Правят експертизи на пътя край Телиш като тези, изискани след катастрофата в Своге
Според експерти има какво да се желае по отношение на пътните знаци, изяснява се и защо повечето произшествия там са с товарни автомобили с полуремаркета
Обратно в новинатаКоментари - Правят експертизи на пътя край Телиш като тези, изискани след катастрофата в Своге | Днес.dir.bg
Коментари
Доста съмнения но вероятно дядото е спеял рязко или е засякал камиона и сега герберугата лъже и маже оставки иска,пари още повече...
Преди време писах до АПИ за ремонта на участъка от Драгоман до Годеч. 15км за над 10 млн лв..... За участък от 7км са монтирани 222 знака (стопове на горски пътеки, дублиращи се знаци през 200 м и т.н.). Това да е проблема - едни допълнителни 40-50 хил лева.... Описах че : 1. Нито един завой не е изправен или разширен - две коли не могат да се разминат...Има един отвратителен двоен завой около 350 м - можеха да изградят нов участък от 50-60 м и да икономисат бреме, нерви и конфликтни точки за години напред . Да не говорим, че и за пътно поддържане става по лесно и икономически изгодно.... 2. На половината участък няма канавки - изкопаха ги само там където беше лесно. там където трябваше да ровят склон или скали заебаха работата... 3. Имаше едно дървено мостче - циментираха част от него и го асфалтираха.... 4. Банкета в много локации не беше насипан, а след 1 г вече го няма. 5. Само след година експлоатация има пропадане на трасето... 6. Поставена е 100м ненужна мантинела - явно е имало в проекта и трябва да се усвои... Писах, че трябва да се потърси отговорност на възложителя, проектанта и строителя, а приемателната комисия трябва да се даде на прокурор... Отговорът ме разсмя : Възложителя се е съобразявал със сервитута на пътя.... Това са старите параметри, нанесени в картите..Абре душмани, Толкова ли е трудно да се съгласува с горското премахването на малко дренки и коприва... Проектанта спазвал нормите за проектиране, заложени в съответните документи за проектиране. Строителя спазил проекта.... Трябва да се променят нормите - при основен ремонт, средната скорост при различните видове пътища, трябва да има мин. скорост. Примерно - за третокласен път - 30 км, за 2кл - 40, за 1 кл - 60 ..Това са примерни числа, за конкретика си им достатъчно много комисии ..... Отговорът беше
По този път минавам 20-на пъти годишно. Пътят е в много добро състояние от основния ремонт от предприсъединителните фондове от преди влизането ни в ЕС. Виражът (напречният наклон) е добре проектиран и изпълнен. Завоят може да се вземе поне със 110-120 км/ч. То това се вижда и от видеото и от снимките. Румънците по русенския път се движат със скорост 120-150 км/ч. Причината за ПТП-та на този участък е: Поради баира много товарни автомобили забавят движение и образуват колони. Някои водачи са нетърпеливи и предприемат изпреварване в завоя, БЕЗ ДА ИМАТ ВИДИМОСТ. Казвам го от опит! Понякога уцелват насрещен. 100% точно това се е случило и с въпросния товарен камион - бил е в насрещното и не е успял бързо да прибере ремаркето в собствената си лента и е смачкал насрещния автомобил с момичето. Решението е са е направи трета лента за изкачващите се автомобили. Тогава и само тогава няма да има нетърпеливи изпреварващи идиоти. А идиощината с ограничението на скоростта от 60 км е толкова малоумна, че вероятно ще доведе до повече ПТП-та. Особено както няма видимост! А до тогава могат поне да изсекат дървета от вътрешната страна на завоя, та поне да има някаква видимост!
По този път минавам 20-на пъти годишно. Пътят е в много добро състояние от основния ремонт от предприсъединителните фондове от преди влизането ни в ЕС. Виражът (напречният наклон) е добре проектиран и изпълнен. Завоят може да се вземе поне със 110-120 км/ч. То това се вижда и от видеото и от снимките. Румънците по русенския път се движат със скорост 120-150 км/ч. Причината за ПТП-та на този участък е: Поради баира много товарни автомобили забавят движение и образуват колони. Някои водачи са нетърпеливи и предприемат изпреварване в завоя, БЕЗ ДА ИМАТ ВИДИМОСТ. Казвам го от опит! Понякога уцелват насрещен. 100% точно това се е случило и с въпросния товарен камион - бил е в насрещното и не е успял бързо да прибере ремаркето в собствената си лента и е смачкал насрещния автомобил с момичето. Решението е са е направи трета лента за изкачващите се автомобили. Тогава и само тогава няма да има нетърпеливи изпреварващи идиоти. А идиощината с ограничението на скоростта от 60 км е толкова малоумна, че вероятно ще доведе до повече ПТП-та. Особено както няма видимост! А до тогава могат поне да изсекат дървета от вътрешната страна на завоя, та поне да има някаква видимост!
А полза? Отчитане на дейност и поредното усвояване. Да си бяха стояли зад бюрата, същата полза, но по-евтино за нас.
Нищо не правят изобщо не е проблема в пътя, само ще симулират някаква ангажираност ни ще отшуми както убийството на Цветков и както убийството на двете момичета при Хемус и тн
ли прави експертизата или шиши оод. Защотио казаха,че сфалт не се яде го трнасфирмираха е евро и златни кюлчета>после по веригата във всякакви житейски и плътски екстри
някой да знае резултатите пробите по Околовръстното на София или по избушените ни автомагистрали. Нали платихме за проби и експертиза на хърватска фирма,ако не се лъжа. И после мъгла,а след мъглата пак мъгла И тишина...
Докато чакаме след всяка смърт по пътищата ....те такива работи ....бавно и сигурно ще изчезнем ...кой разбрал ,кой не разбрал много му здраве ....всеки Божи ден тоа уродлив парламент и правителство се подиграват на всички нормални българи .... за предишните също важи ....ама де акъл на повечето орица у таа държава да са сетят ....е като се случи на некой нещо ....акълецо идва ....ама кел файда ...сфанахте ли ....ако не сте схванали проблема си е ваш ....чао за сега
когато те управляват свине, НЯМА КАК ЖИВОТА да не стане свински. Тези са вредни, крадливи и за ОНЯ СВЯТ! Най-крадливото, най-долното, най-корумпираното управлените на мафията е сега!
Нужна е съвсем друга експертиза - психиатрична, и то не на отделен индивид, а на нацията.
България е многонационална държава. Коя нация имаш предвид? Или и ти искаш да се веят пречупени кръстове по цялата ни територия като в Усрайна?! Кои нации ще ликвидираш?!
Многонационална е майка ти, копелдако курвенски. Ти като не знаеш кой е баща ти и от коя точно нация е, българите знаем за нас. Не се изказвай от наше име.
Това е за съжаление реалността на 75% от българските шофьори - те са просто безхаберни неможачи. Този път е абсолютно "средна работа" и е използваем. Но както се видя и в снимките от екипа на БТВ - едва не ги помете и тях един камьон. Тотални, нагли, безскрупулни, надути неможачи. В момента, в който се появи мааааааааалко по-технически завой и се почва. Вместо да намали, средностатистическия абориген си спомня, че е Българин или някакъв тираджия и него такива нещастия не могат да го застигнат.
Защо никой не задава въпроса, защо чак сега тепърва започват да се правят тези експертизи, след като е сигнализирано многократно много преди случилото се! Късно е за експертизи, вече е време да изхвърчат отговорините хора!