Само 22 пътници се възползваха от първия полет София-Скопие
До северомакедонската столица ще се лети всяка събота и понеделник
Обратно в новинатаКоментари - Само 22 пътници се възползваха от първия полет София-Скопие | Днес.dir.bg
Коментари
Тук безмислено нящо, от наще ли данъци се субсидира? Оти как гледам , не мой да е на печалба.
Или в краен случай да възстановят линията София - Видин и без това вече никой няма да се опитва да похити самолет с цел да избяга от соца :)))
Умно! Чака не серизна печалба от тия полети. Поне Славчо да им върне македонския космонавт.
Напълно безмислен полет, договорен от премиер-кръгъл идиот. Каква идилия. Полетите преди няколко години бяха спрени поради липса на пътници, а сега излизаме с грандиозната новина, че откриваме директна линия. Абе тоя Киро-тъпото няма ли вече да го сваляме от власт преди тотално да ни е разпродал, я на Македония, я на САЩ. А защо не и на Рисия. Който му плати най-много. То се видя, че за него конституцията е само пожелателна, така че какво би го спряло. А и президентчето ни вече подготвя нова формацийка, както се видя. Ще има нови идиоти, за които да гласуваме.
Желая им успех. Редовно пътувам с тях и съм много доволна. Дано да останат и развият повече дестинации.
И какво да правя в Р.С. Македония, както и е името? Там са тотални българофоби но имат наши паспорти, само заради кяра. Иначе ни мразят и в червата.
и докъде пътуваш толкова редовно, ма дрОгарко? до румъния или домениканската република?
Тази линия трябва да бъде спряна незабавно! Ако на първия полет, когато обикновено интересът е по-голям от обичайното има 22 души, колко ще летят впоследствие? 5-10? Нали всички знаем, че тази линия се дотира САМО от България, а не и от Република Северна Македония. Не мисля, че сме в позиция, в която можем да си позволим да хвърляме пари през прозореца, само за да може Киро да отчита някакъв имагинерен напредък с РСМ. И защо изобщо някой би летял между София и Скопие, когато разстоянието между двата града е 230 км и се взима с кола за по-кратко време отколкото със самолет, когато трябва да пътуваш до летището поне 30 мин, да чакаш 2 часа, да летиш още 45 мин и да пътуваш от летището на другия град поне 30 мин. Всеки петокласник в прогимназията ще ви каже, че това е безумие.
Гуглена да направи график за правителството през кой уикенд кой да пътува с аероплана, че да не закрият дестинацията.
. За тази авиолиния трябва да се ползва Антонов-2, може да сложат седалки на някой стар от Селскостопанската авиация. Така ще се запълва понякога, ама поне като лети празен ще реализира по-малка загуба
И аз тва викам. Софиянци могат да скочат до Скопие с кола. По-добре би било примерно Варна-Скопие. Хем македонци на море, хем варненци да видят къде е Мекедония.
Повече има смисъл линия София - Охрид и Скопие - Варна - Бургас. В Охрид поне има какво да се види, а в Скопие освен Дисниленд 2014, албанци и глупави българи с промити мозъци друго няма какво да видиш. Както са писали хора под мен разстоянието между София и Скопие е по-малко от това между София и Велико Търново. Изградете коридор 8. Една хубава магистрала която да се казва "Гоце Делчев" и бърза железница ще има много повече смисъл.
МОже да видиш Колизеума, Македонските пирамиди, Македонската Триумфална Арка... Малко ли е? Такива неща дори няма във водешите световни столици...
Всеки петокласник в прогимназията ще ви каже, че това е безумие…… Всеки петокласник има повече занния и мозък от тези клоуни сложени от американците с една единствена цел.
Те понеже българите обиколиха света, че Скопие им е малко. Има хубави кръчми, където обслужването е супер и е евтино, също има хубав каньон на 15-20 км от града. Какво по дяволите ще правят много българи в Милано, например? Да не би по магазините да тръгнат там?
Час полет е тон керосин. Със заплати, режийни, летищни такси и т.н. май правим около 8 000 лева. Ъъъ, колко е струвал билета?
А Българската държава спонсорира загубите на "инвеститора", т.е. всички ние, данъкоплатците.
Това са космонавтите на Слаби започват тренировки това си е ракета македонец на самолет с г… напред
е, 22-ма, от комисиите, на които ние сме платили билетите, а за празните места Кирчо обеща, че ще ги субсидираме ние, не северомакетата, по-важно е че Кирчо знае, че ще е на загуба, но нали хазната е негова, хоп - бръкне и раздава за губещи авиолинии, хоп - бръкне и хвърли за тлъсти заплати за НГО-та, които да прокарват неговите политики, хоп - като няма тегли някое милиардче заем, а народа да го д'уха. Само не мислете за връщане на другите престъпници от герб.
гъливеър е частна компания т.е. ако печели влиза в джоба на частника, ако губи- фалира, а ако няма пътници и не фалира значи някой налива, и ако са от нашите парички хич не е добре. А кой е собственика?