Коментари - Стотици пътници чакаха с часове на летище София заради отменен полет | Днес.dir.bg
Коментари
Извинете, Вие сериозно ли повярвахте, че мъглата е попречила за кацането на самолета? И как точно са кацнали другите самолети? Истината е много по- жалка, това не е нито първия, а сигурно няма и да е последния случай в , който националния ни превозвач не си спазва полетите по разписание. Същото се случи и с полета до Бургас в 17 ч. на 30.08.2019г. Тогава нямаше, мъгла , липсваше просто самолет, който да излети.. По същия начин - никаква информация, никакви компенсации. Искам някой да ми каже дали е осъдил тази авиокомпания. Горчивата истина е, че нямат самолети, а тези , които имат са остряли и не комфортни. Все пак да не забравяме кой е собственик на националния ни превозвач!?!
аз не съм видял до сега компания, на която да не и се случва да откаже полети поради липса на екипаж или техн проблем в самолета - ЕЖЕДНЕВИЕ. И как случка от преди 6 месеца е релевантна за сега не знам. Също флотилията на бълг ер след като купиха ембраерите а и май поне един а320 си е доста по-нова от повечето превозвачи в Европа. Тва, че компанията може би има проблеми не коментирам, но те не са свързани май с обвиненията ви, които са случват повтарям ежедневно на всеки един превозвач в европа.-
ако се чудите защо никой не слуша пътниците и командират си решава автономно - помислете за всичките богати хора загинали в нелепи самолетни катастрофи с частни самолетчета, които са притиснали с парите си командири да летят през лоши условия. Последното, което се сещам е за онзи футболист от Фиорентина.
първо си помислих, че става дума за технически проблеми - липси на самолети или екипаж, но явно става дума за лоши климатични условия. В такива случаи си личи неграмотността на пътниците - сипват обвинения към компанията - искали "по-голям" самолет и т.н. а всъщност командирът на полета има последната дума дали и кога ще лети. Това всъщност говори за здравословно състояние на компанията, защото в много комерсиални компании, командирите са притискани от управата да поемат недопустими рискове. Интересно ми е ако командира угоди на неграмотните пътници и се разбие самолетът при кацане кого ли ще обвиняват тогава. Аз съм последния, който ще защитава авиокомпаниите, но летенето е рискова дейност и макар да е ежедневен транспорт за много от нас, си е зависимо от природата-.
че как така вчера всички кацнаха във Варна, само тези не успяха
То хората няма какво да дишат с тези мъгли и ужасни условия, камоли да летят самолетите. Не виждам нещо необичайно в ситуацията.
Съвсем нормално е в тази гъста мъгла, в която човек трудно може дори да шофира, да отложат полета. Не виждам от какво толкова е узненадана тази пътничка.
Ами например, че останалите самолети за Варна са си кацнали нормално, тогава какъв е бил проблема на самолета на България Еър?
Ай ся, стотина варненски селяни били чакали. Голем праз. Пеша да бяха тръгнали... вече да са стигнали по родните села. Колко болен от звездомания трябва да си, да чакаш 24ч на Враждебна в тая гъста мъгла? Другия път ши знаят, вместо в Букурещи. Ем по-близо, ем по-йофтино!
Да, и през лятото беше подобно и висях часове да чакам една и съща совалка да лети до Варна и Бургас последователно. Този път и тя нещо се е бъгнала май. Тогава един представител на Бългерия Еър не се появи да каже нещо смислено и наземният персонал отнесе критиките. Икономия на ресурси поради кратката дестинация и много недоволни клиенти като резултат. Самолетът беше стар боинг и кръжеше нон-стоп.
Явно не си разбрал - няма никакви проблеми със самолета, полетът е отложен заради лоши метеорологични условия.
Малко надута статия. Колко голям е самолета и разполага ли компанията със самолет возещ 200 пътника?
Надута или не, ако ти си на летището и чакаш едно денонощие за полет и само те будалкат, едва ли ще те интересува какви самолети има компанията, къде са, защо са...
И само теб ли те будалкат ? Не знаеш ли , че зимата има мъгли и летище Варна не може да оперира в такива условия ! Забравих , че си доста тъп и тази информация няма как да я асимилираш !
Само за инфо, че времето било лошо, та отменили всички полети от/До Варна. Погледнете в сайта на летището- има ли други отменени полети?! Всички излитат и кацат в мъглата! Само те не могат!!
Ти погледна ли бе куфар ? Доста ограничено парче си ! Летище Варна не може да оперира в условия на мъгла !
варна няма система за сляпо кацане - там има мъгла един път на година и няма никакъв смисъл в инсталирането и-.
Що се не обадихте на боку? Той решава проблеми всякакви! Щеше да ви прати Спартана
Просто ТИМ трябва да се бръкнат за още някой и друг самолет, та било то и под наем. Като искаш да имаш авиокомпания на ниво трябва да инвестираш, дотегна ни от мутробизнесмени в България, които получават оргазъм от чалги в стила "пари нема, действайте"...
Тимаджиите, като бивши български морски офицери са добре възпитани и не употребяват чалга или други забранени вещества. Те са на ниво.
Ами вижте фактите - самолети няма, хронично недостигат от години. Защо бизнесмени от толкова висок ранг, с огромен ресурс, определено с визия и бизнес нюх, за да създадат подобна империя, държат тази авиокомпания в подобно положение? Защо не целят да я направят конкурент на големите авиокомпании в Европа, да се разширяват, да доминират във въздушното пространство на Европа. Моят отговор е - защото НЕ искат, следователно тази авиокомпания не ги интересува и инвестиции в нея не са на дневен ред.
Просто България Еър нямат самолети, затова и без причина премахват някои дестинации, които им се струва, че няма да предизвикат обществен отзвук. Пример е дестинацията Одеса, самолетите винаги са били пълни, но поради липса на машини - резнаха ги, отзвук няма, НО няма как да прекратят полетите си до Варна или до Лондон например - всички ще го забележат и ще ги оплюят, с основание, разбира се. И ефектът е този - закъснения, недобро отношение към пътниците, които стават жертва на лошата им организация...
Е чак пък без тоалетна на летището на терминал 2, хайде сега!
Не може с един самолет да извършваш полети в чужбина и в България .
В случая, при лоши метеорологични условия няма какво друго да се направи освен да се чака, по- добре да почакаш няколко часа, но да пристигнеш жив и здрав. Неприятно е, но се случва навсякъде.
Като не им достигат самолети, да си купят локомотиви.
България Еър са под всякаква критика вече! Избягвам ги винаги, когато мога и имам друга опция.
Бих искал да кажа на злорадстващите селяци , че "Това не се случва за първи път, нито се случва само в България. Който иска - чака. Който не иска - до Варна от София има автобуси на всеки час....все пак" Това не се случва само в България - да. Не се случва и за първи път- да ! НО когато в с нормална авиокомпания се случи такъв кюляф, първо осигуряват поне храни и напитки, второ при много сериозно забавяния дават един безплатен полет по същата дестинация в рамките на 6 месеца например .А това че някой има комплекси, защото друг се вози на самолет е излишно да се коментира. Само ще кажа, че когато монополът замалко допусна и втори участник по маршрута Варна - София, полетът с ръчен багаж отиване и връщане се равняваше на цената на автобусен билет в едната посока.
Лошото време е реална причина, но да ли е истинската? Удобното извинение с лошото време е изгодно много за авиокомпанията, а срещу много по-малко пари от тези за обезщетения, възпятия "имам човек" ще се намери да "уреди" каквото е нужно. Иначе храним чиновници, които следва да проверяват това, но и те "удобно" ще отговорят. А дали и как други авиокомпании са излитали/кацали на Летище Варна през тези часове не е трудно да се провери. А не е трудно да се провери и "гостоприемството" на същите собственици, които освен авиокомпанията държат в партньорство и летищата в Бургас и Варна. Защото ако ще развиваме туризъм и дори имаме лица плащано му да е министър, колкото и трудно да му се получава е добре да проучи целия цикъл с услуги и цени предлагани в България - от пристигането, през граничен контрол ... всъщност напразно се дразним, така си е в България и нищо няма да се промени, защото рекетиращите сега са бизнесмени отдаващи под наем и ползващи подизпълнители.
Бай Ганьо със самолет ще хвърчи. Нека чака. По-добре живи на терминала, отколкото да ги търсим из чукарите в тази мъгла...
Имам много лоши спомени за полети с "БайГаньо ЕР!!Закрийте го!Човек поне да знае,че нямате полети!Закъсняват и с международните полети,а вътрешните им линии са пълан кошмар!!Няма друга такава авиокомпания!!!
Бате Бойко се съдра да им строи мостове и магистрали, тия още се влачат със самолети :( Назадничеви хора :(
Много съм притеснен. Направо сърцето ми се къса. В тази гъста мъгла и фини /до едри / прахови частици как ще кацне правителствения самолет, ако ББ въобще реши да се прибира от Египет?
Когато не се знае дали ще се вдигне мъглата във Варна, България Ер избират да държат хората в шах, за да не им плащат обезщетения и да не им мислят други самолети.
Това не се случва за първи път, нито се случва само в България. Който иска - чака. Който не иска - до Варна от София има автобуси на всеки час....все пак
Казват, че имало и в БУРГАС летище , ама в София може и да не знаят- на другия край на България е , далече все пак.....
Благодаря ер никога не изплаща компенсации за закъснение . Нямат самолети , това е причината а не лошото време
софия варна със самолет. лигава работа. Има влакове, автобуси и дори коли. Никакъв смисъл от скъпи билети...
София-Варна с влак, спално, бизнес класа - 45 лева, 8 часа , със самолет 65 лева, полет от 35 до 55 минути, автобус - 9 часа в една малка седялчица с едно спиране във Велико Търново...сега какво ще кажеш ?!
Стотици пътници чакаха с часове на летище София заради отменен полет
Три пъти презаверяват билетите си неуспешно
Обратно в новината