Коментари - По американски и японски модел: Откриха първата модулна паркинг кула в България | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Вода в Перник да бяхте открили миндили.

Огромно постижение. От снимката се вижда ще че осигури допълнително място за паркиране по средата на нищото.

Че наш Ганьо с беемвето с купената книжка ще рипне отгоре

мале колку джилезу!!!

нещо подобно имаше в София преди 20 години, ама го махнаха, а терена го харизаха и направиха болница там.

Видяла жабата че подковават вола и дигнала крак! Абе бунаци това са системи за паркиране в пренаселени градове като в Япония и Китай, София не е пренаселен а презастроен безмозъчно и хаотично. Първо правят сградите а после турсят място за улици, тортоари и паркинги! Това им е проблема на алчните копелета дето се ненаядоха а сега се чудят как да решат проблемите с паркоместата. А можеше града да се разширява навън а не навътре, но не би! Е сега гениите с тия идеи за паркиране дето ги представят за сензация и супер хайтек да ядат говната.

Това ирония ли е? Ако не е...тогава ще да е патология.

Аз имах инвестиционно намерение за изграждане на плаващи паркинг-салове по Марица и Гребния, обаче не ми одобриха проекта, понеже щяло да бъде пречка за корабоплаването!

Браво! Поздравления! Отдавна трябваше да започне изграждането на подобни паркинги в големите градове. Но много по-доходно за общините е да дават земята под наем за павилиончета. Хората с автомобили кучетата ги яли

Цената е между 8 и 10 хиляди евро на автомобил.

Това строеж ли е или поднадзорно съоръжение ? Има метална носеща к-ция, ама и асансьорни платформи. На ПУП-а как се означава ? В много жилищни и не само сгради проблема се решава с такива асансьори. Там са поднадзорни съоръжения.

Не разбирам защо не се направи стационарен паркинг на етажи както е по белите страни , а тук се прилага някакви решения, които са свързани с автоматика и ток. Добре ако спре тока как ще работи тая модулна клетка? Това, че някой тарикат е взел без пари това съоръжение е добре, ама защо ние трябва да плащаме за това?

Автомобила се качва горе без водач, вече паркиран на платформата. Никой отникъде не може да падне

Идеята е да се спести площта на рампите по които се качват колите, както и маневрената част за паркиране. Скъпо струва и трябва да се прилага на принципа на крайната нужда.

Ръчно, с манивела.

Качва на платформата

Защото бетоновите паркинги струват десетки пъти повече, искат основи, хидроизолации, покриви и др.п. И какво като спре токът? Спира рядко и за не повече от час.

Точно така. Беше в Красна поляна.

И така да е. При 20 годишен период на експлоатация, цената на месец излиза под 100 лева с включени консумативи и поддръжка. Не твърдя че всеки може да си я позволи. Но дори 1/4 от хората да си го позволят и да започнат да я плащат това ще освободи не малко пространство за останалите, които не могат да си позволят такъв паркинг

абе една бутафорна фасада да бяха опънали, един винил поне, ебаси грозотията

Хубави работи са това, но като знаеш, че ги правят тъпите мутри и ти разваля вкуса.

Водача на автомобила го качва на платформата. Но платформата се намира на земята и е по-ниска от тротоар. Почти не съм чувал някой когато слезе от тротоара да си е счупил колата. От друга страна ако искаш да си счупиш колата, спокойно може да счупиш парапетите и да се метнеш от някой мост. Има колкото искаш

В началото на 70-те години в двора на сегашното трамвайно депо Надежда го правиха подобен гараж, баща ми участва в изработка на големите детайли на хобел, намиращ се в работилницата на база Илиянци към Градски транспорт. Представляваше кула с движещи се платформи, както са някои асансьори без врати и слизането и качването в тях е в движение. Разбира се при него колите се качваха и сваляха в покой, но не успя да се наложи и го премахнаха.

Баси...дори и под тази новина се намериха руски тролове да плюват. Прост народ слаба държава

Нека съхнат колите. :) Иначе ще тече върху долните редове. :))

Хубаво по американски и японски модел, ама много българско изпълнение ми се вижда. Грозно, грозно...

Има един град в Германия казва се Гьотинген. Като влезеш в града първото нещо което виждаш е 4-етажен железен паркинг , който е стационарен и е с размерите на футболно поле. Явно ония не ги разбират тези работи а мисля че и тук в София Икеа има такъв паркинг или подобен. Пак се пръска дим от изгорели газове в очите на любителите на многото коне ( все пак сме тръгнали с един кон по времето на Аспарух).

Защо бетон ? Е верно през лятото денят е голям може и без ток :-)

Ти сам си написал каква е разликата между двете неща. Когато е с размери на игрище - ДА. В случай като този обаче рампите и маневрените площи (ако се изпълни както искаш ти) са практически повече отколкото площта за паркиране.

9 степен?! Абсурд!

Малко тъжно но пак добре. Преди 25 години подобен прототип бе направен в Техническия Университет в София (Мисля че все още се намира в халето на бл 4) Автори бяха Казаков, Минков и Илиев. Цената тогава се определяше на около 5000 лв за парко място .Колко жалко е че за такива идей трябва да минат години за да бъдат реализирани.

Прилича на ТНТМ, ими одялкано в БАН.

Аззз

ауу..15 автомобила..лили...верно ли

да не си го смятал ти случайно?

Ми, доста ни е писнало всякаква измет да правят всичко с краката, а после да искат стотици милиони и милиарди ... Ако не знаеш, Това също е корупция - най-некомпетентните да взимат безобразно много пари, за да предоставят неадекватни и скапани услуги; а добрите специалисти да не могат да си намерят работа и да бягат в чуждбина. С други думи, писнало ни е от корупция представена като прогрес. Как точно да си паркирам колата на паркинг, където ще си я чакам 20 минути, за да ми я смъкне нечовешки бавната система?? Какво като са изградили стоманена конструкция и са сложили елементарен контролер да управлява 5 електродвигателя?!?

А по европейския модел: обширни платени подземни паркинги за стотици коли. С тоалетни, с автомати за напитки. И най важното - това в самите центрове на градовете, точно на местата където има голямо търсене на паркоместа. Тези паркинги могат да бъдат и до забележителностите на града, местата където туристите ходят. За един турист е много удобно наличието на тоалетна в непознат град, където иначе не е ясно къде може да бъде намерена такава. Също така един подземен паркинг предлага моменти на прохлада в летните жеги и на топлина в зимните студове. А това строително скеле на снимката е нещо спартанско и не предлага никакви удобства.

Не се наврещя ей.

Добра работа. Само бих добавил някакви платна да пазят от градушки.

те па "ония" да не са много красиви - навсякъде е такова - метални греди и въжета. важното е да върши работа, почти сигурно ще му накачат някакви реклами отстрани сега, за красота :D

това баце, е в Пловдив. второ, това какви други проблеми вече има из градовете ни, е ясно. Те няма да изчезнат ей така с магическа пръчка и хейтене в дир-а. Хората правят нещо, инициатива има която решава конкретен проблем по доста добър начин - това трябва да се ПООЩРЯВА, не да се плюе ай наздраве.

Аз имам само един въпрос: тези платформи за етажите се движат само нагоре и надолу. Кажете ми к'во пра'им ако моята количка е на най-горната платформа и още трима дудука са паркирали под мен и са отишли някъде по работа а аз искам да изляза сега ?!?!?!!

по добре как се движат точно ! :)

Спре ли тока и ще гледате умно

Първа.. как ли пък не. Такава имаше в Красна поляна още през 90-те

Само, че беше на принципа на виенското колело.. поправка ;)

Пенцио,ти каква кола имаш,че врещиш?По цял ден тук само храчите и нищо друго не правите а за кола само май си сънувал или вече е изгнила пред панелката ти жигулето

Виждал съм готини асансьорни платформи, които се вкопават в земята. Не са особено скъпи - единия автомобил седи на кота 0, другия на кота -1. Всяко паркомясто се умножава по 2..

Жена...ти взе ли детето?!

Дори и да се движат настрани от сокобан знам че като се изпълни един цял етаж с коли и няма как да се прередят :)

Ако някой не е чувал има и генератори за целта-при нас има една кооперация с такова съоръжение и си има генератор