Шефът на БДЖ: Ако няма държавна намеса, железницата ще спре

Вчера стана ясно, че част от сметките на железницата са запорирани

Обратно в новината

Коментари - Шефът на БДЖ: Ако няма държавна намеса, железницата ще спре | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

тоя прилича на наркоман

Въпроси към този несменяем кадър , шеф на БДЖ : 1. Знаеш ли ,че всички твои заместници и по големи риби в БДЖ имат фирми , които обслужват железницата, като крадат материалите от складовете ,а тези втора употреба остават за БДЖ ? 2.Защо фалирахте превозите на колети ( транспорта с най-ниска цена в БГ ) дадохте го на частна фирма , която окончателно го разби. 3. Знаеш ли в какво окаяно състояние са всички ж.п. трасета в страната ?

Това недоразумение от снимката още ли се нарича директор на БДЖ?!?! Този некадърник на две магарета сеното не може да раздели, а какво остава да управлява предприятие. Ако не беше онова мургавото момченце от транспортното министерство, до сега 5 пъти щеше да е в кауша за престъпно нехайство и безхаберие. За некадърността му да не говорим - тя е бонус.

Непрекъснато съкращават хората, които реално работят и обслужват влаковете. Не че съкращават де, ами при пенсиониране, закриват бройката...И те така..А канцелариите са пълни с инспектори, инспекторчета и инспекторки..Двама души бачакт на коловоза, двама инспектори ги проверяват. Плащат пари на две болници да извършават медицински прегледи при пенсионирани изкуфели лекари, и хиляди служители се мъкнат до тези болници, вместо всеки да си минава прегледа, където пожелае..И без това, като всичко в България са почти фиктивни..Е това е ''държавното'' в България

Ами да спре. Какъв е тоя бизнес дето съществува само на фондове и помощи. Комунизмът свърши. Да връщат за старо желязо локомотивите и релсите, колко пари ще съберат знаете ли? Сега да вземем кредит и да ви дадем ли за да си плащате заплатите?

БДЖ при всички случаи ще спре и ще се приватизира. Държавните болници при всички случаи ще спрат и ще се приватизират. Защо съм толкова сигурен? Не съм гадател, а само анализирам. Защото държавата е лош стопанин. Лошият стопанин може само да отлага несъстоятелността си, фалита във времето, той не е в състояние да го предотврати. Ще кажете, в почти цяла Европа железниците са държавни, има държавни болници. Така е, но те не са собственост на българската държава. Един стопанин е българската държава, друг е чешката, трети е френската!

Да ги спират тези дизелови локомотиви. Нека всичко да е на ток, да видим тогава как ще крадат нафтата!

Този човек от снимката ОК ли е??!!

Тая полумаймуна на снимката е несменяем кадър на ГЕРБ и той ще разтури железниците защото това са му поръчали физкултурника и мишките около него.

незабавна държавна намеса и всички БДЖ началници во главе с този къдрокосия да бъдат арестувани още днес.

Тая шматка е виновен!Краде ,като за последно!!!

Костов е винивен :) Още ли ревете за старите държавни заводи? Вижте къде е БДЖ и как се краде от там ...

на кратко, те прибират пари, а после държавата (с нашите данъци) попълва дупките, за да може всички да са доволни ... всички освен хората, които плащат данъци.

ами да спира... прекалено много се краде в тая компания.

във високопланинска Швейцария има идеален жп транспорт, а в равна България не може да има и е все на загуба?!? Докато карате с 3 стари вагона като има пътници за 10 вагона и е преглагате нито места, нито обслужване, нитo чистота , как искате да имате клиенти и печалби?!? То не става с трици маймуни да ловите. Пуснете бързи влакове., като в нормалния свят да стигат по бързо дори от самолета от София до варна и Бургас и да видим дaли н[ма да имате клиенти.

То се видя какво стана с бързият влак през Хитрино... Хубавите бързи мотриси на Сименс им заминаха колелата заради "дупките" по ЖП.

Поредното закрито предприятие.То голяма мъка беше с това БДЖ,нима до сега е работило?Само тези дето работят там свръх сили с 500лв.заплати, знаят за какво става въппрос.Та закривайте всичко,само ваште влогове НЕ.Няма Държава ,това е. Нали преди 1м.всичко беше ОК.Ще повръщат от преяждане и от крадене ,но ще продължават.борисоф,защо са ти този и московски? Кога ще ти светне ,че за нищо не стават?

Чели са само Винету (като него) - затова Му са...!!! :::))) Дааа...!!!

Държавата си е държава дефакто тя е над всичко и трябва да има контролираща и защитна роля, но управлението на отделната собственост трябва да е частна защото е анти логично да крадеш сам себе си.

Ами да фалират, по-добри частници ще изземат тяхната функция! Няма всяка година държавата, т.е. ние, да плащаме за грешките на тази мазна мутра, за кражбите и корупцията в БДЖ! Нещастник, за следващия месец няма да има пари за заплати, обаче не искал да разпродава активи, и пак моли за помощ държавата. Абе я у лево, мазен тарикат!

Единствено в България, монополист може да работи на загуба...

Монополист на пътнически транспорт ли? Май сме монополист на глупаци в ЕС.

Монополист по железопътни пътища и жп. транспорт глупако! В цял свят железниците печеливши, само не и тук!

Да я затварят

Да я затварят

да спира на мигъ! бравос, слушахте доган с години, сега си сърбайте попарата.

Парите които ГЕРБ държи на депозитен влог, - ВЕДНАГА В ДЪРЖАВНИЯТ БЮДЖЕТ!!!!

Това футболистче управлява БДЖ!Поне Борисов да беше сложил Христо Стоичков или Хубчев, все пак става въпрос за Български ДЪРЖАВНИ железници!

Миналата година онова нещо Московски 1000 пъти се похвали как спасил БДЖ. Има ли още хора, които да вярват на тези отпадъци от ГЕРБ! 8 години лъжат и крадат. 8 ГОДИНИ!!!!!!

Как в какво?Персоналната отговорност се изразява в това:днес колко калинки от гроб да назнача,кои от тях стават ,доказали се в "усвояването"кой с какво ще ми е полезен може файнсаджия да е ,но може да ми потрябва,тези дето разбират аут,да не ми противоричат,до сега бяха БДЖ пътнически и БДЖ товарни,вече ще е БДЖ вторични суровини.

Как в какво?Персоналната отговорност се изразява в това:днес колко калинки от гроб да назнача,кои от тях стават ,доказали се в "усвояването"кой с какво ще ми е полезен може файнсаджия да е ,но може да ми потрябва,тези дето разбират аут,да не ми противоричат,до сега бяха БДЖ пътнически и БДЖ товарни,вече ще е БДЖ вторични суровини.

БДЖ го съсипват и крадат от поне половин век, особено последните 25-30 години. Накрая му видяха сметката. Направете сметка за този период колко народ е заслужил за затвор. В същото време няколко частни компании си живеят прекрасно на гърба на БДЖ.

С това ръководство влаковете отдавна трябваше да са спрели,ама пуста инерция не го позволява.Със самолетите на Балкан се справихме по-лесно,може би заради гравитацията.

БДЖ е като всичко останало в държавата - АЕЦ "Белене", Кремиковци, КТБ, ЧЕЗ и т.н. Накрая ще го очаква съдбата на кремиковци, тоест някой 20 годишен с фирма от 2 дни ще ги купи.

Щом не можеш да се справиш с управлението на едно дружество и стигаме до там,да ревеш за държавна помощ,значи, събирай си багажчето и ходи на село да си пасеш кравите, за това не се иска акъл, не ставаш за управленец

вместо "на село да си пасеш кравите" трябва да носят персонална отговорност и ако не се справя в някакъв период от време да си носи последиците или изобщо да не се захваща

И в какво се изразява тази персонална отговорност в случая?

Отговорността се изразява в безтопаственост и сделки против интереса на компанията.

щом някой се е наел да управлява се предполага, че знае какво прави и какво иска да постигне. БДЖ е тежък случай с много проблеми и дългове, но смятам че за няколко години при правилно управление по цялата верига трябва да има някакво положително развитие. А вместо това "дайте пак". Обикновено ако не спазваш задълженията се във фирмата или ще си глобен или уволнен, ако не и по-лошо

тоя с големите очи се пулеше когато назначаваше партнорите си за футболните мачлета в БДЖ и обясняваше как всичко е ок ГЕРБ 10 години са на власт и все някой друг им е виновен

този цирк вече се повтаря на няколко години. Краде се по всевъзможни начини и като свършат парите "да налеем от държвата" и пак докът похарчат

срам ме е да го кажа но.... Българите са най простия народ на планетата... кюрди и сирийци поне се опитват да се борят за държавата си а ние сме я подарили на най крадливата прослойка от идиоти мурти и чисти кръвопийци.... добре че поне пътя навън е отворен..... по малко Българи ще пречат на съсипниците в парламента

И още по-зле! Борим се със зъби и нокти да я подарим на доказано 100 пъти по-крадливи!

Къде беше до сега държавата? пак ли комунистите са виновни?

Пак , последните десет години , комунистите от ГЕРБ.

В БГ няма и не е имало комунисти, така обичат да наричат себе си руските слуги. Властта от 1944-а насам е в ръцете на съветската агентурна мафия, както щеш ги наричай.

Е, че и аз утре не мога да си платя наема на жилището - по коя телевизия да отида да порева, че държавата да ми го плати?

Оправяй се бе, пич :)) Не си сравнявай жилището с държавно дружество. Железниците в цяла Европа са субсидирани от държавите си и не разчитат единствено да се самоиздържат.

Некадърният и крадлив държавен служител е лош стопанин на държавната собственост , той пък се назначава от некадърен и крадлив министър , който пък се назначава от некадърен и крадлив Министър-председател , нотариално заверено от некадърни и крадливи депутати и така се получава прословутото клише ''държавата е лош стопанин'' , което пък отприщва разграбването на държавното и Ганьо се оказва гол и гладен , обран от едни тарикати.

Обаче за какво тогава им е мениджър на БДЖ?! Да съобщава кога държавата да се намесва и им оправя сметките?

Нали беше голям бум на икономиката?

Буч-бум с дум-дум или направо с динамит. Такъв е резултатът за икономиката от некадърност и крадливост.

Къде си, мили Тато да разчистиш боклука?!!! Ако можеше да видиш как демонократични плазмодии унищожават клета България...

Уволнете Гошо - машинистът от гр. Левски. Изяжда парите на железниците с големия си търбух !

Всичко е просто и ясно! В цяла Европа ЖП превоза е един от най-скъпите, а В България е най-евтиният. Правят ремонт със заем, вдигат цената на билета. С влак ще се пътува по бързо и комфортно. По-екологично е. Конкурентният транспорт от Автобуси и коли няма светло бъдеще. Горивото ще става все по-скъпо. Тол такси ще има по магистралите за коварни МПС-та. Всичко ще си дойде на мястото.

3

тъкмо ще мога да карам със 200км/ч през жп. прелезите

Боци държава управлява , майка плаче.

Не може без държавно, но то е побългарено !

Пътуването с влаковете на БДЖ, пестене на време и удоволствие!

Тоя като му гледам снимката и ми е ясно: 1. Напушил се е, защото е притеснен от говоренето на глупости по телевизията. 2. Далаверата е намаляла и вече няма какво толко да се краде. 3. Смятайте за какво става дума, след като този жалък изпушляк е шеф на бдж.

Какъв е този човек? За кого е толкова важен и с какво? Защо продължава да е начело на БДЖ холдинга?!

Този човек дори не е отишъл да види, че локомотивите на пътническите влакове са с оригиналната боя отпреди 50 години, т.е. 50 години никой не ги е поддържал. Със сигурност през това време за отчетени тонове боя и хиляди човекочасове труд. Не искам да коментирам факта, че старите вагони, но и относително новите мотриси Сименс са оплескани с графити и няма кой да спре вандалите.

Кога ще чуя Домуфчиев фалира , Златев фалира , ГЕРБ фалира . БСП фалира , Парламента фалира !?

Като си размърдаш задника и излезеш на улицата с тоягата

Държавните мениджъри са некадърници, независимо от коя партия са издигнати. Разберете, че няма как политици да развиват печеливш пазарен бизнес. Още една причина да не позволим АЕЦ Белене.

Краставицата дъдържа 90 % вода...

"държавата е лош стопанин"...!!! :::))) Лош стопанин е не държавата, а управленеца, но докато тези лоши управленци не започнат да бъдат съдени и настанявани за дългогодишен престой при БайСтаври - оправия няма да има...!!! Дааа...!!!

Германските железници са държавни. Това стига ли ти за отговор?

и те са на загуба но поне предлагат някакво качество на услугата

Железниците не са толкова пазарен бизнес, колкото социална функция на държавата. Особено в Западна Европа това е силно изразено, най-малкото защото така се насърчава екологичният транспорт, вместо автобусите и автомобилите, които замърсяват въздуха.