Експертиза ще покаже защо мантинелите на Аспаруховия мост не могат да спрат камион

От доста време специалисти твърдят и със снимки, че съоръжението е в доста окаяно състояние

Обратно в новината

Коментари - Експертиза ще покаже защо мантинелите на Аспаруховия мост не могат да спрат камион | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

В БГ някой трябва да умре, за да "оправим" нещата

Навсякъде по света се слагат бетонови полудъги на мостовете.Комундетата крадливи ще ми обясняват че мантинелите не могат да спрат камион.А бе ваще циментови мозъци само за измами могат да мислят щото ви е в крадливия ген.

Сега ще ви кажа, няма нужда да плащате на експерти! Защото са на 30 години и тогава имаше заски и камазски, а не 50 тона камиони натоварени с пясък е за това.

Защото Шайката краде от всичко. Животът на хората хич не ги интересува. Важното е да напълнят Чекмеджето.

Бах мааму! Те каруца не могат да спрат, експертиза, хахахахаааааааааааааааааааа

Gugnelid

Ама верно ли има доклад от независими експерти, който показва, че мостът е в добро общо техническо състояние? Че то само в това твърдение лъжите са повече от препинателните знаци: 1. "Докладът" е със сигурност поръчков и най-вероятно е изготвен след инцидента; 2. "Независими" в България няма - ако го играеш такъв, спираш да играеш; А за каква мантинела изобщо говорим - на снимката се вижда ограда!

350 милиона за удълбочаване на канала към пристанището на Доган.

и гъзъ ти ..

Е, така е, като се плащат 350 милиона за удълбочаване на канала към пристанището на Доган. Колко моста като аспаруховия може да се ремонтират с тези пари?

Няма мантинела да издържи 20 тона празен а камо ли 40тона пълен. Ако се изгради здрава ограда ще на тежи на носещата конструкция. Сега частната фирма ще се произнесе.

v sarbia slagat dvoini po magistralata edna ot dolu i edna ot gore no tuk tiabva go ostanat pari i za krazba

Welcome to BOKOLANDIA

Бог да го прости човека. Още една жертва на корупцията в България! Така като ги гледам на снимките тези тенекиени мантинели, хванати с по 4 бр вероятно M8 анкерчета, дори лек автомобил не биха удържали, камоли тежкотоварен!!! Всичко в държавата ни се прави точно по този начин - С ОТБИВАНЕ НА НОМЕРА!!! Уж ни лекуват, щото сме здравно осигурени, а за всяко едно нещо доплащаме, даже надплащаме! Уж тиквненика се хвали колко бил вдигнал икономиката, а малките градове и селата буквално се обезлюдиха! Уж на пътищата има някакви знаци, маркировки означения, а като помисли логично човек, в регулацията им няма никаква вложина логика (пример - пешеходните пътеки ги слагат допирателни на кръстовищата, което е пълен абсурд когато се опитваш да освободиш трафика)! Уж редовно се хвалят колко много пътища направили и асфалтирали, а те се разрушават още преди официалното им откриване! Уж имаме образование, а днешните български деца са едни от най-необразованите! Уж имаме футбол и частни клубове, а 70-80% от българите не гледат националния отбор, апък частните клубове са постоянно пред фалит и все търсят финансиране, я от някой олигарх, или пък от безмозъчните си фенове (безмозъчни щото всеки с мозък би разбрал, че отдавна в БГ футбол няма)! Тези и много други факти за отбиване на номера в държавата във всяко направление! Докато мафията ни бъде изметена, положението не само няма да се оправи, но и ще се задълбочава!!! Оставка и затвор за престъпната управляваща мафия!!!

Имаше ЗАЗ-ки имаше и КАМАЗ-и, но нямаше неграмотни тъпанари и лъжци като Вас... ;-)

Да ви издам една тайна от кухнята - в България камионите карат претоварени! ПРЕТОВАРЕНИ! не знам дали сега могат да се произнесат бил ли е претоварен, но 30-40 тона със скорост около 70км/ч.... Да не ви обяснявам, че и ограниченията за скорост не се спазват. Може да е карал и с повече от 70! Принципно законите на КАТ не са виц, смешка, с която да си чешем езиците...

На горната снимка ръката на шофьора ли се вижда?

Айде да сложим мантинели за 20-30 милиона на мост дето пада един камион на 50 години. Ей богата държава сме!!! А, за маркировката дето я няма никъде,а може да спаси десетки в сезона на мъглите да подаваме ли сигнали?

Ето как корупцията УБИВА: от години знаят проблема, НО кражбата ГЕРБ..., бул.Левски ????млн., бул.Приморски ???, 3 пъти ремонтираха център Варна за 10 години.... и т.н. и цената всичко х 3!

Намери си видеото "Truck driver falls off 20m Bridge" - прословутите бетонови полудъги успешно издържат напора на камиона... и го изхвърлят нагоре и напред, той ги прескача и пада от моста...

Някакъв беше споменал преди време че носи лична отговорност ча всички нас!!! Дали ще си препотвърди думите - май е същият дето " ни построй и ремонтира толкоз магистрали та да не одим пеш" .

Това което даваш за пример е все едно да пуснеш децата си сами в асансьор с вестник вместо предпазна врата! Би ли го направил, ако падат само по 2 деца на 50г, ама са твоите? По-дебилен коментар от твоя отдавна не бях чел!!! Когато става дума за безопасност, КОМПРОМИСИ НЕ СЕ ПРАВЯТ!!!!!!!!!

Как подобна мантинела ще спре такъв камион. Спрете да търсите под вола теле. Виновна не е мантинелата, а шофьора.

Мръсна герберастка отрепко, колко струва човешкият живот?! Ако това беше баща ти или сина ти,уроде?!

от комунистическите престъпници мантинелата виновна че се хвърлил от там то няма такава измет като червените изроди

А кой носи отговорност за камионите, които карат претоварени? И претоварени не спазват ограниченията на скоростта? Тази отговорност на кого е? Да не говорим, че повечето камиони влизат в тази графа- претоварени и с превишена скорост - увреждат пътищата, правят трагедии... За това кой носи отговорност? Или трябва на всеки камион да му при качим контрольор от държавна институция, за да следи за нарушения ли?

Крайно време е да се направи прецизна експертиза на мантинелите, които се монтират в България! Те се произвеждат в заводите собственост на Николай Иванов-приятел на Бойко! Същият е собственик/???/ на 5 звездния хател "Персенк" в Девин и голям аквапарк "Персенк" също в Девин!

Тая мантинела не е от там

"Когато става дума за безопасност, КОМПРОМИСИ НЕ СЕ ПРАВЯТ!!!!!!!!!" Правят се, и още как. Дори в "белите" страни. Всичко си има цена, дори и човешкият живот. Друг въпрос е, че поради комплексни причини тази цена е доста ниска в нашата страна.

Нали знаеш троле, че като говориш за комунисти, визираш и еднокнижния си началник, който още не е предал комунистическата си книжка!!! От друга страна, какво ще рече, че някой искар да се хвърли??? Ами ако му е станало лошо??? Ами ако мафьотския му началник, свързан с властта, го е заставял да кара винаги претоварен, без почивка??? Но дори и да е искал за сложи край на живота си (в тази така добре управлявана богата страна), не е ри редно мостът да бъде обезопасен, та да не могат да се случват подобни инзиденти???

Всеки българин знае кое-как е редно да се направи, но НИКОЙ не го прави по правилния начин. И това е една от причините България да е на този хал, сегашния. Защото държавата - това са хората, които живеят в нея! Политиците не са държавата. България сме всички ние - 6те млн., които сме тук! Естествено, че карат претоварени и защо го правят? ББ ли ги е накарал да се претовсрват всеки път? НС ли ги кара да се движат неизправни по пътищата?

пак ли търсите кой да обвините без причина ,бай Пешо се хвърли от 6 ия етаж айде отпадъци гнусни защо долу на земята не е имало дунапрен ами цимент та пукна човека ,ей такава нагла деградирала сган няма нийде по света!

Тъжната истина е, че мостът вероятно ще падне. Дали след 5 или 20 години не се анае, но това ще се случи. Истински ремонт на моста няма как да се направи, преди да се построи втори мост, а такъв няма дори да бъде започнат, докато не се обърне колата.

Дай пример за компромис с безопасността, направен в нормална страна???????? Тезата ти може и да мине пред първолаците, ама тука нема шанс!!!

долнопробна воняща твар лапай го да не изтине миризлив боклук

Не могат защото никога не е предвиждано и не са направени да могат. Малко са запознати че има мантинели които не трябва да допуснат преминаване на превозното средство зад тях. такива се поставят на мостове и покрай устои (колони) на мостове. когато шофирате обърнете внимание на колко колони по магистралите има такива. Помните ли рейса който се закова в колоната на АМ Тракия преди няколко години и умряха 9 човека мисля - е поради липса на такава мантинела е едната причина. но никой не го спомена защото това е отговорност на АПИ които пряко участват в далаверата с пътното строителство. Да ви кажа когато има проект за изграждане на път в тази държава основната игра е след схемата на прибиране на 60-70% от парите (според проекта) как да се направи нещо за пред хората с останалите пари. Корупцията и некомпетентността са основни стълбове на нашето строителство и управление.

А ако шега, който го кара да шофира претоварен не е свързан с властта?

Мантинелата не е годна да спре стадо говеда, камо ли претоварен с поне 5 тона над допустимото камион. И празен да беше, пак нямаше да го спре, но тва е друга тема.

това представлява ганьовската червено лиЛЯВЯ паплач пълна деградация нито култура нито морал нищо пълен леш затуй никой в Европа не ги иска !

Абе що гърбавите тролове се пените само по форумите??? Ела на протестите пък ми се изрепчи така, после и с днк тест ще си трудно разпознаваем!!! Причина има и тя се нарича мутренското управление на малоумната ти мутра-премиер!!! Докато мафията начело с мутрата, началника му Доган и прасето им Пеевски не бъдат зад решетките, нищо тяма да се промени!!!

Ясно е каква е целта на заглавието. Мантинелите виновни. Комузмът прави отчаени опити да се завърне в България и по света. Преди 70години със революции сега със хибридни средства.

А ако е бил претоварен? А ако е бил неизправен? Ще се учудители при все, че знаете в БГ как се случват нещата? Шефа те натиска да шофираш претоварен, прегледа го минаваме по документи.... Спазването на ограничения за скорост е за плебеите. Пият и карат, вече и се друсат и карат... Къде е личната отговорност на хората? Всеки да направи нещата както е редно? Затова никога няма да станем ни Германия, ни Швейцария! Защото системата се държи от всеки елемент в нея и от най-малкия! Не може всеки от нас, всеки ден да пристъпва десетки правила, да вижда околните как пристъпват правила - и после да се чудим защо така стана...

На влизане във Варна около последните 300м от спускането мантинелата от дясно я има само фиктивно. Няма вертикални колове, които да я държат. Липсват примерно 5,6 кола. Там и лека кола не може да се спре. На бул Левски има подобни блокчета към дерето, да използват подобни и тук... Само да може да ги носи моста...

сте силни метежниците като сте по 20-30 парцала ще дойдем със Стъки и още 20 ина от залата да ви видим тогава как ще ви останат само жартиерите и чорпогащниците измет катунарска

Тази мантинела ми се струва тенекиена..... В чужбина видях как кола се заби с бясна скорост в парапет! на мост, който беше алуминиев на външен вид. Оказа се, че вътре в алуминиевата обковка имало стоманени пръти, а по цялото продължение на парапета имало 20мм дебело стоманено въже. Колчето на парапета, в което се вряза колата, не беше помръднало, а беше влязло в колата на мястото на скоростния лост. Шофьорът почина на място от удара с гърди във волана (без колан и без еърбег), но колата остана на моста, вместо да падне на минаващата отдолу магистрала. Толкова по темата качество на мантинелите....

Посочи ми един голем началник (щото само те управляват бг строителството), дето не е свързан с някой от парламента???????? А помниш ли инзидента край Своге, където загинаха сумати хора, заради хлъзгав път, който съдържаше забранени материали??????? А помниш ли влака който дерейлира и се взриви???? Викаш всички тия началници не са свързани с властта и само работниците им са виновни, карайки ги да претоварват и да се движат с превишена скорост????? Все някога ще има справедливост, помни ми думата!!!!

един файтон клошари и въшкари сте кой пашиш бе ДТМ долнопробна най скоро време ще ви изчистим оттам да видим твоите посерковци как ще са разпознаваеми

Първо на моста не може да има прекалено тежки елементи. Второ - експертите са го сметнали да те издържи когато спазва ограничението от 50км/. Те не са го смятали за сличаи на превишена скорост

Първо на моста не може да има прекалено тежки елементи. Второ - експертите са го сметнали да те издържи когато спазваш ограничението от 50км/ч. Те не са го смятали за случаи на превишена скорост! Не са го смятали и за случаи на претоварване! Или вие ще кажете, че в БГ никой не претоварване и никой не нарушава ограниченията на скоростта....

не е нужно експерти да кажат тази ламарина и кола не може да спре... А за нещо над 5 тона трябва бетон като тори пред военните бази дето пазят от коли бомби...

Не мога да се съглася с теб. Личен опит - преди 25 години тази ограда спря кока, движеща се с превишена скорост. Но беше кола.