На площад Народно събрание на обяд протестиращите бяха не повече от 30-ина души, предаде "Фокус". Всички те бяха обединени от искането за граждански контрол върху разходването на средства за текущи ремонти и попълване на дупките от страна на общината.

Протестиращите внесоха в Столична община декларация със своите искания за точни данни на извършените ремонти от общината за последните пет години, както и за гаранциите, дадени от фирмите, извършващи ремонтите. Те настояват за създаването на контролен граждански съвет, който да присъства на всички заседания на Столична община, на които се обсъждат ремонтните дейности на пътищата. Протестиращите поставиха и ултиматум за изпълнение на техните искания до 10 април, когато ще се проведе бдение със свещи за загиналите по пътищата. Ако не бъдат чути, те заплашиха с блокади на булеварди и магистрали.

Пред парламента протестиращите поискаха обещаното от министър-председателя Бойко Борисов връщане на част от данъците към общините за осигуряване на средства за ремонти по пътищата. Те посочиха, че само за 20 дни в интернет вече има 30 000 симпатизанти.

В сряда представители на протестиращите сядат на масата за преговори със зам.-кмета по транспорт в София Любомир Христов, стана ясно по-късно, предаде БТА. Кметът на София Йорданка Фандъкова посочи, че за разлика от миналия път, когато протестът е бил политизиран, този път протестиращите са имали желание за разговор с общината. Любомир Христов допълни, че със заповед на Фандъкова освен "Софинвест", които в момента извършват строителния надзор на текущите ремонти, поправката на уличната мрежа ще се наблюдава и от дирекция "Транспортна инфраструктура", както и от граждански организации.
До края на април ще приключат ремонтите по основната улична мрежа в столицата. Фандъкова допълни, че се надява да се влезе в график и улиците да се ремонтират през пет години - основно. Кметът каза още, че има уверение от МРРБ, че ще започне изграждането на неизградения участък от Южната дъга към "Младост".

Протестиращите в Бургас, Русе, Варна, Сливен, Пловдив, Търговище и Велико Търново поставят подобни искания като в София - да има граждански контрол върху извършваните ремонти и пълен отчет на харченето на парите за пътната инфраструктура.

Протестът в Сливен започна пред сградата на общината, премина през главната улица и достигна площадът пред НТС, където двете групи протестиращи се сляха. Те дадоха на общината едномесечен срок за решаване на проблема с дупките в града.

Предвиденият на обяд протест срещу дупките в Бургас събра обаче само журналисти. Истински протестиращи граждани нямаше пред сградата на община Бургас, където трябваше да се състои самото събитие.

Макар и последни в днешната протестна вълна под мотото "България срещу дупките" варненци отбелязаха значително по-голямо участие. Над 70 автомобила се събраха на паркинга на магазин “Метро” за участие в автопохода против уличните дупки в града, предаде БГНЕС. Протестното им шествие тръгна около 17 часа и премина през летището, магистралата и продължи по бул. “Вл.Варненчик” с последна спирка сградата на община Варна.