Мъж загина, а дъщеричката му е в тежко състояние, след като кола се запали в движение
По първоначални данни пожарът е възникнал вследствие на техническа неизправност в газовата уредба на автомобила
Обратно в новинатаКоментари - Мъж загина, а дъщеричката му е в тежко състояние, след като кола се запали в движение | Днес.dir.bg
Коментари
Никога не съм чул някой с бензинова кола да мрънка за цената и качеството на бензина. Все мрънкат тия с газта и нафтата.
Баце те някои олигофрени и до бензиностанцията търсят да палят по цигара... прост, беден и измъчен народ.
Е как да не запалиш то бензиностанция без пепелници няма. Даже в някой бензиностанции вътре има една дето стои на висок стол с минижуп и предлага едни фъшкии за пушене, а на самата каса дето се слагат монетите обикновено стои кутия цигари и запалка. Касиерките съм ги питал е как така един път не видях шоколад да сложите оная ми вика ами шефа
Абе до сега не съм виждал табели в закрити паркинги да пише, че е разрешено за фабрично монтирани газови уредби. Що ли всички газови уредби са в един кюп и той е забранено за коли с газ.
Това е в резултат на неграмотна работа и стари маркучи и връзки. Иначе газта яко мирише, значи е станало внезапно. Хората са ошашавени от тая жестока експлоатация и мизерно заплащане, нямат време е средства да си обърнат внимание на себе си.
Дали е цигара, дали е кабел или нещо друго, въпросът нееднократно поставян от мене касае изправността на газовата система, уплътнения и маркучи. Често ми се случва -работи вентилатора и в колата ми почва да мирише на газ, а аз карам на дизел. Случвало ми се е да кажа -Колега, колата много мирише на газ! а той -То защото е горещо, като е студено не мирише!
газово+заключване на вратите при движение . аз не съм чул за дете паднало от кола при движение , но изгорели в заключена кола не е като да няма, затова поемам риска да карам с отключени врати
Съвсем наскоро имаше някаква катастрофа с изпаднало от колата дете и попаднало под колата. В статията почти няма подробности и не мога да си представя тоя какво е правил, та не е спрял веднага и първо да извади детето си.
За това дете, няма ли реаномобил за Пирогов?
За всяко гориво(енергия) за автомобила също. Бензин или дизел-според теглото и разхода, скоро и според закона. Апропо във ВСВ немските танкове са бензинови! Гледах изгорял бензинов автомобил почти до резервоара-пълен до горе(и това било решаващо) и неизбухнал. Газта е вече друга бира-силно възпламеним продукт и наказва, ако се лакомиш и не поддържаш в "бутилката" санитарен обем. Много се радват на литиевите автомобили, но и там си караш почти върху бомба. Та..., Манталитета е решаващ: -дали всекиму е отредено да има автомобил(автомобили) на стойността на смартфон? -дали като джитка в междуселието е по-безопасно? -дали икономичното е икономия? -дали е съгласен да кара скопено МПС и да го псуват, че кара по инерция?
Ако беше толкова зле, защо има автомобили фабрично на газ. Няма никакъв проблем с газта, а с този който си поддържа автомобила. Ако е немърлив и на дизел и на бензин може да се запали. И идеята на газта не е само икономия, а и по-малко замърсяване на въздуха. Щото доста съм ги виждал нафтовите печки по пътя и то не толкова стари. Купуват се едни скъпи марки и после почват да се махат ДПФ филтрите, щото иначе трябва да се сменят и ела да видиш с нашата нафта какво става
ясно, значи всички дето карат дизел са опрятни като немски войници , защото не съм чул за нито подпалил се дизел
Карам рав4 автоматик (харчещ около 15-17/100 градско каране и толкова извънградско при 150-160км по магистралата)културно поставен газов инжекцион от водеща марка, поставен в официялния им сервиз в Дружба (София). Вече 120 000км абсолютно никакви проблеми - смяна филтри на всеки 10 000км и на 80 000 инжектори на газовата (филтри 35лв, инжектори 250лв). Ако карах на бензин разходите за 100км щяха да са: +- 32лв/100км (2,13лв x 15л/100km), а на газ е 12,8лв/100км (+- 0,85ст литър) За 100 000 навъртени километра съм спестил доста: на бензин за изминатите километри сумата за гориво би трябвало да е 32 000лв за 100 000км (колата е избита многократно). За газ съм дал 12 800лв за същите километри + 1500лв за бензин. Със спестените средства съм посетил доста места -всеки има право на избор :) При културно поставен инжекцион на автомобил, чийто двигател позволява, а не гаражни изпълнения- не виждам проблем. Отделно ако колата ти харчи 10 или под 10/100 и минаваш под 20 000км на година - няма абсолютно никакъв смисъл да се слага.
Ами ако беше си взел Нисан Кашкай автоматик щеше да ти харчи 5/100 бензин или 4/100 дизел и нямаше да се занимаваш с глупости. В града пак харчи толкоз защото е със старт стоп система.
Равката я закупих за 8200лв преди 7 години (2002г) е. Кашкайте бяха по 18000. Няма как да даде 5/100 градско в София (а и където и да е) 4х4 бензинов Кашкай. Нито 5/100 при 160км по магистралата. Градско под 10 не го виждам При нормално каране (до 110) Равката харчи 10. Няма да влизам в обяснения и защо взех Рав(2001-2006) (много по-истинска, по-здрава и проходима от кашкая)
Ако следите внимателно запалилите се коли в България, ще забележите,че ...преобладават ''самозапалили'' се дизелови/включително автобуси и бусове/ . След това са тези на ГАЗ и на бензин. Факт!
Няма значение какъв вид е автомобилът, а какви нерегламентирани и некачествени направени поправки има от незнайно кого! Слагат се газови уредби от кой ли не. Освен това се карат коли без да се следи дали всичко е наред. Трябва да сме отговорни! С какво е виновно това малко детенце?
Да Да ... Диззел ще се запали ама ... друг път (татко ще ти купи колело, ама друг път) Изгорал дизел е само и е3динствено от проблеми по ел.инсталацията, която имат всчики автомобили.
Икономията - майка на мизерията. Или беше обратно? В този случай май си е точно обратно.
Бог да го прости човекът. Дано детенцето да се оправи. Но с този балкански манталитет - газчица в колата за по-тънкач, така стават нещата. Особено има доста мазохисти, които лично съм виждал по бензиностанции - газчица на поршета, AMG-та, M5-ци и т.н. Човек може да избяга от село, но селото никога не бяга от човека.
Не е до манталитет, а до беднотия. Ако имаше нормален стандарт на живот и адекватна заплата, щеше ли да се цигани за газово?
И аз карам шкодичка. Малко по-друг модел от fabia, с чипче 330 к.с., но никога няма да сложа газ. Вярно е, харчи си 100 октана бензин, но всеки си прави сметката, все пак.
В Германия държавата дава субсидия ако си сложиш газова уредба н аколата. Целта не е икономия на пари, а намаляване на вредни емисии...
Газовата уредба е най-тъпата автомобилна идея.
Моята газова уредба не е проверяване никога. А бутилката е на 12 г. На техническите прегледи - никакъв проблем. Преди време исках да я проверя, ама нямаше къде. Сега , май има, и ще трябва да сменя бутилката. Става въпрос за град............Сигурно така е и в други населени места.Особено в по малките.
Ето затова никоага не съм слагал газова. Спестените пари за какво ще ги харчи сега ?!
Хора, купувайте си нови, изправни и немодифицирани коли! Стига с тези експерименти! МОже някой невинен да умре заради вашата глупост!
Не е така! Просто ако ще слагате АГУ, гледайте да е в читав сервиз и не пестете от поддръжка. Газта има специфичен мирис, няма начин този човек да не е усетил. При авария отбиваш и пробваш да отстраниш повредата. Ако не става, превключваш на бензин. Всичко друго е руска рулетка. Не бива да даваш на бай Митю параджията от съседния гараж да ти орави газовото, защото ей това може да стане. В Германия също слагат АГУ. Обаче, само сертификацията му е около 800 евро. Като ти го сложи газаджията, идва ТЮФ-аджия, който ти тества всичко, следи дали са сложени сертифицирани части и един маркуч да не си подвел правилно, или един винт да е на криво - всичко на ново. Профилактика на година - задължителна. От това не се пести. А ако пестиш, при авария действаш отговорно.
Разбирач го даваш уж, но не знаеш, че усетът за миризмата на газ бързо се притъпява и че почти всички бг-коли на газ си миришат на... газ.
Искаш да кажеш, че има сервиз, в който работят хора, които знаят повече от инженерите на коя да е автомобилостроителна компания? Хахахахахаахахахахахахах... Не и в България където 99.99% са самоуки и нямат представа от елементарни неща. Просто ръчкат и ако стане! Дори "оторизираните" сервизи са помия!