Коментари - Черната серия по пътищата продължава | Днес.dir.bg

Черната серия по пътищата продължава

"Войната" по пътищата продължава - за 12 часа при катастрофи загинаха четирима души и бяха ранени други четирима.

Обратно в новината

Коментари - Черната серия по пътищата продължава | Днес.dir.bg

Коментари

Пълна идиотия по пътищата, всякакви тъпанари яхнали колите, селяндурщина и простотия до шия! Да за разпусне КАТ и да се сложат военните да следят за реда. Пил, без книжка, с крадена кола - 10 години да чука камъни да му дойде акъла. Блъснал и убил хора - на първото дърво да храни гаргите. Само тогава ще им дойде акъла!

По принцип,е истина че селяните са по диви шофьори.от Софиянци.По селата даже и без книжки си карат а може и да са пиши и ракия.

От постовете ти се налагат няколко извода: 1. Че си Софиянец 2. Че си по-млад от 50 год. 3. Че караш нов автомобил 4. Че разбираш от неврофизиология 5. Че си изключително ТЪПО КОПЕЛЕ

От твоя пост разбирам:че си селянин,завиждаш на другите за новите коли,живота ти е минал след стадото и си изключително тъп

всички коли над 20г да се забранят да се движат по пътищата,и водач навършил 50г да му отнемат книжката,защото вече ги няма тези инстинкти като при младите.

Ти нормален ли си?Какво ще правят хората,които се прехранват с това.Та нас скоро ще започнат да ни пенсионират на по 100 години като станем,да умрат от глад ли професионалните шофьори?Не е там проблема,ние всички сме проблема,защото не уважаваме нас и другите около нас,включително и държавата ни!

Култура липсва,не са виновни над 50годишните.Какво ще кажеш за вчерашните келеши които са се качили на тати на колата и се правят на безсмъртни.

Виж сега пич преди пишеш прочети малко некой работи.Пример 40г. таксита в Англия се движат,50г. Ферарита се движат,но когато колата е минала технически прегелд както трябва а самия собственик има нещо в главата докато кара и имам култура на шофиране всичко е ок.Не са виновни колите а тези който карат.

И за двете не си прав ! За това си има контролен преглед който трябва да е щателен и затова си проверочен(на всеки 5г.) който също трябва да е щателен и всичко си идва на мястото.

Абе сополанко задръстен, в коя година живееш? Отдавна определението "селянин" не се отъждествява само с населеното място, а с манталитета на човека.Градовете са пълни с "граждани", които по манталитет , култура и разбирания са си пълни селяндури.

като ти гледам ника е повече от ясно ,че си диагноза.....и не си толкова млад колкото искаш да се изкараш но явно ти се иска

Аз съм на 55 години и шофирам от 18 годишен. До ден днешен имам изтъркаляни около 1 300 000 км , без НИТО ЕДНО сериозно ПТП. Нима искаш да ме убедиш, че съм по-опасен от 23 годишния келеш-джигит с многото коне под капака на автомобила и нито 1 гънка под неговия капак, или от 18 годишния който се държи във волана по завоите ?

Гарантирано от скапаните МАФИОТИ БСП и ДПС !!!! Всички дребни мутри се завърнаха освободени от страха !!!

Всичко е в главата. Имаш ли го резултата е друг. БОГ да прости невинните жертви.

Няма закони,и няма спазващи закони!!!Това което се случва е страшно.Живея в Англия вече 10 год. Тук има какмери през 500м,80% от хората карат нови и много бързи коли ,но никой не си и помисля да не спазва ограниченията.Глобите са солени пък и затвор те грози..Човекът за когото работя го бяха свалили от волана за една година.Това е човек с много пари,връзки и полужение.Една година този човек идваше с колело....

Нали карането на запалени фарове щеше да намали катастрофите ?

Щеше, ама не успя, жалко. Но пък се погрижихме за монополистите - нека да сме позитивни и да виждаме и положителното :)

Щеше,ако имаше начин да се забрани на селяндурите да карат коли

Да, добра идея - но тогава и ти няма да можеш да караш автомобил ;)

Проблема не е в селяндурите а в корупцията тези който им дават книжките.

Движението по автомагистрала изисква определен вид КУЛТУРА, която българинът определено не притежава. И няма как да е по друг начин, след като индивидите със сиво вещество са вече в дефицит и съответно движещите се по пътищата на България са точно обратните. Иначе как да си обясним факти, които са очевадни при големите скорости на магистрала- преустрояване без мигач, изпреварване отдясно и много често през аварийната лента, ползването на огледалата единствено да се види перчема и грима, непрекъснато променяща се скорост от 80-180, без видима причина и още, и още...

Забрави да напишеш за карането в лявата лента при свободна дясна с ниска скорост.

130 ниска скорост ли е за тебе?

Определеният вид КУЛТУРА се добива чрез контрол и равенство пред закона (в случая - движение по пътищата). Всеки трябва да СВИКНЕ, че за това и това нарушение ще получи еди-какво си наказание. Ама, няма депутат, син на кмета, циганин, турчин, селянин, гражданин! У нас изискванията към органите от КАТ не са такива. Ако катаджията спре за нарушение, когото не трябва, шефът му ще го уволни.

За огромно съжаление фактите не говорят никак добре за мерките,които са предприети срещу ограничаване на това безумие по пътищата на България!Това е истината!

Вчера пътувахме по АМ Тракия и на излизане от една бензиностанция за малко да ни отнесе един бус, каращ в аварийната лента. Пича го следвахме около 10 - тина км все си караше в аварийната, не защото имаше проблем, а защото платното бе по-добро /няма дупки и неравности/.

И с колко карахте, със 120 ли? Хайде това да го обясниш на загиналата жена. Разбирам, че си пазиш колата, но така не само че първият проблем не се решава, а се отваря нов. Като не сте доволни от тъпата магистрала започнете някаква публична инициатива.

За къде са бързали толкова много,че масово катастрофите са челни,май за гробището.

Вчера ми се наложи да пътувам по Тракия. Няколко неща ми направиха ужасно впечатление: 1. В нормалната лента се кара масово със 90-100. В лентата за изпреварване се кара масово със 140 - 140+, и се ползва като нормална лента за движение. 2. Това, дет му викат "магистрала", представлява 5-то класен път, в ужасно състояние, особено в посока София. Принуден си да се движиш в ляво, за да е що-годе приемливо. 3. Какви са тия ограничения от 140 на 60 заради неравности по магистралата? Това значи, че аз мога да си мина спокойно, тъй като слабо ме интересуват, и не ми се отразяват. 4. Масово се кара в пълно нарушение на правилата, което е провокирано от това, да се направиш на велик. Бях свидетел на няколко случки, засичания, и участник/свидетел на опасна ситуация - от 140 на 80, защото някой решил да си кара като на село, и 10 коли щяхме да се нанижем в него. Изводи: 1. Пътища в окаяно състояние. Никаква маркировка, пътни знаци на ненужни места, и на нужни и опасни места липса на такива. 2. Култура на шофьорите, без значение от колата - 40% много зле, останалите нормални хора се съобразяват с тях и правят какви ли не изпълнения, за да спазват правилата, без да има последствия за първите. 3. Тотална липса на контрол. На няколко места стигнах до 170, макар и за кратко, няма кой да те напсува, но има кой да ти светка отзад, все едно е Господ. След което почва да се влачи пред теб по баирите, и неминуемо те принуждава да го изпревариш. За какво се правим на интересни? 4. Такива морги видях, щото мен би ме било страх да се кача да ги карам в град, камо ли на магистралата. 5. Сериозно непознаване на правилник и правила за движение по автомагистрала. Не че е такава де, междуградския път е 100 пъти по-хубав, но така и казват.

Ти, този , който съдиш и даваш напътствия кое не ни е наред...! Започни от себе си! Другият път не вдигай 170 ! Защото целият проблем всъщност започва от теб самия! :)

Личи си, че изобщо нищо не сте прочел. Набило Ви се е в дървената тиква с промит мозък "170" и край. Ми ако реално са били 160? Ми ако съм бил съвсем сам? Ми моментната скорост може да е много по-висока, но за това е моментна, а не постоянна.

Какво предлагаш, да не караме с 90-100 по магистралата ли?! Доколкото зная, има минимална скорост от 60 км/ч за магистралите. Всичко над нея е допустимо и всеки участник в движението трябва да се съобразява с това.

По автомагистралата се разрешава движение на ППС, чиято конструктивна максимална скорост е 70 км/час. Това е и минималната скорост за движение по автомагистрала. Само че има един тънък момент, че ако има един дето кара така, и останалите карат със 120-130, опасната ситуация е налице. Все пак в тази част правилникът е писан по времето на едни други автомобили, който трудно стигаха дори и 140 в стоков вариант.

Глупак с глупак, заради такива като теб самохвалковци- пишмен, стават ей тия неща дето ги пишат за катастрофите, че и се хвалиш с колко си карал, лайно ...

Така е, като караме с включени светлини през деня и се заслепяваме!!!Тия мозъци в парламента са виновни, защото решиха, че така по-малко жертви ще има по пътищата.НЕ СВЕТЛИНИТЕ, ЗАД КОРМИЛНОТО УСТРОИСВО Е ВИНОВНО ЗА КАТАСТРОФИТЕ!!!

ами виж! нямаш шанс! вальо мазния управлява България и като дойде лято ти дига цената на бензина вместо да я намали поради по-голямото количество. та точно тоя вальо мазния накара депутатите да направят задължително движението с постоянно включени къси светлини, защото на всеки 60 километра ти струва още един литър ако караш с а95. всеки депутат е станал кандидат след одобрението на вальо мазния. в парламента му се отблагодаряват

Я сега обясни как въпросният е прокарал Директива 2008/89/ЕО през ЕК? И ще обясниш ли как лед светлини изгарят по литър на 60 км?

И за това ли са ни виновени: ЕС, НАТО, САЩ, световния империализъм, еврейте и зелените човечете. След 25 години безаконието, неспазването на общоприети првила и норми, липсата на иконимическа и съдебна справедливост, наглостта и бягането от отговорност на политици, висши държавни служители и държавните органи като цяло - ни превърна от народ ... в стадо разгонен и разярен добитък. И по-лошо, ще става, защото тази ситуация се нрави най - вече на първичните, наглите и безморалните ... всичко, читаво, умно, работливо и отговорно се изнася!!!

Е.ати уродите. Не се научиха как се кара. Бил съм на Запад, не на магистрала а на двупосочен път както в България и никой не изпреварва... карат един след друг. Такива идиоти както в БГ няма

Там и инструкторите не са като нашите. Един ми викаше "Сега си на курс, на жълто спираш. Като вземеш книжка като искаш и на червено винавай." - и хората искат да изкарат изпита, а не да се научат да карат.

за да ,,разбереш,, характерът на един човек даи му кола или власт!!!

Съгласна съм, че си е чиста война по пътищата на България. Съгласна съм, че се карат дърти таратайки, а шофьорите им не стига, че карат като бесни, ами и се държат все едно имат по 7 живота в резерв....Съгласна съм също и, че по-смотани пътища сигурно само в Африка има.....Но едно нещо много мразя като кажат:"несъобразена скорост"....Какво означава това?! С кое и как да я съобразиш?! Ако не познаваш района, ако си за първи път там, ако не знаеш къде липсва знак, ограничение на скоростта, какъвто и да е проблем на пътя - как да се предпазиш?! Разбирам да има мъгла....да е мокър пътя или да е заснежено, за да си екстра внимателен (ако си нормално човешко същество, с капка разум в главата и Некупена шофьорска книжка)....Такова понятие като "несъобразена скорост" има само в България....В нормалният свят - съобразяват скоростта постоянно според метереологичните и пътните условия, плюс възможните инциденти, ремонти и т.н.

Ти чуваш ли се? Ами като не познаваш пътя пак ще караш бавно, много е просто.

Щом не знаеш какво е това "съобразена скорост", изобщо не си за шофьор! Аз ще ти отворя малко очите: това е скоростта, с която можеш безопасно да спреш в рамките на видимия от теб участък; скоростта, с която ще се движиш по пътя, без да "излетиш" на някой завой, и без да застрашаваш останалите участници в движението. Ясно?!

Това е първото значение на понятието /което се използва по-рядко / от: 2.Понятие ,позволяващо на неграмотен КАТ-аджия да ти състави акт за "няма нищо"! :-)

Явно освен "читател" чукча и е и "писател"........ще то кажа само,че можеш да караш кола колкото аз ракета,явно нищо не отбираш от техника и се движеш по това какво някой ти е казал

От мен +10, но с един пропуск - 'situational awareness'! Различните индивиди имат различни способности за възприятие на ситуации. Има хора, които по-бавно регистрират визуални действия от други, съответно реакцийте им са забавени или неадекватни. Това има пряка връзка с генетиката, интелекта и опита на водача, няма как по-ясно да се формулира от 'съобразена с условията на пътя скорост', това включва и личните умения на водача, като целта е, да не се отклоняват много от общоприетите в Правилника за прилагане на закона за движение по пътищата. За едни шофирането е 'песен', за други - стрес и много напрежение, на последните препоръчвам да натрупат повечко опит, за да са по-спокойни и уверени. Жалко за загиналите.

24 произволно взети от тях могат да направят нова Ф1.

КАТ е на пътя, но какво от това? Покрай тях всички минават бавно и тържествено и след това, газ до ламарината. Закон има, но никой не го спазва.

логиката е че като се наакаш става авария голяма

Аман от Шумахеровци по пътищата !!!!

Ами не знам защо МВР не е на улицата! Нулева толерантност за нарушителите! Защото всяко плиткоумно говедо знае, че ще бутне някой лев и ще му се размине т.е. говорим за корупция и при ченгетата! И не напоследно място докато не ни стане читаво административно -наказателното производство все ще така! Отъде са най-многото несъбраните глоби? - от катаджийски актове. Защо като отидем в гръцко се ослушваме като прасета в теменужки и спазваме ограниченията? - защото ти показва, че те засякъл с превишена скорост и ти сваля номерата и те праща да плащаш. Не платиш ли ще го ядеш дървото!

Проблема не е в нарушителите, а в това че народа е неграмотен. Малко хора си дават сметка какво става кат се удариш и каква е разликата между 70 и 100км/ч. И полицията няма да помогне, не можеш до всеки глупак да поставиш полицай, няма толкоз полицаи в дръжавата. Просто сме си такъв народ и няма смисъл от истерия по случая.

Не е виновен народа, а това че НЯМА правила (и по точно - не се спазват...). НЯМА съвършен закон, та да го изчакаме, и да "си го приложим" в Бг! Закона е набор от правила (които би трябвало! да са разумни...) и се спазват от всички (т.е. за всички са ЕДНАКВО (не)справедливи), и правят поведението на хората ПРЕДСКАЗУЕМО... . И последно (НЕ по важност...) - прилагането на Закона - който не го спазва, се ПРИНУЖДАВА / отстранява. И се получава общност, СЪОБРАЗЯВАЩА се със закона... . :)

Това е класика - да бъде блъсната кола в аварийната лента - трябва да се обяснява на водачите задължително, че вероятността за такова нещо е много голяма - хората които спират там не го очакват и не е логично, но напрактика държавата е пълна с олигофрени каращи там

Колко коли сте видели спрели в аварийната лента с поставен триъгълник на определеното разстояние? Защото тя е аварийна лента, а не лента за почивка и срещи.

Как бе това не беше ли лентата за физиологични нужди, те затова на новата магистрала не поставиха тоалетни защото има аварийна лента

Що, някой като е спрял там по еди си каква причина и не е сложил триъгълник това ти дава правото и ти да караш там ли? Той като може значи и аз мога или как?

Понякога се случва на шофьор или пътник да му прилошее, или малко детенце да повръща, или да има физиологическа нужда. Точно за това е тази лента ... когато има някакъв проблем, независимо дали с автомобила или с пътниците да може да се спре и отстрани. И дори това да не е разрешено от закона, изпреварването отдясно и карането в аварийната лента е по-голямо нарушение. Не съм запозната със закона, но и в аварийнота лента ли трябва да се поставя триъгълник???

Ти триъгълника го хвърляш в аварийната лента преди да спреш ли? Нали за да сложиш триъгълник - първо трябва да спреш, да го извадиш и да го поставиш... За 5-те минути на това действие, знаеш ли колко тира, на които по закон им е забранено да се движат там, могат да те отнесат и теб и колата и триъгълника...

Коментари - Черната серия по пътищата продължава | Днес.dir.bg

Черната серия по пътищата продължава

"Войната" по пътищата продължава - за 12 часа при катастрофи загинаха четирима души и бяха ранени други четирима.

Обратно в новината

Коментари - Черната серия по пътищата продължава | Днес.dir.bg

Коментари

Пълна идиотия по пътищата, всякакви тъпанари яхнали колите, селяндурщина и простотия до шия! Да за разпусне КАТ и да се сложат военните да следят за реда. Пил, без книжка, с крадена кола - 10 години да чука камъни да му дойде акъла. Блъснал и убил хора - на първото дърво да храни гаргите. Само тогава ще им дойде акъла!

По принцип,е истина че селяните са по диви шофьори.от Софиянци.По селата даже и без книжки си карат а може и да са пиши и ракия.

От постовете ти се налагат няколко извода: 1. Че си Софиянец 2. Че си по-млад от 50 год. 3. Че караш нов автомобил 4. Че разбираш от неврофизиология 5. Че си изключително ТЪПО КОПЕЛЕ

От твоя пост разбирам:че си селянин,завиждаш на другите за новите коли,живота ти е минал след стадото и си изключително тъп

всички коли над 20г да се забранят да се движат по пътищата,и водач навършил 50г да му отнемат книжката,защото вече ги няма тези инстинкти като при младите.

Ти нормален ли си?Какво ще правят хората,които се прехранват с това.Та нас скоро ще започнат да ни пенсионират на по 100 години като станем,да умрат от глад ли професионалните шофьори?Не е там проблема,ние всички сме проблема,защото не уважаваме нас и другите около нас,включително и държавата ни!

Култура липсва,не са виновни над 50годишните.Какво ще кажеш за вчерашните келеши които са се качили на тати на колата и се правят на безсмъртни.

Виж сега пич преди пишеш прочети малко некой работи.Пример 40г. таксита в Англия се движат,50г. Ферарита се движат,но когато колата е минала технически прегелд както трябва а самия собственик има нещо в главата докато кара и имам култура на шофиране всичко е ок.Не са виновни колите а тези който карат.

И за двете не си прав ! За това си има контролен преглед който трябва да е щателен и затова си проверочен(на всеки 5г.) който също трябва да е щателен и всичко си идва на мястото.

Абе сополанко задръстен, в коя година живееш? Отдавна определението "селянин" не се отъждествява само с населеното място, а с манталитета на човека.Градовете са пълни с "граждани", които по манталитет , култура и разбирания са си пълни селяндури.

като ти гледам ника е повече от ясно ,че си диагноза.....и не си толкова млад колкото искаш да се изкараш но явно ти се иска

Аз съм на 55 години и шофирам от 18 годишен. До ден днешен имам изтъркаляни около 1 300 000 км , без НИТО ЕДНО сериозно ПТП. Нима искаш да ме убедиш, че съм по-опасен от 23 годишния келеш-джигит с многото коне под капака на автомобила и нито 1 гънка под неговия капак, или от 18 годишния който се държи във волана по завоите ?

Гарантирано от скапаните МАФИОТИ БСП и ДПС !!!! Всички дребни мутри се завърнаха освободени от страха !!!

Всичко е в главата. Имаш ли го резултата е друг. БОГ да прости невинните жертви.

Няма закони,и няма спазващи закони!!!Това което се случва е страшно.Живея в Англия вече 10 год. Тук има какмери през 500м,80% от хората карат нови и много бързи коли ,но никой не си и помисля да не спазва ограниченията.Глобите са солени пък и затвор те грози..Човекът за когото работя го бяха свалили от волана за една година.Това е човек с много пари,връзки и полужение.Една година този човек идваше с колело....

Нали карането на запалени фарове щеше да намали катастрофите ?

Щеше, ама не успя, жалко. Но пък се погрижихме за монополистите - нека да сме позитивни и да виждаме и положителното :)

Щеше,ако имаше начин да се забрани на селяндурите да карат коли

Да, добра идея - но тогава и ти няма да можеш да караш автомобил ;)

Проблема не е в селяндурите а в корупцията тези който им дават книжките.

Движението по автомагистрала изисква определен вид КУЛТУРА, която българинът определено не притежава. И няма как да е по друг начин, след като индивидите със сиво вещество са вече в дефицит и съответно движещите се по пътищата на България са точно обратните. Иначе как да си обясним факти, които са очевадни при големите скорости на магистрала- преустрояване без мигач, изпреварване отдясно и много често през аварийната лента, ползването на огледалата единствено да се види перчема и грима, непрекъснато променяща се скорост от 80-180, без видима причина и още, и още...

Забрави да напишеш за карането в лявата лента при свободна дясна с ниска скорост.

130 ниска скорост ли е за тебе?

Определеният вид КУЛТУРА се добива чрез контрол и равенство пред закона (в случая - движение по пътищата). Всеки трябва да СВИКНЕ, че за това и това нарушение ще получи еди-какво си наказание. Ама, няма депутат, син на кмета, циганин, турчин, селянин, гражданин! У нас изискванията към органите от КАТ не са такива. Ако катаджията спре за нарушение, когото не трябва, шефът му ще го уволни.

За огромно съжаление фактите не говорят никак добре за мерките,които са предприети срещу ограничаване на това безумие по пътищата на България!Това е истината!

Вчера пътувахме по АМ Тракия и на излизане от една бензиностанция за малко да ни отнесе един бус, каращ в аварийната лента. Пича го следвахме около 10 - тина км все си караше в аварийната, не защото имаше проблем, а защото платното бе по-добро /няма дупки и неравности/.

И с колко карахте, със 120 ли? Хайде това да го обясниш на загиналата жена. Разбирам, че си пазиш колата, но така не само че първият проблем не се решава, а се отваря нов. Като не сте доволни от тъпата магистрала започнете някаква публична инициатива.

За къде са бързали толкова много,че масово катастрофите са челни,май за гробището.

Вчера ми се наложи да пътувам по Тракия. Няколко неща ми направиха ужасно впечатление: 1. В нормалната лента се кара масово със 90-100. В лентата за изпреварване се кара масово със 140 - 140+, и се ползва като нормална лента за движение. 2. Това, дет му викат "магистрала", представлява 5-то класен път, в ужасно състояние, особено в посока София. Принуден си да се движиш в ляво, за да е що-годе приемливо. 3. Какви са тия ограничения от 140 на 60 заради неравности по магистралата? Това значи, че аз мога да си мина спокойно, тъй като слабо ме интересуват, и не ми се отразяват. 4. Масово се кара в пълно нарушение на правилата, което е провокирано от това, да се направиш на велик. Бях свидетел на няколко случки, засичания, и участник/свидетел на опасна ситуация - от 140 на 80, защото някой решил да си кара като на село, и 10 коли щяхме да се нанижем в него. Изводи: 1. Пътища в окаяно състояние. Никаква маркировка, пътни знаци на ненужни места, и на нужни и опасни места липса на такива. 2. Култура на шофьорите, без значение от колата - 40% много зле, останалите нормални хора се съобразяват с тях и правят какви ли не изпълнения, за да спазват правилата, без да има последствия за първите. 3. Тотална липса на контрол. На няколко места стигнах до 170, макар и за кратко, няма кой да те напсува, но има кой да ти светка отзад, все едно е Господ. След което почва да се влачи пред теб по баирите, и неминуемо те принуждава да го изпревариш. За какво се правим на интересни? 4. Такива морги видях, щото мен би ме било страх да се кача да ги карам в град, камо ли на магистралата. 5. Сериозно непознаване на правилник и правила за движение по автомагистрала. Не че е такава де, междуградския път е 100 пъти по-хубав, но така и казват.

Ти, този , който съдиш и даваш напътствия кое не ни е наред...! Започни от себе си! Другият път не вдигай 170 ! Защото целият проблем всъщност започва от теб самия! :)

Личи си, че изобщо нищо не сте прочел. Набило Ви се е в дървената тиква с промит мозък "170" и край. Ми ако реално са били 160? Ми ако съм бил съвсем сам? Ми моментната скорост може да е много по-висока, но за това е моментна, а не постоянна.

Какво предлагаш, да не караме с 90-100 по магистралата ли?! Доколкото зная, има минимална скорост от 60 км/ч за магистралите. Всичко над нея е допустимо и всеки участник в движението трябва да се съобразява с това.

По автомагистралата се разрешава движение на ППС, чиято конструктивна максимална скорост е 70 км/час. Това е и минималната скорост за движение по автомагистрала. Само че има един тънък момент, че ако има един дето кара така, и останалите карат със 120-130, опасната ситуация е налице. Все пак в тази част правилникът е писан по времето на едни други автомобили, който трудно стигаха дори и 140 в стоков вариант.

Глупак с глупак, заради такива като теб самохвалковци- пишмен, стават ей тия неща дето ги пишат за катастрофите, че и се хвалиш с колко си карал, лайно ...

Така е, като караме с включени светлини през деня и се заслепяваме!!!Тия мозъци в парламента са виновни, защото решиха, че така по-малко жертви ще има по пътищата.НЕ СВЕТЛИНИТЕ, ЗАД КОРМИЛНОТО УСТРОИСВО Е ВИНОВНО ЗА КАТАСТРОФИТЕ!!!

ами виж! нямаш шанс! вальо мазния управлява България и като дойде лято ти дига цената на бензина вместо да я намали поради по-голямото количество. та точно тоя вальо мазния накара депутатите да направят задължително движението с постоянно включени къси светлини, защото на всеки 60 километра ти струва още един литър ако караш с а95. всеки депутат е станал кандидат след одобрението на вальо мазния. в парламента му се отблагодаряват

Я сега обясни как въпросният е прокарал Директива 2008/89/ЕО през ЕК? И ще обясниш ли как лед светлини изгарят по литър на 60 км?

И за това ли са ни виновени: ЕС, НАТО, САЩ, световния империализъм, еврейте и зелените човечете. След 25 години безаконието, неспазването на общоприети првила и норми, липсата на иконимическа и съдебна справедливост, наглостта и бягането от отговорност на политици, висши държавни служители и държавните органи като цяло - ни превърна от народ ... в стадо разгонен и разярен добитък. И по-лошо, ще става, защото тази ситуация се нрави най - вече на първичните, наглите и безморалните ... всичко, читаво, умно, работливо и отговорно се изнася!!!

Е.ати уродите. Не се научиха как се кара. Бил съм на Запад, не на магистрала а на двупосочен път както в България и никой не изпреварва... карат един след друг. Такива идиоти както в БГ няма

Там и инструкторите не са като нашите. Един ми викаше "Сега си на курс, на жълто спираш. Като вземеш книжка като искаш и на червено винавай." - и хората искат да изкарат изпита, а не да се научат да карат.

за да ,,разбереш,, характерът на един човек даи му кола или власт!!!

Съгласна съм, че си е чиста война по пътищата на България. Съгласна съм, че се карат дърти таратайки, а шофьорите им не стига, че карат като бесни, ами и се държат все едно имат по 7 живота в резерв....Съгласна съм също и, че по-смотани пътища сигурно само в Африка има.....Но едно нещо много мразя като кажат:"несъобразена скорост"....Какво означава това?! С кое и как да я съобразиш?! Ако не познаваш района, ако си за първи път там, ако не знаеш къде липсва знак, ограничение на скоростта, какъвто и да е проблем на пътя - как да се предпазиш?! Разбирам да има мъгла....да е мокър пътя или да е заснежено, за да си екстра внимателен (ако си нормално човешко същество, с капка разум в главата и Некупена шофьорска книжка)....Такова понятие като "несъобразена скорост" има само в България....В нормалният свят - съобразяват скоростта постоянно според метереологичните и пътните условия, плюс възможните инциденти, ремонти и т.н.

Ти чуваш ли се? Ами като не познаваш пътя пак ще караш бавно, много е просто.

Щом не знаеш какво е това "съобразена скорост", изобщо не си за шофьор! Аз ще ти отворя малко очите: това е скоростта, с която можеш безопасно да спреш в рамките на видимия от теб участък; скоростта, с която ще се движиш по пътя, без да "излетиш" на някой завой, и без да застрашаваш останалите участници в движението. Ясно?!

Това е първото значение на понятието /което се използва по-рядко / от: 2.Понятие ,позволяващо на неграмотен КАТ-аджия да ти състави акт за "няма нищо"! :-)

Явно освен "читател" чукча и е и "писател"........ще то кажа само,че можеш да караш кола колкото аз ракета,явно нищо не отбираш от техника и се движеш по това какво някой ти е казал

От мен +10, но с един пропуск - 'situational awareness'! Различните индивиди имат различни способности за възприятие на ситуации. Има хора, които по-бавно регистрират визуални действия от други, съответно реакцийте им са забавени или неадекватни. Това има пряка връзка с генетиката, интелекта и опита на водача, няма как по-ясно да се формулира от 'съобразена с условията на пътя скорост', това включва и личните умения на водача, като целта е, да не се отклоняват много от общоприетите в Правилника за прилагане на закона за движение по пътищата. За едни шофирането е 'песен', за други - стрес и много напрежение, на последните препоръчвам да натрупат повечко опит, за да са по-спокойни и уверени. Жалко за загиналите.

24 произволно взети от тях могат да направят нова Ф1.

КАТ е на пътя, но какво от това? Покрай тях всички минават бавно и тържествено и след това, газ до ламарината. Закон има, но никой не го спазва.

логиката е че като се наакаш става авария голяма

Аман от Шумахеровци по пътищата !!!!

Ами не знам защо МВР не е на улицата! Нулева толерантност за нарушителите! Защото всяко плиткоумно говедо знае, че ще бутне някой лев и ще му се размине т.е. говорим за корупция и при ченгетата! И не напоследно място докато не ни стане читаво административно -наказателното производство все ще така! Отъде са най-многото несъбраните глоби? - от катаджийски актове. Защо като отидем в гръцко се ослушваме като прасета в теменужки и спазваме ограниченията? - защото ти показва, че те засякъл с превишена скорост и ти сваля номерата и те праща да плащаш. Не платиш ли ще го ядеш дървото!

Проблема не е в нарушителите, а в това че народа е неграмотен. Малко хора си дават сметка какво става кат се удариш и каква е разликата между 70 и 100км/ч. И полицията няма да помогне, не можеш до всеки глупак да поставиш полицай, няма толкоз полицаи в дръжавата. Просто сме си такъв народ и няма смисъл от истерия по случая.

Не е виновен народа, а това че НЯМА правила (и по точно - не се спазват...). НЯМА съвършен закон, та да го изчакаме, и да "си го приложим" в Бг! Закона е набор от правила (които би трябвало! да са разумни...) и се спазват от всички (т.е. за всички са ЕДНАКВО (не)справедливи), и правят поведението на хората ПРЕДСКАЗУЕМО... . И последно (НЕ по важност...) - прилагането на Закона - който не го спазва, се ПРИНУЖДАВА / отстранява. И се получава общност, СЪОБРАЗЯВАЩА се със закона... . :)

Това е класика - да бъде блъсната кола в аварийната лента - трябва да се обяснява на водачите задължително, че вероятността за такова нещо е много голяма - хората които спират там не го очакват и не е логично, но напрактика държавата е пълна с олигофрени каращи там

Колко коли сте видели спрели в аварийната лента с поставен триъгълник на определеното разстояние? Защото тя е аварийна лента, а не лента за почивка и срещи.

Как бе това не беше ли лентата за физиологични нужди, те затова на новата магистрала не поставиха тоалетни защото има аварийна лента

Що, някой като е спрял там по еди си каква причина и не е сложил триъгълник това ти дава правото и ти да караш там ли? Той като може значи и аз мога или как?

Понякога се случва на шофьор или пътник да му прилошее, или малко детенце да повръща, или да има физиологическа нужда. Точно за това е тази лента ... когато има някакъв проблем, независимо дали с автомобила или с пътниците да може да се спре и отстрани. И дори това да не е разрешено от закона, изпреварването отдясно и карането в аварийната лента е по-голямо нарушение. Не съм запозната със закона, но и в аварийнота лента ли трябва да се поставя триъгълник???

Ти триъгълника го хвърляш в аварийната лента преди да спреш ли? Нали за да сложиш триъгълник - първо трябва да спреш, да го извадиш и да го поставиш... За 5-те минути на това действие, знаеш ли колко тира, на които по закон им е забранено да се движат там, могат да те отнесат и теб и колата и триъгълника...