Опашки от автомобили в първия ден след затварянето на тунела за "Люлин"
Хората да използват основно бул. "Сливница", съветва инж. Ангел Джоргов
Обратно в новинатаКоментари - Опашки от автомобили в първия ден след затварянето на тунела за "Люлин" | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Росен (нерегистриран)
Искат да минат за последно.
Баба ви (нерегистриран)
"От днес платното се осъществява само в едното платно"!!! Радостинке, спиш ли още?!
Г (нерегистриран)
Ускорителят на ЦЕРН
uiuni (нерегистриран)
Първият РАБОТЕН ден. Вчера си беше ок
butsoni (нерегистриран)
Люлин е с най-добрата транспортна схема на градския транспорт. Реално има връзка за всички останали части на града. Селяните от Люлин да слязат от колите си и да ползват малко градския транспорт!
Мдааа (нерегистриран)
Герберасти сър. Отново клатят Държавата.
Ано (нерегистриран)
Общинарите са за разстрел! Трябва да направят втори тунел, интензивността на движението нарстна много и единствения тунел не може да поеме движението. Ама трябва акъл.
Браво (нерегистриран)
"От днес платното се осъществява само в едното платно." Бисерен текст
питане (нерегистриран)
Това за тунела "Люлин" го знам. Обаче тази сутрин се изненадах, когато видях пътя по бул. "Цар Освободител" че е затворен за ремонт - така пише, и не може да се мине между паметника с коня и Народното Събрание. Някой да знае нещо? Паветата ли пренареждат? Щото има нужда.
bara (нерегистриран)
селяните от Люлин могат да те "изклатят" ако те хванат....ама ти си знаеш
РДМ (нерегистриран)
Точно! За разлика от Младост, където има само един булевард и стават жестоки задръствания, Люлин има добри връзки по няколко паралелни булеварда. Пък и наистина да слезнат малко от колите и да ползват градския транспорт хората. Не като да няма алтернативи. Ама явно е пълно с мазохисти дето работят в цетъра и искат с кола да ходят до там и да търсят два часа паркомясто на километри от работата им.
МННМ (нерегистриран)
Акъл трябва на хората да ползват алтернативи - пеша, велосипед и градски транспорт. Ама всеки си знае да седне в колата.
дстнв (нерегистриран)
"От днес платното се осъществява само в едното платно." - копирайте го това, пуснете го в гугъл и вижте в колко сайтове е така. Копират си новини едни от други и никой не ги и прочита дори. И като се сетиш, че и заплати взимат за това... Ужас.
Ффд (нерегистриран)
Да, очевидно си прост панелен селяк.
77 (нерегистриран)
И евтините курви, решиха да върнат парцалите в транспорта при 35 градуса.
онЗи (нерегистриран)
Освен акъл трябва да се разбере и това, че цяла България не може да се събере в София. Трябва отговорно мислене и стратегия за развитието на държавата, икономиката, раждаемостта. Национално отговорни и мислещи политици, не мислещи единствено за крадене и лично облагодетелстване. И не продукт на грантове и наливани НПО средства. Така се произвеждат послушни, управляеми и зависими марионетки, обслужващи интереса на този, който плаща.
Име (нерегистриран)
От тази новина, само общината е изненадана.
Иван (нерегистриран)
Еми върнаха маските. Бях оставил колата, сега отново се качвам.
100 (нерегистриран)
За Люлинци ще е по удобно да ходят до Перник
00 (нерегистриран)
Върнаха парцалите, на"селяните" нещо не им поняса.
Мдааа (нерегистриран)
Всеки ганювец с кола !
Тунчо Кратунчев (нерегистриран)
В град Разлог и град Банско една италианска фабрика за пелети редовно изсипва тонове прахови частици във въздуха и горките животинки в планината не могат да дишат. Е и децата ни са непрекъснато болни и кашлят постоянно, но това кой го интересува?!?
за Неразбралите (нерегистриран)
Благодарете на крадлив Фандък !
Митко (нерегистриран)
На кой му пука за селяните от Люлин
Един балканджия (нерегистриран)
Зад гърба и лявата ръка на статуята в центъра, да си нямаш работа …
Ама (нерегистриран)
Тоя тунел наистина 30 год. не е пипан. А, че има много движение, кой р виновен. Едно време нямаше тунел и никой не ревеше. И как така при демографски срив и намаляло население, се е увеличил трафика. Това какво говори. Айде спрете се.
Маринов (нерегистриран)
В Люлин живеят най-големите селяни. Имат и метро и тролеи и сто автобусни линии до всяка точка от столицата. Обаче не слизат от колите. Щото са баровци. Баровци от село.
Ами (нерегистриран)
В София има метро. Има и добре развит градски транспорт. Но ганьовците имат его колкото територията на бившия СССР. Трябва да го видят сам в колата как отива на работа. Не виждам логика да живееш в квартал с метро и да отиваш до центъра с кола, пък дори и от квартал до квартал, или пък обратно. Освен ако дестинацията ти не е в ролка, до която няма нищо или не караш обемен и неудобен товар.
Ами (нерегистриран)
Точка
1234 (нерегистриран)
Не са само в Люлин. Вижте какво е на Цариградско шосе. Това са от всичките Младост и Дружбите. И там има метро и автобуси, колкото искаш.
Амиии??? (нерегистриран)
Пич, с колата пътя до работа ми е 20-30 минути, а с (гр)адския транспорт е 1 час минимум! Живея на 15 минути пеш от метростанция, работата ми се намира също на 15 минути път от метростанция, освен това трябва да сменям с трамвай, и става дявол на магаре!!! А кажи ми, как да не пътувам сам в кола до работа??? Возил съм колеги, когато е имало възможност. Возил съм си детето на училище когато бяха първа смяна (щото имаха и втора следобяд). Но няма начин всеки ден да пътувам за работа с други, по-често съм сам. Освен да работя като нелегално такси? Изобщо, вие от село си виждате Софето някак си така много... идеалистично!
kkk (нерегистриран)
мен повече ме дразни че след това 'забравят' да го отменят . чак като свършат останалите новини и позаговорят че ковида е отминал се сещат да отменят маските .
Бгх (нерегистриран)
Изчакайте да стане 15ти спетември със затворен тунел... Тогава ще стане весело... И ще е така до следващия април-май - пак ще ги изненада зимата,ще е много трудно и обичайните извинения и ще закъснея 2-3 месеца, все едно 7 месеца не за двойно повече от нужното...
Голяма новина (нерегистриран)
Задръстване
mozaka (нерегистриран)
човека не визира твоя случай конкретно, но той едва ли се отнася до всички Люлинци.
Пламен (нерегистриран)
В Люлин живеят най-големите селяни. Имат и метро и тролеи и сто автобусни линии до всяка точка от столицата. Обаче не слизат от колите. Щото са баровци. Баровци от село.
. (нерегистриран)
През Лплин минава цял Перник
Амиии??? (нерегистриран)
Да, знам че не визира конкретно мен, най-малкото щото не ме познава. Сигурно е така. Но много мразя когато някой генерализира нещо! Всички софиянци се правят на баровци и пътуват сами в кола за да ги видят? Да, знам че има такива. Това не значи че е масово. Видяхме особено напоследък, че много пътуват пияни и дрогирани и правят катастрофи и убиват хора. Пак, не всички шофьори са такива! Същото се отнася за цели народи - дали ще са украинците или руснаците - всичките лоши!? Еми, има и добри украинци, има и добри руснаци. Познавам такива лично! Естествено, всяко стадо си има мърша. Пропаганда, зомбиране, промиване на мозъци - това го има. Но дори тогава не можеш да кажеш "всички руснаци са лоши". За съжаление, тази практика се разпространи по целия свят. Накратко - едва ли участието на някои селяни в трафика на София които искат да се изфукат с колите си причинява задръстванията. Има ги в повечето големи европейски градове, дори с развит транспорт. А в София транспортът не е на висотата на други европейски столици. Изключваме градове като Амстердам, където и министрите ходят на работа с колело - за тях това е национална традиция. За нас - филма "Селянинът с колелото"!
Ами (нерегистриран)
За твоя информация живея в София от 70 години, защото ми е роден град, родителите ми са родени тук, помня времената, когато играехме на народна топка и гоненица на ул Раковски, когато, разбира се нямаше толкова коли. По късно живеех в новопостроения квартал Дружба, а работех в радиозавода. Пътувах с три превозни средства до работата и обратно и водех децата си на градина. И нямахме кола. Сега също ползвам градски транспорт, независимо, че имам кола. Тя ми е за удобство, за пренасяне на нещо тежко или за по далечни разстояния. Но да тръгна по Цариградско шосе в час пик с кола, ако работя в центъра, пък дори и на 15 мин пеша от метрото - това е мазохизъм. Е, не ти съчувствам изобщо. Да не говорим, че трябва да въведат такса за минаване през центъра на София - просто да определят един параметър, в рамките, на който да се плаща. Хайде да видим тогава как ще се задръсти центъра.
хм.. (нерегистриран)
добави към тях вини, Враца, Монтана, Кюстенил, Благоевград и т.н...т.е. всичко, които идва по магистралата
Пламене (нерегистриран)
Шефа ми живее в Люлин! Внимавай с квалификациите! Ако ме питаш - и аз не знам защо живее там, в панелен блок, при положение че е доста заможен, има имоти из цяла България, включително на морето. А селяни има из цяла София, не само в Люлин. В нашия блок в Младост например е пълно с тях - изхвърлят си отпадъците през балкона, и ние като живеещи на първия етаж търпим последствията. Е, в Люлин по-скоро са известни с това че има много бандити - палежи на коли, кражби, какво ли не. Което не изключва да са селяни де.
Илиян Илиев
Снимката е повече от красноречива ! Автомобили - тийнейджъри ! Крайно време да се забранят такива автомобили да припарват в центъра на СФ ! Тогава въобще няма да има задръстване в този тунел !
мдаааа (нерегистриран)
В 90% от случаите , във всеки 5-местен автомобил се вози единствено шофьора !? За такъв вид придвижване в редица държави ползват велосипеди ! Хем по-здравословно, хем по-евтино, хем по-екологично !
Илиян Илиев
Само двама собственици на МПС които са 13+ години ! Много малко !
На раята (нерегистриран)
Требва да й е гадно. А аз съветвам инджинеро да излезне от родното си село и да види какво беше задръстването на Сливница преди да ни съветва да минаваме основно от там. Аве що не затворите и Сливница, да ни е пълен кефа, а?
Илиян Илиев
В редица държави за такова придвижване се плаща допълнителен данък !
Проблемът (нерегистриран)
не е в задръстването и неудобствата, а в срока за ремонт ... цели седем месеца и то при положение, че не е започнала зимата. Като паднат температурите,, отново ще има удължаване на сроковете и т.н. Какво толкова ще правят по този тунел - за седем месеца на други места няколко тунела ще прокопаят и ще пуснат в експлоатация.
Puchovar (нерегистриран)
А ти слизаш ли от колата, Цървул!
Амиии??? (нерегистриран)
Е, явно си по-голям от мене. Въпреки това, ще си позволя един съвет: Внимавай когато изказваш мнение по даден въпрос да не генерализираш цели групи хора. Нищо лошо не казавам, защото ми се е случвало и на мен. За което са ме критикували. И при което съм приел критиките. Аз живея в София от по-скоро, от 1964 г, щото тогава съм роден. В Тина Киркова, доколкото знам. Живеехме в центъра на София, на Петте кьошета, и ние сме си играли на улицата, и знам че нямаше коли. Баща ми също е роден в София. Майка ми е от село, но повярвай ми, познавам много граждани, спрямо които тя имаше обноски на кралица! Всъщност, няма никакво значение къде точно си роден! Захарий Стоянов е роден на село, започнал е да си изкарва прехраната като овчар, но е знаел няколко чужди езика перфектно и е един от класиците на българската литература! Както и много други известни българи има също родени на село. Да ти кажа под секрет: Час пик преди 8:00 часа сутрин по "Цариградско" няма. И разходът на колата ми е минимален! Ако работех в центъра на София, и аз никога нямаше да се кача на кола - в това съм напълно съгласен! Най-малкото защото паркирането е кошмар, а няма да ми спести никакво време. Обаче за да отидеш от Младост, до другия край на София, до Военна рампа, с градски транспорт, си е истинско мъчение. Защото от 1984 г. живея в Младост. Очевидно си вече пенсионер. Но все пак предполагам знаеш, че живеем в 21-ви век?
Аз (нерегистриран)
Този тунел не го ли ремонтираха преди има-няма 5 години? Иначе люлинчани могат да се гордеят, че живеят в най-големия затворен комплекс в България.
НАЙ
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Какво стои зад неочаквания арест на руския зам.-министър на отбраната?
Мощната градушка в Южна България е унищожила хиляди декари зедемелска продукция (видео)
Петков: Желязков изпълняваше повелята на Пеевски и Борисов, отправихме им ясно съобщение
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Лена Бориславова допусна нова сглобка с ГЕРБ, но под условие
Петков: Желязков изпълняваше повелята на Пеевски и Борисов, отправихме им ясно съобщение
Денков: Защо не видяхме снимките на Калин Стоянов със Стефан Димитров? Да обвинят пудела