Шофьор съди АПИ заради ограничението от 90 км/ч на АМ „Тракия“

Скоростта в 40-километровия участък е намалена заради неравности

Обратно в новината

Коментари - Шофьор съди АПИ заради ограничението от 90 км/ч на АМ „Тракия“ | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

не беше ли строен от корнела и сие

Няма мърдане

Браво на адвоката-така трябва да се действа- предлагам всички, които са глобени за превишена скорост на този участък да се свържем с адвоката и той да направи колективен иск дъм АПИ за всички вреди, които понасяме поради това неадекватно и вредно отношение на институциите към гражданите на България.

И за 3 мандата тиквето не е разбрал ?

Е ми браво само така

през 2007а

Само така, това му е професията, да ги съди. Аз не бих се занимавал, щото е голяма разправия да се занимваш със съдебната ни система. То именно щото нема съдебна система, затова си правят каквото искат всичките държавни структури.

Евала! Повече такива будни граждани има нужда нашата загиваща родина!

По целия 35 км участък има на всеки километър знаци с ограничение 90км/ч ,но той не бил ги забелязал. Това че си го видял не означава че няма ограничение. Има знак Край на автомагистрала и ограничение с знак и дължина на ограничението - т.е не се отменя от следващия. Явно поредния пи ар на адвокатската му кантора. Над 1 година е това ограни

Нова магистрала, след 10г. за основен ремонт. Гарантирано от ГЕРБ!

Виновни са тези, които постоянно забавят влизането на тол-системата - превозвачите. Засега всички ги подкрепяхме за пакета Макрон, но сега държвата следва да е пасивни, защото не си заслужава защитава такива неблагодарници, явяващи се в МС със скъсани дънки - символ на науважение. Само Макрон ще ги направи културни шофьори!

Браво, давай баце, смачкай ги, ако и мен ме ударят те наемам за адвокат да ги съсипеш. Гадни кожодери, значи си гласуваха 50 милиона за самолетче да може дебелака от банкя да ходи да си прави селфита с тоя и оня и да го галят по продажната престъпна тиква, а неможаха намерят пари за магистралата. Нещо повече онова дебело мазно противно и нагло същество Лиляна Павлова нали с тази цел вдигна цената на винетките - да има пари за ремонти .. а къде са тези пари.. в дебелия ояден задник на нея и на нереза от банкя и цялата им престъпна свита... мръсни джендъри.

на адвоката след делото да му подарят очила

на места е пародия на магистрала жуф ташак! Тия дето са я стройли и приемали на държавна комисия са за затвора!

Бюджетът ми е 1200лв.и е крайно недостатъчен за да си платя глобата от 650лв.,за това няма да я платя! Така става ли!?

Браво на адвокат Атанас Костов!

специално тоя участък,за дурги да,но за тоя има други строители на светлото бъдеще

Тук врътката е защо е 90 и защо нищо не се прави, като това е Магистрала - първостепенен път, капиш?! Ще ги осъди за бездействие, парите си е платил, ако не си разбрал!

Да, абсолютно вярно. Сториха го Батко и Братко, а тържествено го откри Станишко. Цената за километър е 1,5 пъти по-висока от следващите отсечки, които се построиха. А Корнелия бори корупцията в ГЕРБ. 9

Аммм то си е такъв пътя още от пускането си, защо няма гаранция и поправка!?!? Или са чакат да моне гаранционният срок за да гушат на ново парици?!?!?

Аз също съм глобен с фиш на въпросният участък през 2019 година.За мене поставяне на магистралата на отраничението 90 км. е несправедливо,защото вече години не се предприемат действия за ремонт на неравностите,освен това изпреварващата лента не е толкова зле.Ако искат да предпазят шофьорите от повреди заради неравностите могат да сложат знак за препоръчителна скорост,но целта им е да дерат кротките овчици и да съберат пари за ремонта.

Туй с тази отсечка се решава много лесно. На всички е известно, че в средна лента не става за каране с повече от 70-80, обаче в крайна лява става става за 120-130км/ч. Проблема, е че някой се опитват да спазват ограничението за 90 в лява лента, а друг напира в същата да кара с 140. От лява в средна лента няма как да влезеш с 90 или 80 без да се разпадне колата или да фръкнеш в канавката. Та идеята е както е в Гърция , Турция и други държави. Средна лента с максимална скорост колкото може да понесе примерно 60-70, а лява лента със знак за минимална скорост примерно 80 и максимална 130. Така всеки да си знае лентата. За този участък ще трябва и знак за минимална дистанция. Не може някой да ти се навира и да не преценява, че да му направиш път се налага значително да намалиш скоростта от 90 до 60 за да се престроиш в средна лента.

Ми няма да караш бе, галфон селски ганьовски!!!!

Я пак провери, кога е вкарана в експлоатация отсечката и от кой.

Добре де дайте банкова сметка къде да платим та да го оправите този участък. После ще направим набирателна сметка пак да кацнат на Луната да проверим дали изобщо са кацали.

Бойко бойко, лесно се строи и краде с европейски пари, ама да подържаш после е май по-трудно. Пък и само 470км. си построил за 10г.

Пак се плаща с нашите пари. Защо не се плаща със заплатите на виновните. Само тогава ще има управия.

Въпросният участък на вълни е открит 2012г. Да речем, че спазваш ограничението от 90км., какво се случва? -караш в дясна лента и си като на сафари, падат ти пломби и чарколаци от колата -минаваш в лява лента, за да спре родеото и след 10 сек. вече са те застигнали и ти светкат с фарове....да не говорим, че са ми махали с ръце и в дясна лента, защото карам с 90..... Тази магистрала е в това си състояние от години и стана такава съвсем скоро след откриването си. Няма гаранционен ремонт, няма виновни, няма затвор, но пък има частни(или нови правителствени) самолети, от високо със сигурност изглежда магистрала за чудо и приказ.

Да съди прокуратурата, щото не следи за спазване на законите, както и КАТ, за това че се възползват и тормозят шофьорите!

ТЕ ПОВЕЧЕТО ПАРИ СА ГИ ИЗКАРАЛИ САС ТЕЗИ КАМЕРИ ,КОИТО СА ГИ ЗАСНЕЛИ В ТАЗИ 40 КМ ОТСЕЧКА ,ДО СЕГА КОЙ ЗНАЕ КОЛКО НАРОД ИЗГОРЯ С ТЕЗ КАМЕРИ ТАМ.

Батеее, кво стана с десетките милиарди влизащи БОНУС всяка година бре???? "Стойността на ремонта се оценява на около 60 милиона лева. Бюджетът ни за поддръжка на цялата републиканска пътна мрежа за 2020 г. е в размер на 137 млн. лв.

Че те за ремонт искат 60 милиона, а Бойко ще си взема самолет за 55 ...

Въпросните не са на власт от ДЕСЕТ години, гербере.

Условието на задачата, дето не си я осмислил, понеже си малоумен, е, че няма как да има ограничения БЕЗ РЕМОНТ.

Кога Корнелия е била на власт?

И къде отиват парите от винетките след като бюджета на АПИ е недостатъчен? И на какво основание ще събират ТОЛ такса за въпросния участък, след като при ограничение от 90км/ч там НЕ е магистрала.

60 мил за ремонт били необходими за 40км трасе, прави по 1.5 мил на км за преасфалтиране и маркировка... Ай честито на данъкоплатците и на Боко и компания!

Ванка, Че намалете краденето де!

Проблемът на въпросната отсечка е, че и в двете платна лявата (изпреварваща) лента е в много добро състояние и каране със 140 не крие абсолютно никакви рискове. В дясната и аварийната хващаш морска болест, а колата скоро започва да издава скъпоструващ звук. Почти всички карат само в лявата, разбира се, и минават за кратко в дясната за да бъдат задминати. Така че най-честно е да въведат различни органичения в двете ленти. Небиха го направили защото спира хранилката.

Омтакива като вас део се репчат на такива които си търсят правата законно сме на това дередже на беззаконие за властващите и непрестанно ''законие'' за останалите.. Ако всеки си търси законово правата ще да се замислят които и да са властващи дали ще продължават беззакониео си..

Този участък Оризово - Чирпан и Чирпан - Стара Загора, няма и 40 километра, го направиха по време на тройната коалиция. За 3-4 години се нагъна, а асфалта в дясната лента хлътна още по-рано. Адвокатчето ще го поеме суров. Като има пари нека да кара със 140. Аз съм малка мишка и в този участък карам със 100. Ако няма никой зад мен ползвам лявата лента.

Те свикнаха толкова да крадат и вдигнаха и процента подкуп, че вече не знаят къде се намират. За тия разстрел, друго няма да помогне.

Какво значение има кога е вкарана в експлоаация като години след това властващите не са си мръднали пръста да я ремонират ама данъците непресанно увеличават те а не онези преди тях.

Изпълнителя, солидарно с бабуина да отстранят проблемите по този участък. За некомпетентност както видяхме вчера, арестуват и министри, така, че властта не е за неграмотни глупаци.

Лявото е добро, просто защото на Боко камионите, заменящи жп превозите с тежки товари не са стъпвали там. Отделно качестното на това "ново строителство" е отвратително, никва подложка, все едно в блато са го правили майка им. Браво на адвоката, които имат фишове от този участък може да се присъединят към делото.

Понякога и от адвокатите има полза. Особено, когато са лично заинтересовани. Логиката на знаците е от времето на еднолентовите пътни платна - една лента, един знак. Сега имаме две ленти. За тях има един знак, което е нонсенс. Принцинът е: всяка лента със свой знак. Но титаните на мисълта в АПИ не могат да схванат този принцип. За тях той е твърде сложен. Извод: Да реорганизираме АПИ и да назначим там мислещи хора.

Не е за преасфалтиране, а за дълбочинен ремонт Биндера отдолу не държи.

А защо никой не е подведен под отговорност? Фирма, строител или не знам кой. 2007 не чак толкова отдавна. Искаме глави да падат!

А тези след тях колко години не го ремонтират ама винетките ги вдигнаха нали ТЕ а не онези преди тах.. Докато ровите все из миналото като шайката се надявате настоящето да не се види.

да има знак край на магистрала и там ограничението е 90 км и после пак знак за начало на магистрала! Но "експертите" нананков и шефката му са като Боко-Тъпото!