Това лято Филип Морис България ще даде възможност на 15 млади българи да придобият реален професионален опит в тримесечен платен стаж от юли до септември. Мултинационалната компания, която преминава през мащабна трансформация, изпълнявайки своята визия за бъдеще без дим, тази година навършва 15 години в България и ще отпразнува годишнината си, осигурявайки възможност на за старт в кариерата на 15 български студенти.

Компанията вече има опит с предишни стажантски програми, благодарение на които завършващи студенти не само са стартирали кариерата си в офиса в София, но и са продължили вече като пълноценна част от екипа в България.

Димитър Костов , ръководител отдел "Потребителско преживяване" във Филип Морис България

"Тук има неограничено поле за изява, възможност да натрупаш опит на различни роли и много хора, от които да почерпиш ценни знания."

Снимка: Филип Морис

Какво е основното нещо, което бихте искали да предадете като опит на стажантите в екипа си, който да им бъде полезен в кариерата оттук нататък?

Как да поставим клиента в центъра на всичко, което правим, колко е ценно за бизнеса да отговаря на истинските нужди на потребителите си и най-вече как да разбираме какви са нуждите им. Как създаваме решения, които да отговарят на тези нужди, как много бързо да изпробваме тези решения и да предвидим дали наистина вършат работа, как да измерим дали решенията ни са успешни и какво да правим ако не са успешни.

Какво си спомняте за началото на собствената си кариера - какви бяха трудностите и страховете ви, и как ги преодоляхте? Кой ви помогна в този процес?

Когато започвах, мислех, че в големите корпорации индивидът се губи сред многото хора. Истината е, че в голяма международна компания - лидер на промяната в индустрията, има неограничено поле за изява, възможност да натрупаш опит на различни роли и много хора, от които да почерпиш ценни знания.

Какви са качествата на типичния представител на вашия екип?

Бих определил колегите в екипа ми като любопитни, аналитични,, критично мислещи, целенасочени и добри комуникатори.


Материалът се публикува с подкрепата на Филип Морис България.