Спорен жп проект изкара на протест няколко столични квартала, Манолова също участва

Съпредседателят на "Изправи се! Мутри вън!" заяви, че ще настоява транспортният министър да информира парламента за жп трасето

Обратно в новината

Коментари - Спорен жп проект изкара на протест няколко столични квартала, Манолова също участва | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Интересно ми е мнението на ИЗПРАВИ СЕ BG КУРВИ ВЪН.

Така нареченото "алтернативно трасе" е известната от зората на бригадирското движение линия Волуяк - Перник. Строена през 1947-1947 година от 37617 бригадири . Целта на линията е била тежките товарни влакове задвижвани в онези времена от парни локомотиви да могат да стигат от Перник до София натоварени с повече въглища . Отдавна пернишките въглища не се използвата за отоплението и промишлеността на столицата. Линията е невъзтребвана ,има доста конструктивни недостатъци, преминава през свлачища и неустоичиви терени и съществено увеличава времето за пътуване между двата града. Вероятно скоро ще бъде закрита . На противниците на новото алтернативно трасе ще кажа само едно - Другаре , пътуването с влак по сегашното трасе София - Перник през Владая е ОПАСНО . То е сравнимо единственно с така наречените в чужбина - ролеркостери. От София към Перник не е толкова опасно , но в обратно направление в участъка Владая - Горна Баня си е откровенно казано жп безумие ! Сравнимо е с това да караш натоварен до дупка ТИР от Златните мостове към София !!! Въпросното нанадолнище е най-стръмното и брутално в цялата ни жп.мрежа. Необходимо е колкото се може по скоро да се изгради новото трасе за да може пътници и товари да се придвижват между София и Перник сигурно и бързо. И не - не съм агитатор и противник на Диков - лок. машинист съм и знам за какво говоря! Който не вярва да го качат в да покара влака в участъка .... и памперс естественно да му обуят преди това де .

Случайно да си излизал извън бългалия?

Другарю, ти случайно да живееш в кварталите по трасето, да видиш тогава скоростна жп линия. И сега е достатъчно да преминава тая линия. Явно другарете от отечествения фронт по-добре мислят от тебе.

ако не е на някоя акция против властта, значи такава акция няма

Мая Манолова от "Изпразни се! Мутро вътре" си пада много по ЖеПе и Магистралния, Околовръстен секс.

Много подходящ NIK си си избрала, наистина си ГОЛЯМ СОПОЛ

Да прекарваш скоростна железница през жилищни райони е най-меко казано олигофренско. Дори да я построиш, после ще трябва да ограничиш скоростта на влаковете заради безопасността

със сигурност като строиш нови копперацийки около ЖП релси със спорни регламенти е по-добре

проектът ли не е законосъобразен или нацвъканите със спорни разрешителни кооперацийки в близост до трасето??

Проектът за модерно жп трасе по линията София - Перник - Радомир е готов Планира се композициите да могат да се движат със скорост 160 км/ч., а между Перник и Радомир са проектирани два двупътни тунела и седем моста.Готов е комплексният проект за модернизация на железопътния участък София - Перник – Радомир. Информацията е на община Перник,. Участъкът е част от проекта за модернизация на железопътна линия Видин - София - Кулата, който е в списъка на приоритетните проекти за Трансевропейската железопътна мрежа.Трасето е включено в Ориент /Източен Средиземноморски коридор на Основната транспортна мрежа, състояща се от девет стратегически важни и основни коридори. Предвижда се изграждане на железопътна магистрала, която да обслужва населението, вътрешния и международен товарен трафик. Модернизацията на участъка е обявена за обект с национално значение. Модернизацията предвижда повишаване на проектната скорост в урбанизираните територии в рамките на 80-100 км/ч и 160 км/ч извън тях за пътнически влакове, и 120 км/ч за товарни влакове, също и 200 км/ч за подвижен състав с накланящи се кошове. За да се постигне прогнозният трафик и възможността за високи скорости, е необходимо ново трасе, категорични са специалистите. Проектът включва 13 гари, спирки и разделни постове, но не предвижда модернизация на столичната Централна гара. Реконструкцията на гара Захарна фабрика се ограничава в границите на съществуващата площадка. Композициите ще преминават през спирка Зеленика и гара Горна баня, като за последната е планирано изграждането на общо три коловоза. Предложените решения предвиждат закриване на гара Владая и обособяване на нов разделен пост със същото име в началото на първия тунел, който е с дължина 4 850 м и ще бъде разположен между Владая и Драгичево и т.н и т.н.Нека лумпените ,както и дегенератите ,да не пишат глупости за 10 км

Е така де, но веднага първосигналните с умствен капацитет на маймуна скачат на сметката 10км/700 милиона. Няма да им светне, че ги манипулират и ще им е проблем да намерят и прочетат достоверни данни.

Тази Мая как я избраха, като всички я оплюваха?

Има три възможности: - или има безкрайно много дебили в родината ни. - нещо се е объркало при изборите и бюлетините. - комбинация от двете гореизброени.

Тя е царица на манипулациите

Чувал съм, че е била царица и на други работи, но одърте. КАкто се казваше в един клип с едни селяни - че налегаме Мая Манолова. (б.р. Ще гласуват за нея)

Протестът дойде от арх. пЕТЪР дИКОВ, който разпали страстите, защото са му засегнати личните интереси, а именно, че заради трасето няма да може да се строят високи сгради, а тепърва сега се налазват точно тези квартали. Освен това много езоитски се предава инфота, че 10км линия е 700 милиона, а в същност цялото трасе през България е 700 милиона, което освен строежа включва проектиране, очуждаване на имоти по пазарни цени и ремонт на инфраструктура.

Аре сега Дик ви е виновен. Той се поотпусна малко и засвини София с безумни строежи, но Здравко да не е по-добър? Вижте има ли в града улица на която да няма строеж и да не са пропаднали паветата или асфалта от десетките бетоновози и гондоли със строителни материали?

Освен това пропуснах да напиша - какъв е проблема да има 7...8 етажни блокчета в Княжево и Горна баня? Все ще се намери къде да паркират и да се разминават стотиците нови коли.

И аз пропуснах да напиша - блокчетата на дИКОВ са точно там, защото започна изкупуването на по-евтините имоти (заради линията) и махалата на тъмно зелените работливи интернационални Българи, на които държавата не им е осигурила работа и те за това са на тоя хал.

Баба Мая се явява на всяка манджа мерудия, което е добре за съпруга й, че му се отваря време без противното й присъствие. Човекът може да си хване гадже, докато госпожата се бори на ползу роду, ако не си е хванал вече, че то с тоя банциг живее ли се.

Евроатлантк да си в днешно време

1 милиард лева за 10 км релси!!!! Шибаните боклуци гласували за чекмеджето да вземат да се обесят....

Не е само за тези 10км ,а целият проект

Омръзна ми тая наведената да се вре навсякъде .

Лая и Мунча са като радиоактивен облак. Облъчват електоралните единици.

Проблема е дефилето"факултета", където има скални късове и надвиснала клони на 1 метър от мотрисата...

Значи имало било “алтернативно” трасе за скоростния влак, който да НЕ минава през София - а да мине през Горно Нанадолнище и Долно Нанагорнище. А има ли отговор на въпроса - какъв би бил смисълът от подобно “алтернативно” трасе? А тези хора като са си купували имотите - случайни забелязали ли са, че са до ЖП линията? През селото на моята баба не минава влака, въпреки че е център на община и едно време по план е трябвало да има гара. Линията заобикаля на 5 км от селото и влакът спира в съседните две села. Защото на времето когато ЖП линиите са прокарвани - местните “големци” не са разрешили да има гара в селото, защото влакът щял да им раздели нивите и да им сгази кокошките. Сега нивите са тревясали, кокошките са изклани и хора почти няма. Га’ яде кифтьет’та не рива...

Евала на Мая Манолова - прави ги луди всички измислени държавни и общински организации, които са пълни с калинките на герП и задавени от алчност и мързел тормозят хората ! Смело напред - с такова поведение и борба в интерес на хората - никога няма да остане без подкрепа ! Чудесно е, че все още има политици като нея, които могат да помогнат на обикновените хора, когато самозабравилите се институции не искат !

Нали се шегуваш.

Лая , сама ли се коментираш ?

Мая няма да е там хаха... Кюстендилска ПП

dani_72

щях да съм изненадан ако Мая не е там... Тоя боклук е навсякъде

Проверете цифрите -700 000 000лева за 10 мах километра..........Тия релси сигурно ще са от редкоземен метал

на Мая да организира сторежа. Ще ти каже, че за 7 000 лв. ще го направи. Само не знам дали и кога ще стане, защото тя ще се отнесе да плюе на друга тема, а не да работи.

Следващото,правителство ще бъде Борисов-4!Бойко ще построи още много жп линии и магистрали!Злобейте гадни комунисти!Бойко е с пъти над вас!

Надали. Вече и на него трябва да му е писнало да се разправя с врънкяла. Ще се отегли да си гледа в охолство старините като Костов и Доган и ще гледа сеира на чалгаджиите.

Нещастни герберски отрепки, много ви е яд, че си отивате и не можете да крадете повече! Мая, разкажи им играта на тия нещастници!!!

а къде си отиваме, тъпи?

добре де, яд ни е че повече няма да може да крадеме ние си отиваме - ти оставаш Ми значи проблемът с въпросната жп-линия вече е твой Ти трябва да се оправяш сам сами с въпросните протестъри и да обясниш на БДЖ че няма да има линия Или да я праиш и да обясниш на протестърите - да си ибат майката оти ки праиш линия Само чи е ясно че ти лично няма да я праиш оти не можиш ами ша пусниш обществена поръчка И на тая поръчка ще се явят същите фирми дето играха за сегашната поръчка- щото други фирми няма И пак накрая ся па ние ки ти ричеме че крадеш

от времето когато Манолова беше омбудсман остана един виц: "Ако има протест срещу омбудсмана М. Манолова ще излезе пред сградата да се присъедини към протеста и отвори най-голямата уста срещу омбудсмана". просто е тъпа. Кариерата на тази женичка премина в нахално и арогантно оплюване на всеки, който й се мерне пред очите. Нищо съградено от нея не знам.

Никаде не сме тръгнали ние герберите. Стоим плътно зад костинбродката.

ахахаха тая е толкова проста, че сигурно ако я вземат в правителството пак ще ходи да протестира. Бареков 2... или май Мая Галева 1 а Бареков е Мая 2, един дол дренки, важното е да се пише и да се шуми.... ще взема да обява, че ще правим протест в Западен парк против пролетните алергии, сигурно тая ще е там от сутринта с мегафон

Трасето и в момента минава оттам. Ясно е, че Мая е там за шоуто - факт. Но това не отменя въпроса - защо реконструкцията на това трасе струва 700 милиона лева? За колко години са разчетите да бъде изплатено? НКЖИ е една от огромните гербави дупки, в които се наливат милиони, без да се отчитат никому.

ще ти обясна, макар да съзнавам, че няма смисъл! та ти що не направиш фирма за реиновация на жепеструктура, и да участваш за този проект? пишеш числа и срокове, цени и маотеряли, изпълняваш го в срок, и...ставаш милионер! ама....то си трябва и можене, капацитет и ресурси! не ми дължиш нищо за консултачията, започвай!!!

представяте ли си, ако комунделския проект от времето на вълко червенков, за който тошо живковия обявява, че по него ще плУват кораби, от пасарел, кокаляне, панчарево и софия,с пристанища в павлово, беше реализиран? мая щеше с голи гърди да запуши канала, щото се повишава влажнотстта в прилежащите територии!

и какъв смисъл да се плаща на толкова тролове, като хората престанаха да влизат във форума, а скоро ще спрат изобщо да четат дир-а

ми смисъла е, да не ви оставим россолюбски те идиоти да промивате мозъчетата на електоралните единици! губите по всички показатели, блять!

Къде без Мая :)

Проблема при Лая не е толкова политически колкото естетически.

Патицоо, ти си във властта вече, ма! Чий дириш по улиците, ма уличницо! Срещу себе си ли ще квякаш!

състояние на далеч по-натоварени жп линии, тая работа смърди на корупция!

Маяма е готова да участва във всичко, само и само да я покажат по телевизията и да изкара още някой и друг глас. С чиста съвест утре може да подкрепи и протест с противоположните искания. Това е възожно най-гадната форма на популизъм.

В Париж поне 20линии стигат центъра и нито един Г А Л Ф О Н не протестира. В Брюксел, Ротердам, Франкфурт, са пак между 10 и 20.Всички искат да имат скоростен влак със спирка до тях щото носи пътникопоток и парите валят. Г а н я тъп та дрънка и беден като блатен плъх но го подкрепя червената кака да си остане тъп и беден с немски голф на 20се години с газова уредба. Важното е че си е купил от мутрите таралясника и газовата.

да му гласуват МОРАТОРИУМ в НС и няма проблем Корнелия да напрай проекта за мораториума

Къде без Мая

прочетох отново буламачо!! не става въпрос за строителство на нова железопътна линия, да не дава Господ, а за реконструкция на съществуваща!! ми що, индианци, си купихте с доживотни заеми панелки до пътя на железния кон бе???

Значи Мая си е с психо проблеми. То какво да си мисли човек..

Транспортните проблеми на София се появиха, след като Ж. Желев, премахна софийското жителство...!!! Живях два месеша в Берлин и влаковете и S бана минаваха на 20м от сградата, но това на никой не прави впечатление, все пак там живеят западняци, на бай Хой от Горна баня му е проблем, обаче ? ???????? !!!!!!!

не си съвсем прав! желю желев не премахна софийското жителство, а жителството изобщо като крепостно право! и ....ми затсроиха целия софийски кър, и днес жители на вчерашните села в шопско се имат за столичани!

а в токио и пейчин скоростните влакове минават през самите блокове! и не само там!

ааа, а вчера в родината ни, един влак делайрирал, щото превишел допостимата скорост от ......40 км.ч.!!!!

Мирослав

Допустимата скорост там е била 25 км/ч.

вярно! и жалко!!

Интересно защо сестра Галева не предлага за " разследване" годините, в които и тя беше част от властта, вместо само да кудкудяка и да се навира сред протестиращите . Изглежда страда от избирателна амнезия. Изключително лицемерие - с цената на всичко да се докопа до върха.

еее стига де!!! наше лошо нема! нема и да има!

Ееееех боже божее еколко мъка и простотия има по тоя свят. Спомням си Желев,Добрев,Маричков ,Дертлиев Луканов ,Царя и т. н.. Въпреки забележките наличието на интелект е очевидно и неоспоримо. Като погледна Бойко ,Чалгаджийте ,Дончева и особено това врещящо русо недоразумение просто сълзите ми тръгват от самосебе си. Хайде нашия живот си го прецакахме вече . Лошото е че в бездушието си допуснахме настоящите отрепки да отвратят всеки свестен професионалист от политиката и респективно да определят бъдещето на децата ни. Смърди яко на продажници,но има ли толкова вода в казанчето че да измие добре тоалетната чиния .......?

Работата отива към "Акъла, дето ни идва "след това"".

Прасето да мине през Банкя.

идиотино, трасето минава там, от където е минавало още от царско време, и комунделите се гордяхте с железниците 45 години!

Целия проблем на Мая е че има анални сърбежи и гюллета във главата.

Нейното на патология вече заприличва.

а пандемия от безобразия, натрупани през 11 годишното "управление" на герп

Елементарно

Мая беше проста и проста си остана.Ти си депутат бе овцооо мястото ти на работа е парламента а не улицата.Тая простотия с протестите хвана дикиш вече няма нужда. Избраха те.Сега за какво протестираш?

"Избраха те.Сега за какво протестираш"

Заради тия Владайци и Княжевци най вече не се постой магистралата а сега минава през Мало Бучино и само проблеми.

Ами то трасето трябва да мине или през Владая, или през Волуяк. А да, има и трета възможност - да прокопахме тунел под Витоша, или под Люлин, даже може да го свържем и с тоя под Шипка, колко му е......

Депутат учства в протест??? БОЖЕ прости им!

Добре де, що да не учствЪ? Прецедент ли е?

Нонсенс е..,

Ще им помогне Мая, ти хора толкова ли са зле че и се връзват а не седнат със специалисти ясно да обосноват какво според тях не е наред в проекта. С викове по улиците става само шоу.

Пак искат да крадат тия мутри..., но софиянци не искат да пасат трева и реално да им обезценят имоти, апартаменти и т.н. Мая - давай, върти го тоя Буци - той те обича - няма друг като него който да те говори, цитира, напада, обсъжда и мисли постоянно, както него...И това ако не е любов - какво е?

Протест без Мая не е Протест. Ще я видим ли на протести като вземе властта?