Шеф на Боинг призна, че 737 MAX е разработван под натиск

Разпитват шефове на корпорацията относно двете фатални катастрофи, при които загинаха 346 човека

Обратно в новината

Коментари - Шеф на Боинг призна, че 737 MAX е разработван под натиск | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Разработван е само под натиск, а не на опън и усукване. Лошо ...

Говорейки с един приятел с връзки в Боинг - проблема на самолета е сериозен и е конструктивен. Двигателите са разположени прекалено напред и имат тенденцията да повдигат самолета с носа нагоре поради положението си. Затова и системата е проектирана да натиска носа надолу, вътрешно в Бойнг не виждат начин за поправяне. Конструктивен дефект. Това е

Сага фирмат аще върне перите на купувачите и те ще се сдобият със Сухой Суперджет 100. Най-напредналия самальот в Мире! И онзи другия какъв беше там.. МС-20? Някой виждал ли го е на живо?

На всички Boeing, от семейство 737, включително Classic и NG, двигателите са разположени по един и същ начин и на едно и също място. Отнемането на тяга (газ) или добавянето на такава винаги ще създава кабриращ или пикиращ момент и това важи за всички реактивни низкоплощници, с двигатели монтирани под крилото. Нищо необичайно или опасно и изобщо няма общо с конструктивен проблем.

Не си прав, има огромна разлика между мотора на 737-100 и МАХ - принудителна промяна на разположението на моторите заради много по големият диаметър-този факт променя баланса на самолета! Дълга тема но накратко-проблема е Hardware-н а не Software-н!

Този проблем го имат половината от летящите самолети, така че това не е проблем. Проблема е че Въпросната система която поддръжа устойчивоста на самолета не е документирана добре. Другото което е че въпросната системе е направена и леко некадърно и взема данни за положението само от единия датчик за тангаж и когато той се повреди става беля. А самолета има още един такъв датчик + авиохоризонт от където може да се сравни информацията. АМа това е още разходи.

Датчик за тангаж? Къде се намира и как изглежда?

Айде от мене да мине - правилното му име е датчик за ъгала на атака. И на въпросният Боинг са два и са разположени отстрани под прозорците на пилотската кабина под Питата. Едни такива черни тръбички върху кръгла основа.

Всеки един продукт в индустрията е разработван под натиск.

Абсолютно точно!!!!!

Причината е само една: много мъни под масата. И накрая шляаааад. Сега ще гледат да джиросат пасивите на некакви дребни риби да операт пешкира....

При положение, че с много по-малко мъни биха отстранили проблемите, които се опитват да замажат с много повече мъни? Само питам.

може би, я погледнете от другия ъгъл, някой взима кинтите и накисва друг , тогава на първия защо би се замислял и правил каквото и да е та нали той ще остане без кинти. Всичко е комерсиално и алчно без оглед на морал и човещина.

Нямаш си идея от авиация. Тук изключвам FlightSim.

зависи кой дава мъните, кой взима мъните и за какво, зависи многото мъни между колко персони се разпределят..... разсъждението ти е глуповато....

Съдейки по коментарите под тази хибридна статия, ясно си пролича целта на публикуването и.

Понеже троловете от Козяк са се развихрили и няма как да им се отговаря проблема в Боинг е корупцията в САЩ от години лобистите на боинг прехвърлят отговорностите на ФАА към производителите . Така сатана възможно релано Боинг сами са с и сертифицирали новата система на МАКС ан не ФАА . Много пари и корупция това е причината за убийството на стотици хора

Няма такъв филм, в който производителя сам да си сертифицира машините.

E В България има Спомнете си Своге.

Какво му е на Своге? Летище ли има там?

Край Своге имаше катастрофа, в която загинаха над 20 души с един автобус. Пътят после беше старателно изрязан в участъка и се положи нов асфалт, с което се прекрати разследването на пътната настилка. Лаборатория извършила сертификацията на пътя е собственост на същите лица, собственици на фирмата извършила реновирането на пътния участък. Хе-хе-хее ето това му е на Своге и на България като цяло. Такива 80%-ви като теб, дето не зпочмнят и не знаят какво са яли вчера.

И какво общо има това със производството на самолети и въобще с авиацията? Или "ама защо вие биете по-тъмните"?

Човекът ти е написал - проблема е в куфалница ти. 80%-ви могат само да носят плакати на гешеф, не могат да разбират как се случват нещата.

Сега разбрах. Гешев ти е проблема на тебе, а не производството на самолети.

На 24 ноември Бойко ще ходи при Тръмп. Тогава ще му зададат и новите въпроси. Веднага след падането на първия самолет американците ни наказаха с два милиарда за стари изтребители. Лично цвъцко от САЩ каза какво трябва да купим. После падна втори самолет и асансьора на цвъцко го извади от политиката. За асансьора каза американската медия "Свободна Европа". Идва ред и Бойко да се отчете. Ако няма руснаци, които да изкара виновни ще последва съдбата на цвъцко, ама пък вчера Путин награди обвинения в шпионаж. Явно руснаците няма да влезат във врътката и вероятно най- накрая и американците ще разберат, че с мафията можеш да пренасяш и продаваш дрога или да сваляш правителства, но не можеш да правиш самолети... нито изкуствен интелект.

Колко точно са стари старите изтребители? Коя година са произведени?

Те са точно като боинг макс . Самолети на 40г с нови боклуци по тях . Никой не ги е виждал даже протоип няма само електрони игри . Релано от децата ни бяха откраднати 3 миларда и бяха дадени америкаските окупатрои за да може тиквата и неговите престъпници да продължат да крадът от нас

Ама ти подобре кажи коя година са произведени тези дърти бангии.

Ха Ха били виновни разбираш ли индийците заради бъгавият софтуер :) Няма престъпление за което американските бо-луци да не обвинят друг. Целият самолет е бъгав по дизайн . Що за самолет особено граждански да зависи от софтуер за да може да лети. Тук имаме самолет който в името на печалбата е с по-лоши летателни харектеристики от оригинала и се налага да се държи с някакъв софтуер . Всичко в името на многото пари

"Що за самолет особено граждански да зависи от софтуер за да може да лети." Що за въпрос, компютрите във всеки съвременен самолет са неотменна част от стабилното управление, без софтуер никой съвременен лайнер няма даже да излети, камо ли да завърши полет. Това е тенденция с перспетива за все по-голяма степен на автоматизация по отношение на управлението. Особено пък когато излязат безпилотни летателни апарати, там всичко ще е софтуер за да лети......

АЛЧНОСТТА (капиталистическото мислене) ЩЕ ЗАТРИЕ СВЕТА!!!

Чуя се защо никъде по капиталистическите страни, няма хора да живеят в землянки?

Чудиш се или по-скоро се напъваш и смяташ това за чудене, защото не си достатъчно умен. Под критичния минимум си. Затова. Виж какво става в Калифорния. Ейпъл отделя 2,5млрд, а преди нея Фейсбук и Гугъл с 1млрд се включват да сторят евтини домове за бездомниците. Не землянки, палатки нямат бездомниците, които наброяват вече 1.7млн души. "Преди светът да бе чул за Силициевата долина и много преди да можем да си поберем технологичните устройства в джоба, този регион бе люлка на Епъл и ние чувстваме огромен граждански дълг той да остане жив, хората да могат да продължат да живеят там, да създават семейства и да допринасят за обществото", каза в комюнике главният изпълнителен директор Тим Кук.

Интересен е и факта, че в любимата ти Магучая, под 35% от пътищата са асфалтирани. По деревните дори централния път, ако има такъв, не е асфалтиран. да не говорим, че има деревни достъпни само през зимата, като замръзнат тресавищата около тях.

Ето точно това изказване е в стил "ама защо вие биете по-тъмните"? както го е написал по-горе друг шорошомолец. Говорим за сащ и американски продукти. Освен това любимата ми е България. Клел съм се дори да я защитавам. 2 години и 3мес пълни от живота си вложил в това дело. Давай досвидания!

толкова си проз, че дори не разбираш написаното.

Ами много ясно. В света на корпорациите най-важна е печалбата и то бързата...

Като изключим оутсорснатия софтуер писан от индийци без грам понятие от авиация, основната вина на Боинг е че не си е оправил документацията, което в комбинация с неграмотните пилоти доведе то катастрофите. МКАСа е правил върпсният пробллем и при други полети, но там екипажите са били грамотни и не са се пребили. А решаването на проблема с МАСА е елементарно и се свежда то натискането на две копчета. Едното е за включване на автопилота, а другото за тримиране на стабилизаторите. Едното е на щурвала, а другото на таблото отпред. Въпросът че че пилотите трябва да го знаят това предварително, а не да го се сещат и да го узтановяват опитно по време на полет.

Като гледам минусите, явно форума го четат индийски програмисти и некадърни пилоти. Както казах елементарно е като знаеш как се решава проблема, а като не знаеш си трошиш главата. А в документацията има буквално два реда накрая в един бюлетин за МКАСА. Ткакче Боинг да си оправи документацията, а авиокомпаниите да си обучат персонала. Защото явно този момент е пропуснат в обучението на пилотите.

Самолетът е естествено неустойчив по дизайн. Изобщо не трябва да лети.

Ами че то повечето нови самолети са такива. Така се получава по добраманевреност, особено при изтребителите.

Леле мале колко глупости от фабрика за тролове на Козяк. Да кажем по същество нещата 1. Комисията за сертифициране на самолетите и безопасноста на полетите бива прехвърлена на компаниите .Релано боинг сами са си сертифицирали самолета. 2. MAX е заченат грешно . Защотот в името на бързите печалби вместо да бъде разработен нов самолет за 21 век (като НЕО) бива взет 737 който е на има няма 50г и му се слагат нови двигатели ,които обаче не са проектирни за този фюзелаж и се налга промяна на гондолите и на разполагането на двигателите От Тук леталените харектеристики на този самолте са по-лоши от оригинала и се налага определени неща да се контролират от Софтуер. Тоест за да лети нормално този самолет му трябва софтуер .

Няма такъв филм, в който производителя сам да си сертифицира машините.

Отговорите на шефа на БОИНГ били изпълнени с "култура на укриване и непроницаемост" !?! Защо ли ми навява асоциации със случващото се у нас ??

Защо невинни хора е в кавички?

не струват! Да купуваме ИЛ))):

Ами корпорациите освен да подлагат на натиск друго не могат. Но бързата работа - срам за майстора!

Колко да ги е срам...ще им мине :Д

И тези са тръгнали по пътя на бившото ДЗУ. Скоро ще правят само шишета за газени лампи.

Не си познал! ДЗУ го изоставиха на вълците точно под натиска на американците. А самите американци си финансират своите заводи, дори и с безмислени понякога обществени поръчки, защото знаят за какво служат така наречените структуроопределящи предприятия.

Дреме им на американците за някакво заводче, някъде из Анадола. Хахахаха. Обаче чувството "да си важен" е незаменимо. А и колко лесно човек оправдава собствената си некадърност, дори пред себе си. Безценно!

До: хе хе Я провери в любимия ти интернет на кое място в световната класация за този отрасъл е бил ДЗУ по онова време! После си избърши сополите от тийнейджърския нос и ако искаш коментирай данните!

Смешник, на кое място в момента е ДЗУ?

До: хе хе Ти четеш ли въпроса или се правиш просто на неразбрал, за да заработиш центовете за изписани думи? Въпроса е на кое място е бил когато американците се заеха да го ликвидират? Не се прави на неразбрал! Кой е смешен се вижда отдалеч! Обикновено хората се смеят на изговорените глупости без връзка с реалността. Но ти даже не си и смешен - просто си жалък, поради наглостта си! Но ако си американски възпитаник не се учудвам! Там наглостта се култивира специално!

Няма българин виновенза нещо. Все някой друг му крои шапката. Така е още от времето на Бай Ганю. И ДЗУ и Правец бяха фабрики с машини втора употреба. Примерно Правец беше с поточните линии на фалиралата американска Rana Systems. Технологични чудеса ще постигнеш със скрап.

До: хе хе Това че някой не е могъл да си върне кредита и е обявил фалит, въобще не означава че машините които е закупил с тези пари са скраб. След 40 години вече са скраб, но за времето си са били на световно равнище! Отново от днешно време приказваш занещо отпреди 30 години! В България не сме толкова наивни колкото си мислиш. Всичко виждаме и преценяваме. Най-вече кой кога и какво ни мисли! Просто сме много малки и нямаше как да отговорим на наглеците по онова време.

Една нискоинтелигентна нация, жадна само и единствено за пари, няма какво друго да предложи на света освен загуби и разруха!

Загуба и разруха за света, но тлъста печалба за самите американци!

Над 50% от всичко летящо с мотор във въздуха, е произведено в заводите на Boeing. Предполагам от нисък интелект.

Една нискоинтелигентна нация няма начин да е технологчно толкова развита и богата.Пример територията.

Целия свят разбра причините за тези катастрофи и как точно Боинг са строили 737 Макс относно аусорснат софтуер и бързи сметки без кръчмар, натиска да пуснат уж нещо по-добро... но няма по-добро ор Airbus. За който не му е ясно все още, YouTube е пълен с видеа, обяснения, документални филми и др.

Оправете си заглавието.

По-точно - подзаглавието: разработван!