Започва спешен ремонт на вагони заради лошата хигиена във влаковете
За 8 месеца са отменени 5700 влака, закъснението на ден е 1000-1800 минути, съобщи зам.-министърът на транспорта
Обратно в новинатаКоментари - Започва спешен ремонт на вагони заради лошата хигиена във влаковете | Днес.dir.bg
Коментари
Преди две седмици пътувах два пъти с влак. Не бях ползвала тази услуга 30 г. Бях ужасена от мизерията и мръсотията във вагоните.... И бях ужасно нахапана по цялото тяло не от комари, а от акари най - вероятно. Тялото ми бе покрито с големи пъпки с мехури. Още не мога да се оправя. Срамота, че живеем в 21 век.
Извинявайте но вагоните са на години и са стари какво очаквате... да са стари вагони и да са идеални нее.. хората който ги почистват правят всичко възможно по силите си... един път се поставете на тяхно място... работете това .. когато е сезон Събота и неделя бъдете с 5 или 2 жени .. и всички влакове са по 10 или 15 вагона представете си че трябва да се почистат тези вагони за точно 10 минути а вагините са супер дълги.. бъдете малко хора тогава ще ви питам какво е чувството. Без да знаете какво им е на хората който ги чистят по добре е да не говорите оплаквате се от БДЖ тогава защо всички пътувате с БДЖ... това същото БДЖ от което се оплаквате... Можете ли да ми отговорите... ?
Ужасяващо е положението с пътническите но и бързи влакове,а и цялата релсова система-мръсотия,няма отопление,без охлаждане.Скоро пътувах 1 класа София-Бургас-износен и мръсен плат на седалките,при 40 гр. Няма ох.аждане,прозорците имат проблеми и отварянето и задържането,около 30 мин закъснение. Много отвратителна.на и тъжна картина!
Господине от 30 години пътувам по влаковете. Имате ли представа,че влака за Видин е най мизерния? И най студения,защото не пуснат парно? И влака между Мездра и враца- електричката е най топлия и не частен от както е пуснат на железен път? Вие сте се качили в чист влак и се възмущавате. Я идете на гарата и се качите произволно 5 минути преди тръгване... Няма да повторите повече.
Наскоро щях да пътувам Варна-София.Наредих се за билет.Дойде ми редът.като казах,че искам билет за другия ден вежливата продавачка на билети ме изгони ,имах чувството,че ще излезе зад гишето да ме набие,защото сега продавали билети само за заминаващия влак.Какво съм правел аз там.Пътувах до София с автобус.
Здравейте, ако не сте ползвали БДЖ от много години е нормално да не знаете. Но на първия етаж до гишето за информация продават билети за следващия ден или дори след месец. А на долния етаж продават билети само за текущия ден. Иначе съм съгласнa, че всички продавачки, касиерки са супер кисели, криви и агресивни....
Преди седмица пътувах Варна-София,1ва класа.Не мога да си представя как е 2ра класа.Не съм пътувал с влак от 1997г.Отчайваща история.1ва класа-мръсотия ,навън 28 градуса,вътре 32,климатик в 21 век е нещо непознато за Булгаристан и понеже всички прозорци са отворени за да влезе малко въздух,пълно с мухи.Няма откъде 8 часа една минерална вода да си купиш.Обикалял съм по света.Такава мизерия съм виждал в Индия.Съветвам ви,не правете такава грешка да пътувате с БДЖ.Има автомобили,автобуси..По добре БДЖ да ги закрият.
Атаката е най-добрата отбрана. Папукчийски прехвърля общественто внимание върху БДЖ, за да не се гледа към НКЖИ- компания която ръководеше години до преди Събев да го изгони. Защо не каже-колко процента от закъсненията са по вина на НКЖИ-заради лош железен път. За ремонти по негово време на железния път се "усвоиха" милиони и пак не е наред. Износването на колоосите на новите Сименси по-бързо от обичайното-пак по същата причина-лош железен път.
Държавата отдавна се е разпаднала, Само БДЖ -то ви е кусур да оправите и ще цъфне ! Закривайте тази пародия на държава!
2024та пада монопола на БДЖ... полека-лека ще останат в забвение или ще бъдат купени от някого, и тогава може и да се оправят нещата. както в момента все повече и повече расте работата на DB cargo, Pimk, и другите частни товарни превозвачи. Така ще стане и с пътническите превози.
“По думите му в Плана за възстановяване са заложени средства за доставка на нови локомотиви и вагони, но е необходимо да се мисли и за промяна на жп инфраструктурата” - Пари Трябвя да се дават единствено и само за инфраструктура. Локомотиви и Вагони да си ги менажира частник, както е по цяла Европа.
Вчера се принудих да пътувам с бързия влак Варна София. Мизерията не се дължи сомо на старите вагони. Да, вратите към другшя вагон (тъй като беше 1 вагон) т.е. водеха към нищото, бяха вързани с канап, прозорците не бяха мити никога, седалките петньосани. Това са неща, които могат винаги да бъдат поправени, не са нужни милиони. Почти до гарата влакът спря и започна да кара назад, т.е. нещо явно със стрелките не беше в ред. Абсолютно безхаберие. и безотговорност. По нашински. Но от освовни ремонти се краде най-много, за това е напъването. Вземете като началоги измийте тези влакове, че дори машиниста нищо не вижда от мръсното стъкло.
Наблюдавам процесите в БДЖ отдавна и мога да кажа следното. След Владимиров и Занчев, за първи път от години видях светлинка в тунела на БДЖ, след като дойде Григоров. Здраво се работеше-пуснаха се много обществени поръчки, купиха се нови локомотиви, постегна се персонала и още много имаха да направят по програмата, която имаха. Но дойде Събев- освободиха ги без анализ, без разговор... и сложиха след много опити сегашното ръководство. Верно железничари с опит са ....но не са мениджъри. Не могат да четат и разбират отчетите- незнаят какво правят - хаус и разруха...А пък и конкурс за тая работа не са спечелили-така ги назначи Събев. Извода ми е, че с БДЖ може да се справи само упорит и много вещ мениджър, какъвто беше Григоров/заедно с екипа който беше подбрал-все добри мениджъри/ е резултата за рабиращите беше впечатляващ!!!
Папукчийски е един много арогантен и властолюбив човек. В НКЖИ гонеше и бесеше за добро утро. А усвояването на евросредство при неговото ръковедене на компанията-КАТЕГОРИЧНО Трябва да бъде проверено!!!!
Последното ми пътуване с влак беше през лятото на 2020. Пътувах в първа класа, гадаех по тъмното къде сме и дали ще сляза на правилното място. Когато спряхме на гарата, отчаяно се опитвах да отворя вратата, а тя не помръдва...нямаше други хора, които да слизат, за да помогнат. Развиках се в истерия, защото щях да остана във влака. Зарязах си куфара и слязох през съседния вагон. На гарата се оказа майка ми, която ме чакаше и с нейна помощ, с крясъци да спрат влака, успяхме да отворим въпросната врата, за да си взема багажа. Ако някой смята това за нормално, нека се вози с влакове. Аз повече не стъпвам.
Като почнеш от Костов та завършиш с ПростоБаце и ПростоКиро - всички го ОПРАВЯХА това БДЖ .....и пак трагично състояние..... КРАДЛИВИ ПОЛИТИЦИ ЕЙЙЙЙ
Било разпоредено нещо, на кого е разпоредено? Има ли техническа възможност за ремонт? В какъв срок трябва да бъде изпънено разпореждането? Аман от прзнодумци на министерски постове в Бг. Това не са папуци бе Папукчииски. Трябва да има пари, заводи, хора за тази работа.
Когато преди мнооого години за пръв път отидох в тоалетните на летището във Франкфурт, където ежедневно минават близо 200 000 хиляди пътници, ми стана ясно защо никога няма да ги стигнем германците.
Защо никога няма да стигнем германците.
Защото там на това летище не си мисли, че минават само някакви професори по литература. Пълно е с всякаква паплач от всеки край на света, виждаш такива по терминалите, по коридорите ........ ама като влезеш в тоалетните може да си разпънеш там месалче и да се храниш и със сигурност няма да те е гнус. Как го постигат не знам, АМА Е ФАКТ!
За лошата хигиена не е виновно само БДЖ, а нискокултурните пътници. Влаковете имат голямо подобрение в последните години.
Кви ремонти, хвърляй направо! Кирчо каза че по плана за възстановяване чакаме 50-60 високоскоростни влака, някои от тях на два етажа!!
Мисля че по времето на вторият кабинет на герб обявиха БДЖ за продан. Като всичките най-големи фирми от бранша проявиха желание да видят за какво става дума, но накрая и руснаците които най-дълго го обмисляха се отказаха както останалите. Причината? Дълговете и факта че железниците ни са бездънна яма за пари на вятъра. Е ето най-нагледното! От вчера ли вагоните станали в такова пагубно състояние? Администрацията която се занимава с тези работи къде е и какво е правила до сега?! Ама имало и лоша хигиена?! В депата където престояват няма ли персонал които да се занимава с почистване и необходимият минимум за хигиена и технически проблеми?
И ще ви сера, и ще ви пикая в купетата. Железничарски помии!
кога ще разпореди да се намертя и накжат виновните за безумния мост Видин-калафат и да се изградят нови мосторе по линяита Крайова-Оряхово-София и Крайнова- Лом-София, а? къде са еколожите да за покажат колко жиляди тона отрови се изипват върху северозпада заради кретенизма Крайова-Видин-София, а? докога ще ни тровите, а?
Колкото пъти съм пътувал с влак, не съм пропускал да се изсера или изпикая в купето! Да си оправят влаковете!
Тоя разбирач защо не каже каква е била неговата роля за състоянието на БДЖ . Все пак по времето на БОКО доста пари усвои като шеф на НКЖИ.
Този човек години/допреди 8 месеца/ ръководеше НКЖИ- . Лошото управление и забавени ремонти и лошо извършени ремонти на жп-линиите са част от проблема със закъснението на влаковете. Защо не провери собствената си компания, а прехвърля топката. Не че в БДЖ няма проблеми-много са и по времето на Събев с назначените от него посредствени ръководители се задълбочиха значително.
Като за начало - да започнем от някъде - ако просто веднъж седмично или веднъж месечно някой извършваше основно почистване на вагоните, влаковете, да бръсне прах, да почисти пода, прозорците, седалките, нящата щяха да са много по-добре. Има влакове, където е направо глусно да седнеш, ка-мо-ли да преседиш няколко часа там. Отделно има такива, в които някой глупак решил да закове прозорците, за да не се отварят - ЗАЩО ? Има ги фабрично, но те решили да не се отварят. И лятото там е пещ, меко казано. Нищо, че сме в ЕС, толкова сме назад в развитите в някои неща, че просто вече няма настигане. Дори само Унгария погледнете, на samo 600 км от BGто
Ами, ще ти кажа защо...Защото почистването се извършва от две-три жени на минимална заплата, въоръжени с метла, кофа и парцал За качествено почистване си трябва персонал и оборудване...Ще рече, че трябва да се плаща..Изобщо, за всяко подобрение си трябват пари Пук да не говорим, че част от пътниците са си прасета....Това е друга тема
Как притеснително ? Само пред месец, оня полуидиот Събев, каза, че БДЖ е на печалба....Ама не са виновни полуидиотите, виновни са идиотите, които гласуваха за полуидиотите от ПП , ДБ, ИТН и разбира се, топ отрепките от БСП...И няма един нормален журналист да пита, а бе как така на печалба, пък притеснително състояние ? Само мазни подлизурковци, като Диковци, Цветанки и оня мъзгоч дето се хлъзга пред всеки , по БТВ...
Новата инфраструктура е от огромно значение, Предишните говориха за влакове, но дори и не споменаха, че трябва да има нови линии. Сегашните са дизаин от преди Балканската. Трябват бързи линии м/у основните градове в БГ, при това по възможност без прикачване. Вземете Русе-Търново, почти 3 часа, ако имаш директен влак - това са 100км. Какво се е променило за 100 години? Трябва нова двупосочна линия Русе - Бяла -Горна Оряховица (или примерно Ресен); Варна - Шумен трябва да се взема под 1 час и т.н. Отделно някои от двойните линии де факто са единични - при Костенец в посока София единия коловоз е затворен и т.н.
За 6 месеца комуняги на власт - олио 6 лева, хляб 3 лева, БДЖ фалит, Булгаргаз - фалит, Топлофикация София - фалит, автомагистрали - фалит... Тия ако бяха 2-3 години щяхме да станеме пустиня...
Да бе щото боко и герберастите са демократи, хахаха... Ужас много заблудени хора крачат по улиците. Никога няма да се оправи България. Научете, кои са, от къде идват, какво са правили или не. Тия новите просто са некадърници,което е достатъчно за да завлече България в канафката.
И всичко това се е случило последните 6 месеца?Толкова много неща само за половин година? Интересно....моите спомени са че това е обичайното състояние на нещата в страната ни поне от последните 15 години (някои неща не са се променили особено и за последните 30) Топлофикация София е "вечно фалираща" откакто е собственост на Ковачки, както и останалите дето не са негови, а само им е "консултант" (какъв експерт само а?) Всичките те сумарно дължат стотици милиони (близо до милиард) на Булгаргаз, мини Марица и всички доставчици.И ако "случайно фалира" ще повлече половината енергетика.За сметка за това качеството на услугата "цъфти", бяха приети всички "нужни" (нему) закони, в резултат на което е по-лесно да се откажеш от собствените си деца, отколкото от "услугите" на Топлофикация.Но въпреки че цената на услугата расте непрекъснато, това по никакъв начин не се отразява на финансовото състояние на дружеството - напротив дулговете си стоят (и нарастват). БДЖ е чудна хранилка на няколко поколения БГ политици.Под формата на "социална услуга", което значи държавни субсидии (харизани за крадене на същите политици), ниско качество на услугата, което отказа огромна част от пътуващите, умишлено доведени до състояние на вегетиране тежкотоварни превози, и транспортна инфраструктура доведена до състояние на полуразпад. Но пък собствениците на транспортни фирми са особено щастливи.И да, всички познаваме такива и поне половината от тях носят характерните за времената на 90-те прякори.Затова и 30 години купуваме втора, трета и осма употреба подвижен състав, който после ремонтираме все в един и същи завод ( ха познайте защо?) и сумарно три вагона на старо, заедно с последващите ремонти струват колкото два нови (ама няма далавера).та като си ги ремонтираме няколко пъти - после ги даваме на скраб . ( той и този "бизнес" е "на едни хора").Иначе в Бургас се правят шасита за вагони за Германия, а в Русе доколкото си спомням има частен завод, които също работи за Европа. Така че тези "заслуги" не са на управляващите последните 6 месеца, а на всички онези които ни управляваха през последните 30 години и които имат една мисия в живота - нищо от това да не се промени! Последните управляващи, при това в условия на огромна съпротива от страна на собствените си "коалиционни партньори" успяха само да "разплискат" една-две панички от които лочат всички които ни обясняват "колко хубаво сме живяли когато те са ни управлявали".И набързо им "ритнаха скейтборда" под краката. Защото ако случайно (дай Боже) започнат да се разриват "Авгиевите обори" това ще бъде краят на цяла епоха в Българската политика.И армия от "вождове" ( и някой друг по-изявен индианец) ще трябва да поемат или към съдебната зала, или поне в политическото небитие. И колега.....в кой магазин пазаруваш??Цакат те зловещо според мен.Ако искаш като се прибирам да напазаря и за теб?Поне 40% по-евтино ще ти излезе.
Да приватизират БДЖ. Да го продадат на австрийските, френсщите или немските железници. По-зле няма да стане
вагоните са мръсни дори и за конски вагони! справка - влаковете през севрозапада! цялото служедбо правителство да го возат за наказание една седмина в такива вагони! класика: https://www.youtube.com/watch?v=tNSAURXkl4o https://www.youtube.com/watch?v=nJvjF7EgTOU
Оп, отново пари за ремонти и "случайни" фирмички ще приберат няколко милиончета. Това слуужебно правителство не е ли за 1 месец??!? Защо се захващат с дългосрочни договори и проекти ?!?
Купете нови вагони и мотриси Сименс. Чистете ги, а тъпите пътници ги пазете. Тогава ще станете европейци, а сега сте диви ориенталци.
На Събчо Еконта мизерийките лъснаха. Нали лъжеше, че всичко в БДЖ е наред. Бил изкарал дружеството на печалба.
ама ние вагони ли сме имали....? Тоест това вагони ли са... БДЖ е разруха даже жп мрежата не ние развита, НО правим магистрали по 40 години