Коментари - Гняв в "жълто" в страната: Протестът на такситата "превзе" площад "Батенберг" (снимки/видео) | dnes.dir.bg
назад

Гняв в "жълто" в страната: Протестът на такситата "превзе" площад "Батенберг" (снимки/видео)

Таксиметровите шофьори настояват за система "бонус-малус" и мораториум върху драстичния скок на застраховка ГО, възможни са блокади на АМ "Тракия"

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - Гняв в "жълто" в страната: Протестът на такситата "превзе" площад "Батенберг" (снимки/видео) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Мечтая си за момента, когато ще мога да избирам между Юбер и Болт, а не противните таксиджии.

МЕЧТАЙ СИ

Противно съсловие...

КОЕ МУ Е ПРОТИВНОТО

Нямам думи само в България няма Юбер и Болт били незаконни. Май повечето компании ги държи Пеевски. Навсякъде по света има Юбер само при нас машинки и помпички като през 90 години. И все са онеправдани най- наглото подло и измамно съсловие.

Застахователните дружества са хълцали от радост и са търкали с нетърпение ръчички при мисълта как ще оскубят бакшишите. Мислили, мислили кого могат да изцицат и стигнали до извода, че бакшишите добре носят на дране, само че са се объркали! Днес в кочината няма нормален работещ вече, от когото да може да се изцеди и капка, било то бакшиш. Свърши тая!

застекетерите с по един коктейл. Специален отлежал. В бутилка.

Така се събираха против Убер и споделеното пътуване. При което положение Убер напусна България, докато споделеното пътуване беше забранено със закон. Защо? Защото конкуренцията им подбивала печалбата докато набираше скорост сред населението ни. После рев за по-големи цени защото прекалено много хора се качвали за кратки пътувания (от един краен квартал до друг било кратко пътуване за някои). После рев за допълнително увеличение защото имало прекалено много фирми в бранша. И накрая хайде общините да ги регулирали защото били прекалено много. Отделно не знаеш кога някой ще те мами за да плащаш повече! Някой да е чувал за масови проверки срещу копърките? А за наказания на заловени такива? Преди време имаше репортаж на който по случайност в действие хванаха една и просто я пуснаха защото органите реда нямали необходимите документи за акт. По време на репортаж за това какво ужким правели срещу копърките!!! Никакъв контрол няма над тия. А тия постоянно на протести за щяло и нещяло, въпреки че държат абсолютен монопол.

Вулгаросите протестират само когато им бръкнат в джоба, иначе са страхливи мишки срещу олигархията, Пеевски и корумпираната съдебна система.Бакшишите са хитри и с интерес ще наблюдавам, как държавата ще разпореди на частните застрахователни дружества да регулират цените.

Днес много народ си е изпуснал самолетните полети и влаковете...май..?

Когато има национални протести за грабежа от олигархията и лицата и свинаята по магнитски и крадливият макак от Банкя,срещу липсата на образование и здравеопазване,срешу грабежа и корупцията къде са тези миши душички с дребните си меятияки.

Сега за 3 км плащаме 15лв., а после колко? Има читави ама попадам често и на такива, които хем пуши, хем мирише, ама от зор ги ползвам. Нещо за контрол над тях? Всеки иска да богатее, колко кожи има българина до кога ще ни дерете?

има картел в държавата, едновременно вдигат цени отделни субекти, които УЖ са конкуренти! На в частната държава на ШИШИ и ГЕРБ е така.

картелИ - всички са навързани като волски черва - застрахователи, ток, телекоми, селскостопански производители и т.н.

Сбъркана нация - за това се организират, ама че пътищата са в окаяно състояние, чупят се автомобилите, загиналите и ранените при ПТП стават все повече, а шайка разбойници са обсебили държавата не им пука.

това наиситна е рекет, с подкрепата на държавата

Ся ше им кажат на бакшишите, добре бе няма да ви я вдигаме 10 пъти ГО, само 3 пъти, колкото всъщност е таргета и бакшишите ще се почувстват като победители :) хахахахахахахаха

То и сега в повечето компании ГО за бакшиши е вдигнато между 2 и 3 пъти. Масовите офети са между 600 -900 лв.

хахахах на кой му пука за тия и за ресторантьорите

Если не освободят трафик до 16 часов, возму Джавелин из багажник Суки

Да се блокира обществен път не е ли престъпление?! Нямам предвид само таксиджиите.

Шайка мърлячи и наглеци! Най-смотаните шофьори, мигача го ядат с вилица само по празниците, нагли, алчни и тъпи. Да затапят движението, да набият внезапно спирачки или да влязат срещу забраняващ знак е ежедневие за тях. А по мрънкане бият даже римляните. Фалирайте, никой няма да плаче за вас.

На тия 1000 лева на година ли са им проблем???? А кво да кажа аз, като всеки месец ми спират над 1000 лева данъци и осигуровки???

Измет, която си мисли, че поради блокиране на движението заслужава уважаване на исканията си! Къде са органите на реда, които да им съставят актове за нарушение на ЗДВП?

Ако не вдигнат застраховката за такситата ще вдигнат на всички останали ! НЕ ГИ ПОДКРЕПЯЙТЕ В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ !!! Едно такси в София прави по 2000-3000лв. оборот на ден ! Избиват си застраховката за половин ден работа !

-Ибааа

Тея лайнари изкарват по 4-5 хиляди минимум на месец, казано ми е лично от тях многократно. Но сега реват. Едно време вдигнаха цените за да вземали уж по-кратки курсове. За под 15 лева няма намиране на такси. Абсолютни клоуни

Искат облекчения - добре, но трябва да има повече регулация на чистотата и на шофьорите.

На такси не съм се качвал от 5+ години... не смятам и да се качвам скоро... който го мързи да прави каквото и да е било става такси и чака с два курса 100 лв дневни

Един прагматичен лидер би: забранил такситата с премиум транспортна услуга от общината Пратил бакшишите на обществено полезен труд за превъзпитание преди да се назначат като водачи на автопуси Пишман ниша с привилегии за прости примати пушачи

Ако им е трудно защо има толкова много таксита ? Като не им е изгодно да си сменят професията, много хора го правят !

Бойкотирам такситата в Пловдив, призовавам всички, на които придвижването из града им е затруднено в следствие на действията на бакшишите да го направят поне за месец. Нека оставим бакшишите гладни през Декември, не е толкова трудно. Градският транспорт от скоро има подобрение, автобусите са по-редовни и в часовете между 08:00-19:00 няма никакъв проблем да се избягват такситата. Не сме длъжни да им търпим глупостите!

Да оставят Юбер да работи в България, както е в другите европейски държави и бакшишите ше станат по-кротки от агънца !

Щом могат за един и същи маршрут в София да ти вземат на отиване 37,00лв., а на връщане 15,00 лева, нека плащат алчните бакшиши. Безплатен обяд няма, а останалите браншове- строители, транспортни фирми и др. да не би да не плащат???

Защо тормозите обикновените хора??! Знаете кой ви го извъртя, защо блокирате булевардите по които се движат хора, които не са Ви виновни?!

Чета коментарите, Бай ганьо как един път не подкрепи някакъв протест, само анти е той. Харесва си положението, обича си тиквун,шиши и сокола. Това е.

И защо да подкрепя точно този протест? Защото карат като побъркани, 60% от времето са в нарушеня, правят ПТП-та и после аз да плащам по-висока гражданска солидарно с тях заради техните нарушения? Премията на застраховката зависи от риска, щом при тях статистиката казва, че риска е по-висок - нормално е и застраховката им да е по-скъпа.

Знаете ли защо някои застрахователни компании вдигат даден вид застраховка в пъти повече от други ? Съвсем умишлено, за да ги избягват дадена група клиенти. Дори за обикновените автомобили някои застрахователи предлагат цени на ГО над 700лв. и естествено никой не сключва такива застраховки при тях, те предпочитат да продават застраховки на имотния пазар например. Просто на много застрахователно компании не им се занимава с таксиджии, понеже са твърде рисков контингент. Не всички са вдигнали цените 10 пъти, но като цяло за тази ситуация таксиметровите шофьори сами са си виновни.

Бакшишите, колкото и да ги мразя, са в кофти положетние - плащат си ремонтите на автомобила, горивото, гражданската и отчисления към бизнесмена, който им е дал лиценз, защото им е забранено да работят за себе си. За тях не остава почти нищо. Крайно време онази мижитурки таксиджийските фирми да си поемат разходите и да назначат таксиджиите като наемчни работници, хахаха, този въпрос изобщо няма да седи и ще са по-лесни за контрол. Щото бакшишите се държат отвратително и на пътя са най-големите хулигани. А сега същото с гражданските и за баничарките и бенветата, хахахаха

Стига са се правили на ощипани бакшишите ! Избиват си годишната застраховка с оборота за 2 дни !

Жълто като за лудницата ! Кирчо ,Асенчо и другаря Путин да ходят сега ,преди Коледа на санаториум -да си поподредят мислите и да осъзнаят ,че трябва да се оттеглят от политиката и държавността -не са за тях просто .Костадин Костадинов -също !

Е те да плащат повече. При тях риска от произшествие е по висок защото автомобила се ползва доста по дълго от това за личн аупотреба. Да си увеличат цената малко и толкова

Както са се събрали накуп да се организира една проверка по документи, съпроводена с претърсване и оглед на МПС. Ще има интересни резултати.

Някои са против проверки, защо ли? Цъкайте минуси да знае полицията кой да проверява :)

Надали - просто ...дир в г.за ,,редактира" , ,,свободата на словото".

Днес на такситата, след два месеца и на всички останали

миришат на пот, цигари, слушат чалга, лъжат и крадат, обаче имат претенции до небесата.

Всики таксиметрови , които познават се хвалят колко много пари изкрвали .

Такситата трябва по 5000 лева да им направят гражданската. Страшни селтаци ги карат и правят само золуми. С право застрахователите вдигат!

Сега е момента софиянци да излязат и заедно да изринат политическата мафия.

Всички служебни автомобили следва да имат по-висока застраховка. Не е справедливо всичко да се пхвърля върху един бизнес.

А колко струват застраховките на колите на държавната администрация, които хвърчат като бесни по шосетата на България?

Напълно свободни са да си направят собствен застрахователен институт и ако желаят и безплатно да си ги застраховат.

Тая работа с 20 пъти повече катастрофи изглежда мнооооого съмнителна.

1. Щом аз плащам 400лв а карам само 5хил километра, значи 1000лв е нормално за някой който върти 100хил километра, даже ми се струва малко. 2. Редовно ми отказават курс за 7-8 лева (били много кратко и не си струвало). Явно имат достатъчно пари :)

Да, редовно ми отказват курс за 8 лева - било много малко и за кратно разстояние. Може би са много богати и не им трябват моите никакви 8-10 лв. А не загравят, че 10 такива курса 'малки' са 80-100лв.

Да въведат застрахоска спрямо изминатите километри на година. Караш повече, плащаш повече, но също така и Бонус - Маус системата. Караш много, нямаш нарушения/инциденти, застаховката намалява. Превизните средства изпълняващи търговска дейно е логично да им е по-висока застаховката отколкото на ф.л. използващо превоното средство за лични нужди. Няма да откием топлата вода. Тя отдавна е открита.

Почти навсякъде по света, застраховката е по-висока, ако МПС-то се използва за бизнес. И още повече, ако бизнесът е превоз на хора. Отделна компонента е досието и поведението на шофьора. Друг е въпросът приемливо ли е да има скок от пъти в цената.

Съвсем нормални би било гражданската за едно такси да е поне двойно, по-скоро тройно на лека кола от същия клас, за лична употреба.

работата отива на там където каза др. Шваб от МИФ - "няма да притежавате нищо и ще сте щастливи"