Улица "Съборна" в сърцето на София става пешеходна от 4 юли

Запазва се движението на автомобили само между улиците "Леге" и "Цар Калоян"

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Сигурно някой отговорен Партиен Другар или Другарка от ГРОБ , ще направи поредното кафене или ресторант на улицата,затова е цялата дандания!!!

Значи 2/3 и най-натоварени участъци от улицата остават за автомобилно движение и ми го хвалите като голямо постижение?

И кое точно ще й е пешеходното, като най-големият участък - м/у Леге и Цар Калоян си остава отворен за коли?

И какво точно ще да се прави в тази пешеходна зона????? Къде къде има по атрактивни за пешеходна зона места в София...

Бай Ганьо хем мрънка че е задръстен града и мръсен въздуха, обаче като се правят велоалеи , бус ленти и пешеходни пространства мрънка че няма как да стигне на 1 м до Витошка .

Може би трябваше да си остане Стамболийски?

Да Ви пикая и на малоумната идея! Тотално осрахте София! То не бяха малоумни вело алеи, то не бяха тъпотия след тъпотия! ОСТАВКА!

във всеки нормален европейски град това е тенденция - велоалеи , бус ленти , повече пешеходни пространства , уреден и бърз градски транспорт. Като не ти харесва - връщай се на село

хомосексуалисти

За "Спаси софия" градът е съставен от 2-3 района в центъра. На останалата част не обръщат внимание, освен да се противопоставят на идеята за метрото. Препоръчвам да се разходят из крайните квартали. В столиците на много държави има процеси при които местните жители се преместват в периферията на града а в центъра идват приходящите и емигрантите. По-голямата част от софиянците живеят извън така наречения център и плащат същите данъци, а не получават никакво внимание.

Много работа свършихте! Затворихте част от улица! О преди това главни или не архитекти позволиха осирането на цяла София.

правилно е да се напише - половината улица "Съборна" става пешеходна!

София може, а и трябва да е максимално свободна от коли и да е по-зелена /центъра/. Но тогава възниква екзистенциалният въпрос : Как да накараме селянията от Обеля, Люлин, Дружба или Манастирски Ливади да слезнат от Голфовете и Астрите на по 25-30 години и да ползват метрото?

Къде има метро в Манастирски ливади? В Люлин има три спирки за 200 хиляден квартал - пълно малоумие. А от Надежда, Обеля и прочее хората си го използват, не бери грижа. Градски.

Е*ати далаверата! Каква връзка като е само за пешеходци? Кой махна велоалеята от Витошка? Сигурно и на Съборна няма да има. Е как да се слезне от колите?

Преди година някакъв титан на мисълта обърна посоката на движение по "Лавеле". И от тогава ктъстовишето стана рдна точка на задръстване. Неприятна и за пешеходците, не само на шофьорите. А промяната се направи за да се запуши едно парче от витошка. Там тротоарите са широки, никой не използва платното (освен бокукчийските камиони. Но се имитира дейност, загриженост, виждания и т.н. Ще видим какво ще измислят пак. Преди години арх. Г.Стоилов каза в едно интервю "Правят се пешеходни зони от булеварди, за да коцуламе с бастуните там където трябва да се движат автомобилите"

Чета ви троленете, и се чудя колко от вас паляци са родени тук и колко от вас ползват въпросната улица. Сигурно сте пискали и за Витоша така преди години, ама сега кибичите по кафетата там а? ,Тая улица е супер неадекватна така или иначе. Много сте загрижени за паркоместата на бутици, скъпарски ресторанти и хотели с казина. В цяла Европа започнаха да затварят за движиние в центровете, а тука бай ганьо мрънка в нета, че няма къде да харчи бензин... вози се на метро бе, мързел, нямаш място в центъра с кола.

Преди години по Витошка ходех на училише, след това ходех до родителите ми. Сега а брат ми живеем на двата края на реконструирания участък. но при посещенията си минаваме по Борис или Асе. Все пак помним улицата от по добрите и години

Е толкова ли не можете да си ходите пеш на гости ?

Ооо, извинявам се искрено ! Реших , че минавате по Асен заради възможността за шофиране , а не заради лудницата по булеварда .

Направете първо многоетажни паркинги и чак тогава експериментирайте!

От група пед@ли! Здрафку юнака и бонеф разпоретината....

ДМС ще има ли това тримесечие за служителите с клошарски заплати? Инженери и все подобни..... :)))

Поредната тъпотия измислена от Бонев. Тоя доказва, че на власт не трябва да се пускат случайни хора щото се служват уникални глупости и само глупости! Следващата му стъпка е синя зона в неделя и разширение и т.н. докато изобщо няма да може да се ползва кола в София, а само да се плащат данъци, стикери и СМС-и на час. За малко да станем пешеходен град, ама пък келепира ще падне! Не става и така.

А кое е умно бе men ? Ама ти много голям мъж ли си или обикновен Бай Ганьо с джип и татуси и навъсена физиономия ?

Добре, че избраха Бонев в СОС, за да видят хората, какво е болшевик. Този знае всичко и иска да го направи, независимо от мнението на хората. Вдига пара, за 20 метра премахната буслента на Царриградско, а сега там се минава спокойно за всички. Иска да обърка ул.Фр.Нансен и хората не го интересуват. И болшевиките знаеха как трябва да се живее и който не е съгласен, в казана.

Ръководството на Столича община и мнозинството от ГЕРБ на общинските съветници правят огромна грешка като се съобразяват с прищевките на шепата крещящи джендари около Бонев като изпълняват техни безумни идеи. Вместо да се цени всяко паркомясто в града непрекъснато се затварят улици и по този начин движението се прави невъзможно за работещите и живеещите хора които чрез данъците си плащат заплатите на тези безумци. Създава се впечатлението, сякаш насила искате да дразните хората и на следващите избори те да ви свалят. София е млад град и всяка проектирана улица от времето на кмета Димитър Петков има транспортно значение. София все още е европейската столица с най-малки задръствания и най-малки проблеми на транспортаната си инфраструктура. Жалко, че в хора на Боневци се включва и недоразумението гл. архитект който има построени само две халета в живота си.

Колко истина има в написаното от вас!!! Браво! Аман от п3д3раси.

Бахти тъпия ломски селяндур, оня ден дойде в София и вече почна да сере.

Т'ва да не е ново "предизвикателство" от трътлестата ХероиняМустафова за нЕкав си обикновен ден от календара?... :::))) Ха, ха, ха... :::))) Yankee go home...!!!

промени. Всъщност от представеното става ясно, че пешеходна ще стане само частта на гърба на БНБ, кето представлява половината улица. От Калоян до пл. Света Неделя и досега няма движение. Тоест, пешеходна става само половината от улицата. А коментаторите по-долу явно не са наясно, че бившията Детмаг е точно в частта, в която се запазва движението на автомобили.

И колко стават пешеходни тогава - 20 метра?

По малоумно нещо не можаха ли да измислят. От другата година и цариградско шосе да стане пешеходна зона. Герберска сган малоумна

Цариградско си е пешеходна зона. Откак цялата сган на България си изсипа в София, по-добре да тръгнеш пеша по него, отколкото с автомобил.

Да, но къде е паркинга, който осигурихте за колите на батките и мутресите? Щото като няма такъв те няма въобще да дойдат във въпросните магазини и заведение. Съответно магазините ще пуснат кепенци и бившия Детмаг ще се превърне в грозната гледка, която беше до преди десетина години. Да не говорим, че в тия магазини/заведение работят хора, които получават заплата, плащат данъци и осигуровки. Тях какво ще ги правим? Ще ги трудоострояваме или? Бонев е тъп популист. Уж дава решение - пешеходни зони и т.н, но всъщност създава проблеми. Като забранят достъпа на коли до центъра и не създадат подземни паркинги за прибирането им вместо да изпишат вежди ще избодат очи. Бизнеса ще си отиде, след него ще си тръгнат и малкото живущи и сградите ще опустеят. Този проблем го имат не малко градове в Западна Европа и се чудя как да го решават. Щото човек и добре да живее става на 65 и вече не може да маа пеша ;)

Не мога да ти сложа два плюса! Точно така е всичко, което описвате!

последното изречение ми хареса

Да ,наистина . Витошка и тя опустя след като я направиха пешеходна зона , нали ? Булгари , разберете , че само с тарикатлъци и мошеничество на дребно не става . Ако искаме София да не е град от третия свят и пълен катун- какъвто е в по- голямата си част трябват промени . Явно много хора ги е яд , че няма да могат да си паркират Мл- ките , S класите и навъсените физиономии на улицата . Като не са Армани ,Плейн и Дискуард и други скъпи парцали ще дойдат други и пак ще има работещи по- улицата . Даже съм сигурен ,че ще има и в пъти повече хора по нея . Празна на 100% няма да стои . А онези навъсените да се набиват в мола , там им е мястото ! Дано се разкарат и всички коли по Цар Освободител и прилежащите му площади , че в момента най- хубавата част на София смърди на изгорели газове Та не се трае .

Не сте прав господине. Именно по-големите пешеходни зони са ключови за бизнеса. Бутици и сега си има в търговските центрове, а в пешеходните зони има място и за заведения, което е по-доброто. Ей каква хубава стана Витоша, а само преди 15 години бе опасно да ходиш по нея, защото автомобилити спираха и върху трамвайните релси, че няма къде да паркира батката / кифъла. А да се плаче за точно тези няколко метра от улицата, които стават пешеходни е смешничко.

Тез мили хорица като ги гледам, едни мили чувства в мен напират.....

Те сега го закинахме. Де ще си паркират кифлундерите и нацепените батки каляските като одят да си пазаруват в бутика на Plein или Cartier? А като одат та плюскат диви лавраци в Capo? Малииии ще требе да изминават по 30-40 метра и да са отделени на такова разстояние от срастналите със зад.иците им тенекии. А тия, дето одят до пл. "Св.Неделя" в Disquared да се социализират? Те па к'во ша правят ич ми не е ясно. Да не би на площада пред църквата да правят хеликоптерна площадка? Лоша работа. Много лоша.

Евала ! На 100% те подкрепям !

Сега мутресите как ще си паркирват жипа пред Филип Плейн! Потрес !