Гроздан Караджов: Цялата магистрала "Хемус" може да стане до 2027 г.
Час по-скоро трябва да влагаме всички левове в инфраструктурни проекти, които никога повече няма да са толкова евтини, каза министърът
Обратно в новинатаКоментари - Гроздан Караджов: Цялата магистрала "Хемус" може да стане до 2027 г. | Днес.dir.bg
Коментари
Плана за възстановяване и всички инфраструктурни (и не само) проекти, спряха всички евросредства - общо над 100 милиарда са ни загубите! И всичко напук на ГЕРБ! Отделно над 50000 умряха от Ковид - откак дойдоха е двойно по-висока от обичайната общата смъртност и рекордна за света! Тези с "промяната" ни загробиха!
Проблемът е, че другаря Караджов нищо, ама нищо не разбира от строителство, строително инвестиционен процес, а е чисто политическо назначение. Освен това толкова много е крал, което е видно от имотите му в страната и чужбина, че няма никакво желание да свърши каквото и да било.
Аз не знам къде се мегистралата Хемус, но искаме да молим министоро да дойде дан оправя дупките по асфалто в Факултето, защото конете ша си счупват краката вече , а днес на Тодоровден не провеждахме да се надбегваме даже с гильотите точно заради дупките.
МРРБ никога не е имало толкова некадърно ръководство. Защо спряхте без причина всички пътни проекти и оставихте без поминък хиляди строители???
Борисов я беше подкарал добре.Сега дупки пълни с вода и кал.Борисов затова предплащане за да усвоим евросредствата.
Е, сега разбрахте ли защо ББ беше авансирал строителството? Точно с идеята, че всичко поскъпва.
Офертите били на стари цени... Тоя се прави на тапа... Нали като се вдигнат цените и строителите почват с искове за допълнителни плащания... В момента е истерия и половината цени са спекулации... Никой не отчита факта, че Украйна и Русия са дефакто извън пазара - т.е. липсата на тяхното потребление ще доведе до излишно предлагане...
Старите оферти най вероятно са невалидни. Всяка нормална фирма, която прави оферти за строителство включва в офертата срока, до който е валидна.
Ами хайде - подробен график на работите, включващ всичко необходимо _ от екологични оценки, избор на проектант и изпълнител, очуждавания, инженерен проект и строителство, със всичката инфраструктура - осветление, бензиностанции, места за почивка, отбивки към близките населени места и т. Н.
А това ,че при Борисов щеше да е завършена магистралата най-късно 2025г при цена поне 3 пъти по-евтина нещо да каже тоя експерт. Съд и присъда няма да има за тия маломници дето дойдоха на власт, единственото утешение е ,че поне идиотите дето подскачаха по площадите миналата година са най-долната и бедна прослойка на обществото и ще усетят скъпотията най-добре
Точно така.Мислете го за прост Боко.Сто пъти ви каза.Даже и предварително да се разплатят,важното беше да се вложат бързо парите,защото инфлацията ги изяжда .Оная дървена дърта кратуна комитова ги замотах много нещата да угажда на дамаджаната,а този и той се сетил сега....
Бойко Борисов вече 7-8мес им казва, че трябва да се възползват от сключените договори, защото цените се покачват и накрая нищо няма да построят, но господата популисти се чудеха от къде да извадят великите корупционни сделки, а накрая едно голямо НИЩО! Некъдерни, алчни и абсолютно некомпетентни!
Бях на 18 години когато удариха първата копка. Сега съм на 66. Като казва Джон Ленън "Представи си", но аз вече престанах да си представям.Омръзна ми да живея в бъдещето.
Eми тия копачите са от една и съща фамилия. Дядовците са копнали първата копка. После бащите. Сега внуците им правят поредната първа копка. Цели поколения се отгледаха в нищо правене! Ама пък затова пък каква армия имахме за чудо и приказ! Магистрали за какво ни бяха? То колко хора кола имаха? Но пък армия, каква имахме! И ракети! И танкове!
Бай Гроздане, С тебе начело,нищо няма да стане..То досега не е станало нищо,за толкова години политик,че сега да стане.Колкото по-бързо се разкарате,толкова по-добре за всички.
За цялата е ясно кога ще стане , ами я по-добре кажи кога ще бъде готова половината , защото половината е част от цялото? Пример - първо спечелваш 1 милион и след това два милиона , има се предвид с 'честен труд' , което ти го знаеш много добре как става!
ВОЙНАТА в Украйна ДОНАЛЯЛА ИНФЛАЦИЯТА, породена от КОВИД пандемията. Ми, ВОЙНАТА и ПАНДЕМИЯТА са с един и същи произход. А България ПОДДЪРЖА Причинителя.
Този е МАЗЕН гелбаджия. Назначен да замита далаверите на Бойко и да оглозга мазните кокали + доста щедър нов бюзжит. Това министерство /МРРБ/ и в момента е откуПено от ГЕРБ. Те за това са ОК, нъй като Караджов им ослужва интереса там.
Най-накрая започнахте да идвате на моята.. Само дето сега пък няма пари... Нека да си го кажем направо: тотално осиранье! И нека като на малоумници да ви обясня какво МОЖЕХТЕ да направите: 1. Да оставите всичко започнато да се довърши. Имаше започнато строителство по 6-те лота - да, Борисов крадеше много, но и беше създал много добра организация работата да върви и да има реален напредък. По този начин щяхме да платим договорените цени. Сега трите лота ще се довършат по старите, а за другите ще се предоговаря и ще се плати 2 до 3 пъти повече. 2. Като чегъртахте трябваше да отсеете хубавото и да направите така, че то да продължи. ИМАШЕ и хубаво. 3. Щяхме да сме напред във времето, и преди войната щеше да се вижда краят на магистралата до Търново, тоест щяхте да мислите само за лотове 7,8 и 9. 4. След като свърши войната ще има огромен план за възстановяване в Европа и при готова магистрала северна България щеше да има всички условия да бъде притегателна точка за инвестиции. И не ми говорете, че асфалт не се яде - Световният опит е такъв, Борисов не е измислил този израз а го е чул от някъде. ИЗВОД: За България щеше да е по- изгодно да преглътне кражбите на Борисов, но да плати по старите цени, отколкото цялото тръбене и пълното спиране на работата и нуждата от предоговаряне оттук нататък. ПОВТАРЯМ: сега цените ще са по две, по три и дори по четири! И накрая, на тези, които ще ме обвинят в поклонничество към Борисов ще кажа: Аз съм прагматик и си гледам интереса като гражданин на страната. За мен е важно да има магистрала, максимално евтина и максимално добре направена. Същото е и с армията - да имаме изправна и боеспособна техника без значение откъде е купена. Ай със здраве.. и дано стане магистралата до 2027..
Щото нещо не чувам напоследък Чорапа да бръщолеви за 10 млрд. / година, щото хората питат къде са парите, които "спасихте" от кражба миналата година. Въобще не питам за останалите, с които задължихте държавата и изчезнаха яко дим. А, за всичко останало - ясно е, че сте некадърници.
Е, крадеше си Борисов. И го казвам като човек, който е гласувал за него. НО - парадоксът е, че ако бяхме продължили незаконното му строителство на лот 4,5 и 6 щяхме да си спестим 3-4 милиарда евро даже с кражбите му! Да не говорим, че се изпусна момента и сегашното управление само спекулира и с 2027 година - дори тя не е реална при положение, че не се работи!
значи няма да е в Мандата на още едно Правителство, 2027 е след 5 години. Колко удобно!!
А, каква стана тя? А можеше да е завършена тази година! И що така се врътнахте? Явно Борисов е доста по-далновиден от вас! То беше ясно, че цените ще се вдигнат, ама вие изпапкахте паричките и сега ще плащаме двойно безхаберието ви!
Ти нещо не си наред щом вярваш на Тиквата ! Ще ти дам няколко примера ! бул, Граф Игнатиев - ремонта трябваше да стане за 6 месеца , но се случи за 2г ! Новата линия на метрото се удължи времето за строежа само с 1г ! Ремонта на бул. Македония трябваше да стане за 3м , а тече вече 6 месец ! Какво е казал Тиквата досега не се е случило в обещаните от него срокове !
България е имала само един мминистър председател, който изгради и построи стотици километри магистрали и пътища и създаде имфрраструктората на съвременна България и неговото име е Господин Бойко Борисов. Тия чучела не могат и черен път да прокарат, камо ли магистрала да строят.Дай им да работят в Хоум офис и да дрънкат врели некипели.
Лорер щеше да построи "Хемус" за четири годни заедно с "Черно море". Да сменим този некадърник с много по-способния Лорер.