Първият участък от магистрала "Европа" между Драгоман и Сливница ще е готов през ноември

Изградени са два нови пътни възела с енергоефективно осветление, 5 подлеза, 5 надлеза и мост над река Сливнишка

Обратно в новината

Коментари - Първият участък от магистрала "Европа" между Драгоман и Сливница ще е готов през ноември | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ако цената ви се струва много , мога да ви кажа, че тук в Лос Анджелес и по-точно в Лонг Бийч преди три дни откриха мост , който струва милиард и половина долара(1.47 милиарда), като дължината му е 3 километра.

Прости и крадливи герберасти!

че не се разбра , ще е готова или ще я открият , защото има разлика между двете. Защото от герберските строежи е ясно ,че след откриването започва ремонто и така докато пак почне ремонт.

Тези "успехи" ги разбрахме ... Не стана ясно кога започват ремонтите :)

Как така първият участък? Нали цялата магистрала щеше да е готова през ноември. Борисов да дава обяснения.

Има планове и те се спазват, не си запознат явно. Бабикян!

Така беше казал тулупа в едно от всичките си показвания по телевизиите. Май ти не си запозната, Цвето.

По обещанията на Лиляна Павлова и по сметките на Бойко, отсечката София - Калотина трябваше да е готова през 2016 г., но парите се откраднаха през магистрала Струма и не останаха за тази отсечка.

Р. РАДЕВ тиквата, е утайката на президентите български, Плевнелиев го покани при него за да го научи как да бъде Президент на всички българи За сега Нищо не е направил, Освен Дежурното Вето на всеки закон, не че има значение неговото вето. Може би за това са виновни и некъдърните му и продажни съветници?

Бабикяни стига плюли бе. Бабикян какво е построил? Р. РАДЕВ тиквата, какво е построил?

Уникален акъл, уникален въпрос, едва ли може по-тъп въпрос да зададеш. 1. Президентът на РБ има основно представителна функция, няма как да строи каквото и да било. 2. Магистралите са част от присъединителния договор, РБ е поела съответните ангажименти и следва да ги изпълни. 3. Борисов да не си ги вади от чекмеджетата парите за магистралите ? НЕ, напротив, от магистралите пълни чекмеджетата. Строителството не е на Борисов, а на държавата. 4. Какво общо има Бабикян ?

е да - нищо не са построили - ББ ги води с един зайчарник.

Митът за бойковите магистрали като го сложиш в точни цифри и си е един голям провал. Ето черно на бяло колко магистрали построиха другите страни с европейско финансиране: Испания 1990-2000 ,4000 км нови магистрали Австрия( изцяло планинска държава) 1990-2000 ,500 км нови магистрали Португалия 1990-2000 ,1000 км нови магистрали Испания 2000-2010 ,5000 км нови магистрали Полша 2007-2020 (след влизането в ЕС) 3200 км Гърция 2001-2020 , 2000 км Хърватия 2001-2020, 1000 км Чехия 2010-2020, 600 км Унгария 2001-2020,1100 км Сърбия (дори не е член на ЕС) 2001-2020,900 км Румъния 2010-2020,500 км Борисов с неговите магистрали 320 км за 10 години изцяло финансирани от еврофондове и ремонти нон стоп

Не искам да се явявам адвокат на ББ, но освен всичко друго трябва да се има предвид колко е голямо населението. Демек смяташ километър/ човек. Отделно доколкото си спомням няма изцяло финансирани проекти. Като цитираш качество, дай и цени за километър в съответните държави. И последн някой сме ходили по Германия и там магистралите им с а в перманентен ремонт, но не кърпят, а директно подменят настилките, ама последното зависи от брутния продукт. Може да се окаже , че по отношение на магистралите все пка ББ се е справил сравнително добре.

Както и да го въртите-население, територия ала бала не върви.Сърбия и Хърватия не са по-големи от България като население а ни превъзхождат почти свойно по построени километри за годините на Борисов.Като Сърбия дори не е в ЕС.Как става това?Колко трябва да е безхаберна една администрация, колко трябва да е корумпирана и тромава за да те размине двойно държава като Сърбия извън ЕС.А с държави като Полша изобщо не може да става и сравнение-10 пъти повече нови магистрали за същото време.И това при положение че сме връзката на ЕС с Азия и ни дават готови пари искат само да строим.

Митът за бойковите магистрали като го сложиш в точни цифри и си е един голям провал. Ето черно на бяло колко магистрали построиха другите страни с европейско финансиране: Испания 1990-2000 ,4000 км нови магистрали Австрия( изцяло планинска държава) 1990-2000 ,500 км нови магистрали Португалия 1990-2000 ,1000 км нови магистрали Испания 2000-2010 ,5000 км нови магистрали Полша 2007-2020 (след влизането в ЕС) 3200 км Гърция 2001-2020 , 2000 км Хърватия 2001-2020, 1000 км Чехия 2010-2020, 600 км Унгария 2001-2020,1100 км Сърбия (дори не е член на ЕС) 2001-2020,900 км Румъния 2010-2020,500 км Борисов с неговите магистрали 320 км за 10 години изцяло финансирани от еврофондове и ремонти нон стоп

А бе селтак,аз всяка година шетам из Сърбия и се чудя от къде ги извади тия 900км магистрали като само тази новата направиха и то с ЕВРОПЕЙСКИ ПАРИ но не се чудя,че лъжите ви станаха пословични и не се спирате пред нищо за да излъжете но се лъжете единствено вие защото хората ходят по света и виждат а не чакат такива като теб да им казват кое как е......пропуснал си точно 30г. селтак

Гербаджиите сте достатъчно грамотни да прочетете кои са магистралите в Сърбия (А1 до А5) и да видите кога са направени.Браво на вас една Сърбия минала през война и извън ЕС построи 2 пъти повече магистрали от ГЕРБ (с изцяло европейско финансиране готови пари).Кадърни сте спор няма.

Лъжлив копелдак. Да не мислиш, че всички сме заспали шунди. Сърбите построиха отсечката от Ниш до Цариброд с европари и го построй българска фирма. Построй и едни 50-60 км. от Белград за Подгорица с пари от Китай. Околовръсното на Белград е жива мъка... Не се знае кога ще стане. В Сърбия няма 900 км магистрали, камоли нови. В Хърватия им ги построй не ЕС а Германия, защото германските корпорации изкупиха цялата индустрия и крайбрежието. В Словения магистралите ги построй Австрия и Швейцария, сещай се защо. Наши съседи не са Австрия и Германия, нито Швейцария.

"построЙ" !!! Дълбоки проблеми с грамотността.А по съдържанието - яко преувеличаваш,да не ползвам друга дума.

И ще започнем да го ремонтираме, нали?!

Опа! Още едно нощно шкафче!

Ние сме най-големите МЪРДИ по трасето, Лондон - Будапеща - Белград - София - Пловдив - Истанбул - Калкута,защото тази 50 километрова отсечка, коят е последното звено от тази магистрала стана достойна за ГИНЕС !!!!

То за това в казана за българи в ада няма дявол да го пази но след като сме такива "гУеми родолюбци" няма и смисъл-царе сме да се храчим пред по големите мислейки,че ще ни забележат а само ни ни се присмиват но това е реакцията заучена през комунизма да ближем задника на "братята ни" а сега на новите господари-СЕЛСКА ДЪРЖАВА ИЗБИЛА ИНТЕЛИГЕНЦИЯТА СИ за да си направи селско работническа държава и резултата го виждаме

На човек от Западна Европа доста ще трябва да му обясняваш защо строителството на 50 км магистрала за няколко години е грандиозен успех с който се печелят избори и се изтъква едва ли не като равнозначно на стъпването на човек на Луната.В тези страни има хиляди километри първокласни магистрали.Е как става?Финансиране има и пак кретаме Испания,Португалия ,Гърция това бяха бедни държави които с пари от ЕС си направиха хиляди километри магистрали по-добри от немските ние се пъчим за 10-20 км за които наготово ни дават пари.

И теб няма да разберат, както не разбраха и мен.

Всеки ден пътувам по този участък .Още не е пуснат официално а целя асфалт е на бабуни и скоци.Да ние честито.Някой пак пребера голяма комисионна.

Една част от новата магистрала в Сърбия я строи "трейс" и е в същото състояние та всичко си зависи от фирмата и работната ръка в нея а ние добре знаем кои са строителите на магистралите в България-90% цигани,5% турци и толкова ръководен екип

това повече ми прилича на експресен път а не на магистрала, но добре е че го строят макар и с неизвестните на брой ремонти в бъдеще. Страшното е пред кръговото на влизане в София, легнал полицай на 100 метра пред кръговото и 10 метра преди кръговото знак напътстващ за различните посоки. Турците лятото там по чудо не направиха катастрофи поради нужното за реакция време.

Колко километра ще е този участък, 2-3 ? Нека Боко да си остане, виждате какви грандиозни успехи се очертават .

Доообре!

Магистрали,Магистрали,Магистрали… Трали-вали, трали-вали, трали-вали… А кога ще започнат да отварят заводи и нужни предприятия. Ще започнем скоро да гриземе асфалт. Добре все пак,че има турски домати и сирене с палмово масло.

Требе да спират ПАТОКА и АЕЦО стига сме пълнили гушити на блядовете

Придурок, без Поток ще се превърнеш в цигански дивак и ще се топлиш задника си на костер и ще ядеш крадени и сурови кокошки.

Чичо, в България никога не е имало толкова заводи и бизнеси, колкото в момента. НИ-КО-ГА. Но чичо Соцко ви е промил до Н-та степен. Продавай цигари на бензиностанцията и не трови форумите.

Само,че БГ на последно място по всичко и икономическо развитие в това число. Мили, има статистика и европейско наблюдение за "прогреса " на БГ.Всичко е фиксирано.На кого го разправяш?

Абе, стига с тия магистрали, бе!

С тия темпове ще трябвят още 50 години за да кажем, че имаме пътища. Качеството е отделна тема.

Те докато пуснат нов участък, друг "нов" вече е за ремонт и така, докато 30-те милиарда дългове от Бойко, станат 300

Въпросът дори не е кога, а поради какво причина ще бъде неплановия ремонт. Аз залагам на "пропадене".

Тази магистрала за джипки ли ще бъде, или обикновени "дунавски вълни" като на Тракия!?!

абе, за кво са вече тези магистрали? решено е Джипката и Той да се придвижват с хеликоптер!

Щом не го е казал Баце и не е минал от там с жипката не вервам !!!

Все едно сме в каменната ера и да асфалтираш път е чудо невиждано....

дотам ни докараха другарето, а сега вместо да замълчат засрамено. плюят по този който им строи пътя!

Тиквата е кадър на БКП. Масажистът на бай Тошо го издигна за кмет...

Съдейки по минусите и плюсовете , повече от ясно е, че в момента са на смяна две три калинки, треперещи за мизерния си къшей хляб. Захлебилите, сикаджиите, тимаджиите, успешните българи, ги няма. Тук са треперещите калинки.

В началото на ноември ще е готов участък от магистрала "Европа" между Драгоман и Сливница, което е близо половин година по-рано от предвиденото по договор, съобщиха от Агенция "Пътна инфраструктура - леле какво ли ще е качеството, че при нормални срокове изобщо липсва - а сега - Ужас ?!?

ша ходиме на варна,на черно море,царевица да берем на черно море

Нещо ми се струва че винаги когато се решат да правят пътища се говори и за купуване на нови железарии за армията....А след това се оказва, че пътищата са некачествени, катастрофи със смъртни случаи, НО НИЕ СМЕ ПЛАТИЛИ В БРОЙ ЗА СТАРИТЕ ЖЕЛЕЗА......

шшш тихо, не богохулствайте срещу магистралите на Борисов. Те са съвършенни даже когато се разпадат и нагъват. Само щото неговия крак е стъпвал там....

Брейййй! Много ясновидци в тая държава, много нещо. Всички виждат в бъдещето и знаят какво ще стане.

Амииии, Козяк добре плаща на ясновидците.

Слави Трифонов и отровното трио няма да крадат и не само ще направят ремонт на всички пътища,но ще довършат АМ Хемус за две години.

Ми добре, тъман през декември ще можем да започнем ремонта.....

ето заради такива новини ще има Борисов 4, 5, 6 ...

А дали ще е жив до това време?

Първият участък от магистрала "Европа" между Драгоман и Сливница ще е готов през ноември, вторият най-вероятно за Коледа, а третия - януари! Февруари ще започне ремонта на ремонта на първия участък.. Нататък си знаете..

Най-вероятно тази магистрала ще бъде също толкова некачествена като другите и само след няколко месеца ще се наложи ремонт заради това, че парите са били откраднати от герберастката мафия. Дано само хора не се пребият.

Не че нещо, но само да попитам - ако този участък ще е готов през ноември, предвиден ли е ремонтът му през декември ?

сага ще ремонтират единственният участук от "тракия" построен от социалистите: Чирпан -Стара Загора

Изключително сме щастливи от този факт - няколко години имаше табели, че участъка е в ремонт, а ремонт не се забелязваше;) Е, малко е странно, че цената на ремонта надвишава цената за построяването на самия участък, но в тези особености вече сме свикнали да не се задълбочаваме, нали - после ще спретнем едно ремонтче на ремонта...

Ай чиститу ! Таз есен - нова магистрала! На пролет - започва ремонт!;)

Днес няма да излиза от гаража. Утре ще е в Сливница.

Това е новото 8 чудо на Света явно, те римляните не са нищо пред нашето светило и нашите магистрали-

Трошачка за пари.....братче. Трошачка за нашите данъци!

Бачо питал: - На потъващ кораб са Путин и Тръмп. За кого ще плачете вие? ... за мен, че не съм бил там

Преди време казаха,че до есента щели сме да ходим в Сърбия по магистрала,а се оказва,че не е така.Нещо пак забавяне има.Бойко трябва да увеличи инспекциите.

Е, от сръбска страна има магистрала, така че е донякъде вярно...

и ще извозят остатъка от децата и внуците ни като роби на Запад през януари 2021?

участъка м/у Сливница и Дуница се взема с 200

Oтново всичко е изпипано от Джи Пи-Строителната фирма на България.

Петилетката за четири години, другари! УРА!!!

Евала на Бойко да се свети името му, това го дължим на него.

Стига вече стия бокови магистрали както рече ПКП.. Това ли са важните наболели въпроси на хората??? Хората с това дето се хвали боко са забравили кога са го правили ама видите Дискъвъри трябвало да му заснема ''постиженията''...

Ако боковата магистрала трябва да я дават по Дискавъри, то тогава не знам къде трябва да дават магистралата през Черна Гора, която се строи от китайци!!!??? Там са виадукти, там са тунели, там са чудесии!!! Забравих точно, но на единия от мостовете е постигната рекордна височина, сигурно само железопътният мост минаващ през Тибет е по-висок! И първият участък от тази магистрала в най-високопланинската част на страната вече е готов! Нека наш боко иде там да види за какво иде реч!

Това са приказките на боко които сигурно не сте чули и коментиращия само ги припомня за да му се види тъпотияа на боко... дето няма как да научи за всичко написано от вас от Винету...

Добре че ще е готов преди зимата че напролет първи ремонт.

Да, през ноември ще е готов. Очаква се първия ремонт да бъде през февруари някъде.

не вярвам да устиска до февруари.........

Ко става герберасти - нали сте големи европейци: Европейският парламент дълбоко съжалява, че събитията в България доведоха до значително влошаване зачитането на принципите на върховенството на закона, демокрацията и основните права, независимостта на съдебната власт, разделението на властите, борбата с корупцията и свободата на медиите. ЕП изразява солидарността си с хората в България и техните законни искания и стремежи за справедливост, прозрачност, отчетност и демокрация.

Магистрала, а.