фалити на фирми, на които складовете са препълнени със залежала стока, на която изтича срока на годност, а пазар няма. Производителите нямат избор - или свалят цените или повечето от тях затварят вратите, изхвърляйки на улицата стотици хиляди българи.

При положение че корабособственика се е покрил, министъра сигурно е очаквал шефа на морска администрация да извади няколко милиона и да реши проблема. Нещо на прехвърляне на проблема към по-ниско ниво изглежда ситуацията.

Не само глупав, но и доста корумпиран. Агент на чужди източни разузнавания. Беше в много добри отношения с фирмите на Пеевски. Докато беше шеф, няма реализиран жп проект

Ако бях Министър първото нещо, което щях да направя още миналата седмица щеше да е да взема нещата в свои ръце, да се свържа с всички специалисти по морско и морско застрахователно право, щях да изям с кориците Морския кодекс и Европейското право в частта, която касае акватория и териториални води на България като междувременно вече щях да знам какви са възможностите и на държавата България за решаване на проблема и при липса на такива, щях да търся помощ. Ама това щеше да е още преди седмица...

Главната вина е на министъра!

Когото и да уволниш по върховете на държавната администрация, все е закъсняло...

Сега Румен Радев да уволни министърът на транспорта Христо Алексиев. Така се поема отговорност. Няма да гърмят само бушоните.

Заради хората на Радев цялата държава е един заседнал кораб... който скоро ще потъне.

То щото Бай Хуй, на който всички се кланяте, целувате ръце по негов пример и т.н. ...та за най-дългогодишното управление дори за един специализиран медицински хеликоптер не се намериха пари, а да не говорим за някаква друга техника, която би била в полза на народа...ама той щото нали бил "лош материал" та и с малкото подхвърлени трохички все трябва да си трае.

Един глас за ОПГ герб по малко, се файда

Той е назначен по време на тройната коалиция на 14.06.2014 г.

При критични ситуации не сменяш ръководството.Напротив.Помагаш му да реши проблема и след като се реши проблема го уволняваш

Демек някой да свърши работа на некъдърника, а той да прибере заплата +бонуси

Казвах ви да ринете некадърни калинки навсякъде, мафията ще ви саботира, остане ли на Улицата може да прави единствено свирки на тулупа

Калинката е на правителството Орешарски - на тройната коалиция!

И кораба вече не е заседнал?

И Св. Николай Чудотворец да сложиш на поста Директор на Морска Администрация София и той нищо не може да направи с кораба на скалите край Яйлата. И знаеш ли защо? Защото си/сте от същото семе което е.а ма….а на всичко което държавата имаше като оборудване и съоръжения за морско спасяване както на хора, така и на имущество (кораб/товар). Търси пич Salvage Companies, търси ги, намери ги, сключи договор от името на държавата за спасителната операция, плати им задължително без значение дали спасяването на кораба и товара ще е успешно или не, защото такива са правилата и законите на море. А после ходи да гониш Михаля собственика да ти възстанови разходите по спасяването. След като собственика на кораба не му пука нито за кораба, нито за товара тогава Министре и ти нови Началнико на МА София ви препоръчвам веднага да излетите за Лондон и да наемете най-добрата адвокатска кантора специализирана по Морско Право за да ви даде съвет, щото нещата отиват на Международен Морски Арбитраж и там ще се решат кой прав, кой крив, колко опасен за околната среда е амониевия нитрат/азотния тор и каква непосредствена опасност представлява заседналия на скалите край Яйлата 6000 тонен микро кораб както за живота и здравето на гражданите, а така също и за околната среда.

Този Мунчовски каун някой трябва да му обясни че Морското право е толкова различно от останалото, че свят ще му се завие от дела и пак раята ще плащат всичко.

Тия са тотални идиоти. Как точно ще стане с хеликоптера? Зависва отгоре, пуска една торба и почват да я пълнят с лопати? И с перките го издухва в морето? Няма ли един тъп компресор от къде да вземат?

Дадох тоя акъл за хеликоптерите в един коментар преди обед. Радвам се че вече се работи по моя вариант. Товара глупи е в чували, не го ли разбра до сега.

Не е в чували, а е насипен и не си мисли, че тези чували (всъщност са бигбегове - има дву- и четириточкови, тоест с по 2 или 4 точки на захващане са - стърчат 2 или 4 "ушички" над тях за захващане и повдигане или с кран или с мотокар) са с капаци. Вероятно, ще има разпръскване от завихрянето на перките. Поне така си мисля.

Чувалите се товарят на тарга със сапан. Хеликоптера зависва с таргата висяща отдолу, разчет товари, хеликоптера дига и друг екип разтоварва на другото място. С нашите хеликоптери може да се дигат по 5-6 тона на курс, руските Ми-26 могат по 20 тона на курс.

Най после, този министър да се изсере. До сега 10 дена беше го хванал запека. Майкоооо усеркоооо.

В държавната администрация е така, масово работещите там са неадекватни и не знаят защо са на позицията на която са ги сложили! Но други не се хващат да работят за тези заплати!

Грешка. Саботажите са два,дори три...Колкото са служебните министри от които двама избягаха да си правят ПП.

steltian

Появи се и втория Рашков.Саботажи та саботажи.Толкова си може човека толкова и си приказва.Все някой друг му е виновен.

Отзад ли ви бъркат на герберчетата ? Няма го Баце да осветли нас - низшите и да реши всеки проблем. А не ти ли се струва, че този манталитет, дълбоко насаждан в годините на управлението на герп, доведе до сегашната ситуация - никой нищо не смее да прави без Него ?

steltian

Нали видя кой квалифицира българите.На нисши и висши ,на почтени и непочтени,на бивши и настоящи.Така че сравнението ти е по скоро израз на непознаване на политическото говорене.

Глупово решение,не в татъв момент.Какво на практика подобри министъра?

Браво! Поредната калинка на тиквата отиде в небитието!

Такава некомпетентност в управлението на държавата никога не е имало! Хунтата си знае само как се уволнява , а не как стават нещата! А дори и да уволняват не знаят, че след тяхно уволнение се завеждат дела срещу държавата! Познайте кой в крайна сметка плаща!

Много ми е интересно какво ще бъде оправданието, след като изчегъртат старите и новите започнат да се дънят.

Те вече се дънят, не им трябваше много време.

Почувства ли се по-добре министъра след уволнението? Това освободи ли кораба?

ГЕРБ - Тотален Държавен Разпад на всички нива, асфалт на вълни, свлачища, срутища, а вече и морски саботажи.

А сега би трябвало да подаде оставка и самия министър.

Умен гербаджия не съм виждал Само бухали и крадци