Шеф на Боинг призна, че 737 MAX е разработван под натиск

Разпитват шефове на корпорацията относно двете фатални катастрофи, при които загинаха 346 човека

Обратно в новината

Коментари - Шеф на Боинг призна, че 737 MAX е разработван под натиск | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Оправете си заглавието.

Целия свят разбра причините за тези катастрофи и как точно Боинг са строили 737 Макс относно аусорснат софтуер и бързи сметки без кръчмар, натиска да пуснат уж нещо по-добро... но няма по-добро ор Airbus. За който не му е ясно все още, YouTube е пълен с видеа, обяснения, документални филми и др.

Една нискоинтелигентна нация, жадна само и единствено за пари, няма какво друго да предложи на света освен загуби и разруха!

И тези са тръгнали по пътя на бившото ДЗУ. Скоро ще правят само шишета за газени лампи.

По-точно - подзаглавието: разработван!

Не си познал! ДЗУ го изоставиха на вълците точно под натиска на американците. А самите американци си финансират своите заводи, дори и с безмислени понякога обществени поръчки, защото знаят за какво служат така наречените структуроопределящи предприятия.

Загуба и разруха за света, но тлъста печалба за самите американци!

Ами корпорациите освен да подлагат на натиск друго не могат. Но бързата работа - срам за майстора!

Колко да ги е срам...ще им мине :Д

не струват! Да купуваме ИЛ))):

Защо невинни хора е в кавички?

Отговорите на шефа на БОИНГ били изпълнени с "култура на укриване и непроницаемост" !?! Защо ли ми навява асоциации със случващото се у нас ??

Дреме им на американците за някакво заводче, някъде из Анадола. Хахахаха. Обаче чувството "да си важен" е незаменимо. А и колко лесно човек оправдава собствената си некадърност, дори пред себе си. Безценно!

Над 50% от всичко летящо с мотор във въздуха, е произведено в заводите на Boeing. Предполагам от нисък интелект.

Една нискоинтелигентна нация няма начин да е технологчно толкова развита и богата.Пример територията.

Като изключим оутсорснатия софтуер писан от индийци без грам понятие от авиация, основната вина на Боинг е че не си е оправил документацията, което в комбинация с неграмотните пилоти доведе то катастрофите. МКАСа е правил върпсният пробллем и при други полети, но там екипажите са били грамотни и не са се пребили. А решаването на проблема с МАСА е елементарно и се свежда то натискането на две копчета. Едното е за включване на автопилота, а другото за тримиране на стабилизаторите. Едното е на щурвала, а другото на таблото отпред. Въпросът че че пилотите трябва да го знаят това предварително, а не да го се сещат и да го узтановяват опитно по време на полет.

Ами много ясно. В света на корпорациите най-важна е печалбата и то бързата...

Като гледам минусите, явно форума го четат индийски програмисти и некадърни пилоти. Както казах елементарно е като знаеш как се решава проблема, а като не знаеш си трошиш главата. А в документацията има буквално два реда накрая в един бюлетин за МКАСА. Ткакче Боинг да си оправи документацията, а авиокомпаниите да си обучат персонала. Защото явно този момент е пропуснат в обучението на пилотите.

Самолетът е естествено неустойчив по дизайн. Изобщо не трябва да лети.

АЛЧНОСТТА (капиталистическото мислене) ЩЕ ЗАТРИЕ СВЕТА!!!

Леле мале колко глупости от фабрика за тролове на Козяк. Да кажем по същество нещата 1. Комисията за сертифициране на самолетите и безопасноста на полетите бива прехвърлена на компаниите .Релано боинг сами са си сертифицирали самолета. 2. MAX е заченат грешно . Защотот в името на бързите печалби вместо да бъде разработен нов самолет за 21 век (като НЕО) бива взет 737 който е на има няма 50г и му се слагат нови двигатели ,които обаче не са проектирни за този фюзелаж и се налга промяна на гондолите и на разполагането на двигателите От Тук леталените харектеристики на този самолте са по-лоши от оригинала и се налага определени неща да се контролират от Софтуер. Тоест за да лети нормално този самолет му трябва софтуер .

Няма такъв филм, в който производителя сам да си сертифицира машините.

Чуя се защо никъде по капиталистическите страни, няма хора да живеят в землянки?

Ха Ха били виновни разбираш ли индийците заради бъгавият софтуер :) Няма престъпление за което американските бо-луци да не обвинят друг. Целият самолет е бъгав по дизайн . Що за самолет особено граждански да зависи от софтуер за да може да лети. Тук имаме самолет който в името на печалбата е с по-лоши летателни харектеристики от оригинала и се налага да се държи с някакъв софтуер . Всичко в името на многото пари

На 24 ноември Бойко ще ходи при Тръмп. Тогава ще му зададат и новите въпроси. Веднага след падането на първия самолет американците ни наказаха с два милиарда за стари изтребители. Лично цвъцко от САЩ каза какво трябва да купим. После падна втори самолет и асансьора на цвъцко го извади от политиката. За асансьора каза американската медия "Свободна Европа". Идва ред и Бойко да се отчете. Ако няма руснаци, които да изкара виновни ще последва съдбата на цвъцко, ама пък вчера Путин награди обвинения в шпионаж. Явно руснаците няма да влезат във врътката и вероятно най- накрая и американците ще разберат, че с мафията можеш да пренасяш и продаваш дрога или да сваляш правителства, но не можеш да правиш самолети... нито изкуствен интелект.

Колко точно са стари старите изтребители? Коя година са произведени?

Понеже троловете от Козяк са се развихрили и няма как да им се отговаря проблема в Боинг е корупцията в САЩ от години лобистите на боинг прехвърлят отговорностите на ФАА към производителите . Така сатана възможно релано Боинг сами са с и сертифицирали новата система на МАКС ан не ФАА . Много пари и корупция това е причината за убийството на стотици хора

Ами че то повечето нови самолети са такива. Така се получава по добраманевреност, особено при изтребителите.

Те са точно като боинг макс . Самолети на 40г с нови боклуци по тях . Никой не ги е виждал даже протоип няма само електрони игри . Релано от децата ни бяха откраднати 3 миларда и бяха дадени америкаските окупатрои за да може тиквата и неговите престъпници да продължат да крадът от нас

Ама ти подобре кажи коя година са произведени тези дърти бангии.

Няма такъв филм, в който производителя сам да си сертифицира машините.

че не останаха!

E В България има Спомнете си Своге.

Съдейки по коментарите под тази хибридна статия, ясно си пролича целта на публикуването и.

Какво му е на Своге? Летище ли има там?

Умният човек преди да коментира нещо, проверява информацията защото иначе изглежда доста тъпо! Провери в интернет и чичко гугъл малкото заводче ДЗУ от анадола на кое място в световната класация за този отрасъл е било през през онези години! Много обичам тийнеейджърчета с промити мозъци да правят умозаключения, за които трябва още доста да четат и да учат. Но в сегашното време на промити мозъци, училището се грижи да не се опитваш да мислиш, а да повтаряш мантрите от платените публикации във интернет.

Причината е само една: много мъни под масата. И накрая шляаааад. Сега ще гледат да джиросат пасивите на некакви дребни риби да операт пешкира....

При положение, че с много по-малко мъни биха отстранили проблемите, които се опитват да замажат с много повече мъни? Само питам.

може би, я погледнете от другия ъгъл, някой взима кинтите и накисва друг , тогава на първия защо би се замислял и правил каквото и да е та нали той ще остане без кинти. Всичко е комерсиално и алчно без оглед на морал и човещина.

Край Своге имаше катастрофа, в която загинаха над 20 души с един автобус. Пътят после беше старателно изрязан в участъка и се положи нов асфалт, с което се прекрати разследването на пътната настилка. Лаборатория извършила сертификацията на пътя е собственост на същите лица, собственици на фирмата извършила реновирането на пътния участък. Хе-хе-хее ето това му е на Своге и на България като цяло. Такива 80%-ви като теб, дето не зпочмнят и не знаят какво са яли вчера.

Нямаш си идея от авиация. Тук изключвам FlightSim.

И какво общо има това със производството на самолети и въобще с авиацията? Или "ама защо вие биете по-тъмните"?

Всеки един продукт в индустрията е разработван под натиск.

Я си избърши тийнейджърските сополи и провери в любимия ти интернет на кое място е бил ДЗУ в световната класация за този отрасъл по онова време! После ако имаш очи коментирай за малкото заводче от анадола!

До: хе хе Я провери в любимия ти интернет на кое място в световната класация за този отрасъл е бил ДЗУ по онова време! После си избърши сополите от тийнейджърския нос и ако искаш коментирай данните!

Смешник, на кое място в момента е ДЗУ?

зависи кой дава мъните, кой взима мъните и за какво, зависи многото мъни между колко персони се разпределят..... разсъждението ти е глуповато....

Чудиш се или по-скоро се напъваш и смяташ това за чудене, защото не си достатъчно умен. Под критичния минимум си. Затова. Виж какво става в Калифорния. Ейпъл отделя 2,5млрд, а преди нея Фейсбук и Гугъл с 1млрд се включват да сторят евтини домове за бездомниците. Не землянки, палатки нямат бездомниците, които наброяват вече 1.7млн души. "Преди светът да бе чул за Силициевата долина и много преди да можем да си поберем технологичните устройства в джоба, този регион бе люлка на Епъл и ние чувстваме огромен граждански дълг той да остане жив, хората да могат да продължат да живеят там, да създават семейства и да допринасят за обществото", каза в комюнике главният изпълнителен директор Тим Кук.

Човекът ти е написал - проблема е в куфалница ти. 80%-ви могат само да носят плакати на гешеф, не могат да разбират как се случват нещата.

Говорейки с един приятел с връзки в Боинг - проблема на самолета е сериозен и е конструктивен. Двигателите са разположени прекалено напред и имат тенденцията да повдигат самолета с носа нагоре поради положението си. Затова и системата е проектирана да натиска носа надолу, вътрешно в Бойнг не виждат начин за поправяне. Конструктивен дефект. Това е