17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Винаги съм казвал: Шофьор на ТИР е диагноза а не професия!

Обществена тайна е, че ТИР овете карат по 15- 16 часа с чужди карти и прочее. Одремал се е на волана. Жалко за човека. Обзалагам се че регистрацията на камиона е TR.

на зелените, които не се интервсуват от живота на хората, а на бубилечките!

Българинът винаги трябва да е на контра и да обяснява как някой нещо не направил. Дали е бил с триъгълник или светлоотразителна жилетка - 40 тонен тир е минал през него по обяд в аварийната лента! Познайте кой е виновния?

тези идиоти не гледат ли, магистрала е , сигурно се е виждало поне от 200 метра, толкова ли не може да вдене поне като кара в аварийната да намали до минимум скоростта, кой знае как се е святкал с поне 80-90 км в час.,..

_stankow

Имало ли е триъгълник на 100 метра, както е по закон ? Имал ли е тежка повреда, която го е накарала да спре в аварийната лента ? В авария ли е бил, та е бил в аварийната лента ? Тя не е "лента за почивка" и "лента за приказки по телефона" ... Бог да го съди !

Олигофрен! Тоя дето КАРА в аварийната лента ок ли си ти е??

Като очевидец ли твърдите, че загиналият не е търсил точно триъгълника, докато го убиват?

по спомени е около бензиностанцията на Петрол и ОМВ. Там има неравности в дясната лента и ТИР-овете много обичат да карат с лявата част в аварийната лента.

се спира в аварийна лента безпричинно /пикаенето и изтягането се правят на паркинг/. През нея много често изпреварват бмв - та, и други идиоти. Ако е аварирала колата, оставия и бягай настрани.

Преди това сложи триъгълник. Защото ти ще избягаш, но някой друг ще пострада !

АДАС (камиони без шофьори ) му е майката. да видим тогава тези кретени ко ше работят и кого ще убиват срещу условни присъди...

само агресия по пътищата. ние друго не змаеме. няма да се оправиме

При авария на автомагистрала: - Отбиваш в аварийна лента. - Пускаш аварийни светлини. - Уверяваш се, че няма някой зад теб за да можеш да излезеш безопасно, ако е натоварено, най-добре от дясната страна. - Отиваш до багажника и вземаш светлоотразителна жилетка и триъгълник, ако си решил да купиш още предупредителни средства е само в твой плюс. Затваряш багажника, освен ако не е лимузина и на него има също триъгълник. - Обличаш жилетката. Слагаш триъгълника на минимум 200 метра(е, хайде, нека не сме чак толкова светци като папата, ама поне на 100 метра трябва да се мръднеш, ти го сложи до багажника на автомобила, та после чакай някой да спре)! - Ако повредата е сериозна и трябва платформа отиваш зад мантинелата. Всеки ремонт на място крие риск. Можеш да отвориш капака и да видиш ако е нещо дребно(но на магистрала в 90% от случаите не е!), но през 5 секунди погледа на зад да видиш какво е положението. - В НИКАКЪВ случай не оставаш в автомобила, ей защото става това! Или любимото ми - имам да приказвам половин час по телефона, дай ще отбия в аварийната! За това си има бензиностанции - поръчваш си едно кафе и е по-приятно. Жалко за момчето! Имало е още много живот пред него, сега за един миг всичко го няма! Шофьора на камиона няма да го коментирам. Заплеси бол!

Тира няма работа да кара в аварийната лента. Няколко пъти съм бил на сантиметри да ме отнесат като се включвам от бензиностанция и те карат в аварийната лента без капка мозък!

а дано все повече хора да има като теб...които използват главата си за мислене

_stankow

Абсолютно сте прав. За съжаление този опит идва след 20-на години каране. А когато водачът излезе от курса за шофьори, изобщо не ги знае тези неща !

Има една порода тираджии, които карат по-бавно движещи се стари камиони, от колегиалност, минават в аварийна лента за да пропуснат по-бързи от тях камиони. Пропуснатият камион като ти закрие видимостта при леко ляв завой и белята е станала. Няма да се учудя, ако случаят е такъв. 73-ти километър трябва да е около ОМВ Виноградец, там е хубав участък с леко надолнище около отбивката за Велинград и леко нагорнище пред бензиностанцията с отлична видимост. Трябва да си много прост за да спреш в аварийна на 500 метра от бензиностанция за да пикаеш. Най-вероятно буса е спрял поради проблем.

Повреден бус къде да спре? Чудно тира що кара в нея лента. Язък за живота на млад човек

Веднаж ми се наложи в Германия да спра в аварийната лента, защото на детето му стана лошо. След по-малко от 2 мин зад мене беше полицейската кола (никъде не съм я видял преди това, карах с над 150 км/ч). Веднага пуснаха светещите стрелки на покрива на патрулката и забраниха движението в лентата до нас! Изчакаха детето да се оправи и помолиха да ускоря поне до 100 в аварийната лента, преди да се включа пак в магистралата…. Та кога ще го видим това тука???? Ама там няма чорба пара, няма и да си го помислите (и вие и фуражките!!!)

Нали искате да няма Полиция по магистралите, за да карате колкото можете. Нали искате само технически средства за контрол. Нали искате полицаите да намалеят, щото " Имаме най-много полицаи на глава от населението в света".. Нали заплатите на полицаите не трябвало да се увеличават. Нали били семкаджии и тюмбели. Какви да са с тези заплати и какви да дойдат нови?! Ще чакате още дълго, преди да стане това, дето сте го преживяли в Германия

За това си стоя в Германия… а заплатите им са под 3000 €, ако работи на лентата в завода може и повече да вземе! Ама не си и помисля за рушвет, г-н полицай!

Само забрави да споменеш, че полицаите там са държавни служители със всички облаги от това…

полза от полицаите в БГ няма. изнудване, далавери, наркотици .... шефа на наркотиците е в ДАНС бият зад колоните българските тюфлеци

Гласувайте за путиновите партии в България, после питайте, защо тук не е като в Германия!

Най-вероятно ще се окаже, че нито единия нито другия са имали работа в тази лента( не случайно наречена аварийна, а не лента за пикаене, бивак или пушене) Бог да го прости загиналия

Добре е да прочетете ЗДвП, преди да пишете коментарчета!

По статистика в Германия преживяемостта на спрял в аварийна лента на магистрала е 17 минути!Да,17 минути!Там не се спира,а ако спреш поради авария,трябва да се обозначиш с триъгълници и мигалки. Друга тема е,че ТИР-аджиите и рейсаджиите карат с над 100 км/ч и НИКОЙ не ги санкционира за това!Няма да говорим какво ни очаква след няколко дни,когато по "Тракия" тръгнат турските гастарбайтери....

Чакат ни кавалкади от размазани турски гастарбайтери в изкривени ламарини. Както всяка година.

В България Автомобилистите са Обявили КАЗУС БЕЛИ и точка !

В микробуса УКРИ ли са Били ? Ако са Укри Спокойно , да са си отишли навреме , няма тука на аванта да ядат и пият , укрите при укрите !

Пожелавам ти да умреш в адски мъли и болки, както и цялата ти рода, гнусно слабоумно рашистко тролче! АМИН!!!

Пъпеши, спрете се! Спрете се!

Време е наистина да се наложи контрол на пътя, а не полицаите да висят под сенките на бензиностанциите, и да си пзят триногите. Също така е време, и да се въведат строги правила за тежкотоварния трафик, както е в цяла Европа, без изпреварване ( освен в точно определените за това места), и без движението им в почивни и празнични дни.

И двойно по-голяма заплата да взимат и да са 150 000 щат родната полиция ще е все същата . Докато не започнат да губят привилегии и да влизат в затвора за злоупотреба и подкуп все тая. Но трябва да има Прокуратура и Съд , но там пък е още по-голяма свинщина.

като ненормални!

Горкия човек. Стана жертва на липсата на контрол.

Сигурно отново турски тираджия!!!!

Ся...този километър нищо не ми говори, ама от дупките и неравности по пътя, може ли тирът да е подскочил леко в дясно? Дали пътят не е проблемът?

И каква ще е тая огромната дупка, че ТИР да подскочи. Това не е Ярис или Пунто.

Ако е претоварен може, а,да не говорим, че се спира на 20см от бялата лента.

В светлата част на денонощието и да не види цял бус пред себе си.

Зависи колко бира е изпил от границата ...

заспал е на волана

Отдавна умните транспортират товари с кораби самолети и влакове.Но не е удобно на немските мекерета къде ще си продават боклуците Ман Мерцедес Скания ФВ и тн.

Далече си от истината. Огромната част се транспортира с тирове.

Е за да се чълнят немските гуши иначе Ман капут

разбрал си ти...най-много се транспортира с тирове след това кораби влакове и чак накрая са самолетите..от летището до складовете как се транспортира...на ръце ли!

Аварийните ленти трябва да ги направят набраздени, та на тях наистина само да се спира и да не може да се кара. Повече отбивки ни трябват и то за нормални хора, а не напечени асфалтови плацове без ни едно дръвче като за каторжници. Отдавна съм забелязал, че у нас отношението на държавата към хората е по лошо отколкото при отглежданите говеда в чужбина. А за хората там... в Австрия отбивките са романтични паркове с фонтани и вековни дървета с гъста сянка, виещи се алеи с разноцветни плочки, отдалечени от пътя, че и стъкло има за да спира шума от колите. В такава страна и война да се води, пак по добре ще си живеят от нас тук в мирно време.

Ние не заслужаваме красиви отбивки. Всички отбивки са опикани, осрани и смърдят. Нищо, че на всяка бензиностанция има безплатна тоалетна.

243Win

От Стара Загора до София редовно виждам поне 10-тина спрели да пикаят в аварийната лента. Полицията не ги вижда или не иска да ги вижда.

Има хора с болни бъбреци, който не могат да стискат до отбивка. Проблема не идва от спрелите да пикаят в аварийната лента, а тези които не могат докато карат. Ако искаш примери излез на най-близкия двулентов път и ще се убедиш, че всеки трети е неадекватен.

че то т.н. магистрала е двулентова. Нема нужда да се абиш да търсиш друг двулентов път.

В нормалните държави има тоалетни. В Булгаристан няма!

Защо камиона, движещ се с не повече от 100 км.ч.против всякакви правила в аварийната лента не е спрял или заобиколил буса, ами се е натресъл в него.Шофьора къде е блял?

Ако е бил турски тираджия шофьора сигурно е спал след 12-15 часа нон-стоп въртене на геврека.

Joe69

Заспал!

Ако бензина не беше толкова евтин, нямаше да се случват толкова катастрофи по пътищата.

По Тракия масово карат турски тираджии драстично надхвърлили часовете, необходими за почивка. Оттам заспиват на волана и почват да се мятат наляво-надясно. Бог да го прости човека, но докато КАТ-аджиите си затварят очите за такива практики подобни инциденти ще продължават да се случват.

Докога Ганьо Балкански ще кара в аварийните ленти безнаказано ?

Ганю си е заслужил съдбата. Естественият подбор не прощава.

Това от превозвачите,които протестираха ли?

Олекна ли ти умнокрасивитете? 80% от камионите са с чужди регистрации. Тъпир.

Много силно впечатление ми прави как народа в България си спира да пикае в аварийната лента. Некой излизат и си пушат докато говорят по телефона. Понякога спират по няколко коли и ползват да си говорят. Пълна простия. Да си в аварийната лента без да си аварирал е забранено. Идиоти!

бате, няма значение защо е спрял в аварийната лента. То може и в лентата за изпреварване да е спрял- даже съм имал случай в лентата за изпреварване пак на ТРАКИЯ срещу мене насреща караше една булка - трябва да си държиш зъркелето отворени и на щрек. Ако не можеш - купи си билет за БДЖ

А тия тираджий как познават кой е аварирал и кой е спрял да пикае, че да мачкат само тях? Щото странна е логиката на българина - че виновен е спрелия - а не тоя дето кара в аварийната :) Затова в София те е страх да не ти се развали колата, че ще те набият или убият в трафика :)

Пътищата са само дупки и лежащи полицаии. Само аварийната лента е читава горе-долу. Къде да се кара нормално, ако не само там...

В тази аварийна лента си спира всеки - с нужда и без нужда (например, за да се изпикае), без да се маркира. А да не говорим за това, че има тарикати, които просто там си карат, че няма дупки! Много е ниска културата на водачите на превозни средства, а Законът за движение по пътищата и Правилника към него сигурно се отнасят за извънземните, не за тях! Мигачите също никой за нищо ги няма!

Става въпрос за Тракия. Там не кара никой в аварийната, защото има по-малко дупки. Айде да не говорим на изус.

Грешите. Аз, когато ползвам магистрали, само тази ми е на път. За другите магистрали не зная, но с "Тракия" опитът ми е точно такъв.

''на изус'' - хайде да научим малко елементарен Български, и после да даваме акъл на останалите, а? НАИЗУСТ, не 'на изус'

е пикането е нужда:)

какво обозначаване бе, шофьора на камион а не е видял бус.... как щеше да види малко триъгълниче......

Камионите карат масово в аварийната. А карат в аварийната понеже дясната е дроб и може да им се обърнат камионите. Първо Станишев и Бойко изпокрадоха парите и построиха магистрали дето се разпадат а 5-10 години, а после Кирчо и Подмяната 7 месеца еидн ремонт не направиха. Магистралата е ужасна. Дроб, дупки, няма мантинели.

Досега не съм чул да се е обърнал камион поради дупка на магистралата, но явно трябва всички да почнем да караме в аварийната лента по твоята логика?

Ами всъщност около пловдим имаше един куп катастрофи на камиони преди да оправят участъка. Не казвам, че камионите или който и да е трябва да кара в аварийната. Казвам какво виждам пътувайки по "магистралата". По някои калпави участъци лява лента 140 - 300 км в час, дясна лента с коловози, напречни пропадания, дупки, ями и т.н. полу празна, аварийната наполовина вътре камиони, дето се клатят като на 10 бала вълнение в морето... Решението са ремонти и контрол. Ама и куките по пътищата само дебнат след знак 60, а на магистралата ги няма.

Шофьорът на камиона да се съди за предомишлено убийство.

Как го решихте това за "предОмишленото" убийство?!

Все едно е сефте?! Тая аварийна все едно е за изпреварване!

Когато ви се наложи да спрете в аварийната лента, не оставяйте никой вътре в колата и слагате тригълника на поне 100 метра преди автомобила. Вски е виждал освен камиони в тази лента да минават и ниско прелитащи автомобилни състезатели без грам мозък в кухите си кратуни.

Аз много често виждам пикаещи, спрели в аварийната. Какво да маркират?!

Поне се предполага, че няма да седнеш и да пикаеш в превозното си средство и ще избегнеш евентуален смъртоносен удар.

Камиона защо е карал в АВАРИЙНАТА лента?

помощник/заместник тир водача липсва, а не е добре това; да бе си включил още преди да спре аварийките микробус (пътническИли товарен) водача, лека му пръст, съболезнования на познатите му, живи и здрави

Моля!?! В неделя пътувах от Ботевград до София.... Търпението ми беше възнаградено с три часа път. Затворете тъпата магистрала на Витиня. Там не може да се мине въобще от тапи, тапища и тъпанарски ремонти вече 40 и повече години.. АМАН!

Хайде спрелия, разбирам - може да е станало нещо, наложило му се е да спре. За това е тази лента. Ама тоя с камиона как така се врязал в него, какво прави там?!

То трябва ли въобще да коментираме спряло МПС в аварийна лента... Според мен това си е направо предумишлено убийство...

На Тракия си е живо самоубийство.

Може да ти е станало лошо, може колата да се е повредила. АВАРИЙНА! защо ли се казва така, едва ли за да летят малоумници в нея поне със 100км/ч. Такава простотия само тук може да съществува...

Когато спираш в аварийна лента, трябва да сложиш триъгълника не на 20, не на 50 метра, а поне на 100, за да може и тежък камион да спре.

ЗАКОН ЗА ДВИЖЕНИЕТО ПО ПЪТИЩАТА чл. 59

А освен това опитал ли се е да спре? Ако го е видял в последния момент, разбирам, че ТИР трудно се спира... Но все пак като се движи в аварийна лента, би трябвало да очаква там по някое време да се появи спряло МПС. Не смея никога да спирам, дори да имам проблем ... Веднъж заради ненавременно спиране , колата ми тотално ме предаде.