Коментари - Ремонт на Дунав мост 2 затваря едната лента за движение на изход от България | Днес.dir.bg

Ремонт на Дунав мост 2 затваря едната лента за движение на изход от България

През последните 10 дни трафикът е засилен, днес опашката е повече от 5 километра

Обратно в новината

Коментари - Ремонт на Дунав мост 2 затваря едната лента за движение на изход от България | Днес.dir.bg

Коментари

Защо ремонтът ще отнеме толкова много време?! В чужбина такива ремонти на важни съоръжения се извършват денонощно, защото не е важно само колко пари ще се дадат за него, а и колко ще се загубят от бавенето и невъзможноста да е ползва пълноценно. Тука никой не прави тази сметка. Нали барманите и сервитьорите нямат работа- да стават строители и да предлагат денонощен труд. И без това работят предимно нощем

Сам си отговорихте защо...А барманите и сервитьорите защо да нямат работа?А и този мост така го направиха,че е чудо чак сега ремонти,резултат от евтините материали,с които го направиха испанската фирма.

То там без ремонт опашката на излизане е поне 1-2км. Изходящият контрол се извършва от български екипи и е безумно бавен и неефективен! Тези хора явно никога не са били обучени да работят бързо.

Коментари - Ремонт на Дунав мост 2 затваря едната лента за движение на изход от България | Днес.dir.bg

Ремонт на Дунав мост 2 затваря едната лента за движение на изход от България

През последните 10 дни трафикът е засилен, днес опашката е повече от 5 километра

Обратно в новината

Коментари - Ремонт на Дунав мост 2 затваря едната лента за движение на изход от България | Днес.dir.bg

Коментари

Защо ремонтът ще отнеме толкова много време?! В чужбина такива ремонти на важни съоръжения се извършват денонощно, защото не е важно само колко пари ще се дадат за него, а и колко ще се загубят от бавенето и невъзможноста да е ползва пълноценно. Тука никой не прави тази сметка. Нали барманите и сервитьорите нямат работа- да стават строители и да предлагат денонощен труд. И без това работят предимно нощем

Сам си отговорихте защо...А барманите и сервитьорите защо да нямат работа?А и този мост така го направиха,че е чудо чак сега ремонти,резултат от евтините материали,с които го направиха испанската фирма.

То там без ремонт опашката на излизане е поне 1-2км. Изходящият контрол се извършва от български екипи и е безумно бавен и неефективен! Тези хора явно никога не са били обучени да работят бързо.