Трудова злополука на магистрала „Люлин” уби трима

Трима работници загинаха след тежък инцидент при строежа на магистрала „Люлин" в района на пернишкото село Голямо Бучино.

Обратно в новината

Коментари - Трудова злополука на магистрала „Люлин” уби трима | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Сега разбирам, че турци строят магистралата. Това "Мапа Дженгиз" ли е? Турци разправяха, че строяли и метрото в София в някой от участъците. Какво е това нещо?! Нали точно турците са всеизвестни с качеството на строителството си покрай унищожителните разрушения в земетресенията им заради некачествено строителство. Сега се били сринали колони. Нали от това за огромните жертви в Турция във въпросните земетресения - заради сринатите от некачествено строителство сгради - некачествен пясък, тонове от който е бил внасян и у нас за бясното строителство по черноморието - дето го "треследваха", ама тъй и "изчезна" някъде, та работата отшумя. Това е безумие - сега са пострадали при строителството от СРУТЕНИ КОЛОНИ. Утре да не гледаме срутвания и след строителството им.

Лека им пръст на загиналите, съболезнования на фамилиите им. Скорошно възстановяване на пострадалите, а на ония които са виновни за инцидента да си поемат отговорността.

Дано обаче живите да почнат да съивършат съвестно и качествено работата и да завършат в срок, защото нещата не отиват на добре ! и дано не шочнат да падат мостове и стени от тунелите, с това качество на изпълнение!

ОЩЕ ОТ СЕГА СЕ СТРАХУВАМ КАК ЩЕ ПЪТУВАМ ПО ТАЗИ МАГИСТРАЛА. ВСИЧКО ПРОИЗВЕДЕНО ОТ ТУРЦИЯ И КИТАЙ Е НИСКОКАЧЕСТВЕНО И Е ОТ ДЕН ДО ПЛАДНЕ. ТОЧНО МАГИСТРАЛА НЕ БИВАШЕ ДА СЕ ДАВА НА ТУРСКИ ИЗПЪЛНИТЕЛИ, ПЪК БИЛИ ТЕ ПОД ШАПКАТА НА НЯКОЙ ДРУГ. ТАМ ПРОБЛЕМИ ЩЕ ИМА!!!! ТЕПЪРВА.

Инспекция по труда какво прави? Или после ще се вайкаме, че не било качествено строителството. При земетресението в Измит им паднаха 85% от сградите заради лошо строителство. Турските работници имат ли работни визи?

В България има много безработни строители, а те наемат чужди фирми за национални поръчки. Не казвайте само че работят по- качествено, защото и това не е вярно. Турските фирми дават по- големи рушвети, това е истината

Ее, веднага решихте, че магистралата не става, заради един инцидент - затова тоя труд по света е така добре платен - защото е тежък и рисков. Стига сте ревали. Случват се такива неща!

Нали затова им се плаща много повече,заради това че работят по добре...

Толкова ли няма БГ фирми, които могат да строят магистрали или вие господа управници сте такива измекяри, че само и само да гушнете някой лев под масата, давате на най-некадърните турски строителни фирми такива отговорни обекти...???

Бог да опрости греховете им. Без значение от вяра или народност. всички сме равни пред бог. Касаещо работата им - има контролиращи органи, те да го мислят, а не ние.

И мол "Сердика" се строи от турци. Молът бил на доган, де :) Мафиотска държава и бизнес на ДС с крадени от народа пари.

калпаво стройтелство, после ние ще умираме

Защо се работи през нощта при армирането на колоните? Вярно е, че понякога е необходим процес на непрекъснато изливане на бетон. Тогава се налага и денонощна работа. Процесът се извършва под непрекъснатия контрол на независим строителен надзор. Твърде вероятно е преди това некачествено изработването на кофража. Той не е издържал. Много показателен случай.......! Бог да прости загиналите!

И строителството им е като сериалите - евтино и ниско качество ... Боже,поне ти пази България !!!

tova e samo nashaloto....Loshia kasmet edva zaposhva....

Абе вие четете между редовете - кофража на колоната се е срутил докато наливат бетона т.е. укрепването на кофража не е издържало дебили. Иначе мир на праха на момчетата и дано всички разберат че действията и бездействията на една администрация ( възложител ) и фирма ( изпълнител ) не се наваксват с цената на човешкия живот ...

Къде са всички контролни органи в България?Те само дребните български фирмички ли ще преследват, за да ги съсипят? Защо при тази безработица са назначети турски работници на работа? Защо турски фирми обират парите на България? До кога? Питам и отговор не искам ! Зная ,че никой не отговаря на правилните въпроси. Но искам да отправя само 1 въпрос към овчедушния български народ. До кога ще търпи и кога ще хване тоягите?

А то българското е много качествено. За това нищо не произвеждаме.

На въпроса няма ли български фирми?Има само,че за да го правят българи трябва три пъти по-голям бюджет от предвидения защото парите потъват много бързо,а че турското строителство е калпаво спор няма,но за всичко сме си виновни ние българите......

В пернишката болница и здрав да влезеш ще те изкарат с краката на пред

Не мога да повярвам на реакцията на хората тук. Първо, лека им пръст на загиналите работници. Второ - турските работници дойдоха да строят магистралата, когато българските стоители всички бяха по морето и по строежите в София, Банско и къде ли не, взимаха по 300 лв. надница и въпреки това се мръщеха, като се наложеше да работят. Ако не бяха дошли работници от Турция тая магистрала щеше още да е на първа копка (а тя няпредва, колкото и невероятно да е това). Що се отнася до казеството на стоителството, то трябва да се контролира (по закон) от независим стоителен надзор - т.е. архитекти и инженери, лицензирани за целта. В общия слузай - българи, хрантутковци които взимат огромни рушвети и нехаят за това кого ще убият сградите им.

КОЙ СИ ТИ, ЧЕ ДА ТВЪРДИШ . ЧЕ ИМАТ ГРЕХОВЕ?! МИР НА ПРАХА ИМ !

Всички,които сте писали-нищо не разбирате от това.ТАКА се РАБОТИ по НАШИТЕ ОБЕКТИ-кал мръсотия и БЕЗХАБЕРИЕ от всички--работници,технически,директори,фирмаджии...

АБЕ ....НЕ ЗНАМ КАК ДА ТЕ НАРЕКА.САМО ДОБРОТО МИ ВАЗПИТАНИЕ МЕ СПИРА.КАКВО ЗНА4И СТИГА СТЕ РЕВАЛИ И...ДОБРО ЗАПЛА6ТАНЕ???ХОРАТА ВЗИМАТ ПО 400,ДО 500 ЛЕВА,А СЕ САСИПВАТ ОТ РАБОТА.ДА ,СТАВАТ И ТАКИВА НЕ6ТА НО ЙА СЕ ЗАМИСЛИ ДАЛИ ТАКА 6ТЕ РЕАГИРА6 АКО ТВОЙАТ СИН РАБОТИ ТАМ,ЗА6ТОТО МОЙАТ СИН РАБОТИ ТАМ,И Е 4ИСТА СЛУ4АЙНОСТ 4Е ТАЗИ ВЕ4ЕР НЕЕ БИЛ НА СМЙАНА.КАК НЕ ВИ Е СРАМ ЗА КОМЕНТАРА ВИ.ЕТО ТОВА Е 4ОВЕ6КОТО БЕЗДУ6ИЕ.МИР НА ПРАХА НА ЗАГИНАЛИТЕ.

Кой прие кофража,преди да наливат бетона?Пак скатаване и дай да мине по-евтино,пък иш аллах.dada е прав,че на мола се срути плоча,но късмет,че няма жертви.Наистина бранша е рисков и точно затова не трябва да се върви по тънката лайсна.ХОРА,УМИРАТ ХОРА И ТО МНОГО,ОПОМНЕТЕ СЕ!

Питай Бойко !!!!

за теб особено ако датата е 13 и денят е петьк....тьпьнар

През "мръсното комунистическо време" България имаше едни от най-добрите строители. Старите хора помнят това. Работеха качествено по цял свят. Управляват ни алчни небългари, срам за България.

Много жалко за изгубените невинни животи! Искрени съболезнования на семействата на тези хорица. Само че, искам да попитам, те за пръв път ли са правели тези кофражи? Едва ли някой човек с опит в строителството ще допусне такава елементарна грешка- да не е на 100% сигурен, че това което е правел, ще издържи. Това е, като да режеш клона на високо дърво, докато седиш на същия този клон. Нещо не ми изглежда редно и нормално. Не познавам толкова лекомислени строители. Те винаги са били супер прецизни. А и с всеки е така, когато става дума за собствения му живот. Но.. приказки много, след като се обърне колата, както са казали старите хора. Няма как да върнем хората. Каквито и да са- турци, цигани, българи.. Хора са, все пак. Всеки има семейство, родители, близки.. Искрено се надявам, след пускането на тази магистрала да няма срутил се мост. Напоследък почти след всеки отворен нов обект, нещо пада- я таван, я козирка.. Пази Боже България, и народа ни!

глупости на таркалета - молът е на ЕЦЕ огронма немска фирма с над 120 мола в целя свят. строи се от турска фирма, заради близките отношеня на турски и немски фирми - те гледат да работят, не да се делят и плюят... аман от 'информирани' като Вас. цялата тази информаця я има в интернет - за които иска да чете, не само да плещи.

"Българин",ти ходил ли си на училище?Че си пасал овце и крави,това ми стана ясно от правописа ти.

ого огоо - дори когато и простия си мълчи се смята за мъдрец.не пиши простотии моето момче.

Къса е историческата памет на българина. Скоро имаше дело, за това че турските работници получават в пъти повече заплати, в срванение с българите работещи на същия този строеж.

Не знам какво взимаш ама явно е качествено. Къде ги намери тези надници по 300 лева. Истината е че докараха всичко от Турция а с българите на обекта се държат като с роби.

Жалко наистина за човешкият живот. Мир на праха им и съболезнования на смействата им. И не винете само турците ! Колко случая имаше миналата година в България ? Чисто безхаберие граничещо с престъпление ! ...А на 13 ще препоръчам да отиде до Китай и да види колко и какви магистрали си строят САМИ ! Над 65000 км ! И срещу тях да тичаме не можем ги стигна ! И висоскоростни ж.п. линии и влакове (350 км/ч ! ) направени САМО В КИТАЙ ! Жалко сравнение нали ?

Въпроси: 1.Скелето и кофражът приети ли са от строителния надзор? 2.Рабонтниците застраховани ли са? 3.Има ли разрешение от Инспекцията по труда -Перник за сменна работа през нощта?

Лека им пръст. Съболезнования за роднини и близки. Не разбирам, но как няма да поддаде куфража, когато вали дъжд почти цяла седмица и точно тая нощ, отново валя. Мисля, че са виновни тези, които са накарали работниците да работят в това време и то нощем. Като се обърне колата, причини много............., но аз все пак вярвам и в съдбата.