Коментари - Няма умишлени действия при трагедията в Охрид | dnes.dir.bg
назад

Няма умишлени действия при трагедията в Охрид

Няма умишлена човешка грешка, която да е провокирала трагедията, отнела живота на 15 българи в Охрид.

Обратно в новината

Коментари - Няма умишлени действия при трагедията в Охрид | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

ПРЕСТЪПЛЕНИЕ 1 ЦИГАНИ ОТРЯЗАХА ГЛАВАТА НА БЪЛГАРСКА УЧИТЕЛКА Трима цигани, които на 13 септември зверски изнасилиха, обезглавиха и разчлениха с брадва 65-годишната пенсионирана учителка Надка Антонова... ПРЕСТ 2 ЦИГАНИ ЛИНЧУВАХА БЪЛГАРИН В МОНТАНСКО СЕЛО ЦЕРОВЕНЕ Цигани отвлякоха и линчувах българин в Монтанско село Българин с инициали Л.А. (17 г.) от село Горно Церовене бе зверски линчуван и убит в местността Крушите около 15.30 ч. в събота... ДО КОГА? НАРОДЕ????

Корабът Илинден има надстройка на палубата, която според разследващите може да не е извършена по правилата и също да влияе на стабилността. Там изобщо не е трябвало да седят хора, имало е пейки за 24 души, а са настанавяни повече, сочи разследването. и после прочетете заглавитео и ще разберете коя е професията проститутка в БГ - естетсвено журналистическата!!!

Заглавието на статията е тенденциозно. Така поставено предполага, че някой си е мислил , че има умишлени действия, което е пълен абсурд.Случват се такива неща за съжаление. А виновни, да опрееделено има, нека оставим следствените органи да си вършат работата.

Няма умишлена човешка грешка - да, няма такова нещо като УМИШЛЕНА ГРЕШКА. А журналистите са идиоти.

А бездушието ,простотията и лакомията за пари и поверен живот на 23 годишен келеш???????Преставе се колко са платили македонските мафиоти на тези които пишат или са наредили да пишат тази статия!!!!Или софийски подобни!

Евтините УМИШЛЕНИ действия,винаги излизат СКЪПО-евтина екскурзия...

Идиоти. Всички знаят че няма умишлени действия. Хората си загинаха от лакомията на собственика...тъпаци

abe gre6nia gre6en,ti da ne si komunist be dolen lqv pedal? kakvo kato e 24 godi6en? tova e tehnika razbra li i ne se pravi na idiot NE SI PRAV.Za opraviane sa bg upravata razre6ili na hilqdi firmi da pravqt ekskurzii

Че няма умишлени действия за директно причиняване на смърт - да, вярвам, че е така. Но пък не може да не е знаел какво може да се случи при претоварване на кораба! Така че за мен умишлено действие има!

Много естествено, че няма умишлена човешка грешка! При смешното разследване, първосигналната реакция на политиците за рейтинг и типичната за региона мудност, печалбарството от нищо нещо-много добре усвоено от 500 годишно присъствие на азиатци и други освободители въпрос на време е да се случват подобни трагедии. След цялото преекспониране на случилото се имам чувство, че с подобни усилия можеше да се извади и Титаник от океана, а не корито от гьол!

Само да добавя към диагнозата на експертите, че въжетата за управление на перото на руля са изчислени на определено тегло на кораба и са презапасени за евентуално натоварване при рязка маневра за избягване на опасност.При такава маневра, ако кораба е пренатоварен, въжето което се натоварва да дърпа перото няма да издържи и в комбинация с други фактори като висок център на тежестта, странична на кораба вълна, недобре укрепен товар ще доведе до опасно наклоняване и евентуално лягане на борд.

стига л лигавщини!Случват се подобни инциденти и в най-уредените държави!Ние имаме стари автобуси,стари самолети и стари мостове и камиони ,но никога не си признаваме това!Сега хиляди пъти се повтори ,че корабът бил стар!И автобусът в ЛИМ беше стар,и самолетите които избиха сума народ бяха стари,и мостът на Фичето е стар,и автобуса там,който катастрофира и т.н. и т.н.Балканите са такива,с изключение на Гърция,която е стара морска сила и има страхотно морско законодателство!Зато не се пенявете като балкански шибеци и знайте,че тези неща се случват без да ги желае който и да е!

Всички сме грешни-:македонци,съ и румънци,защото сме бедни!При нас ще е цяло чудо ако не стават подобни аварии свързани с човешки грешки!Всички паднали български самолети -в Словакия,при река Искър,край Батак-Брацигово,на летище София и т.н.не бяха в младенческа възраст,а напротиввлаковете които катастрофираха-при г.Роман,при Казичене,при г.София,и т.н. също не бяха млади;автобусите край Ямбол,р.Лим,,р.Ропот се удавиха чешки хандбалисти-цял отбор;и много други-също бяха старци,мостът при Елхово,когато се издавиха сума хора-стър като гръцки бог;камиона при гр.Бяла-също!

НЕВЕЖЕСТВО! АЙ СТИГА ПРОСТОТИИ И ТЪПИ КОМЕНТАРИ. СТИГА БЕ! ВИНА ИМА. ВИНОВНИ СА ВЛАСТИТЕ. НАЙ-ВИНОВЕН Е Т.Н. КАПИТАН ТОЧНО ТАКА Бай/Аз&...И ПРОЧЕЕ...

Умишлено е онова престъпление, при което деецът е очаквал и желал настъпването на обществено опасните последици. Т.е. някой да е искал и нарочно направил така, че корабът да потъне. Много ясно, че няма умишлено престъпление в случая. Но според наказателния кодекс има и неумишлени престъпления - когато деецът не е желал настъпването на обществено опасните последствия, но или е БИЛ ДЛЪЖЕН ДА ГИ ПРЕДВИДИ, а е не го е направил (небрежност) или ги е предвиждал, но САМОНАДЕЯНО СИ Е МИСЛИЛ, ЧЕ МОЖЕ ДА ГИ ПРЕДОТВРАТИ (самонадеяност). В наказателния кодекс има сумати членове за неумишлени престъпления по непредпазливост, напр. Чл. 123. (1) Който причини другиму смърт поради незнание или немарливо изпълнение на занятие или на друга правно регламентирана дейност, представляващи източник на повишена опасност, се наказва с лишаване от свобода до пет години. (2) Който по непредпазливост причини другиму смърт чрез действия, които спадат към занятие или дейност по предходната алинея, които той няма право да упражнява, се наказва с лишаване от свобода от една до пет години. (3) Ако в случаите по предходните алинеи деецът е бил в пияно състояние или ако е причинена смърт на повече от едно лице, наказанието е лишаване от свобода от три до осем години, а в особено тежки случаи - лишаване от свобода от пет до петнадесет години.

Каква странична вълна, бе братче? Това да не е нос Хорн? В тая локва?

То май виновни са само удавените.Никой не им е желал смъртта,те сами са се удавили... Ами дайте му на капитана българско гражданство и орден,то само това остана!

pretovarvaneto e mnogo seriozno narushenie.to e napqlno umishleno i e v sledstvie stremeja na sobstvenika kqm po-visoka pe4alba. rezultata ne se nujdae ot pove4e komentari. Molia ekspertite da zamal4at ot sram , to se vijda 4e sa podkupeni.

е чак пък умишлено не е, но това си е грешка на капитанчето, той трябва да знае капацитета на товара и да не допуска превишаване на килограмите, е това е, не може така, но лакомията е страшна

Голяма трагедия и голям урок за всичките пишман-бизнесмени по Балканите, които се напъват за година-две да правят от нищо - нещо, да стават милионери, като не спазват никакви закони и изисквания за безопасност, плащат рушвети за неистинни документи, изобщо се пързалят по острието на бръснача, докато стане голямата беля! Лека им пръст на загиналите, и кураж на този капитан и семейството му, те сигурно също сега много преживяват случката ... А за вината и за наказанието - мисля, че вина имат всички замесени - първо този букет от турски и български фирми, които са се захванали с нещо, от което хабер си нямат - организиране на комплексна туристическа дейност, без знания и лицензи, след това този младеж, който е отдавна по корабите, но последната му грижа е била сигурността на пътниците му и знанията за това как се разпределят на кораба, спасителните средства и т.н., и самите пътници, които са настоявали да се качат всички, като че ли ще се изгубят ако се разделят на две групи, примерно ... Писано е било! И всичките поличби, за които се сетиха след трагедията - и у нас, и на езерото ... Абе, Господ ни учи, ама ние сме особено твъдоглави на тия Балкани, и затова цената за обучението се измерва с човешки животи!!! Трябва да се намали чалгата и да се възроди понятието съвест при всякаква работа, и отговорност - на всички нива и във всички области - и за тези, които работят с машини, и особено за онези, които работят с хора ... защото всички сме свързани и всички страдаме, когато причиняваме страдания и мъки на ближните си, поради безхаберие, лекомислие, немарливост, ... инат и всичките ни други човешки и професионални липси!

Перото на руля да се задвижва с въжета.Допотопна история.Отдавна отминала технология.Корабът е доста стар.Строен 1924 год.

В страната на лилипутите всяка лодка се нарича кораб. Поднасям моите най-искрени съболезнования на семействата на пострадалите.