Спират полетите на Boeing 737 MAX 8 в още страни, САЩ с противоположен подход
Обединеното кралство последва примера на страни като Китай, Южна Африка и Сингапур
Обратно в новинатаКоментари - Спират полетите на Boeing 737 MAX 8 в още страни, САЩ с противоположен подход | Днес.dir.bg
Коментари
Тцтцтц, хич не им върви на американците със софтуера за управление на самолети. Поне за тоя не са хвърлени 300 милиарда долара.
Акциите на Боинг падат катастрофално, току-що един самолет от същия модел се е върнал на летището, откъдето е излетял на път от Стокхолм за Тел Авив. Можеш да лъжеш целия свят, ала Провидението не можеш да излъжеш.
След като и БОИНГ почнаха да дават дефекти явно САЩ отиват към залез. Сигурно и изтребителите им, дето ни ги набутват насила ще падат като круши, а крушите май са само 8.FACEBOOK се провали със слябата си защита, АМАЗОН също надхвърли своите възможности и се дънят по различни доставки и поръчки. Лошото е ,че няма арлтернатива за сега
Направо да превеждат всичко на автопиот. Така или инак, в съвременен самолет или кола, ако се бъгне софта човек е безпомощен. Т.е. човек се явява само едно смущение за комп. програма. В старите самолети, ако се скапе да кажем някой сервомеханизъм по управлението или някой мотор или датчици някакви, то пилота може да се бори. Сега ако се бъгне програмата..... край.
Вчера един "специалист" по въздушна безопасност,голяма работа,завършил в Тулуза ,на към 60 години ... ..по БНТ1 обяви че Всички катастрофи с този най-Нов Боинг,... ..били зарди,и единствено заради лошите Пилоти !!!?? Към 500 души бяха убити заради тези самолети за 2 години ! Но..каза човека Супер самолети,върха са,...кофти пилоти . Пилотите са Обучени и Сертифицирани от ...Бойнг естествено !! Гнусна работа са 5 тат колона на САЩ по света !Питайте Цветанов.
Всичко е нормално,и американците работят по същия принцип,като нас: Чакайте да стане нещо,пък тогава ще видим! Иначе,да се спират самолети от полети е нормална практика в света,поне до обявяване на предварителен доклад за произшествието.
Бас държа, че нашите полизурковци ще останат последни да лижат задните части на американците.
Ако регулатора в щатите смята, че всичко е ок, защо нареди на самолетостроителя да направи спешни подобрения в софтуера на най-добре продавания му модел?! Ако счита, че софтуера има нужда от спешни подобрения значи признават, че има проблем? Ако признават, че има проблем, но продължават да летят, значи са просто гъзари, но не и професионалисти.
Четох коментар от някакъв авиоексперт, бивш военен пилот. Твърди, че е имало предупреждения от специалисти за възможни проблеми при преминаване от една фаза в друга. Но никой не им е обръщал внимание.
Забележително е, че "регулаторът нареди на самолетостроителя да направи спешни подобрения в софтуера". Не технически да инпектира тези самолети, а само софтуера. Щото май се оказва, че в един момент започва да има друго виждане от пилота как трябва да се лети. Или пък някой от вън бърка в софтуера... Прочие, жената каза, че и софистицираният софтуер на днешните коли бил от подобно естество. Да не се чудите после, че смъртността не по вина на водача се била увеличила.