Коментари - Локомотив удари вагон на гара Пловдив - 9 са ранени | Днес.dir.bg

Локомотив удари вагон на гара Пловдив - 9 са ранени

Осем чужденци и една българка са пострадали при инцидент с международен влак на гара Пловдив снощи.

Обратно в новината

Коментари - Локомотив удари вагон на гара Пловдив - 9 са ранени | Днес.dir.bg

Коментари

Сега ще чакаме японският министър на транспорта да си направи харакири. Нашият само ще го премести от единия крачол в другия.

Как може такава неграмотност! Локомотивът е бил "прикачен", а не "ПРЕкачен". И за своята неграмотност получавате заплата!

Какво общо има Министъра с действията на машиниста, който е правил прикачването? Ако не е техническа неизправност на локомотива, това си е човешка грешка.

Без да искам да се заяждам, но редактирайте си статията, защото се разбира съвсем различно правилното е прИкачване, прЕкачване е съвсем различно...освен ако не е търсен ефект :)

Друго си е да уволниш чистачката, директорът никога не е виновен, а?

Да прикачиш вагон очевидно е по-трудно от това да източиш горивото на мотрисата и го шитнеш после- първото явно не всеки машинист БеДеЖеец го може ;-)

Между Министър и Директор има доста голяма разлика! Единият е политическо лице ( може и тъпанар да се окаже, да се сменява всеки месец :), а Директорът е важният, който е професионалист в която и да е сфера и от него зависи организацията! За съжаление, в последно време Директорите на държавните предприятия са също политически лица и са без необходимата за този пост експертиза !!!!!!

Е, машиниста не е видял влака. Голяма работа!

При прЕкачване от един сабърб в друг в Чикаго също паднаха ранени 17 души пипъл. Събота вечерта пушките гърмеха, полицейските коли виеха, ликуй народе, само 1 -17 год убит.

Интересно, защо при лошия "соц" нямаше през ден катастрофи, пожари и инциденти с влак, докато сега това е ежедневие, при това гарнирано с невероятна мизерия както във влаковете и БДЖ, така и сред останалите да работят там ? Дали защото вместо локомитово-ремонтен завод на негово място има МОЛ, дали защото Боцко затвори лекомислено Кремиковци и така ликвидира и товарните превози в БДЖ, или защото догодина трябва да приватизират железницата ?! А защо ли разкапанията там ми прилича страшно на разкапанията в болниците и разкапанията в училищата и на разлагането в МВР ? Кажете нещо господа соросоидални либерасти-демократи !

Направи справка, кога са станали най-тежките жп катастрофи в историята на БДЖ и с колко човешки жертви са и тогава пиши!

Каквито ни машинистите, такива ни журналистите.

Остави момчето то е завършило в Москва.

спрете да плачете за "добрия" СОЦ ! Отиде си, това е :) и дано не се завърне! Тогава имаше 2 вестника (Работническо дело и Отечествен фронт), една телевизия (+втора-руска) и БКП/ДС(КГБ)! Имало е катастрофи, но всичко се криеше, за да покажат колко е "прекрасен" живота ни! Така както скриха и за аварията в Чернобил!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! А за Кремиковци - недей да плачеш! Ако го бяха оставили, щеше да е 2-ри НЕК с огромна дупка от дотации :) , така както е Марица 2 (държавна) и Козлудуй (атомната)! Защо ли никой не изнася данни какво потъва там за реконструкции и модернизации с пари от бюджета или кредити, които ние ще изплащаме! Ето ти пример за скриване на информация в днешно време!

Да бе за тва ли по комунистическо назначаваха пълни идиоти за директори?

"При лошия, соц" си траеха!!!Мълчаха.Изключваха телефоните и все едно нищо не е станало.

По-вероятно е от Пазарджишко.

напиши в търсачката /Железопътна катастрофа/. Има за целият свят. Най-отдолу са за България. През соца са ставали страшни катастрофи с доста жертви, разбира се по вина на Боко тиквата отново.

Ще ме изтрият, но да си кажа мнението за теб: мързелив цървул. Вместо да гледаш напред, оплакваш най-мрачните години за България. Е, сега имаш право да го правиш. При комунизма имаше право само да славиш строя и СССР.

Да припомня за катастрофите по соца: Нощта срещу 1 май 1969 г. край плевенското село Чомаковци пътнически вагон дерайлира убити са 27 души, други 38 са ранени. По-късно от травмите умират още хора, а някои остават инвалиди до живот. На 10 декември 1972 г. гара Венчан, Провадийско - бързият влак "Албена" се блъска в товарна композиция. Загиват 21 души, а няколко десетки са ранени На 13 юни 1976 г. - 11 души загиват в жп катастрофата до плевенското с. Ясен в нощта срещу 13 юни 1976 г. 1988 г. в гара Илиянци 11 души загиват на място , а15 души умират по късно от раните си. Над 140 са ранените.

Да, ама все пак имаха що годе образование по ресора, на който бяха дитректори. Горе-долу знаеха за какво иде реч :) А сега май, че повечето са "калинки" :) :) завършили знайни и незнайни "унивеситети" !!!!!

Пълно безхаберие, безотговорност и безочие на всички нива на корумпираната държава на мафията.

Като си почнал, поне изреди и ЖП катастрофите след 89-та, да си направим сравнение. Не че не знаем истината, че след 89-та всичко е .бало си майката, ама ти поне като видиш сравнението, може да си присветне тая същата истина.

И след соца запаления вагон - София - Кардам - 8 жертви

И не само...

Хаха,гледам сте захапали любимата ми тема за гадния соц срещу добрата демокрация. Леди и жетлемени, бивши другарки и другари, статистиките трябва да се гледат и през призмата на общ брой превозени пътници годишно. Предполагам ще се съгласите,че влаковете навремето бяха /поради липса на друг/ най-популярния транспорт на дълги дестинации. За карго превозите да не говорим. Та всички тези катастрофи,които сте цитирали,са все по линии със значително по-голяма натовареност. Както и да е. Пожелавам бързо оздравяване на жертвите,най-вече на българската гражданка. Колкото до железниците- цяло чудо е,че изобщо функционират,след като няма един лев инвестиция в тях вече четвърт век. Смешните мотриски,които не могат да минат Балкана,аз не броя за влакове,да ме извинявате.

В 21:40 машиниста сигурно вече не е можел да ходи прав.

Бреййй много неофашисти и "компетенти",а дали различават локомотив от"мотриса"ма дай да плюем соца,че тогава беше страшноооооооооооооооооо!

общ брой загинали от 1962 до момента 168 човека. Колко са били от 1944 до 1968 няма данни

И що се запали вагона-счупила си луминисцентна лама!!!!!!!!!!!!!много удобна версия а,че можеже да е тер.акт стискали му на някой да се разрови!!!!!!!!!!!!!!!!

ми то името си показва бе. Локомотивите се произвеждат в Ленинград, а мотрисите се произвеждат в Москва, в същия завод където правят Москвич

Айдееее, тя каква стана бе, даже и тия дето пишат на латиница можели да пострадат от катастрофи, а? А иначе Румъния била зрялата демокрациа, а?

Официално бе съобщено от бившия министър Дянков че държавата ни се управлява от 72% от бивши служители под пагон ДС, милиционери, доносници, военни а другите са послушните шуробаджанаци. Тогава какъв ред и просперитет искате след като те могат само да козируват. А относно трупането на милиони. Нали знаете че пред парите всеки свежда главичка. .... Но такива си ги допуснахте в управлението такива ще ги търпите. За по широки коментари питайте проста мрежа и красивите и умни студентчета.

Както казах- много неофашист и "компетенти"!!!!!!!!!!!!!!!!ма то всичко е до мозъка!!!!!!!!!!!!!

Оставка ,Московски-възпитанико.

То и за раждането ти е виновен този Боко.

За такива забележки към списващите трият или крият коментари. Как смееш да правиш забелеШки на тези които могат да пишат, трият и манипулират плебса?

Пиленце учило-недоучило, преди 1989-та година ЖП транспортът у нас е превозвал по близо 13 милиона пътници за година. За миналата година превозените пътници са 26 хиляди без малко пътници. Броят на влаковете и маршрутите им са променени до неузнаваемост, а на много места ЖП транспорта напълно прекъснат. Сега почна ли да вдяваш или още не си загрял? Да ти обясня още малко : сега хората ползват предимно лични автомобили за превозване. Нормално е инцидентите с влакове да са намалели, след като на места, където преди 25 години са минавали по 20 влака на ден, сега минава 1. Обаче към жертвите на ЖП инциденти сложи и тези на автомобилния транспорт, докато допълниш до 13 милиона пътници на година. Уверявам те за 25 години не сме станали нито по-умни, нито по-добре оцеляващи. Точно обратното!

Ние ги допуснахме, ние ще си ги търпим... Извинявай, ама ти къде си в цялата картинка?

Важно е че се е разминало на пътниците все пак . Трябва да се провери дали някой от машинистите не бил "почерпен с ракийка" напрмер ...

скапана долна темерутска селяния..при хората колкото искаш..

Какви фашисти ти се мътят в мозъка, бе....Близките ви в Германия, а вие стоите тук и мърсите тази държава с комунистически брътвежи....Идете при дебелия Ким...там ви е мястото....

прав си, при комунизма можеше и цял живот да чакаш за лека кола и вноските се правеха на новородените, за да имат шанс да се вредят за единия москвич, затуй и вагоните бяха пълни, често и претъпкани, както в този случай: Нощта срещу 1 май 1969 г. - най-кървавият инцидент в историята на БДЖ. Край плевенското село Чомаковци пътнически вагон дерайлира от движение. Инцидентът убива на място 27 души, други 38 са ранени. По-късно от травмите умират още хора, а някои остават инвалиди до живот. Теснолинейката тръгва претъпкана с хора от Червен бряг към 3 часа през нощта. Преди това са се качили огромен брой пътници, бързащи да се приберат по родните си места за празника. След като потегля към Оряхово, препълненото малко влакче започва да се клати. Последният вагон се преобръща настрани, без да се откъсне от композицията. Продължава да се хлъзга по релсите. Уплашените пътници тръгват да скачат в движение, но изпочупените прозорци и стоманеният корпус на влака разкъсват телата им. Тежка участ застига и малцината, които успяват да се промушат навън. Те падат направо върху едрия чакъл, който ги раздробява на парчета. Притеклите се на помощ описват инцидента като месомелачка. Глави, ръце и крака са били пръснати из околността, жп линията е обляна в кръв. По-късно експертизата показва, че влакът се движел с 1 -2 км/ч над ограничението от 30 км/ч.

За катастрофите и издънките по ЖП-то има цяла книга.. всякакви катастрофи и аварии.. Пропаднали влакове заедно с фермите на мостовете, взривени и излетели парни котли... В соц време голяма част от катастрофите, особено по-леките, се премълчаваха - при социализЪма такива "капиталистически" издънки не ставаха!

Истината я знаят всички,освен живковистите,но те по принцип,нищо не знаят..БДЖ,както и повечето държавни имат социална функция.В смисъл,че държат на работа типове,които никъде другаде не биха ги взели

Крайно, крайно време е да се закрие БДЖ. Или най-малко пътническите превози. Тази дупка в която годишно изтичат стотици милиони. Неефективна структура, губеща постоянно, но затова пък в големи размери. Плащаме ВСИЧКИ ние.

ПИТАЙТЕ АХМЕД ДОГАН - ТОЙ Е СПЕЦИАЛИСТ ПО ЖП ТЕРОРИЗМА ....Турски терористични актове в България 1984-87 ... 25 ГОДИНИ ЕС , САЩ И ТУРЦИЯ НЕ ОСЪЖДАТ ДЕЙСТВИЯТА НА ТЕРОРИСТИТЕ В БЪЛГАРИЯ

Коментари - Локомотив удари вагон на гара Пловдив - 9 са ранени | Днес.dir.bg

Локомотив удари вагон на гара Пловдив - 9 са ранени

Осем чужденци и една българка са пострадали при инцидент с международен влак на гара Пловдив снощи.

Обратно в новината

Коментари - Локомотив удари вагон на гара Пловдив - 9 са ранени | Днес.dir.bg

Коментари

Сега ще чакаме японският министър на транспорта да си направи харакири. Нашият само ще го премести от единия крачол в другия.

Как може такава неграмотност! Локомотивът е бил "прикачен", а не "ПРЕкачен". И за своята неграмотност получавате заплата!

Какво общо има Министъра с действията на машиниста, който е правил прикачването? Ако не е техническа неизправност на локомотива, това си е човешка грешка.

Без да искам да се заяждам, но редактирайте си статията, защото се разбира съвсем различно правилното е прИкачване, прЕкачване е съвсем различно...освен ако не е търсен ефект :)

Друго си е да уволниш чистачката, директорът никога не е виновен, а?

Да прикачиш вагон очевидно е по-трудно от това да източиш горивото на мотрисата и го шитнеш после- първото явно не всеки машинист БеДеЖеец го може ;-)

Между Министър и Директор има доста голяма разлика! Единият е политическо лице ( може и тъпанар да се окаже, да се сменява всеки месец :), а Директорът е важният, който е професионалист в която и да е сфера и от него зависи организацията! За съжаление, в последно време Директорите на държавните предприятия са също политически лица и са без необходимата за този пост експертиза !!!!!!

Е, машиниста не е видял влака. Голяма работа!

При прЕкачване от един сабърб в друг в Чикаго също паднаха ранени 17 души пипъл. Събота вечерта пушките гърмеха, полицейските коли виеха, ликуй народе, само 1 -17 год убит.

Интересно, защо при лошия "соц" нямаше през ден катастрофи, пожари и инциденти с влак, докато сега това е ежедневие, при това гарнирано с невероятна мизерия както във влаковете и БДЖ, така и сред останалите да работят там ? Дали защото вместо локомитово-ремонтен завод на негово място има МОЛ, дали защото Боцко затвори лекомислено Кремиковци и така ликвидира и товарните превози в БДЖ, или защото догодина трябва да приватизират железницата ?! А защо ли разкапанията там ми прилича страшно на разкапанията в болниците и разкапанията в училищата и на разлагането в МВР ? Кажете нещо господа соросоидални либерасти-демократи !

Направи справка, кога са станали най-тежките жп катастрофи в историята на БДЖ и с колко човешки жертви са и тогава пиши!

Каквито ни машинистите, такива ни журналистите.

Остави момчето то е завършило в Москва.

спрете да плачете за "добрия" СОЦ ! Отиде си, това е :) и дано не се завърне! Тогава имаше 2 вестника (Работническо дело и Отечествен фронт), една телевизия (+втора-руска) и БКП/ДС(КГБ)! Имало е катастрофи, но всичко се криеше, за да покажат колко е "прекрасен" живота ни! Така както скриха и за аварията в Чернобил!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! А за Кремиковци - недей да плачеш! Ако го бяха оставили, щеше да е 2-ри НЕК с огромна дупка от дотации :) , така както е Марица 2 (държавна) и Козлудуй (атомната)! Защо ли никой не изнася данни какво потъва там за реконструкции и модернизации с пари от бюджета или кредити, които ние ще изплащаме! Ето ти пример за скриване на информация в днешно време!

Да бе за тва ли по комунистическо назначаваха пълни идиоти за директори?

"При лошия, соц" си траеха!!!Мълчаха.Изключваха телефоните и все едно нищо не е станало.

По-вероятно е от Пазарджишко.

напиши в търсачката /Железопътна катастрофа/. Има за целият свят. Най-отдолу са за България. През соца са ставали страшни катастрофи с доста жертви, разбира се по вина на Боко тиквата отново.

Ще ме изтрият, но да си кажа мнението за теб: мързелив цървул. Вместо да гледаш напред, оплакваш най-мрачните години за България. Е, сега имаш право да го правиш. При комунизма имаше право само да славиш строя и СССР.

Да припомня за катастрофите по соца: Нощта срещу 1 май 1969 г. край плевенското село Чомаковци пътнически вагон дерайлира убити са 27 души, други 38 са ранени. По-късно от травмите умират още хора, а някои остават инвалиди до живот. На 10 декември 1972 г. гара Венчан, Провадийско - бързият влак "Албена" се блъска в товарна композиция. Загиват 21 души, а няколко десетки са ранени На 13 юни 1976 г. - 11 души загиват в жп катастрофата до плевенското с. Ясен в нощта срещу 13 юни 1976 г. 1988 г. в гара Илиянци 11 души загиват на място , а15 души умират по късно от раните си. Над 140 са ранените.

Да, ама все пак имаха що годе образование по ресора, на който бяха дитректори. Горе-долу знаеха за какво иде реч :) А сега май, че повечето са "калинки" :) :) завършили знайни и незнайни "унивеситети" !!!!!

Пълно безхаберие, безотговорност и безочие на всички нива на корумпираната държава на мафията.

Като си почнал, поне изреди и ЖП катастрофите след 89-та, да си направим сравнение. Не че не знаем истината, че след 89-та всичко е .бало си майката, ама ти поне като видиш сравнението, може да си присветне тая същата истина.

И след соца запаления вагон - София - Кардам - 8 жертви

И не само...

Хаха,гледам сте захапали любимата ми тема за гадния соц срещу добрата демокрация. Леди и жетлемени, бивши другарки и другари, статистиките трябва да се гледат и през призмата на общ брой превозени пътници годишно. Предполагам ще се съгласите,че влаковете навремето бяха /поради липса на друг/ най-популярния транспорт на дълги дестинации. За карго превозите да не говорим. Та всички тези катастрофи,които сте цитирали,са все по линии със значително по-голяма натовареност. Както и да е. Пожелавам бързо оздравяване на жертвите,най-вече на българската гражданка. Колкото до железниците- цяло чудо е,че изобщо функционират,след като няма един лев инвестиция в тях вече четвърт век. Смешните мотриски,които не могат да минат Балкана,аз не броя за влакове,да ме извинявате.

В 21:40 машиниста сигурно вече не е можел да ходи прав.

Бреййй много неофашисти и "компетенти",а дали различават локомотив от"мотриса"ма дай да плюем соца,че тогава беше страшноооооооооооооооооо!

общ брой загинали от 1962 до момента 168 човека. Колко са били от 1944 до 1968 няма данни

И що се запали вагона-счупила си луминисцентна лама!!!!!!!!!!!!!много удобна версия а,че можеже да е тер.акт стискали му на някой да се разрови!!!!!!!!!!!!!!!!

ми то името си показва бе. Локомотивите се произвеждат в Ленинград, а мотрисите се произвеждат в Москва, в същия завод където правят Москвич

Айдееее, тя каква стана бе, даже и тия дето пишат на латиница можели да пострадат от катастрофи, а? А иначе Румъния била зрялата демокрациа, а?

Официално бе съобщено от бившия министър Дянков че държавата ни се управлява от 72% от бивши служители под пагон ДС, милиционери, доносници, военни а другите са послушните шуробаджанаци. Тогава какъв ред и просперитет искате след като те могат само да козируват. А относно трупането на милиони. Нали знаете че пред парите всеки свежда главичка. .... Но такива си ги допуснахте в управлението такива ще ги търпите. За по широки коментари питайте проста мрежа и красивите и умни студентчета.

Както казах- много неофашист и "компетенти"!!!!!!!!!!!!!!!!ма то всичко е до мозъка!!!!!!!!!!!!!

Оставка ,Московски-възпитанико.

То и за раждането ти е виновен този Боко.

За такива забележки към списващите трият или крият коментари. Как смееш да правиш забелеШки на тези които могат да пишат, трият и манипулират плебса?

Пиленце учило-недоучило, преди 1989-та година ЖП транспортът у нас е превозвал по близо 13 милиона пътници за година. За миналата година превозените пътници са 26 хиляди без малко пътници. Броят на влаковете и маршрутите им са променени до неузнаваемост, а на много места ЖП транспорта напълно прекъснат. Сега почна ли да вдяваш или още не си загрял? Да ти обясня още малко : сега хората ползват предимно лични автомобили за превозване. Нормално е инцидентите с влакове да са намалели, след като на места, където преди 25 години са минавали по 20 влака на ден, сега минава 1. Обаче към жертвите на ЖП инциденти сложи и тези на автомобилния транспорт, докато допълниш до 13 милиона пътници на година. Уверявам те за 25 години не сме станали нито по-умни, нито по-добре оцеляващи. Точно обратното!

Ние ги допуснахме, ние ще си ги търпим... Извинявай, ама ти къде си в цялата картинка?

Важно е че се е разминало на пътниците все пак . Трябва да се провери дали някой от машинистите не бил "почерпен с ракийка" напрмер ...

скапана долна темерутска селяния..при хората колкото искаш..

Какви фашисти ти се мътят в мозъка, бе....Близките ви в Германия, а вие стоите тук и мърсите тази държава с комунистически брътвежи....Идете при дебелия Ким...там ви е мястото....

прав си, при комунизма можеше и цял живот да чакаш за лека кола и вноските се правеха на новородените, за да имат шанс да се вредят за единия москвич, затуй и вагоните бяха пълни, често и претъпкани, както в този случай: Нощта срещу 1 май 1969 г. - най-кървавият инцидент в историята на БДЖ. Край плевенското село Чомаковци пътнически вагон дерайлира от движение. Инцидентът убива на място 27 души, други 38 са ранени. По-късно от травмите умират още хора, а някои остават инвалиди до живот. Теснолинейката тръгва претъпкана с хора от Червен бряг към 3 часа през нощта. Преди това са се качили огромен брой пътници, бързащи да се приберат по родните си места за празника. След като потегля към Оряхово, препълненото малко влакче започва да се клати. Последният вагон се преобръща настрани, без да се откъсне от композицията. Продължава да се хлъзга по релсите. Уплашените пътници тръгват да скачат в движение, но изпочупените прозорци и стоманеният корпус на влака разкъсват телата им. Тежка участ застига и малцината, които успяват да се промушат навън. Те падат направо върху едрия чакъл, който ги раздробява на парчета. Притеклите се на помощ описват инцидента като месомелачка. Глави, ръце и крака са били пръснати из околността, жп линията е обляна в кръв. По-късно експертизата показва, че влакът се движел с 1 -2 км/ч над ограничението от 30 км/ч.

За катастрофите и издънките по ЖП-то има цяла книга.. всякакви катастрофи и аварии.. Пропаднали влакове заедно с фермите на мостовете, взривени и излетели парни котли... В соц време голяма част от катастрофите, особено по-леките, се премълчаваха - при социализЪма такива "капиталистически" издънки не ставаха!

Истината я знаят всички,освен живковистите,но те по принцип,нищо не знаят..БДЖ,както и повечето държавни имат социална функция.В смисъл,че държат на работа типове,които никъде другаде не биха ги взели

Крайно, крайно време е да се закрие БДЖ. Или най-малко пътническите превози. Тази дупка в която годишно изтичат стотици милиони. Неефективна структура, губеща постоянно, но затова пък в големи размери. Плащаме ВСИЧКИ ние.

ПИТАЙТЕ АХМЕД ДОГАН - ТОЙ Е СПЕЦИАЛИСТ ПО ЖП ТЕРОРИЗМА ....Турски терористични актове в България 1984-87 ... 25 ГОДИНИ ЕС , САЩ И ТУРЦИЯ НЕ ОСЪЖДАТ ДЕЙСТВИЯТА НА ТЕРОРИСТИТЕ В БЪЛГАРИЯ