Шофьор съди АПИ заради ограничението от 90 км/ч на АМ „Тракия“
Скоростта в 40-километровия участък е намалена заради неравности
Обратно в новинатаКоментари - Шофьор съди АПИ заради ограничението от 90 км/ч на АМ „Тракия“ | Днес.dir.bg
Коментари
Да се заведе дело срещу тъпите катаджии, дето спират в аварийното платно НАПЪЛНО НЕЗАКОННО, за капак един от тях се хвърля като Матросов с палката срещу хвърчащите насреща коли !
Кой е за наказание ? Май този, който ни лъже с грешни пътни знаци ! Скромно мнение, относно така нареченото ограничение на скоростта в участъка Чирпан - Стара Загора. Според мен такова въобще няма !!! Има жълти табели с нарисувани върху тях част от забранителния знак по чл.47, ал(3), В26 Няма го елемента ФОРМА на знака. Единствено са вярно поставени знаците за отмяна на ограничението: чл.47, ал(3), В33 ,те са според Правилника за прилагане на Закона за движение по пътищата. Чл. 39. (1) Пътните знаци имат определени форма, размери, цвят и символи. Чл. 47. (1) Пътните знаци за въвеждане на забрана имат формата на кръг с бял фон, с гранична червена ивица и със символи в черен цвят. Пътни знаци В14, В21, В22, В23 и В30 имат червена лента, диаметрално разположена от горния ляв към долния десен квадрант. Различно оформление имат пътни знаци В1, В13, В27 и В28.
Не съм сигурен, че е адекватно тълкуването. В наредба 18 за пътните знаци понятието "пътен знак" е дефинирано така: Чл. 2. (1) Пътният знак е равнинно изображение с определена форма, размери, цветове и символи. Т.е. фонът и формата на табелата, на която е изобразен пътният знак по-скоро не са засегнати дефиниционно. Както и да е, във въпросният участък на няколко места не е спазен Чл. 79. (Изм. - ДВ, бр. 18 от 2004 г.; доп., бр. 35 от 2015 г., в сила от 18.05.2015 г.) (1) (Доп. - ДВ, бр. 35 от 2015 г., в сила от 18.05.2015 г.) Пътен знак В26 "Забранено е движението със скорост, по-висока от означената" се използва за въвеждане на ограничение на допустимата максимална скорост на движение съгласно чл. 21, ал. 1 от Закона за движението по пътищата (ЗДвП). Числото върху пътния знак, указващо допустимата максимална скорост на движение, трябва да е кратно на 10. (2) (Изм. - ДВ, бр. 18 от 2004 г.) Когато скоростта се ограничава с повече от 20 km/h, тя неколкократно се намалява с 20 km/h, като пътен знак В26 се поставя на разстояния съгласно приложение № 16. (3) Когато скоростта на движение трябва да се ограничи с 30 km/h, намалението е еднократно. (4) Когато обзорът на железопътен прелез е ограничен и се налага спиране на пътните превозни средства, скоростта предварително се ограничава с пътен знак В26 до 20 km/h. Пътният знак се поставя преди железопътния прелез над пътен знак А35.3. А именно на някои включвания в магистралата в посочения участък. При включване в магистралата макс. разрешена скорост е 140, и знак, ограничаващ скоростта на 90 км/ч е несъобразен с горепосочения член.
не ги изискат от всичкив кабинета Жан Виденов - сигурен съм че имат по много повече от 60 милион на парче!!! Откъде ли ми те ония куфарчета не бяха едно или две!!!
Гарван , гарвану око не вади! Няма да има виновни от АПИ, за 40 км. асфалтово цунами и за това, чу ни карат да караме по магистрала в аварийната или скоростната писти с 90км. в час от години! Б.Б. се пъчеше преди години, че са строили с грижа за кокичетата, таралежите, ама не спомена за шофьорите! Неговите фирми дето строиха сега ще се наложи да изчакат да изтече ГАРАНЦИЯТА и тогава да почнат ремонт, а ние да им платим отново скъпо и прескъпо от бюджета! Така се заработват бонуси за Карибите или Сейшелите! Пак да си ги избираме и гледаме със зяпнали уста!
Само за миналата година за този участък: 8442 фиша х 200 лв. средно -------------------------- 2 110 500 приходи от глоби Защо тези пари не отиват за ремонт на въпросния участък? Това само ББ може да отговори. А същия ББ си гласува в края на годината 55 млн. за нов (почти частен) самолет - горе-долу толкова пари трябват за пълен ремонт на въпросния участък, който бе построен по времето на СтанишеФФ.
Това, че не е видял знака си е негов проблем - длъжен е да вижда всички знаци, след като е седнал зад волана. Но е прав за това, че онзи, който прибира данъците ни, е длъжен да ни осигури онова, заради което плащаме данъци!
Господин Адвокатът, който не е видял нито един от сигурно двадесетте знака по протежение на участъка, да бъде СЪДЕН ОТ КАТ за шофиране с понижено внимание, негжлижиране на пътните знаци, и като следствие, създаване на непосредствени предпоставки за ПТП.
Всички глобенит рябва да осъдят АПИ.Шофьора е адвокат и обясни,че в закона пише разрешена скорост140км/час.Ограничения се налагат само при ремонт,а в този участък некачествено изпълнен, ремонт не се предвижда.Лесно е да се спечели делото и затова моля всички потърпевши да си потърсят правата.Вместо този бок..к,който е прибрал милионите да плаща и лежи в затвора,ние ще плащаме глоби ,затова че си съсипваме колите.СТига вече,стига....
ама не. Знаци се поставят на опасен пътен участък. Закона е „тълкуваем“ относно най-краткия възможен срок за отстраняване на повредата която в случая прави участъка опасен. Между другото смятат да похарчат по 1,5милиона на км. за този ремонт. Проблема не е в мутрите дето гепят кинтите. Проблема е че те си имат държавна администрация която им прави такива закони и правила, че да могат да гепят. И ако не стане така че въпросната администрация да има повече респект от народа отколкото от мутрите правилата ще продължават да са по поръчка и в услуга на гепещите, а на народа освен да дава мляко, вълна и месо му е позволено да блее.
БРАВО НА КОЛЕГАТА! АКО СПЕЧЕЛИ ДЕЛОТО, ЩЕ ИМА ЛАВИНА ОТ ДЕЛА СРЕЩУ ПРЕСТЪПНАТА ШАЙКА, КОЯТО НИ ГЛОБЯВА, ЗАЩОТО ПЪТИЩАТА СА КАЛПАВИ!
съм карал само по 2 качествени пътя в БГ: Подбалканския,отсечката Карлово-Казанлък и пътя Пловдив-Карово. И двата правени преди 10-15 г. по програмата Спарад (чужди пари и чужд инвеститорски контрол). Не ми се мисли, какво че става, когато след време започната "ремонти" и обновяване на асфалта.
абе в България "незаконно" се използва доста фриволно. Явно и от адвокати. А иначе конкретно - внимавайте с пътните условия за да не свършите някъде с "несъобразена скорост".
Чудиш се как става и как пиша, защото си ме блокирал!!! Прост си ГЕРБЕРСКА гад. ДИР трие коментарите като луд. За теб работа да триеш - за мен кеф да не може да ме блокираш!!!
Бай х.й да извади от джоба си 60млн. и да се свърши с тази драма за нас шофьорите. В противен случай ще духа яко супата.
Нито АПИ е виновна,нито "кралят слънце ",а ние,защото ги траем стоически. Вижте какво правят във Франция-там имат активно гражданско общество, а ние се навеждаме и мълчим.
АПИ и банкянския вожд не са виновни, ние сме виновни,че стоим,чакаме и само псуваме по форумите. Французите затова живеят достойно, защото скачат по площадите и печелят почти винаги в борба против различните правителства.
Със старичък бус минавам често, не е безопасен пътя и с 90км./ч.Решение е само ремонт. Непригоден е пътя. За ТИР - овете е изпитание вероятно
Строителство когато министър беше НАЗНАЧЕНИЯ бивш президент. Съвсем нормално.От самозабравили се какво да очакваш?
Дайте пример с нещо добро което да са направили ГЕРБ без да крадат! Аз само чета: - Забраниха.... - Затягат режима .... - Нови изисквания ..... - Нови солени глоби ..... - Нова такса ...... - Вече задължително с паспорт за ... бебешка количка, памперс, колело ..... - Нови касови апарати ..... - По-високи цени за ...... - Данъчни под прикритие играха хоро ...... - Търговският регистър НЕ работи ..... - Шефката на НАП взе трудно решение да НЕ прекратява отпуската си - Избиха едиколко си свине, овце и т.н. ...... - Задължителна подмяна на еди какви си документи..... - Вече собствениците на апартаменти са длъжни ....... - Който има къща, вила или двор трябва да регистрира .... иначе глоба..... - Започва ремонта на вече ремонтираната ...... Моля ви , молете хората да НЕ гласуват за Герб! Да гласуват за когото си искат, но само да гласуват. Само НЕ Герб..... Ще умрем .... хора.....
Прав си за ГЕРБ обаче не изцяло. За махане са определено ама ако само се сменят едните с другите какво толкова? Кукловодите ще се сдобият с нови марионетки дето да им служат. Политиците са наясно кой пуска гювеч като слушкаш и бие лошо като не слушкаш и това не е народа в никакъв случай. Всъщнос те доста добре си се разбират на върха, само симулират че са едни срещу други за да си мислим че имаме избор и да се надяваме и по този начин да кротуваме докато ни стрижат и доят.
Ето ви боковото некадърно правителство до къде доведе,България да се плаща за скапани шосета
Фирмата ремонтирала трасето ще е хубаво да си оправи зле свършената работа. Защо трябва да плащаме за една работа два пъти? АПИ вие сте идиоти!
Абе хора,знаете ли какви са заплатите на тези ръководители в АПИ или и това е държавна тайна?След като няма пари за ремонти,защо тези си получават заплатите?
Причините за катастрофите са комплексни: 1.Стари автомобили 2. Лоши пътища 3.Продажба на свидетелства за правоуправление на МПС 4. Липса на маркировка 5. Други 6. АПИ в повечето случаи не подхождат компетентно. 7. МИНАХ ПРЕДИ СЕДМИЦА ЦЯЛА ЕВРОПА никъде не ме спряха само във БГ. АПИ и КАТ се смятат държава в държавата и трябва да разберат, че глобите и ограничаването на скоростта не са единственото вярно решение.
Причините за катастрофите са основно заради матряла зад волана. Пътя е еднакъв за всички, но едни си карат без проблеми, а на други космите им пречат за каквото и да е, включително и като карат колата.
да си видял причина за катастрофа катастрофалните пътища в територията Булгаристан.Отсечката която се коментира м ватериала по-горе е в безобразно състояние.Това е нещо като морски вълни без да се намираш в морето.За няколко месеца пътувах два пъти по тази отсечка и резултата е разбита предница на колата ми която е с алуминиеви носачи.Германеца и направил колата за нормални пътища е не е БТР или верижна машина.В тази скапана държава имаш право само да плащаш и да си чупиш колата.След като си я счупиш плащ отново ДДС върху труда и ДДС върху частите.На практика обирджиите ти взимат два пъти пари за нещо за което носят отговорност но са се намазали като пехливани с олио и винаги се изплъзват.Предлагам в този участък да се ограничи скоростта на 40 килеметра или превоза на леки автомобили да става само върху качена от пътна помощ репатрак.Важното е ,че се хвалим , че правим магистрали но само не се споменава с какво качество и материали са те.Сгурията от тецовете поддава и вълнообразното движение по магистрала Тракия не ти дава възможност да заспиш.ЧНГ и до нови данъци и такси.Нек сме живи , нек и е...т.
Ще си плати и разходите по делото. Наглец! щом има знаци трябва да се спазват.
Така е от доста години, не от вчера. Първо бяха знаци ограничение на скоростта до 90км. в продължение на 2км. И тъкмо минеш 2-та километра нов знак, пак ограничение 90км с дължина 2км. И така общо 40км. Това си е чисто признание, че настилката не е качествена на разстояние 40км. Не знам колко е гаранцията, но трябва да е поне 10 години, а още от откриването на участъка е зле. Там караш като в Англия, в лявото платно и ако някой с превишена скорост те настигне, минаваш за малко в дясното платно. Става въпрос за ивица асфалт с ширина метър и половина вляво от аварийната лента, все едно е изкопана, нещо е положено и после засипано без трамбоване и асфалтирано. После при слягането стават неравности. Явно се чака да изтече гаранцията и после ще се ремонтира с бюджетни пари. Явно изпълнителя има яки протекции. Както участъка преди Орлов мост на Цариградско шосе.
Ами, да. И на Орлов мост асфалтът беше на вълни последните 5години, но любимата кметица изчака да минат 10-те год. гаранция и го ремонтира от бюджета, защото "гаранционният срок е изтекъл". Как ще караме "наши" фирми да плащат...
Невидял знака. Ако страда от липса на внимание, това е добър ход.
Въпрос. Защо София-Пловдив строена преди 40-50г.не пропада и с 8 см.преасфалтиране става като нова,асега строените трябва да се ремонтира цялата основа.Стара загора- Ямбол средната лента също намесата е не равна.Няма контрол,няма търсене на отговорност.Има само харчене на пари.
Прибързано поставяне на асфалта. Преди основата да е улегнала. А пък при нейното трамбоване е пестено от машиночасове и нафта. Едно време новите участъци се правеха и стояха по 1 година само със запечатка - баластра и смола. Да, хвърчаха камъчета, цапаха колите. Не се бързаше за "усвояване на парите в програмния период". За себе си го строяхме. Но като се сложеше асфалта на другата година - заспиваше.
Нагъл нарушител.В Германия електронните знаци се сменят постоянно. И ако губиш времето на съда плащаш двоино. Кьорав карти не играе.Можеше и да е ограничение заради катастрофа и да и изтрепе хора от не-видях
Всичко е за пари да взимат. Това го правят умишлено...... С това ограничение. Герб просто се чудят от какво да събират пари. Без да има ограничение дори в тази лента не може да се кара над 100 км. То е очевидно... Просто сме държава управлявана от РЕКИТИОРИ......
Достоен българин, който не се притеснява да загуби няколко часа от живота си за общото благо. Ако повече хора бяха като него, щяхме да сме доста по-напред с мат'ряла
Досев, защо не се откажеш от тлъстата си месечна заплата, като ви е недостатъчен бюджета? Заплатка може, ремонт не може, а? Закривайййййй!
Хвала на адвокат Костов - дано да спечели делото срещу тази долна сган, която вместо да служи на тези които им плащат заплатите (всички шофьори) мисли как допълнтелно да ни дои с "хранилките" на КАТ. Трябва да се направи цялостна ревизия на пътните знаци в БГ - не случайно "хранилките" са масово на тези участъци. Трябва да променим статуквото и да спрем тормоза на сдружението "АПИ&КАТ" ЕООД $€. Сложили табела "опасен участък" и ограничение от 40 км., което стои така с години и край - решили проблема. Ами като е опасен вземете мерки и го оправете хрантутници долни.
След ПТП при нанесени щети или унищожение на мантинела , има ли срок в който АПИ са длъжни да ги възстановят? Съществуват места на които, те повече са опасни отколкото да ни осигурят безопасност. Вече две години мрежите, които предпазват защитените птици по магистрала "Тракия" в района на Ямбол липсват по някакви причини. Защо плащаме да се изгради нещо, което след време не можем да поддържаме?
Виждам лека мъждукаща светлинка в тунела. Адвокат Атанас Костов да е жив и здрав. И се замислете, дали българското правосъдие е достъпно.
егати стадото дето мрънка само и все някой му е крив........... - ПЪТЯ Е ЛОШ - съответно има ограничение - и така стадото разкрива ВЕЛИКАТА КОНСПИРАЦИЯ че КАТ-аджии стоели "на хранилка" и глобявали - АМИ КАРАЙТЕ В ОГРАНИЧЕНИЕТО БЕ МОЗЪЦИ или НЕ , карайсе със 120-130 км и си чупете окачването и дървените кратуни.........а ако и ви друснат една солена глоба - ОЩЕ ПО-ДОБРЕ !!!
А ти си мършата в стадото със сигурност. Платили сме за магистрала, а не за второстепенен път по който да си трошим колите и да се избиваме.
Това е човек , който оправдава безхаберието. Сигурно по цял ден седи някъде в АПИ и пише коментари, а ние му плащаме заплатата.
Друже, направи си снимка и я пусни във фейса, та всички да видят кой оправдава безхаберието, лошото качество, мързела, простотията, простощината, рекета, корупцията, и тем подобни характеристики на тунеядците. Ако не знаеш кокво е тунеядец виж речника. Другото няма какво да ти го обясняват.
ето , стадото веднага се засегна....дори не са си напънали мозъците да проумеят какво съм имал впредвид. Новината е че адвокат оспорва глоба за превишена скорост,в участък с ограничение на скоростта заради лоша настилка. Но според тиквениците не може да те глобят , щото това било магистрала и следователно ти е разрешено да караш бързо. Знаци и тем подобни подробности като лоша настилка НЕ ВАЖАТ. Трябвало да се оправи настилката,вместо да глобяват - КАКВО ВЕЛИКО ПРОЗРЕНИЕ !!! И , о , ужас ? Имало и КАТ-аджии в този участък !!! Гадове !!! Не оставят хората на спокойствие да хвърчат и да си трошат колите !!! А че там често стават големи ПТП-а , нееееее това не е от високата,несъобразена скорост. ТЕ СИ БИЛИ ПЛАТИЛИ ЗА МАГИСТРАЛА и следователно не може да ги ограничават !!!
Абе изклесяк, магистрала е ВИСОКОСКОРОСТЕН път, а не селската ивица, но разширена да минат повече коли! Карай си колелото и трай!
Това е класически пример за "хранилка" за КАТ. Ако не са го чували това определение, да ми се обадят и ще им го разясня. Тази "хранилка" е достатъчно дълга, че по нея могат да се наредят целият личен състав на КАТ Пътна полиция, воглаве с началника и чистачките.
Тоя път стана такъв доста преди изтичане на 10 годишната гаранция на фирмата (защо не я пишете??) - единствената отсечка пусната и корумпирана по времето на Станишев.
Хе хе. Ебати връзката видя. Я върни малко дали някакъв депутат от бспето не беше сезирал че фракцията която се използва в този участък е с товароносимост и плътност под норма демек бие на пепел, ама всички скочихме че се търси политически дивидент. А то било истина. А госпожа лъжа си е заврела главата в зад... явно добре обезпечена да си трае. Браво адвокате .... възхищавам се на будните българи
Всички строители на пътища в България са собственост на онези прости мутри дето оцеляха през прехода, вие какво очаквате от такива индивиди, качество и отговорност, кой ще им ги търси, след като същите тези си имат и политически партии, едно от които е в момента на власт! Не мога да я диша тая проста мафиотска държава повече!!!!!!!!!!!
Нали заплата се дава за свършена работа. След като АПИ не си е свършила работата защо получава заплата.
Сега с глобите се "пълни" касичката на МВР, само дето парите няма да отидат за безопасност на движението или поне ремонт на пътищата, а ще потънат в дебрите и дълбините на постоянните кражби на това управление. Не че нарушителите не трябва да се наказват, но има и МНОГО логика във въпроса - платени данъци, платени винетки, а път обозначен като "магистрала" има ограничение като да първокласен път. Ако това изобщо може да се нарече път. А КАТ вместо да даде указания на собственика на пътя праща еничарите си да глобяват, за да си изпълнят плана и си получат редовното ДМС за добре изпълнена работа. Много отдавна един горд Българин беше написал "не народ а мърша. . ." ! ! !
Чл. 167. (1) (Изм. – ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002 г.) Лицата, които стопанисват пътя, го поддържат в изправно състояние, сигнализират незабавно препятствията по него и ги отстраняват във възможно най-кратък срок. Те не могат да предоставят на трети лица ползването на част от обхвата на пътя, когато това ще затруднява участниците в движението. В населените места тротоарите могат да се използват за търговски и други цели само ако е запазена площ за преминаване на пешеходците с широчина не по-малка от 2 метра.