Актуализация в методологията планира обучение на шофьорите през целия им живот
Още днес започват проверки за използване на колани на задната седалка и детски столчета в автомобилите
Обратно в новинатаКоментари - Актуализация в методологията планира обучение на шофьорите през целия им живот | Днес.dir.bg
Коментари
Може ли направо като в мобилните оператори.. имаш си план 20лв на месец и си те обучават. Иначе не шофираш. И всеки месец трябва да си лепиш нова лепенка на стъклото от 10 лв. И да ти преиздават книжката за 40лв.
Всеки си гони интереса. Димитър Илиев иска да организира доживотно обучение на шофьорите, милиционерите искат да качат глобите за да натежи още въпросът "сега какво правиме?", Кирчо иска да се прави на загрижен, Караджов иска да раздава милиардите за пътища, както го правеше Баце...
тоя умник пак прехвърля проблемите на здравата глава, а не на болната. Г-н Никой да беше предложил да се премахнат каруците в градовете и правила за тях. Да се намери начин да се изземат фалшивите книшки раздадени на ман-гацари и мал0умници. Да се премахнат ограниченията на скоростта и знаците, които са препоставка за корупция и произшествия - сложени единствено с цел корупция. Да се забрани на катаджии да се крият. Да има знаци за наличието на камери и много други. Стига сте крали - + още един в лапаницата.
Елементарно е да се вземат фалшивите книжки, при сериозно нарушение на правилника да се прави справка в КАТ за школата и инструктора и след като са се подписали и са били печата. че тоя човек е годен да кара автомобил да ходят те да му лежат присъдата. Да видиш как ще изчезнат и фалшивите школи и инструктори и книжки...
В такъв случай ще продължа да си карам с европейската книжка и ще видят лобистки опреснителни курсове през крив макарон
Много ви станаха приоритетите, боклузи такива. Само думи, обещания и несвързани фрази. От едни зомбита не очаквайте нещо реално. Дрънкане, мрънкате и накрая едно голямо НИЩО ! Не 100 дни а 800 дни да минат - пъни профани са в това павителство. Единственото което изпълнявате е заръката от САЩ да купувате ОРЪЖИЕ ! Оправте улиците, пътищата и подобието на магистрали !
Много често наблюдавам 2-3 годишни деца седналифв скута на водачите,седящи на предните седалки,детски столчета за парлама,прави между предните седалки.Синът ми е на 12год. ,за тезигодини нито веднъж не съм проверяван за детско столче !Смятам,че не само засилен контрол е необходим но и безпощадни санкции за нарушителите
Този МИлиев е много умен за възрастта си. Как прозря от раз, че шофьорите са виновни и давай да ги учиме. Аз см на 56, какво ли може да ме научи този умник?
Никакви проверки, правилници и глоби няма да дадат резултат. Проблемът е липсата на дисциплинина и култура на "матрялот" !
То не бяха смени на регистрационни номера, еко лепенки на предното стъкло(което щяха "новите от промяната" да махат, но се мълчи), проверка на пожарогасители, и мн. др., сега пак схема за прибиране на пари доживот от шофьорите... и още за глоби и т.н.
Само мрънкачи в коментарите, народ от мрънкачи, не съм видял една новина, в която да не е пълно с коментари с мрънкане... Димитър Илиев се занимава с безопасност на движението от много време, включително прави Youtube видеа за безопасно шофиране
Още един глупак в управлението на държавата! Цял живпт обучение за да лапат инструкторите ли бе :)) Катастрофи има много поради следнкте причини: -калпави пътища -липса на маркировка -няма реална система която да оскъпява застраховките на нарушителите - няма реални ограничения за младите дцигити със скъпи коли и дрога
Само глупости, намерихте държавна хранилка и на този , това правителство ще е още месец да спре да върши простотии и да отчита дейност
Много неща все "за първи път" и " ние първи" направиха, че неизвестно е как все още успяваме да оцелеем. За първи път безплатни детски градини, за първи път воля за справяне с разни проблеми, за първи път премиер отива при протестиращи, за първи път бюджетът гледа към бедните.... и още много " първи пъти". Това някакво заклинание ще да е, както израза " много се радваме" , " даваме ясен знак че" и прочее.
Първо направете курсовете като хората (както бяха преди 30г.) 30ч. теория 30ч. кормуване + полигон . А не като сега назубрят листовките и ги научат да държат що годе пътя и на изпит.
Освен слаба подготовка, кофти пътища, строшени дърти таралясници, голяма роля има и окаяната физическа/психическа кондиция на задкормилното устройство - тоест водача. Аз лично от недоспиване и силна естествена и изкуствена светлина определено не виждам - добре, че не се налага да карам. От около 24-25 годишна, когато още не бях в ИТ, съответно не си прекарвах 10-15 часа на ден пред комп-а, а само от 10-ти клас, заради ненужното учене в елитната гимназия, която съм завършила, нося цайси, се усетих, че аз на фарове вече не мога да карам, дори и по познат път, да не говорим за непознат такъв.
даже Аполо да Управлявам, ме Учиха няколко десетки часа!
"планира обучение на шофьорите през целия им живот" - добри парички ке паднат, ПП Прибираме Пачките, няма друго неко дето до живот искат да те обучават, даже и Мозъчен Хирург да си!
Мите ,батювото ,нема да се пУашиш! Не си първият ,нито последният. Нали знаеш: Никога не е късно ... Е, сега ти е дошъл редът ,какво да се прави?
Ся, да намерят министерско кресло и на бричката да дава акъли мъдри.
Българите/ шофьорите/ не са възпитани да спазват каквито и да е правила. Пътищата в по-голямата си част не са правилно проектирани и изпълнени още от време оно. Самите те създават предпоставки за птп-та. Да не говорим, че състоянието им е плачевно и избягването на дупките е половината от причините за птп. А да споменем ли неадекватните пътни знаци и маркировка? Веднага се сещам поне за двадесет участъка
За колко сребърника се продаде, та да се маскариш с този национален предател Прост Киро? До сега всички те познаваха като успял състезател, скоро ще се омаскариш!
Хората загиват от комплексари или роми където и 1 клас нямат. Проблема е в нацията която правила не иска да спазва. Няма обучение на земята където да избиеш простащината от Българина.
Миткооо, Митко! https://www.youtube.com/watch?v=qbvuch4scD0&ab_channel=Svetlio%26TheLegendsOfficial
Тоест Митко го издига лобито но фирмите, които правят шофьорски курсове. Сега като им осигури сигурни доходи ше го позлатят. Умно го е измислил да си осигури пенсията...
Знае ли страна в ЕС с разрешена скорост от 140 км/ч по магистрала, а по света. И тези юфки в Бг мога ли да бъдат магистрали. И защо навсякъде в разумния свят мах скорост е разрешена само на определени участъци.
Мите, ай кат си вече дрЪт за състезател да си намериш някво друго занимание, дет да не пречи на хората !
Защо да пречи на хората? Ти имаш ли идея колко човека загиват на пътя? И по тоз показател сме 1ви в Европа. Според теб така ли трябва да остане или да се вземат мерки?
И кат въведе задължителни, естествено платени опреснителни курсове, които ще позлатят фирмите даващи кусрсове и ще създадат още една рушветна хранилка как по-точно ще ограничи катастрофите ?
Я си пусни неговите клипчета в тубата и научи нещо хубаво, обучението може и да е под друга форма, като видиш няколко експеримента с катастрофи и почваш да се замисляш как караш.
И как ще обучите хората да не карат с 200 ?
С ефективни глоби, отнемане на превозни средства и затвор. Шевйцарците как са ги обучили??
Много ми е интересно кой поставя минусите, а още по-интересно ми е защо? Крайно наложително е да се въведат задължителни камери във всеки един автомобил.
В тази сфера винаги може да се измислят и приложат различни методи, които да увеличават пътната безопасност. Необходимо е хора с въобръжение и желание, и НЕ е необходимо единствената мярка да е увеличаване на глобите. Например, може всяка година всички водачи да преминават през няколко часа кормуване с инструктор, избран на случаен принцип, който след кормуването да напише някакво становище, и след няколко отрицателни становища водачът да преминава проверовъчен изпит...Или да се анализират данните за пътните нарушение и водачи с по-рисков профил или повече санкционирани, да преминават през допълнително обучение и при нужда - на изпити.
Няма нужда от опреснителни курсове - пускайте ги на тренажори да видят какво става като са се лепнали с 80 км/ч за предния и отпред изкочи куче. Шофирането е изкуство, където трябва да мислиш КАКВО МОЖЕ ДА СЕ СЛУЧИ, а не да се вайкаш като се е е случило. То затова и са ограниченията на скоростта, ама масово народа не вдява за какво става въпрос.
А мангалите като не могат да прочетат два въпроса от листовката, освен да им прибирате книжките ще разследвате ли кой им ги е издал, как е издадена дипломата за основно също така? Одеве един манго зад мен изскочи от пресечка, правейки забранен десен, после ме изпревари от дясно, докато намалях за дам предимство на шофьора в пресечката в дясно, а след това, влизайки в кръговото се престрои в дясната лента и в последствие с форсажи в кръговото отне предимство на няколко човека, продължавайки на ляво в кръговото. И всичкото това за 50 метра разстояние. Тъп, черен, нахален мангал!!!
Електоратът е национално богатство...
Затова камери навсякъде , и сървърите на тия камери в чужбина, че да не може някой да трие "по желание на клиента". И като стане такова нещо, го обаждате на КАТ, камери, съд, отнемане на книжка и работата заспива.
Груйо, в кооперацията до нас има оръжеен майстор, всичките куки си носят оръжието тук. Тротоарите са изкъртени, всичко е в кал, освен по тротоарите, има коли и по платото. По ъглите в кръстовищата се паркират лимузини, дълги 3+ метра, като половината са на платното и пречат на видимостта точно в самия завой. Отделно от това на пешеходците и особено на майките с колички им се налага да надничат дали могат да пресекат, стъпвайки ПО средата на платното, просто защото едната лента и тротоара са заети от неправилно паркирали. Последно преди около месец звъняхме за такъв индивид в кат. Дойдоха след четвъртото позвъняване, едва когато казах, че накрая ще се обадя на 112. Не им се работи, не, че не знаят къде какво става...
Нямам нищо против статистиката и съм съгласен,че коланите предпазват в много голяма степен,но съм против това когато се акцентира самоцелно на това нарушение и кой ще ме спаси дори и с два колана,когато някой безумец влезе в моето платно и се натресе челно в мен с голяма скорост .Контрола е абсолютно слаб или изобщо го няма,нито по магистралите,нито на второстепенните и планински пъищата .Оцеляваме на магия.И до кога по пътищата ще карат с купени книжки неграмотни хора,които не могат и табелите да прочетат
Преди време имаше идея за опреснителни курсове ! Там е заровено кучето ! В момента ако хванете един шофьор със 20г стаж съм сигурен , че още на първото кръстовище ще е скъсан !
На тези с минусите ! Молете да не започна да качвам какво записва камерата ми докато си карам велосипеда из Сф ! Може и вие да се окаже главен герой !
Ха, ха, колеоздач в София - ясно колко ти е акълът. Аз имам "А" още от студентските години, когато и движението беше друго, обаче отдавна не се мяркам на платното на две колела. На мотор поне не успяваш и да се надишаш с толкова газове и димни частици - очевидно редовното излагане на високи концентрации СО2 и на СО ти се е отразили когнитивно...
А, аз да извадя ли от видеорегистратора как редовно минавате на червено след като се промушите между лентите? Или как карате по пешеходните пътеки на кръстовищата? На два пъти за малко да отнеса колоездачи след техни ултра груби нарушения, като втория път чак завъртях колата, за да не блъсна идиот като теб, който както си караше направо по банкета, най-неочаквано направи остър обратен завой. Щях да сляза да го наритам, обаче той си изкара акъла и накрая сам си падна насред платното...
Бас, ама само на приказки, нали? Мен не на първото няма да ме скъсат, ами ако ще цял ден да въртя. Да не съм рибок като теб, който примерно не знае, че на светофар със стрелка наляво (каквито са повечето) не може да се прави обратен завой, а само на светофар без стрелка. Масово гърмите на чл.12, ал.6 от Наредба 17 и затова съдите за другите по себе си - вие като сте смотаняци, значи всички са като вас...
Че практикуването на нещо е и обучение, бе, селски състезателю, за когото никой не е чувал. От практиката съм научил много повече, отколкото от малкото теория и още по-малкото каране на учебна кола. Като си купих първата кола, първите месеци гледах да не съм сам, а се возихме с един приятел, който беше с "С" от техникума, за да ми дава акъл и да ме гледа какво правя. Ето къде е проблемът, обаче - тогава не съм му плащал за това. И в сума щати новите шофьори първите месеци могат да карат само с придружител със стаж.
Сельо искам да те видя как те късат още на първото кръстовище !
Я първо съберете дипломите за завъряено средно образование на всички водачи на МПС-та в България.След тва ги дайте на експертите по криминалистика и след това на тези с истинските, проведете проверовъчен, а останалите ги лишете съдебно до края на живота си да нямат право да управляват МПС.
Всеки един адекватен и високо-платен сертификат, диплома или лиценз имат срок на годност, и с шофирането трябва да е така, ама като знам наште умни глави как ще го измислят, само ще натовари хората излишно без да има никакъв резултат.
Че и книжката има, бе, тикво! Или твоята е безсрочна? Явно не стига ваденето на медицински и прочее свидетелства за другите категории, ами ще искаш и да карат опреснителни курсове ли? Откъде се въдите такива...
Книжката се вади лесно. Сертификатите и образованието, за които говоря са различни - там трябва да изкараш наново конкретен изпит само, или цялото образование. Зависи от сферата - в медицината след 5 години липса на практика ти заминава образованието и трябва да караш наново всичко. Кибер сигурност сертификат - 3 години и заминава валидноста на сертификата, без значение дали си практикувал професията или не, но при преиздаване трябва само да минеш изпит. При шофирането също може да се измисли ама от хора, не от такива като теб :)
Сам казваш "без практика" в медицината. Само за разните майкрософтски и прочее сертификации не ми говори - това там е членски внос, за да се пишеш, че си в гилдията, същата схема като онези тъпотии по ISO. Такива тиквочи като теб, трябва на няколко години да ги пращат на матура за 7-ми клас, да видиш. Понеже знам какъв е материалът, гарантирано си скъсан.
Има опастност инструкторите да застигнат нашия бранш по клатене на клиентите. Досега само ние ги клатехме дори след смъртта.
Съветника рали състезател хаха вземи си тираджия за съветник, поне щр има опит по пътищата
И как ли ще се обучава онзи таксиметров шофьор, на който катаджията му пише обясненията за произшествието дет е предизвикал. Щото е неграмотен завалията. Ама си е купил книжката.. Пък и някой му е дал лиценз за таклиметров шофьор. По цял ден да се щура из София.. Бля, бля, бля за парченце от държавната баница.. За лапане, лапане.. И ПРна Кире Арвардскио.. Щото той многократно вече ни доказа, че и той не е изкласил ХАРВАРД по правилата и пълната програма..