Коментари - Богдан Милчев: Европейците шофират у нас по-зле от българите | dnes.dir.bg
назад

Богдан Милчев: Европейците шофират у нас по-зле от българите

В момента сме в ситуация, в която политиците говорят за борба с корупцията, за борба с пътно транспортния травматизъм, но нищо не правят.

Обратно в новината
| Редактор : Калина Петрова

Коментари - Богдан Милчев: Европейците шофират у нас по-зле от българите | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ми като няма закони, защо да не си покажат магариите. То тука е като разграден двор.

В нашата страна при тези пътища трябва задължително да правиш нарушения за да може да не се претрепеш. Обратно в Германия трябва да си много зле като шофьор за да збъркаш защото всичко е направено така че няма как да збъркаш, като започне от знаците, през маркировката и стигнем до качеството на самият път. При нас всичко е наопаки.

Хм германеца идвайки у нас кара много по дисциплинирано.излизайки не знам.

Ех богданчо - арогантните мутри и пияните шофьори са основната причина, недей да си измиваш ръцете с чужденците. Пътна полиция спи - как пък веднъж не видях полицай да спре мутра и да го арестува или да му вземе книжката за бруталните нарушения ? Или не ги виждате ? Така ли е удобно ? Пак друг е виновен нали ! Не съм виждал чужденец да засича коли, да кара в насрещното, да минава на червено и да кара пиян и дрогиран, но за нас нормалните шофьори такива гледки са ежедневие - защо и полицаите не ги виждат а ? Или пак "несъобразена скорост" - най-удобното извинение ! А кой да я съобрази бе фатмак, като няма наказуемост ? Мутренска държава, управлявана от бивши милиционери и охранители - какво да очакваме, само такива просперират и за тях законите не важат !

Имаме един швед ...? И от него правим генерални изводи за цяла Европа - ЕГАСИ ПРИМАТА, а иначе управлява...

Органът, който да следи за пътната безопасност, трябва да може да глобява не само шофьорите, но и хората, които са направили калпави пътища или калпави ремонти !!!

Щом като това е нивото на шефа на КАТ, трудно е да се очаква кой знае какво на пътя от джигитите и неграмотните цигани с купени книжки. Чакай, за малко щях да забравя и дивите шведи.

Нормално. При тях няма дупки.

Всичко написано по-горе може да бъде обобщено с 1 изречение : Изключително устойчиво лошо управление на държавата! Някой да е чувал за някъде, някоя даржава която да неможе да си събира глобите от пътни нарушения? За избягали пък през парадния вход от Централен затвор на Столица няма да питаме...

Оправдаваме се с лошите пътища, некопметентени катаджии, които не си гледат работата, калпава държава и т.н. Всичко това е истина, но за съжаление възпитанието ни, особено в посока да уважаваме другия, хич го няма. Шофирал съм в доста страни от Европа (не много километри, но достатъчно). Навсякъде има тиквеници, но все пак толерантноста там е много по-голяма. Осве това не съм сигурен, че българинът е по-кротък в чужбина. Поне в Гърция, където ходя по-често, ганьовщините са същите. Съвсем скорошен пример. Кола с български номер за поне 100 бона паркирана идиотски на 25 метра от паркинг за никакви пари.

Глупости

Когато си в Рим се дръж като римлянин. Това обяснява нещата. Нормално е да караш така, както карат местните.

Ми не всички в ЕС, са свикнали да заобикалят по 10 дупки на 20 метра разстояние. Изисква си се умение

Човекът я избива! :D

Цървул

Това дълго писание е "продукта" на това институтче и на този "експерт". -Пази Боже сляпо да прогледа...И да почне да прилапва от Държавната хазна. Такива спиране нямат. И министър Горанов не е свидлив. За пенсионерите няма, ама за такива велики "капацитети", безбожни лапачи и нагли нахалници винаги намира.

Румънците като тръгнат за Гърция и карат като ненормални без винетки и хич не им пука

Бях 3 дни в прословутата Румъния. За това време минах над 1200 км, румънците си шофират както у нас, но нямаше нито една катастрофа. Никъде не видях камери за скорост, нито шумкари/наричани у нас катаджии/. Обяснявам си ситуацията с - перфектните настилка на пътищата/каквито у нас няма/, с липсата на безумни ограничения на скоростта, с това, че скоростта в населените места за леки автомобили е 70 км/ч, а за камиони - 50 км/ч, с отлична сигнализация и маркировка на пътната мрежа. А, и с наличието на електронни винетки - по този начин, разни тарикати като нашите ченгета, не могат да минат метър с вълшебните думи "колега" и размахване на сл.карта.

За да оцелееш по българските пътища, трябва да имаш висше образование по оцеляване и реакции на Шумахер. Всичкото това, докато не срещнеш Асан на пътя.

Хей човек, който говориш и говориш европейските шофьори имат пътни знаци навсякъде и когато стигнат до примамлива страна, където няма пътища, няма пътни знаци и маркировки, те все още знаят как да реагират в ситуации, защото теорията и практиката ги е накарала да осъзнаят ситуациите. Но във вашата страна вие научете теорията преди да карате и от 1000 пътни знака има само две. българските шофьори импровизират, когато карат, защото всеки кара със собствената си интуиция Вземете 70-годишните си пътища пълен с дупки и да направят нови такива Спрете да убивате хора толкова много българи са умрели, че е ужасно, когато мисля за това Хората, безотговорни за смъртта, трябва да бъдат в затвора Прочетете dir за 2 седмици и ще има повече смъртни случаи по пътищата

Стига дрънка глупости... Всичко опира до наказанието. Западните европейци често окачват мозъка на закачалката в къщи и така отиват на почивка, били можели да реагират адекватно друг път... В Гърция примерно най-много трябва да се пазиш от бели коли... Повечето рентали са бели... Същият този човек в страната си кара нормално, но с рентала решава, че може да кара както иска, да паркира където иска, да влиза в еднопосочни и тн...

То и българите ако попаднат във Виетнам ще шофират по-лошо от местните! Когато има правила, но не се спазват, когато няма маркировка, а и да има не се спазва, когато няма половината знаци, какво очаквате!?!?!

Основната причина за лошото шофиране и големия брой катастрофи в България е човешката несъзнателност. Тя идва от организацията и функционирането на цялостната дейност в страната. Затова не се учудвайте, когато възпитани и интелигентни хора от Запад идват в България и шофират по-зле и от нас. Те просто се увличат от създадената обстановка на безпорядък. Ние не шофираме, не ползваме превозното средство за придвижване от едно място до друго за улеснение, ние се СЪСТЕЗАВАМЕ. Мислим си, че улиците и пътищата са писти, на които можем да покажем на другите колко по-добри "съзтезатели" сме и какви мощни таратайки караме. Това не важи за всички, малко са тези, но появата им на "пистата" и действията им предизвикват реакции и у други последователи. Запомнете! Най-добрия показател за това какво предствляваме е начинът, по който реагираме на хора и ситуации, особено когато те ни предизвикват. И за всичко са виновни другите. Великият Шекспир казва: "Адът, това са другите". Другите са най-други, когато гледаме на тях, като врагове. А кои сме ние, помислете и си отговорете. Но си спомнете и думите на Христос от Библията: " А защо гледаш сламката в окото на брата си, а гредата в твоето не усещаш". Скъпи хора, всичко е плод на нашата вродена дисфункция - "Его-то". Ние не сме това Его. Ние сме нещо много повече, ние сме Съзнанието. Единствения път да се освободим от Егото е да го осъзнаем, да се превърнем в съзнаващи същества. Това е и нашата мисия. Всъщност Вселената (някои и казват Бог) в своята еволюция чертае форми, чрез които осъзнава себе си. Законите, заповедите, правилата, регулациите са нужни за несъзнателните хора (водачи на МПС) и те трябва да бъдат драстични за всички и да се прилагат незабавно и с цялата им строгост. И когато онези от Запад ви показват кусурите, не се обиждайте, а се поправете. За жалост те го правят доста интелигентно и завоалирано, така са възпитани. На много от нас им харесва грубата сила, "братската прегръдка", "славянски ценности, любов".

Какво мнение... мнение на бившия шеф на КАТ и сегашен "експерт" по безопасност на движението ! Чужденците, наели "Rent a car" - "коли под наем" са опасни по ред причини, но хора, живяли и все още извън България ще потвърдят, че организацията на движение по пътищата в 2/3 от ЕС страните е на години от нашата родна, а за състоянието на пътищата - без kоментар ! Освен това ще е по-добре на всеки наш полицай и всяко МПС - задължителни видеокамери - "когато фактите говорят и Боговете мълчат"...

Създайте работеща пътна полиция! Изгонете сегашните милиционери, които само просят рушвети! Всичко друго са празни приказки

Аз карам всяка година до Австрия,че ходя на ски там и минавам през Сърбия,Хърватия и Словения и ако изключим сръбската магистрала която е като нашите другите са перфектни и всички си карат спазвайки допустимите скорости защото доста начесто има камери и няма значение от къде идваш и на къде отиваш.....снимат те и глобата ти е сигурна та за това нашенци там карат по правилата

Граматиката шофьорче,чети повечко до като висиш по границите

Истината е, че с това МВР няма как да стане и да го заснема някой как ми взима подкуп и .. какво ще стане, даже не ги и уволняват. Административно нарушение и някаква глоба. Какво ще ги спре да взимат подкупи тогава. Не че е казал нещо невярно просто са си само приказки.

Откога турските тираджии и гастарбайтери станаха европейци?!

КАЗАНО е МНОГО БАБИ-ХИЛАВО ДЕТЕ.Така и в България- всеки от тези 11 института се надява ДРУГИТЕ да му свършат работата.Затова сме на първите места по катастрофи и жертви на пътищата в България.

тоя милиционер защо не си затваря устата. я да каже когато беше на "хранилката" каква работа е свършил. и ако някой ми каже, че в бг вече няма номенклатура ... този е един от тях.

Как да карат в гетото на европа? Няма маркировки, стоп линии ленти за движение, раделителна линия на двупосочен път, пътни знаци,пълна ненаказуемост.корупция,....... - Защо българинът спазва правилата за движение в чужбина, а у нас не? Има създадени условия и правила и е много скъпо да си тарикат

Много бла бла а войната продължава. Нали така говорим за ситуацията по пътищата български. Та въпроса кой да е отговорен и да ръководи борбата за овладяване на тази война е с отговор от ясен по ясен. Кой е овластен , това е президента да си седне на дупето и да се заеме с нещо съществено ,защото това е една война и той е главнокомандващ.