Коментари - Първият очевидец на ужаса на "Струма": Спрях баща, който искаше да се хвърли в пламъците | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

С тази медийна истерия !!! На всякъде по света стават трагични инциденти с пожари . Но това е прекалено!

"По думите му, всички други водачи са стояли вътре в колите си." Това е България, страната на скотовете.

Да, сеерджиите в колите са матриалът на нацията, който лъсна и на изборите.Това е положението.

Не толкова много наведнъж.българите сте 7 млн. само.

В други статии пишеше, че много водачи са спирали и са помагали

Като се е измъкнала жената със счупени крака една кола си летяла по пътя, не е спряла и за малко щяла да смаже жената, току що спасена от огъня

Само слагам този линк, а тия дето съдят хората, че не помагали, да се замислят как се спасява при такава ситуация, може и да се поупражнявате защо у нас нищо не се е чуло за това твърдение: https://www.dailymail.co.uk/news/article-10238071/Bus-burst-flames-Bulgaria-killing-46-people-packed-30-000-firecrackers.html

А вие, турчеещите се мангусти сте около милион само.

Дали са го прочели някои от коментиращите: над 30 000 пиратки и фойерверки всякакви в автобуса!!! Нищо не става случайно!

не е вярно, имало е помагащи !!!

С ръкана сърцето кажете - колко от вас ще влязат в горящ и обречен автобус да спасяват?! То отстрани е лесно да кажеш "аз бих спрял и помогнал". Само, че в един момент инстинктът за самосъхранение сработва и човек се замисля какъв е рискът и дали си струва. Да, гадно звучи, но е така. Претегляш дали да помогнеш с риск и ти да умреш или да останеш жив за децата си, за родителите си, за жена си...

много ясно, да не говорим че е било пред свършен факт. автобуса е бил целия в пламъци... ама зор да оплюят хората

нещо не е на ред цялата работа ...нафтата така не се пали...лесно е да се направи експертиза на сажди и изготели предмети ...звучи на контрабанда .

Аз разбирам, че човек трябва да се почувства виновен, че не е влязъл в горящия автобус. Готина ценностна система. Мисля да възпитам детето си на тази вълна. Журналистите и техните изказвания са ми РолМодела в живота.

Защо останалите ганьовци са стояли в колите си ?

Прочетете малко по-надолу от линк към статия на Дейли мейл и информацията за 30 000 пиратки и фойерверки в багажното отделение! Някой или някои от тях са се запасили прекомерно за Нова година, със срива на лирата трябва да очакваме през България да минат доста стоки, някои от тях със съмнителни характеристики!

това е толкова тежко....престанете да умувате...нямам думи...само сълзи...

при това положение сероводородните газове плюс още какво ли не са утрепали хората..

Как така Скопската телевизия дава интервю с хора от автобуса, а българските медии само с някаква , които пристигнали след 5 - 10 минути? Нещо българската журналистика, или се опитва да е много тактична, което не го вярвам. Или просто журналистите не могат да си вършат работата, като почти цялата администрация в страната ни.

Винаги сме били така. Малодушно, сеирджийско племе.

Или бензин контрабанда или запасяване с фоейеверки А може и двете .Експертите ще кажат .Бог да прости загиналите!

В Индонезия взрив на чанта с пиратки в автобус .Загиват 12 души.20ранени. Ако е станало нещо такова шофьорът се е ошашйал,а не е бил нито заспал, нито...

Хареса ми последната ти подредба... приотитета и градацията... жената, най-отзад.... така се прави

Това медийно покритие на една катастрофа вече е съмнително.

По-полека с констатациите. Малцина (освен пожарникари) биха се втурнали към горящ обект (в случая автобус) с риск за живота си. Вие ако бяхте там сигурно щяште да се 'гмурнете' в пламъците да спасявате хора?

Един оцелял Лулзим Сюлеймани от Южна Сърбия каза пред Klan TV: „Автобусът се удари в тротоара от дясната страна и колелата се спукаха. „След това автобусът избухна в пламъци и започна да се пълни с дим. Автобусът продължи да се търкаля напред около 20 метра, преди да спре.' Това говори че си е отпрал мантинелата и е спукал гумата заради съвкупност от обстоятелства И НАКРАЯ ПИШАТ През 2019 г. България, 7-милионна страна в ЕС, е била втората по големина смъртност по пътищата в 27-членния блок с 89 убити на милион население, според данни на Европейската комисия. Общо 628 души са загинали при пътни произшествия през 2019 г. и 463 през 2020 г., според официалните данни. Инцидентите често се дължат на лоши пътни условия, остарели автомобили и превишена скорост. Смятайте за какви аборигени ни имат

видя се в любит. филмче публик. тук в нета че не са строго вертикално поставени мет. пластини покрити с черв. (евентуално покрити със светлоотраз. боя) пластини, които веднага след като бъдат осветени от автомоб. фар - отразяват ярко електрическия светлинен лъч; не бива нийде никога в пасажерско отделение да бъде превозвано никакво гориво, лека им пръст на умрелите и съболезнования на близките им, живи и здрави

станало е ~2ч. през нощта в делничен ден, едва ли е имало натоварен трафик, може да я нямало наблизо друга(и) кола(и) а и щом околните са видели гигантските пламъци са се стреснали и може би не са се решили веднага да извадят пожарогасител от собствената им кола и да се втурнат да гасят, или се се уплашили че горивото в автобуса ще гръмне и това ще погуби/нарани и тях лека им пръст на умрелите, живи и здрави

плътно затворени джамове, евентуален мирис на автомоб. гориво , задрямали пасажери, жизнепогубващи ключови фактори

И най грозното на аборигена е, че седи и зяпа като клюкарка горящите хора от седалката си. Това е и по лошо от абориген.

Македонската фирма "Маврово" е изградила магистралата, където стана трагедията със загиналите 45 пътници. Още от преди 15 години стана ясно, че този участък е с много лошо качество. Некачествена настилка и меки мантинели. Светлоотражателите по тях, така наречените котешки очи, не рефлектират на светлината на фаровете и е трудна ориентацията, особено на завоите. Виражите са с обратен наклон и събират вода. Винаги при дъжд стават локви и има опасност от аквапланинг. Затова и тази "магистрала" не е сертифицирана като такава. На нея ограничението е 120 км. Още преди 15 г. шофьори предупредили тогавашния транспортен министър Петър Мутафчиев, че пътят е опасен и въпрос на време е да стане голям инцидент, предаде "24 часа". През 2001 г албанци отвличат 7 души от фирмата и издълбават имената си но гърбовете им

за стартиране на огън и за поддържането му са нужни: достат. вис. темп-ра + кислород + нещо което да гори , живи и здрави

+милион(и) извън Бъ-я

Само на жени скачат. Няма да се мръдне за друго. Затрива се това племе. Още малко.

Можеха да счупят прозорците с камъни.

Е всичко се връща

Много си прав! Седене и гледане това си е българска черта.

Превозвачът "Беса Транс" остана без лиценз за работа след фаталната автобусна катастрофа, при която загинаха 45 пътници, а седем бяха ранени. Министерството на транспорта и съобщенията уведомява, че в съответствие с чл.12 от Закона за автомобилния транспорт, поради констатираните от Министерството на транспорта и съобщенията недостатъци, а също и с цел предотвратяване на всякакви други действия от страна на дружеството, които биха могли да предизвикат негативни последици. , на дружеството "Беса Транс" БТБ е отнет лиценз, т.е. е забранено да извършва дейността. Министерството установи, че за изгорелия автобус, нито за друг вид обществен пътнически транспорт не е издадена лицензия за гасене на пожар. Този автобус не е в регистрите на издадени лицензи, където са регистрирани още четири автобуса на фирма „Беса Транс” БТБ. Фирмата се задължава незабавно да депозира лиценза за извършване на международен безплатен превоз на пътници и извлеченията от лиценза за извършване на международен безплатен превоз на пътници в Министерството на транспорта и съобщенията. Освен това на последното заседание правителството разпореди на Държавната транспортна инспекция да извърши извънредна проверка на превозвача "Беса Транс" БТБ. Министерството на транспорта и съобщенията е в пълна координация с други държавни институции, като информира, че е достъпно с цялата база данни.

При ударът автобусът се запалва. Минават няколко секунди докато стигне до другата страна на пътя. Колко бързо се разгаря огънят, че да няма време никой да реагира? Вероятно от ударът пътниците са се събудили, защо не са реагирали веднага?

беше първият в Дир. Бг. за пиратки за Нова Година. Хрумване.

Доколкото разбирам време за реакция не е имало, нещата са се развили твърде бързо. Иначе да, сеирджии не липсват по нашите земи. Чудя се само как не са се сетили да снимат с телефона, както направиха при смъртта на Денис Теофиков и при пожара във влака София - Кардам.

Аман от клавиатурни мишленца правещи се на "умни", а всъщност ако бяха там щяха да седят в колата и да снимат. Трай баба за хубост е приказката, а починалите бог за ги прости.

Дреме му на Радев! Нали взима по 15 000 лева на месец и по цял ден си прави лицеви опори. А пък Стефан Янев си уреди децата на държавна служба в БЕХ и НЕК с по 5000 лева ма месец. Обикновените хора да мрат по пътищата. Това е промяната!

Всички дошли след 5тата минута е било вече късно. Може би колата, която е щяла да удари момчето, което е излезнало първо е била кпряла и шофьора беше реагирал адекватно може би щеше да има повече оцелели хора. Трябва да се мисли бързо и адекватно до около пет минути при такива инциденти после вече е късно и е по-добре да не си там за да гледаш как умират хората пред теб, а ти не може нищо да направиш.

В автобъса е имало само 1 чукче за чупене на прозорци вместо 4 При заклещената врата от мантинелата това се оказва единственния начин за спасение

Имало и пластмасови туби с нафта

и да имаше всеки пътуващ чукче в ръката си , в секундите след събуждане заради шум,мирис, топлина, ако осветлението не е било напълно редовно ,мижаво, премигващо, ако е бил упоен от застоялия въздух, около него другите пасажери ,какво би могъл да направи ?!! жалко за умрелите, никакво гориво извън автомоб. резервоар ,никакви флакони с газ под налягане, никаква боя под налягане, живи и здрави

багажното под пасажерското е било вероятно пълно догоре с чанти,раници,сакове,куфари ... толкова ли е трудно да прецени шофьора колко литра ще са му нужни до най-близката станция за автомоб. гориво ?!! и да е съхранявано резервн. гориво под салона с хора пак е неприемливо понеже и там няма вентилация , живи и здрави

всеки авио, (под)воден ,сухопътен , подземен, с или без лиценз е длъжен поживо-поздраво да транспортира всеки един пасажер от точка а до точка б

защо офиц. азбука в сев. мак-я е кирилицата , а в сайта http://besa-trans.com.mk/ на фирмата-транспортер информацията е написана на латиница ? живи и здрави