Улица "Съборна" в сърцето на София става пешеходна от 4 юли

Запазва се движението на автомобили само между улиците "Леге" и "Цар Калоян"

Обратно в новината

Коментари - Улица "Съборна" в сърцето на София става пешеходна от 4 юли | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Сега мутресите как ще си паркирват жипа пред Филип Плейн! Потрес !

Те сега го закинахме. Де ще си паркират кифлундерите и нацепените батки каляските като одят да си пазаруват в бутика на Plein или Cartier? А като одат та плюскат диви лавраци в Capo? Малииии ще требе да изминават по 30-40 метра и да са отделени на такова разстояние от срастналите със зад.иците им тенекии. А тия, дето одят до пл. "Св.Неделя" в Disquared да се социализират? Те па к'во ша правят ич ми не е ясно. Да не би на площада пред църквата да правят хеликоптерна площадка? Лоша работа. Много лоша.

Тез мили хорица като ги гледам, едни мили чувства в мен напират.....

Тия, живущите там, ама грам ми е през за тях. Само реститути - скручове, дето цепят стотинката на осем. Да ходят в Обеля. Там има даже и полета освен тротоари.

Да, но къде е паркинга, който осигурихте за колите на батките и мутресите? Щото като няма такъв те няма въобще да дойдат във въпросните магазини и заведение. Съответно магазините ще пуснат кепенци и бившия Детмаг ще се превърне в грозната гледка, която беше до преди десетина години. Да не говорим, че в тия магазини/заведение работят хора, които получават заплата, плащат данъци и осигуровки. Тях какво ще ги правим? Ще ги трудоострояваме или? Бонев е тъп популист. Уж дава решение - пешеходни зони и т.н, но всъщност създава проблеми. Като забранят достъпа на коли до центъра и не създадат подземни паркинги за прибирането им вместо да изпишат вежди ще избодат очи. Бизнеса ще си отиде, след него ще си тръгнат и малкото живущи и сградите ще опустеят. Този проблем го имат не малко градове в Западна Европа и се чудя как да го решават. Щото човек и добре да живее става на 65 и вече не може да маа пеша ;)

По малоумно нещо не можаха ли да измислят. От другата година и цариградско шосе да стане пешеходна зона. Герберска сган малоумна

И колко стават пешеходни тогава - 20 метра?

промени. Всъщност от представеното става ясно, че пешеходна ще стане само частта на гърба на БНБ, кето представлява половината улица. От Калоян до пл. Света Неделя и досега няма движение. Тоест, пешеходна става само половината от улицата. А коментаторите по-долу явно не са наясно, че бившията Детмаг е точно в частта, в която се запазва движението на автомобили.

Т'ва да не е ново "предизвикателство" от трътлестата ХероиняМустафова за нЕкав си обикновен ден от календара?... :::))) Ха, ха, ха... :::))) Yankee go home...!!!

Бахти тъпия ломски селяндур, оня ден дойде в София и вече почна да сере.

Ръководството на Столича община и мнозинството от ГЕРБ на общинските съветници правят огромна грешка като се съобразяват с прищевките на шепата крещящи джендари около Бонев като изпълняват техни безумни идеи. Вместо да се цени всяко паркомясто в града непрекъснато се затварят улици и по този начин движението се прави невъзможно за работещите и живеещите хора които чрез данъците си плащат заплатите на тези безумци. Създава се впечатлението, сякаш насила искате да дразните хората и на следващите избори те да ви свалят. София е млад град и всяка проектирана улица от времето на кмета Димитър Петков има транспортно значение. София все още е европейската столица с най-малки задръствания и най-малки проблеми на транспортаната си инфраструктура. Жалко, че в хора на Боневци се включва и недоразумението гл. архитект който има построени само две халета в живота си.

Поредната тъпотия измислена от Бонев. Тоя доказва, че на власт не трябва да се пускат случайни хора щото се служват уникални глупости и само глупости! Следващата му стъпка е синя зона в неделя и разширение и т.н. докато изобщо няма да може да се ползва кола в София, а само да се плащат данъци, стикери и СМС-и на час. За малко да станем пешеходен град, ама пък келепира ще падне! Не става и така.

ДМС ще има ли това тримесечие за служителите с клошарски заплати? Инженери и все подобни..... :)))

От група пед@ли! Здрафку юнака и бонеф разпоретината....

Направете първо многоетажни паркинги и чак тогава експериментирайте!

Цариградско си е пешеходна зона. Откак цялата сган на България си изсипа в София, по-добре да тръгнеш пеша по него, отколкото с автомобил.

Колко истина има в написаното от вас!!! Браво! Аман от п3д3раси.

Не мога да ти сложа два плюса! Точно така е всичко, което описвате!

А кое е умно бе men ? Ама ти много голям мъж ли си или обикновен Бай Ганьо с джип и татуси и навъсена физиономия ?

последното изречение ми хареса

Чета ви троленете, и се чудя колко от вас паляци са родени тук и колко от вас ползват въпросната улица. Сигурно сте пискали и за Витоша така преди години, ама сега кибичите по кафетата там а? ,Тая улица е супер неадекватна така или иначе. Много сте загрижени за паркоместата на бутици, скъпарски ресторанти и хотели с казина. В цяла Европа започнаха да затварят за движиние в центровете, а тука бай ганьо мрънка в нета, че няма къде да харчи бензин... вози се на метро бе, мързел, нямаш място в центъра с кола.

Да ,наистина . Витошка и тя опустя след като я направиха пешеходна зона , нали ? Булгари , разберете , че само с тарикатлъци и мошеничество на дребно не става . Ако искаме София да не е град от третия свят и пълен катун- какъвто е в по- голямата си част трябват промени . Явно много хора ги е яд , че няма да могат да си паркират Мл- ките , S класите и навъсените физиономии на улицата . Като не са Армани ,Плейн и Дискуард и други скъпи парцали ще дойдат други и пак ще има работещи по- улицата . Даже съм сигурен ,че ще има и в пъти повече хора по нея . Празна на 100% няма да стои . А онези навъсените да се набиват в мола , там им е мястото ! Дано се разкарат и всички коли по Цар Освободител и прилежащите му площади , че в момента най- хубавата част на София смърди на изгорели газове Та не се трае .

Евала ! На 100% те подкрепям !

Преди година някакъв титан на мисълта обърна посоката на движение по "Лавеле". И от тогава ктъстовишето стана рдна точка на задръстване. Неприятна и за пешеходците, не само на шофьорите. А промяната се направи за да се запуши едно парче от витошка. Там тротоарите са широки, никой не използва платното (освен бокукчийските камиони. Но се имитира дейност, загриженост, виждания и т.н. Ще видим какво ще измислят пак. Преди години арх. Г.Стоилов каза в едно интервю "Правят се пешеходни зони от булеварди, за да коцуламе с бастуните там където трябва да се движат автомобилите"

Преди години по Витошка ходех на училише, след това ходех до родителите ми. Сега а брат ми живеем на двата края на реконструирания участък. но при посещенията си минаваме по Борис или Асе. Все пак помним улицата от по добрите и години

Е*ати далаверата! Каква връзка като е само за пешеходци? Кой махна велоалеята от Витошка? Сигурно и на Съборна няма да има. Е как да се слезне от колите?

София може, а и трябва да е максимално свободна от коли и да е по-зелена /центъра/. Но тогава възниква екзистенциалният въпрос : Как да накараме селянията от Обеля, Люлин, Дружба или Манастирски Ливади да слезнат от Голфовете и Астрите на по 25-30 години и да ползват метрото?

правилно е да се напише - половината улица "Съборна" става пешеходна!

Много работа свършихте! Затворихте част от улица! О преди това главни или не архитекти позволиха осирането на цяла София.

Не сте прав господине. Именно по-големите пешеходни зони са ключови за бизнеса. Бутици и сега си има в търговските центрове, а в пешеходните зони има място и за заведения, което е по-доброто. Ей каква хубава стана Витоша, а само преди 15 години бе опасно да ходиш по нея, защото автомобилити спираха и върху трамвайните релси, че няма къде да паркира батката / кифъла. А да се плаче за точно тези няколко метра от улицата, които стават пешеходни е смешничко.

Къде има метро в Манастирски ливади? В Люлин има три спирки за 200 хиляден квартал - пълно малоумие. А от Надежда, Обеля и прочее хората си го използват, не бери грижа. Градски.

Добре, че избраха Бонев в СОС, за да видят хората, какво е болшевик. Този знае всичко и иска да го направи, независимо от мнението на хората. Вдига пара, за 20 метра премахната буслента на Царриградско, а сега там се минава спокойно за всички. Иска да обърка ул.Фр.Нансен и хората не го интересуват. И болшевиките знаеха как трябва да се живее и който не е съгласен, в казана.

За "Спаси софия" градът е съставен от 2-3 района в центъра. На останалата част не обръщат внимание, освен да се противопоставят на идеята за метрото. Препоръчвам да се разходят из крайните квартали. В столиците на много държави има процеси при които местните жители се преместват в периферията на града а в центъра идват приходящите и емигрантите. По-голямата част от софиянците живеят извън така наречения център и плащат същите данъци, а не получават никакво внимание.

хомосексуалисти

Е толкова ли не можете да си ходите пеш на гости ?

Ооо, извинявам се искрено ! Реших , че минавате по Асен заради възможността за шофиране , а не заради лудницата по булеварда .

Да Ви пикая и на малоумната идея! Тотално осрахте София! То не бяха малоумни вело алеи, то не бяха тъпотия след тъпотия! ОСТАВКА!

Може би трябваше да си остане Стамболийски?

във всеки нормален европейски град това е тенденция - велоалеи , бус ленти , повече пешеходни пространства , уреден и бърз градски транспорт. Като не ти харесва - връщай се на село

Бай Ганьо хем мрънка че е задръстен града и мръсен въздуха, обаче като се правят велоалеи , бус ленти и пешеходни пространства мрънка че няма как да стигне на 1 м до Витошка .

И какво точно ще да се прави в тази пешеходна зона????? Къде къде има по атрактивни за пешеходна зона места в София...

И кое точно ще й е пешеходното, като най-големият участък - м/у Леге и Цар Калоян си остава отворен за коли?

Значи 2/3 и най-натоварени участъци от улицата остават за автомобилно движение и ми го хвалите като голямо постижение?

Сигурно някой отговорен Партиен Другар или Другарка от ГРОБ , ще направи поредното кафене или ресторант на улицата,затова е цялата дандания!!!