Започва спешен ремонт на вагони заради лошата хигиена във влаковете
За 8 месеца са отменени 5700 влака, закъснението на ден е 1000-1800 минути, съобщи зам.-министърът на транспорта
Обратно в новинатаКоментари - Започва спешен ремонт на вагони заради лошата хигиена във влаковете | Днес.dir.bg
Коментари
Не е виновно БДЖ че държавата е разсипана и няма какво да се пренася. Останаха 2-3 града с някаква индустрия, всичко друго е работа на парче. Фирмичките пращат товари 1 бус не могат да напълнят от тук до там ти искаш вагони цели или цистерни?! С какво?? От къде??? За къде????
Какви ремонти? Дезинфекция и основно почистване трябва първо. Претендираме, че сме пълноправен член на ЕС, но нямаме елементарна хигиена.
Как така тези лоши резултати, нали шефчето на Еконт и бивш министър каза, че били на печалба, влаковете стрела тръгват до дни?! Що така рязко се промениха нещата. Ааааа заради промяната ще да е било. Е изборите идват алтавите пак промяна да гласуват и всичко ще е наред.
Интересно. Половината от локомотиввите на 2г възраст са строшени. А тея дето са на по 40-50години гледам си работят. Как така?
ама ние вагони ли сме имали....? Тоест това вагони ли са... БДЖ е разруха даже жп мрежата не ние развита, НО правим магистрали по 40 години
На Събчо Еконта мизерийките лъснаха. Нали лъжеше, че всичко в БДЖ е наред. Бил изкарал дружеството на печалба.
Купете нови вагони и мотриси Сименс. Чистете ги, а тъпите пътници ги пазете. Тогава ще станете европейци, а сега сте диви ориенталци.
Оп, отново пари за ремонти и "случайни" фирмички ще приберат няколко милиончета. Това слуужебно правителство не е ли за 1 месец??!? Защо се захващат с дългосрочни договори и проекти ?!?
Само изваждат на показ лъжите на ПП ПП и Ник Събев, които се хвалеха какви чудеса са постигнали. За ремонти има договори, но не се изпълняват. Т.е. парите вече са прибрани
вагоните са мръсни дори и за конски вагони! справка - влаковете през севрозапада! цялото служедбо правителство да го возат за наказание една седмина в такива вагони! класика: https://www.youtube.com/watch?v=tNSAURXkl4o https://www.youtube.com/watch?v=nJvjF7EgTOU
Да приватизират БДЖ. Да го продадат на австрийските, френсщите или немските железници. По-зле няма да стане
За 6 месеца комуняги на власт - олио 6 лева, хляб 3 лева, БДЖ фалит, Булгаргаз - фалит, Топлофикация София - фалит, автомагистрали - фалит... Тия ако бяха 2-3 години щяхме да станеме пустиня...
Новата инфраструктура е от огромно значение, Предишните говориха за влакове, но дори и не споменаха, че трябва да има нови линии. Сегашните са дизаин от преди Балканската. Трябват бързи линии м/у основните градове в БГ, при това по възможност без прикачване. Вземете Русе-Търново, почти 3 часа, ако имаш директен влак - това са 100км. Какво се е променило за 100 години? Трябва нова двупосочна линия Русе - Бяла -Горна Оряховица (или примерно Ресен); Варна - Шумен трябва да се взема под 1 час и т.н. Отделно някои от двойните линии де факто са единични - при Костенец в посока София единия коловоз е затворен и т.н.
Служебното правителство какво ти е виновно. Кирил Петков и Ник Събев да си водят кампанията от тези вагони!
Как притеснително ? Само пред месец, оня полуидиот Събев, каза, че БДЖ е на печалба....Ама не са виновни полуидиотите, виновни са идиотите, които гласуваха за полуидиотите от ПП , ДБ, ИТН и разбира се, топ отрепките от БСП...И няма един нормален журналист да пита, а бе как така на печалба, пък притеснително състояние ? Само мазни подлизурковци, като Диковци, Цветанки и оня мъзгоч дето се хлъзга пред всеки , по БТВ...
Да бе щото боко и герберастите са демократи, хахаха... Ужас много заблудени хора крачат по улиците. Никога няма да се оправи България. Научете, кои са, от къде идват, какво са правили или не. Тия новите просто са некадърници,което е достатъчно за да завлече България в канафката.
Може да печели товарното бдж но пътническото едва ли без дотажии отвън пътническото ще е все на загуба
Няма да дойдат германци и французи...Най-много да дойдат някои хиени, като руските от Лукойл...Като го приватизираха, да не стана по-добре ? То е важно на кого се дава, не само да се даде
Точно така..Само в Япония пътническите превози не са на дотации...НО, този безхаберник, обяви баш БДЖ- ПП, че били на печалба.. Ей такъв идиот е
Като за начало - да започнем от някъде - ако просто веднъж седмично или веднъж месечно някой извършваше основно почистване на вагоните, влаковете, да бръсне прах, да почисти пода, прозорците, седалките, нящата щяха да са много по-добре. Има влакове, където е направо глусно да седнеш, ка-мо-ли да преседиш няколко часа там. Отделно има такива, в които някой глупак решил да закове прозорците, за да не се отварят - ЗАЩО ? Има ги фабрично, но те решили да не се отварят. И лятото там е пещ, меко казано. Нищо, че сме в ЕС, толкова сме назад в развитите в някои неща, че просто вече няма настигане. Дори само Унгария погледнете, на samo 600 км от BGто
Този човек години/допреди 8 месеца/ ръководеше НКЖИ- . Лошото управление и забавени ремонти и лошо извършени ремонти на жп-линиите са част от проблема със закъснението на влаковете. Защо не провери собствената си компания, а прехвърля топката. Не че в БДЖ няма проблеми-много са и по времето на Събев с назначените от него посредствени ръководители се задълбочиха значително.
Тоя разбирач защо не каже каква е била неговата роля за състоянието на БДЖ . Все пак по времето на БОКО доста пари усвои като шеф на НКЖИ.
Колкото пъти съм пътувал с влак, не съм пропускал да се изсера или изпикая в купето! Да си оправят влаковете!
Ами, ще ти кажа защо...Защото почистването се извършва от две-три жени на минимална заплата, въоръжени с метла, кофа и парцал За качествено почистване си трябва персонал и оборудване...Ще рече, че трябва да се плаща..Изобщо, за всяко подобрение си трябват пари Пук да не говорим, че част от пътниците са си прасета....Това е друга тема
кога ще разпореди да се намертя и накжат виновните за безумния мост Видин-калафат и да се изградят нови мосторе по линяита Крайова-Оряхово-София и Крайнова- Лом-София, а? къде са еколожите да за покажат колко жиляди тона отрови се изипват върху северозпада заради кретенизма Крайова-Видин-София, а? докога ще ни тровите, а?
Мисля че по времето на вторият кабинет на герб обявиха БДЖ за продан. Като всичките най-големи фирми от бранша проявиха желание да видят за какво става дума, но накрая и руснаците които най-дълго го обмисляха се отказаха както останалите. Причината? Дълговете и факта че железниците ни са бездънна яма за пари на вятъра. Е ето най-нагледното! От вчера ли вагоните станали в такова пагубно състояние? Администрацията която се занимава с тези работи къде е и какво е правила до сега?! Ама имало и лоша хигиена?! В депата където престояват няма ли персонал които да се занимава с почистване и необходимият минимум за хигиена и технически проблеми?
Кви ремонти, хвърляй направо! Кирчо каза че по плана за възстановяване чакаме 50-60 високоскоростни влака, някои от тях на два етажа!!
За лошата хигиена не е виновно само БДЖ, а нискокултурните пътници. Влаковете имат голямо подобрение в последните години.
Когато преди мнооого години за пръв път отидох в тоалетните на летището във Франкфурт, където ежедневно минават близо 200 000 хиляди пътници, ми стана ясно защо никога няма да ги стигнем германците.
Било разпоредено нещо, на кого е разпоредено? Има ли техническа възможност за ремонт? В какъв срок трябва да бъде изпънено разпореждането? Аман от прзнодумци на министерски постове в Бг. Това не са папуци бе Папукчииски. Трябва да има пари, заводи, хора за тази работа.