Локомотив удари вагон на гара Пловдив - 9 са ранени

Осем чужденци и една българка са пострадали при инцидент с международен влак на гара Пловдив снощи.

Обратно в новината

Коментари - Локомотив удари вагон на гара Пловдив - 9 са ранени | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ако локомотивът беше "карпатска мечка"щеше да стане мазало!!!!!!!!!!!!!!

Много здрав ЕВРОлокомотив бре ...

Това е БДЖ бе, там никога никой за нищо не е виновен- нито за кражби, нито за инциденти, нито за финансови злоупотреби, там всичко е Божа работа.

Кадърните кадри в БДЖ избягаха при частните превозвачи в метро и къде ли не заради мизерното заплащане няма в света компания да гони готови обучени кадри и да разчита на хора от курсове....

Има има- БДЖ!!!!!!!!!!!!!

Оставка на министъра на транспорта! Български автобус с украински туристи се блъска има загинали, днес произшествие с влак, къде са властите, кой контролира!

Нали линията между Пловдив и Димитровград беше затворена 2 години за да се изгради нова двуленотова и електрифицирана жп.линия с евро пари а сега пак с нафта я караме надолу от Пловдив???

те построиха двулентова от пловдив до стара загора, та опряхме до димитровград. амам какво си чешете езиците...

и аз това се питам - едни никакви 70 - 80 километра между пловдив (скутаре) и стара загора (михайлово) са останали, дето се вика най-лесния участък от линията софия бургас дето не е удвоена. нещо стратегически ли е там само една линия та да се изчакват влаковете и да не карат с по-висока скорост, нещо държавна тайна ли е? участъка е прекалено лесен за работа. чудя се и аз!

2 коловоза от филибето до заара през оризово мисля сефте тъз година са в експлоатация

Че то още не е приключило пустото електрифициране по тази линия. Дали ще сме живи да го видим.

ПИТАЙТЕ АХМЕД ДОГАН - ТОЙ Е СПЕЦИАЛИСТ ПО ЖП ТЕРОРИЗМА ....Турски терористични актове в България 1984-87 ... 25 ГОДИНИ ЕС , САЩ И ТУРЦИЯ НЕ ОСЪЖДАТ ДЕЙСТВИЯТА НА ТЕРОРИСТИТЕ В БЪЛГАРИЯ

Крайно, крайно време е да се закрие БДЖ. Или най-малко пътническите превози. Тази дупка в която годишно изтичат стотици милиони. Неефективна структура, губеща постоянно, но затова пък в големи размери. Плащаме ВСИЧКИ ние.

течните горива с още 1000 лева на тон акциз

Истината я знаят всички,освен живковистите,но те по принцип,нищо не знаят..БДЖ,както и повечето държавни имат социална функция.В смисъл,че държат на работа типове,които никъде другаде не биха ги взели

скапана долна темерутска селяния..при хората колкото искаш..

Важно е че се е разминало на пътниците все пак . Трябва да се провери дали някой от машинистите не бил "почерпен с ракийка" напрмер ...

те минават,ако не се лъжа през медиц.тест при ведомств.медик;2о км\ч са си 5.5м\с ,просто е липсвал човека с жълтото служ.байраче/такава ел.светлина да сигнализира на водача да намали&спре овреме

Оставка ,Московски-възпитанико.

Официално бе съобщено от бившия министър Дянков че държавата ни се управлява от 72% от бивши служители под пагон ДС, милиционери, доносници, военни а другите са послушните шуробаджанаци. Тогава какъв ред и просперитет искате след като те могат само да козируват. А относно трупането на милиони. Нали знаете че пред парите всеки свежда главичка. .... Но такива си ги допуснахте в управлението такива ще ги търпите. За по широки коментари питайте проста мрежа и красивите и умни студентчета.

Ние ги допуснахме, ние ще си ги търпим... Извинявай, ама ти къде си в цялата картинка?

щом го е казал пърдянков - мерси съм. той оправи финансите, оправи заплатие, пенсиите, стипендиите, детските (в интерес на истината оправи само циганските помощи), та тръгнал и БДЖ да оправя

Разбира се, че ги оправи. Неговата работа беше да не се харчи излишно и той се справяше чудвсно. Пъпчивото депесарче след него какво направи... Захлебиха 3 - 4 милиарда!!!

Айдееее, тя каква стана бе, даже и тия дето пишат на латиница можели да пострадат от катастрофи, а? А иначе Румъния била зрялата демокрациа, а?

Бреййй много неофашисти и "компетенти",а дали различават локомотив от"мотриса"ма дай да плюем соца,че тогава беше страшноооооооооооооооооо!

ми то името си показва бе. Локомотивите се произвеждат в Ленинград, а мотрисите се произвеждат в Москва, в същия завод където правят Москвич

Както казах- много неофашист и "компетенти"!!!!!!!!!!!!!!!!ма то всичко е до мозъка!!!!!!!!!!!!!

В 21:40 машиниста сигурно вече не е можел да ходи прав.

Хаха,гледам сте захапали любимата ми тема за гадния соц срещу добрата демокрация. Леди и жетлемени, бивши другарки и другари, статистиките трябва да се гледат и през призмата на общ брой превозени пътници годишно. Предполагам ще се съгласите,че влаковете навремето бяха /поради липса на друг/ най-популярния транспорт на дълги дестинации. За карго превозите да не говорим. Та всички тези катастрофи,които сте цитирали,са все по линии със значително по-голяма натовареност. Както и да е. Пожелавам бързо оздравяване на жертвите,най-вече на българската гражданка. Колкото до железниците- цяло чудо е,че изобщо функционират,след като няма един лев инвестиция в тях вече четвърт век. Смешните мотриски,които не могат да минат Балкана,аз не броя за влакове,да ме извинявате.

Пълно безхаберие, безотговорност и безочие на всички нива на корумпираната държава на мафията.

Да припомня за катастрофите по соца: Нощта срещу 1 май 1969 г. край плевенското село Чомаковци пътнически вагон дерайлира убити са 27 души, други 38 са ранени. По-късно от травмите умират още хора, а някои остават инвалиди до живот. На 10 декември 1972 г. гара Венчан, Провадийско - бързият влак "Албена" се блъска в товарна композиция. Загиват 21 души, а няколко десетки са ранени На 13 юни 1976 г. - 11 души загиват в жп катастрофата до плевенското с. Ясен в нощта срещу 13 юни 1976 г. 1988 г. в гара Илиянци 11 души загиват на място , а15 души умират по късно от раните си. Над 140 са ранените.

Като си почнал, поне изреди и ЖП катастрофите след 89-та, да си направим сравнение. Не че не знаем истината, че след 89-та всичко е .бало си майката, ама ти поне като видиш сравнението, може да си присветне тая същата истина.

общ брой загинали от 1962 до момента 168 човека. Колко са били от 1944 до 1968 няма данни

И след соца запаления вагон - София - Кардам - 8 жертви

И не само...

И що се запали вагона-счупила си луминисцентна лама!!!!!!!!!!!!!много удобна версия а,че можеже да е тер.акт стискали му на някой да се разрови!!!!!!!!!!!!!!!!

оффф вие старчоците с вашят комунизам ми надухте главата. все това ви е в устата ахахах

Ела при "старчока"да ти надуе ама не главата!!!!!!!!!!!!!!

Каквито ни машинистите, такива ни журналистите.

Интересно, защо при лошия "соц" нямаше през ден катастрофи, пожари и инциденти с влак, докато сега това е ежедневие, при това гарнирано с невероятна мизерия както във влаковете и БДЖ, така и сред останалите да работят там ? Дали защото вместо локомитово-ремонтен завод на негово място има МОЛ, дали защото Боцко затвори лекомислено Кремиковци и така ликвидира и товарните превози в БДЖ, или защото догодина трябва да приватизират железницата ?! А защо ли разкапанията там ми прилича страшно на разкапанията в болниците и разкапанията в училищата и на разлагането в МВР ? Кажете нещо господа соросоидални либерасти-демократи !

Направи справка, кога са станали най-тежките жп катастрофи в историята на БДЖ и с колко човешки жертви са и тогава пиши!

спрете да плачете за "добрия" СОЦ ! Отиде си, това е :) и дано не се завърне! Тогава имаше 2 вестника (Работническо дело и Отечествен фронт), една телевизия (+втора-руска) и БКП/ДС(КГБ)! Имало е катастрофи, но всичко се криеше, за да покажат колко е "прекрасен" живота ни! Така както скриха и за аварията в Чернобил!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! А за Кремиковци - недей да плачеш! Ако го бяха оставили, щеше да е 2-ри НЕК с огромна дупка от дотации :) , така както е Марица 2 (държавна) и Козлудуй (атомната)! Защо ли никой не изнася данни какво потъва там за реконструкции и модернизации с пари от бюджета или кредити, които ние ще изплащаме! Ето ти пример за скриване на информация в днешно време!

"При лошия, соц" си траеха!!!Мълчаха.Изключваха телефоните и все едно нищо не е станало.

напиши в търсачката /Железопътна катастрофа/. Има за целият свят. Най-отдолу са за България. През соца са ставали страшни катастрофи с доста жертви, разбира се по вина на Боко тиквата отново.

TИPAMИCУ

То и за раждането ти е виновен този Боко.

Ще ме изтрият, но да си кажа мнението за теб: мързелив цървул. Вместо да гледаш напред, оплакваш най-мрачните години за България. Е, сега имаш право да го правиш. При комунизма имаше право само да славиш строя и СССР.

При прЕкачване от един сабърб в друг в Чикаго също паднаха ранени 17 души пипъл. Събота вечерта пушките гърмеха, полицейските коли виеха, ликуй народе, само 1 -17 год убит.

Е, машиниста не е видял влака. Голяма работа!

Да прикачиш вагон очевидно е по-трудно от това да източиш горивото на мотрисата и го шитнеш после- първото явно не всеки машинист БеДеЖеец го може ;-)

Без да искам да се заяждам, но редактирайте си статията, защото се разбира съвсем различно правилното е прИкачване, прЕкачване е съвсем различно...освен ако не е търсен ефект :)

Как може такава неграмотност! Локомотивът е бил "прикачен", а не "ПРЕкачен". И за своята неграмотност получавате заплата!

За такива забележки към списващите трият или крият коментари. Как смееш да правиш забелеШки на тези които могат да пишат, трият и манипулират плебса?

Ina

Абсолютно правилно е употребен термина прикачен, подчертавам, че това е термин от железопътната експлоатация. Прекачен има съвсем друго значение.

Сега ще чакаме японският министър на транспорта да си направи харакири. Нашият само ще го премести от единия крачол в другия.

Какво общо има Министъра с действията на машиниста, който е правил прикачването? Ако не е техническа неизправност на локомотива, това си е човешка грешка.

Друго си е да уволниш чистачката, директорът никога не е виновен, а?