Български самолет кацна аварийно във Виена

Причината е спукано дясно стъкло на пилотската кабина

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Поредното доказателство за некадърното управление на ТИМ-аджийските лекета. За това и България Ер, вместо Еър е на една от последните позиции в класацията на авиокомпаниите в ЕС.

Няма пари за пдръжка.

има пари, но са някъде другаде

Така става всеки път когато български пилот ,реши да се изплюе без да свали стъклото.

Миналата година пак по същото време на същата авиокомпания кацна аварийно във Виена заради спукано стъкло на полет София - Берлин.

Българските пилоти БЯХА добре обучени преди да дойде ТИМ и да ги изхвърли на улицата. Това което остана каца където завари без да си прочете както трябва check list-а! Абе Янко за кво те държи тоя там бе?

Малка история. Годината е 1993. Тогава имаше директен полет Ню Йорк - София /напуснали сме България още по цървуланско - средата на 80-те/. Откарахме 7 годишния ни син на летището да лети за БГ. Предадохме го на изключително любезната стюардеса-придружител с всички документи, както е по закон. Изчакахме да мине границата и се прибрахме. След 4 часа телефонът иззвъня. Обаждаше се синът ни, който би трябвало да е отдавна над океана. Оказа се, че някакъв пиян негър е ударил с електрокар самолета преди полета. Повреди нямаше, но според правилата всичко трябваше да бъде проверено. Полетът беше спрян. Пълна паника! Жена ми щеше да откачи. Слушалката взе капитанът на полета - българският пилот. Спокойно и много любезно ни обясни, че няма никакъв риск и че той също лети със съпругата си и 7 годишната си дъщеря. Настаниха сина ни в хотел заедно с тяхното дете. Грижиха се за него като за свое и децата се сприятелиха. На следващия ден самолетът отлетя за България и синът ми летя заедно с капитана в пилотската кабина. Преживяване, което той още помни. Бог да благослови този българин, който се погрижи за нашето дете и възвърна малко вяра в тази нация.

Съвсем се смахнахъе

"че някакъв пиян негър е ударил с електрокар самолета"

Вярвам на тази история защото по него време братовчетка ми беше стюардеса и имам мнение за колегите и и за пилотите като за много добри професионалисти.Хората бяха интелигентни и добри, но само в зората на демокрацията.Сега всичко се промени драстично.

Ако така продължават да ѝм се пукат стъклата, къде ще си лепят винетките??????????????/

akud

бг мангале

akud

тим еър се е пеуморим от 24/7 полети те хахаха да ви ева

Видях някакъв изящен и умен коментар чия била България Еър?! Това кой и как го топли, водят я Национален превозвач. И какви Ембраери на 7 години , какви 5 лв. Това е само за успокоение на баламурниците. Сичкото Асан се вози на WizzAir или Райнер , статистика лесно проверуема. И унгарската уж лоукост Компания има само Еърбъс 321, самальот 4 пъти по луксозен и по надежден от бразилското изпълнение 2Х2. Тука всеки пише , а се вози на каруцата с дръгливото магаре и зоб на троловете без винетки по Северната тангенгта. Прост матрял гробарски.

Добре го каза-до колкото знам-е нищо не знаеш!Майнатата ти коментирай само това което знаеш!Иначе хапвай кисело зелен че и гледа сериали-прост си като гъдулка

Абе дали не стана много често да им се пукат джамовете на тия фърчила? Не беше ли преди 2 седмици същата работа?

До Виена ли може да долети Air Bulagaria ? Някой няма ли чувство за срам в тая BG държава ? Освен да краде може ли някой да работи професионално без да се оплаква ? Хората от другите държави ни се смеят , бе българи ! Един БГ гражданин в Европа

Тук са коментирали само хора, които не разбират нищо от авиация. Но важното е лаф да става :))) Както се пее в една песен на "Ъпсурт"-цъмбуркат лайненца от вашите устенца! :))) Lol......

И като си такъв голям авиационен спец що не ни светнеш? Аз лично не бих рискувал с тази компания, следващшят път може и по-сериозна да е повредата..

Идея синямате как е с другите авиокомпании. Аз лично от масовите авиокомпании предпочитам България Еър и Суис. Като за Суис имам леки резерви. България еур може и да нямат пари, ама техниците са българи и колкото и парадоксално да звучи имат съвест и никога няма да пуснат самолет дето има проблем касаещ безопасноста. Докато швабите примерно не му пука че му няма някой ключ или клещи и че това може да бутне самолета.

За друго сме на дъното, но българските пилоти са най-добрите в света. Дано не съсипят скоро обучението и професионализма, който получават тук!

Трябват нови и повече самолети.Авикомпаний с по 10 стари самолета само в бг има.

Ето ти малко храна за размисъл: Самолетът на Bulgaria Air, който е кацнал принудително във Виена е на 7 години. Ето и самолетите на други авиокомпании, изпълняващи полети от/до София: Регистрация [Авиокомпания] Маршрут Самолет G-EUUB [British Airways] София - Лондон - 17 годишен Airbus A320 I-BIMA [Alitalia] София - Рим - 17 годишен Airbus A319 TC-JGD [Turkish Airlines] София - Истанбул - 18 годишен Boeing 737 D-AIQA [Lufthansa] София - Франкфурт - 28 годишен Airbus A320

Никакви години , никакви пет лева не са важни в живота на един самолет . Важен е log book.

А сигурен ли си че всичко това дето пише в логбука е така. Защото повечето западни техници водят перфектни логбуци ама нищо не пипат по самолетите. Най много масло да долеят което си е събитие.

да не би циганетата от съседната до летището в София циганска махала да стрелят с прашки по излизащите над колибите им самолети? Нещо зачестиха спуканите стъкла на авионите ни??? Извън майтапа, твърде стар е авиопаркът ни и не само стъклата са в риск...

e ne taka de,ne ni gi karaite tuk politizite,ot koito iskate da se otarvete . opitaite da gi ostavite v Iran,s para6ut !

"At the moment, there is a huge interest in direct flights from Sofia to New York !!!!!!!

Понеже прочетох доста глупави коментари, ето малко факти: Самолета е с регистрация LZ-SOF, Embraer ERJ-190, сериен номер 19000492, доставен чисто нов в България на 10.03.2012. Регистрацията на самолета може да се види на сайта FlightRadar24.com, а данните за него са достъпни на сайта PlaneSpotters.net. Българските пилоти са изключително кадърни и добре обучени. Спукване на стъкло не се случва за пръв път и няма да е за последен. Пилотите са проявили професионализъм и са изпълнили чудесно задачата си по осигуряването на безопасността на пътниците.

Българските пилоти БЯХА добре обучени преди да дойде ТИМ и да ги изхвърли на улицата. Това което остана каца където завари без да си прочете както трябва check list-а! Абе Янко за кво те държи тоя там бе?

Тиквуний от банкя , да не купува скраб от Перчемий Индиански, ами да вземе 8 Еърбъса на Националния превозвач. По арна работа ще свършат.

Какъв национален превозвач ти е в главата, бе човече??? България еър отдавна е частна собственост на ТИМ.

Боцку пак ли нацапа гащити.

Няма как да име цени по 5 евро и да няма инциденти.

Да не би на пилота да му станало топло и да се опитал да отвори прозореца да се поразхлади....?

Това е истината !Спи спокойно-откри я!!!

Поредната трошка купена от десета ръка, както всичката техника у нас.

Може и да си прав, но не е държавата собственик на България Еър!

Еххх потребителю еххх!

не ги чистят добре самолетите. особено на летище софия където трябва да е по ефтино да се прави това. това праща подъзнателно послание: "какво друго не правяат добре?" когато мога ги избягвам като летя до бг.

Ами не уплътняват добре със силикон стъклата защото целия произведен такъв отива за цици.

Ми, техниците да видят там , някакъв пирон може да стърчи и да пука стъклата.

Ми какво да се очаква от нашия национален превозвач....

Подобни изненадващи повреди не са рядкост на път. Важното е, че е имало адекватна реакция от страна на персонала и са кацнали благополучно.

вУЙводата със синята каска все стъклата пука. Яко пърди!!!

Ами самолетите стари. Материалите стареят и си променят качеството. Добре, че още само стъкла се пукат.

Стари? Ембраерите са на едва няколко години...

Колкото пъти съм пътувал с тази авиокомпания, винаги самолетите са били с не добре изглеждащ интериор и ппротрити седалки с напукана тапицерия. Едва ли са нови. Може да има и по-нови, но аз това съм видял досега. Дано да не стават бели.

Кире, явно си летял с друга авиокомпания. Аз летя с тях често по работа и мога да ти подтвърдя, че самолетите са им нови, а протрито на седалките не съм виждал никога.

Ембраерите бяха на Еър Берлин, който фалира и беше глътнат от Луфтханза. А България еър продължават да си возят на антиките Макдонал-Дъглас DC80 и производните му. Което си е най калпавия самолет хвърчащ тадява.

Добре, че са се разминали с трагедия, имали са щастлив ден днес. До края на живота си ще го помнят. В такива моменти човек става религиозен за нула време :))

Не знам зали им помага. Пилотите имат черен хумор и се успокояват, че тяхната работа е по-безопасна от тази на подводничарите. Гора викат, няма останал самолет, но неизплевали подводни много.

Правилното заглавие е: Самолет на българска авиокомпания кацна аварийно във Виена.

Ами редактори сър, какво да ги правиш. Толкова си могат.

И също така правилно е да се каже какъв точно е самолета.

Никъде по сайтовете не се вижда информация за възрастта на самолетите им.

Aко знаеш регистрационните номера много лесно можеш да откриеш информация ;)

Аз до колкото знам самолетите им не са тяхна собственост, а са взети под наем от някакво азиатско дружество, България Ер само ги ползва.