Камион се вряза в спрял в аварийната лента на АМ "Тракия" микробус и уби шофьора му
Инцидентът е станал в района на 73-ия километър в посока Пловдив
Обратно в новинатаКоментари - Камион се вряза в спрял в аварийната лента на АМ "Тракия" микробус и уби шофьора му | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
РРР (нерегистриран)
Хайде спрелия, разбирам - може да е станало нещо, наложило му се е да спре. За това е тази лента. Ама тоя с камиона как така се врязал в него, какво прави там?!
vtbino (нерегистриран)
То трябва ли въобще да коментираме спряло МПС в аварийна лента... Според мен това си е направо предумишлено убийство...
да проявят търпение, ако се стигне до образуване на "тапа". (нерегистриран)
Моля!?! В неделя пътувах от Ботевград до София.... Търпението ми беше възнаградено с три часа път. Затворете тъпата магистрала на Витиня. Там не може да се мине въобще от тапи, тапища и тъпанарски ремонти вече 40 и повече години.. АМАН!
Ъ? (нерегистриран)
Камиона защо е карал в АВАРИЙНАТА лента?
Важна поука! (нерегистриран)
Когато ви се наложи да спрете в аварийната лента, не оставяйте никой вътре в колата и слагате тригълника на поне 100 метра преди автомобила. Вски е виждал освен камиони в тази лента да минават и ниско прелитащи автомобилни състезатели без грам мозък в кухите си кратуни.
rada (нерегистриран)
Все едно е сефте?! Тая аварийна все едно е за изпреварване!
... (нерегистриран)
Шофьорът на камиона да се съди за предомишлено убийство.
me (нерегистриран)
Камионите карат масово в аварийната. А карат в аварийната понеже дясната е дроб и може да им се обърнат камионите. Първо Станишев и Бойко изпокрадоха парите и построиха магистрали дето се разпадат а 5-10 години, а после Кирчо и Подмяната 7 месеца еидн ремонт не направиха. Магистралата е ужасна. Дроб, дупки, няма мантинели.
rada (нерегистриран)
На Тракия си е живо самоубийство.
Абе (нерегистриран)
В тази аварийна лента си спира всеки - с нужда и без нужда (например, за да се изпикае), без да се маркира. А да не говорим за това, че има тарикати, които просто там си карат, че няма дупки! Много е ниска културата на водачите на превозни средства, а Законът за движение по пътищата и Правилника към него сигурно се отнасят за извънземните, не за тях! Мигачите също никой за нищо ги няма!
А (нерегистриран)
Как го решихте това за "предОмишленото" убийство?!
И какво? (нерегистриран)
Досега не съм чул да се е обърнал камион поради дупка на магистралата, но явно трябва всички да почнем да караме в аварийната лента по твоята логика?
А (нерегистриран)
Аз много често виждам пикаещи, спрели в аварийната. Какво да маркират?!
Аз (нерегистриран)
Става въпрос за Тракия. Там не кара никой в аварийната, защото има по-малко дупки. Айде да не говорим на изус.
У БГ (нерегистриран)
Пътищата са само дупки и лежащи полицаии. Само аварийната лента е читава горе-долу. Къде да се кара нормално, ако не само там...
Men (нерегистриран)
Много силно впечатление ми прави как народа в България си спира да пикае в аварийната лента. Некой излизат и си пушат докато говорят по телефона. Понякога спират по няколко коли и ползват да си говорят. Пълна простия. Да си в аварийната лента без да си аварирал е забранено. Идиоти!
Къде са ченгелите на Рашков (нерегистриран)
Докога Ганьо Балкански ще кара в аварийните ленти безнаказано ?
Хаха (нерегистриран)
Поне се предполага, че няма да седнеш и да пикаеш в превозното си средство и ще избегнеш евентуален смъртоносен удар.
Ами (нерегистриран)
Когато спираш в аварийна лента, трябва да сложиш триъгълника не на 20, не на 50 метра, а поне на 100, за да може и тежък камион да спре.
Е (нерегистриран)
Ганю си е заслужил съдбата. Естественият подбор не прощава.
А,ха (нерегистриран)
Това от превозвачите,които протестираха ли?
ме (нерегистриран)
Ами всъщност около пловдим имаше един куп катастрофи на камиони преди да оправят участъка. Не казвам, че камионите или който и да е трябва да кара в аварийната. Казвам какво виждам пътувайки по "магистралата". По някои калпави участъци лява лента 140 - 300 км в час, дясна лента с коловози, напречни пропадания, дупки, ями и т.н. полу празна, аварийната наполовина вътре камиони, дето се клатят като на 10 бала вълнение в морето... Решението са ремонти и контрол. Ама и куките по пътищата само дебнат след знак 60, а на магистралата ги няма.
Шоферчето (нерегистриран)
По Тракия масово карат турски тираджии драстично надхвърлили часовете, необходими за почивка. Оттам заспиват на волана и почват да се мятат наляво-надясно. Бог да го прости човека, но докато КАТ-аджиите си затварят очите за такива практики подобни инциденти ще продължават да се случват.
Обезян Кадиров (нерегистриран)
Ако бензина не беше толкова евтин, нямаше да се случват толкова катастрофи по пътищата.
4 (нерегистриран)
бате, няма значение защо е спрял в аварийната лента. То може и в лентата за изпреварване да е спрял- даже съм имал случай в лентата за изпреварване пак на ТРАКИЯ срещу мене насреща караше една булка - трябва да си държиш зъркелето отворени и на щрек. Ако не можеш - купи си билет за БДЖ
Абе (нерегистриран)
Защо камиона, движещ се с не повече от 100 км.ч.против всякакви правила в аварийната лента не е спрял или заобиколил буса, ами се е натресъл в него.Шофьора къде е блял?
А (нерегистриран)
Грешите. Аз, когато ползвам магистрали, само тази ми е на път. За другите магистрали не зная, но с "Тракия" опитът ми е точно такъв.
Шилo
От Стара Загора до София редовно виждам поне 10-тина спрели да пикаят в аварийната лента. Полицията не ги вижда или не иска да ги вижда.
ганьо (нерегистриран)
Олекна ли ти умнокрасивитете? 80% от камионите са с чужди регистрации. Тъпир.
Шоферчето (нерегистриран)
Ако е бил турски тираджия шофьора сигурно е спал след 12-15 часа нон-стоп въртене на геврека.
Joe69
Заспал!
LeGrandTulup
Аварийните ленти трябва да ги направят набраздени, та на тях наистина само да се спира и да не може да се кара. Повече отбивки ни трябват и то за нормални хора, а не напечени асфалтови плацове без ни едно дръвче като за каторжници. Отдавна съм забелязал, че у нас отношението на държавата към хората е по лошо отколкото при отглежданите говеда в чужбина. А за хората там... в Австрия отбивките са романтични паркове с фонтани и вековни дървета с гъста сянка, виещи се алеи с разноцветни плочки, отдалечени от пътя, че и стъкло има за да спира шума от колите. В такава страна и война да се води, пак по добре ще си живеят от нас тук в мирно време.
Просто е (нерегистриран)
Отдавна умните транспортират товари с кораби самолети и влакове.Но не е удобно на немските мекерета къде ще си продават боклуците Ман Мерцедес Скания ФВ и тн.
Dancho (нерегистриран)
А освен това опитал ли се е да спре? Ако го е видял в последния момент, разбирам, че ТИР трудно се спира... Но все пак като се движи в аварийна лента, би трябвало да очаква там по някое време да се появи спряло МПС. Не смея никога да спирам, дори да имам проблем ... Веднъж заради ненавременно спиране , колата ми тотално ме предаде.
не (нерегистриран)
А тия тираджий как познават кой е аварирал и кой е спрял да пикае, че да мачкат само тях? Щото странна е логиката на българина - че виновен е спрелия - а не тоя дето кара в аварийната :) Затова в София те е страх да не ти се развали колата, че ще те набият или убият в трафика :)
некой нейде (нерегистриран)
помощник/заместник тир водача липсва, а не е добре това; да бе си включил още преди да спре аварийките микробус (пътническИли товарен) водача, лека му пръст, съболезнования на познатите му, живи и здрави
Обрязан Кадиров (нерегистриран)
Има хора с болни бъбреци, който не могат да стискат до отбивка. Проблема не идва от спрелите да пикаят в аварийната лента, а тези които не могат докато карат. Ако искаш примери излез на най-близкия двулентов път и ще се убедиш, че всеки трети е неадекватен.
1234 (нерегистриран)
''на изус'' - хайде да научим малко елементарен Български, и после да даваме акъл на останалите, а? НАИЗУСТ, не 'на изус'
D (нерегистриран)
Далече си от истината. Огромната част се транспортира с тирове.
Хййй (нерегистриран)
В нормалните държави има тоалетни. В Булгаристан няма!
Е да де (нерегистриран)
Е за да се чълнят немските гуши иначе Ман капут
Цц (нерегистриран)
В светлата част на денонощието и да не види цял бус пред себе си.
Ххййй (нерегистриран)
Ся...този километър нищо не ми говори, ама от дупките и неравности по пътя, може ли тирът да е подскочил леко в дясно? Дали пътят не е проблемът?
Пак (нерегистриран)
Сигурно отново турски тираджия!!!!
ss (нерегистриран)
Зависи колко бира е изпил от границата ...
T (нерегистриран)
Горкия човек. Стана жертва на липсата на контрол.
Карат (нерегистриран)
като ненормални!
1111 (нерегистриран)
Време е наистина да се наложи контрол на пътя, а не полицаите да висят под сенките на бензиностанциите, и да си пзят триногите. Също така е време, и да се въведат строги правила за тежкотоварния трафик, както е в цяла Европа, без изпреварване ( освен в точно определените за това места), и без движението им в почивни и празнични дни.
Моля Ви (нерегистриран)
Пъпеши, спрете се! Спрете се!
123 (нерегистриран)
Ние не заслужаваме красиви отбивки. Всички отбивки са опикани, осрани и смърдят. Нищо, че на всяка бензиностанция има безплатна тоалетна.
НАЙ
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
Борисов: Поздравявам новата сглобка, ще се изредят още 5-6 служебни правителства
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Какво стои зад неочаквания арест на руския зам.-министър на отбраната?
Родителите на Амая, която не дочака новото си сърчице, дариха събраните пари за други деца
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Борисов: Поздравявам новата сглобка, ще се изредят още 5-6 служебни правителства
Петков: Желязков изпълняваше повелята на Пеевски и Борисов, отправихме им ясно съобщение
Денков: Защо не видяхме снимките на Калин Стоянов със Стефан Димитров? Да обвинят пудела