11 часа повече кормуване за кандидат-шофьорите. Ще повиши ли това цената на курсовете?
Според експерти, които предлагат промени - не, но автошколите не са на това мнение
Обратно в новинатаКоментари - 11 часа повече кормуване за кандидат-шофьорите. Ще повиши ли това цената на курсовете? | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
? (нерегистриран)
За пари има логика... Все едно да имаш дългодишен брак и женати да тръгне като изоглавена в един момент* Каква е логката със продължителноста и катастрофите???
еее (нерегистриран)
Е не може всички инструктори да лапат. Да се намали техния брой както пазарът го изисква. А за повишаването на часовете за кормуване е пълен абсурд. Те хората купуват книжки и карат. Ако се вдигне цената веднага ще скочи броя на шофьорите без книжка.
123 (нерегистриран)
За това не знам, но теоретичен изпит на всяко подновяване на книжката е жизнено необходим. Напоследък чувам такива глупави разсъждения по чути, а не прочетени точки от закона, че ум да ти зайде. Всеки шофьор смята, че има право да си прави каквото си иска, а другите да спазват неговото усещане за правилник и да ги налагат със 100 тояги ако посмеят да го изнервят някак
Какво (нерегистриран)
ще решат допълнителните часове-нищо.Начин за събиране на още пари.Чипа трябва се смени
БГ (нерегистриран)
Ами всъщност „изгубването на контрола“ по правило е директно последствие от погазването на ЗДВП, не толкова от некадърност. С 50 рядко се изтърва завой. Обикновено причините са опити за някакви „каскади“, отнемане на предимство, несъобразена скорост и т.н. А то самото въртене на геврека не е философия - маймуни, мечки, кучета и т.н. са били дресирани да го правят неведнъж. Че то мечка и на мотор сме виждали в цирка даже. Не е толкова до липсата на часове кормуване колкото липсата на мозък. Повечето часове разбира се също няма да навредят защото голяма част никога не се научават да паркират като нормални хора. Хубаво е и полигона да се върне, курсистът много по-лесно учи паркиране и естакада на спокойствие в контролирана обстановка отколкото в трафика. Отделно на полигон може да се упражнява безопасно и нощно каране, и каране на мокро, че да се придобие усет и за риска и колко бързо може да стане белята. Мокри се настилката, инструктора лъзва колата да усетят курсистите какво е. А ако ще и да се вдигне цената - на запад мислите, че е евтино ли? И на германеца нему е евтино - около 2000 евро е курсът. Да не говорим, че на теб ако единият курс ти е скъп как въобще смяташ да поддържаш автомобил после в изправно техническо състояние? (то е ясно как де, баш никак).
Они (нерегистриран)
На хартия 42 на практика 10-15. - Айде мой човек имаш книжка, живи и здрави!
Ре (нерегистриран)
А как точно нарушават здп и правилника при паркиране, като обикновено е с до 5 км/час? Определено липсата на умения и усет за ситуацията са много по - съществени за катастрофите от много от нарушенията. Как бихте определили водач за обяснението му при катастрофа - исках да завия надясно, но завих наляво .
То (нерегистриран)
В крайна сметка само ще се повиши цената на курсовете , а не кандидат водачите да са по опитни след завършването му ! Ефективност с количество е нисък!
Бат Боян (нерегистриран)
От една страна 11 часа/ при 36 часа сега/ никак не са малко. Това са си тридесетина процента повече! От друга- ако продължават да ги учат по същият начин... ефекта ще е почти равен на нула. Какво гледаме сега? Човека не знае кой педал за какво е- те го набутали в градското. Колата се движи едва едва , пречи на всички останали ,инструктора си чеше топките и... си мислят и двамата с курсиста ,че той ще научи нещо. Когато взех книжката / в НШЗО" Хр.Ботев " Плевен/ ,имахме около 100 /сто/ часа кормуване. Голяма част от тях на ПОЛИГОН. тО НЕ БЯХА КОЛЕЙНИ МОСТЧЕТА ,ТРАНШЕИ,ГАБАРИТЕН ДВОР /ЗА МАНЕВРИ/, СРЕЗ ,ВЕРТИКАЛНА СТЕНА,ДВИЖЕНИЕ НА ЗАДЕН МЕЖДУ КОЛЧЕТА, БОМБЕНА ЯМА ,МОГИЛА, НАКЛОН СТРАНИЧЕН ... И ЧАК ТОГАВА КОЛОННО НОЩНО КОРМУВАНЕ И ГРАДСКО. И преценявайки от сегашните ми умения, шофьор станах чак след шестата година/ говоря за шофьор ,който си вади хляба със занаята/.
НАЙ
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Какво стои зад неочаквания арест на руския зам.-министър на отбраната?
Мощната градушка в Южна България е унищожила хиляди декари зедемелска продукция (видео)
Гърция отказа да достави на Украйна системи за ПВО "Пейтриът" или С-300
Петков: Желязков изпълняваше повелята на Пеевски и Борисов, отправихме им ясно съобщение
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Лена Бориславова допусна нова сглобка с ГЕРБ, но под условие
Петков: Желязков изпълняваше повелята на Пеевски и Борисов, отправихме им ясно съобщение
Денков: Защо не видяхме снимките на Калин Стоянов със Стефан Димитров? Да обвинят пудела
Лукашенко призна за няколко десетки руски тактически ядрени оръжия в Беларус