Коментари - Опашки от автомобили в първия ден след затварянето на тунела за "Люлин" | Днес.dir.bg
Коментари
Фандъкова, ти кога си ползвала бул. Сливница при натоварен сутрешен/вечерен трафик, без да е затворен Тунела? Фандъкова, сега дали ще използваш алтернативния маршрут по бул. Сливница, при затворен Тунел? Фандъкова, алтернативния маршрут по бул. Сливница, не никаква алтернатива. Ааа, Фандъкова и Околовръстния Път, също не е никаква алтернатива. Фандъкова, кой нормален човек ще затвори/редуцира за 7 месеца най-използвания изход от над стохиляден квартал/град?
Трамвайните релси от Руски Паменик към кв. Княжево ги ремонтират поне от пет години.
Егати ужаса, за 10 лампи х 10 кръга да ги сменят 7 месеца.... Трамвайното платно може да го сменят и линия по линия без да се спира автомобилното движение, ама пусто все калинки в тая община. Платете на 1-во курсници във Техническия или ВТУ, по-добра схема за ремонта ще ви направят а и почти без пари ще е. За какво ги имат там тея професори. Пълно бзхаберие. Същото като ремонтите в БДЖ-то, вече 3 години две линии между София и Казичене не могат да вържат, Пътуваш 8 часа с влак. Луди за вързване, за едни кражби живеят.
Сега като чета коментарите,разбирам защо сме на такова ниско ниво,най бедните в ес.ами с такава интелегентност от тук пишещите къде да сме,как е възможно от прост човек да се роди нещо хубаво.Селянин се ражда извън града,и не е лошо,но селянията и простотията виреят навсякъде и тука се доказва в коментарите.Софянец по паспорт,но по интелект- прост-ак.за жалост България се ръководи от такива като тях
... и околовръсното го бяха затворили за ремонт тази сутрин (след Люлин в посока Нови Искър), тЪ пътуването си беше приключение.
Така и не разбрах колко време ще продължи ремонта?
... до 02.2023 или поне такава е официалната информация.
...и колко ще продължи традиционният ремонт на ремонта.
Два дни си е своеобразен рекорд за работата на Фандъка. "Козлодуй" се прецака буквално същия ден, в който прерязаха лентичката. Акулските перки пребиха човек на следващия ден, а преди 2 години след масивната авариа на Топлофикация, която остави "Младост" без парно и топла вода, пак изгърмя тръба също един ден след ремонта. Въпреки "профилактиката" през лятото.
Всичко е заради шибаната селяния къде ми се навря в хубавия град. По Сливница са само шибани селяни прости да си стоя и да копат доматите, а не да ми цапат Столицата.
Не задължавам никого с мнението си, но... Аз пътувам всеки ден до работа с метро, а след това 15-20 мин пеш. Имам и кола, но не я карам в града. Извън София селяните и идиотите са пак толкова, но гъстотата е по-малка. Колкото до Люлин, винаги съм се учудвал как можеш да направиш квартал с големината и населението на средно голям град - по статистически данни в Люлин живеят около 100 000 души, който е свързан с останалата част от София само в две точки - Люлинския тунел (с по едно кръстовище в двата му края) и булевард СЛивница, който след Орион е с качеството на междуселски път. Като добавим и "гастарбайтърите" от Перник, които всяка сутрин идват и всяка вечер си отиват. И картинката става "6 без 10". "Гастарбайтърите" ги разбирам, там няма как. Но "софиянците" всеки яхнал по едно дизелово кюмбе, купено "на тънко" и "нов внос", ето там вече нещата са по-сложни. Защото наистина Люлин има едно нещо наречено метро. Ако не вярвате на мен, вярвайте на цените на имотите. Центите на имотите на една-две преки от оста на метрото са осезаемо по-високи. Освен това за разстояние над 3 спирки, метрото просто няма равно като скорост. Живея близо до Люлин, а работя до "Тhe Mall" (иначе известен като "Мол'ло") и с годините съм пробвал всичко без хеликоптер - цената няма значение, от метрото по-бързо няма. По цена също бие всичко, особено с карта. Но остава гъзарията, нали? Едничкото удоволствие в този живот - да си купиш "бегачка" (Ауди, Голф и т.н.), да ти я пипнат леко в сервиза и да ги "дърпаш" на всеки светофар и да ги "минаваш" в задръстванията. Защото само там - на пътя, ти контролираш нещата, само от теб зависи, никой не ти казва, ти си шефа, само тук и сега. А на това цена не можеш да сложиш. Или както е казал Вапцаров - "Народът прост. Животът - тежък".
Именно от Люлин до дъМолл си е приключение в транспорта, бутай се у смрадльовците без никакво възпитание и хигиена ти, аз че си карам дръглеро, все пак има и некоф вирОс, така казват
Всеки ден пътувах с колело или пеша до работа, но когато ме пратиха в Люлин, просто ме качиха на колата, защо, ами защото кварталът, в който живея няма метро, най-близката спирка е на 15-20 мин. пеша /или пак толкова с рейс, заради чакане, светофари и пр./ и не, не ми е това проблема, обичам да ходя пеша, проблемът ми е, че трябва да гоня определени часове, в които да си оставя и съответно взема детето от детската градина, а и метрото ми е също с прекачване ...ей за това ме качиха на колата, а никога не би била изборът ми за ежедневно придвижване до работа. И още нещо, с две метра и евентуално рейс в посока, да си призная с колата ми е по-евтино, на газ е.
Едно уточнение... След дългогодишен опит в пътуването с метро мога да ти кажа, че между 7 и 9 в метрото физиономиите са коренно различни. Това са културни хора с подходящата хигиена и култура. Далеч по-често ми се е случвало да кихна от нечии парфюм или афтършейв отколкото от лоша хигиена или пот. Но след 10 сутринта и след 8 вечерта, каретата наистина се превръща в тиква. И то от смрадливите. И още едно... Е точно от Западен Парк до Мол'ло с кола е ебати приключението. Истински "Hell Ride"!
Така... Да си представим следното: Живееш в Люлин 5 и си с 2 деца на 5 и 8 години. Работиш в МОЛ България, а не на Цариградско, където има метро. А защо не за разнообразие в Костинброд, Казичене? Сутринта трябва да закараш малкото дете на градина и голямото на училище. Поради особености на София градината ти е на 20 минути поне път пеша, а училището е на 10. Най-близкото метро е на около 4 спирки от вас или 30ина минути пеш/толкова с чакане на автобус. За работата трябва да прекачиш метро(5-10 минути отгоре) и да хванеш трамвая или да вървиш 30 минути пеша. Пътят ти стана има-няма 2 часа. Сложи същото вечер с условието да трябва да прибереш децата, т.е. към 3:30-4:00 да си се изнесъл от работа, за да смогнеш до 6. С колата си примерно за 30-40 минути разкарал децата и отишъл на работа, като по пътя вечер може и да натовариш покупки и да не ги носиш на ръце. Дали би говорил глопустите си за метрото? Защото много хора в София не живеят и не работят на 100м от спирка на метрото, като най-добре да нямат и деца за разкарване. Докато градският транспорт реално излиза по-скъпо или близко до цената с кола, разписанията са редки и се чака, особено зимата, автобусите са препълнени и смърдящи, не очаквай хората да не си ползват колите. Короната и тя заби пирон в ковчега на градския транспорт- хората се уплашиха в гъчканицата да не се заразяват. И на запад по време на мерките масово почнаха да купуват коли втора ръка за придвижване в града, за да избягват обществения превоз. Сега и с карти 9 евро за месеци напред не могат да ги върнат да го ползват.
Тоя тунел е 450 метра, бре, КАКВО ЩЕ ГО ПРАВИТЕ ШЕСТ МЕСЕЦА??За толкова време в нормалните държави ще направят по ЕДИН ТУНЕЛ ПОД ТОЗИ И ЕДИН МОСТ ОТГОРЕ...Баси и некадърните фирми..!!!
Може и да ви оправят тунела , но ако кметица въведа такса за старите автомобили ! Искаш да караш стар таралясник в центъра - 80лв/ден ! Щом е над 10г значи 80лв/ден ! Да видим колко от вас ще стъпят с таралясниците си в цивилизацията !
А ако се въведе такса за тъпота направо ше го позлатим тоя град
Оф, писнахте ми, честна дума. Омръзна ми да слушам как е в белите държави, нека стандарта ми на живот, т.е. заплащането на труда ми, да е както в белите държави и тогава със дигурност ще имам и по-хубава кола и възможност да си организирам нещата така, че да не ползвам кола. Сега не мога, няма кой да ми взима детето от градина в определени часове, т.е. или трябва да закъснявам за работа или за детска, ако не съм с кола. Моля да спрете да ръсите мозък, защото вече нищо не ви е останало.
Като стигнем стандарта на белите държави, тогава ела да обясняваш кое как било там и трябвало и тук така. Байгън от дървени философи, които винаги сравняват едностранно как било в белите държави.
Точно така се изгражда манталитет ! Като си плащаш и ти се променя манталитета ! Иначе ти бърка дълбоко в джоба !
Да се чудиш тогава на манталитета на латвийците с безплатния градски транспорт. Да се чудиш на манталитета на германците, които рязко намалиха плащането в градския транспорт.
Няма какво да се чудиш ! Я се пробвай там да паркираш върху тревни площи и ще спреш да се чудиш !
Ти да виждаш някъде да се намаляват глобите за нарушенията в ЕС ! Безплатният градски транспорт и евтин такъв е стимул да не си купуваш таралясник !
Именно. Глобите за нарушения нямат нищо общо - нарушителите винаги са малцинство спрямо всички останали ползватели. Кое не успяваш да схванеш?
Ти не схващаш ! Глобите възпитават ! Глобите градят манталитет ! Ще ти дам пример ! Имаха навик на тротоара пред блока да си паркират колите ! Е откакто ме вбесиха и не само мен ! Всеки автомобил който се появи на тротоара бива качен в приложението гражданите ! От 1г тротоара е чист и майките спокойно си разхождат децата и бутат колички по него ! Не знам колко са глобили , но явно са глобили достатъчно за да знаят , че там не се паркира !
За нарушителите - да. В случая става въпрос за манталитет на мнозинството от граждани, които не извършват нарушение. И ти посочих примерите, които демонстрират точно обратното на това, което ти твърдиш за "плащането". Да те открехна на още нещо, което не успяваш да загрееш - ако имаше достатъчно паркоместа, които да не са безумно скъпи, тези, дето "те вбесявали", въобще нямаше да ти паркират пред блока. Или ако градският транспорт беше достатъчно удобен и евтин за всички.
Поредното изказване доказва , че въобще не вдяваш ! Въобще не опира до паркоместа , на селяндура каруцата да му е пред входа и да покаже всички колко е велик ! Тогава уж не намираха паркоместа , но вече намират ! Защо ли ?!
ДъДзвер-че, не глобите, а неизбежността на наказанието има възпиращ и възпитаващ ефект. Големината на глобите у нас са дъвка за пред вярващите и Илектората. С други думи, обикновено поради някакви съзнателни или не технически неуредици, те най-често падат в съда, но не съзирам особен ентусиазъм във всякаквите властимащи това да се коригира и промени...
""" Опашки от автомобили в първия ден след затварянето на тунела за "Люлин" """ Класика в жанра,но защо не ползуват метрото. Където съм бил на специализация ,даже и да живее на 30-40 км от града,в който работи ,чужденецът с кола достига до съответната спирка ,която е в периферията на града и след това с метро се добира до работното място.Не се тътрузи през града с кола и не се вайка от задръстванията, а и те не са като нашите
Този тунел не го ли ремонтираха преди има-няма 5 години? Иначе люлинчани могат да се гордеят, че живеят в най-големия затворен комплекс в България.
не е в задръстването и неудобствата, а в срока за ремонт ... цели седем месеца и то при положение, че не е започнала зимата. Като паднат температурите,, отново ще има удължаване на сроковете и т.н. Какво толкова ще правят по този тунел - за седем месеца на други места няколко тунела ще прокопаят и ще пуснат в експлоатация.
Требва да й е гадно. А аз съветвам инджинеро да излезне от родното си село и да види какво беше задръстването на Сливница преди да ни съветва да минаваме основно от там. Аве що не затворите и Сливница, да ни е пълен кефа, а?
В 90% от случаите , във всеки 5-местен автомобил се вози единствено шофьора !? За такъв вид придвижване в редица държави ползват велосипеди ! Хем по-здравословно, хем по-евтино, хем по-екологично !
Снимката е повече от красноречива ! Автомобили - тийнейджъри ! Крайно време да се забранят такива автомобили да припарват в центъра на СФ ! Тогава въобще няма да има задръстване в този тунел !
В Люлин живеят най-големите селяни. Имат и метро и тролеи и сто автобусни линии до всяка точка от столицата. Обаче не слизат от колите. Щото са баровци. Баровци от село.
През Лплин минава цял Перник
Шефа ми живее в Люлин! Внимавай с квалификациите! Ако ме питаш - и аз не знам защо живее там, в панелен блок, при положение че е доста заможен, има имоти из цяла България, включително на морето. А селяни има из цяла София, не само в Люлин. В нашия блок в Младост например е пълно с тях - изхвърлят си отпадъците през балкона, и ние като живеещи на първия етаж търпим последствията. Е, в Люлин по-скоро са известни с това че има много бандити - палежи на коли, кражби, какво ли не. Което не изключва да са селяни де.
Изчакайте да стане 15ти спетември със затворен тунел... Тогава ще стане весело... И ще е така до следващия април-май - пак ще ги изненада зимата,ще е много трудно и обичайните извинения и ще закъснея 2-3 месеца, все едно 7 месеца не за двойно повече от нужното...
В София има метро. Има и добре развит градски транспорт. Но ганьовците имат его колкото територията на бившия СССР. Трябва да го видят сам в колата как отива на работа. Не виждам логика да живееш в квартал с метро и да отиваш до центъра с кола, пък дори и от квартал до квартал, или пък обратно. Освен ако дестинацията ти не е в ролка, до която няма нищо или не караш обемен и неудобен товар.
Пич, с колата пътя до работа ми е 20-30 минути, а с (гр)адския транспорт е 1 час минимум! Живея на 15 минути пеш от метростанция, работата ми се намира също на 15 минути път от метростанция, освен това трябва да сменям с трамвай, и става дявол на магаре!!! А кажи ми, как да не пътувам сам в кола до работа??? Возил съм колеги, когато е имало възможност. Возил съм си детето на училище когато бяха първа смяна (щото имаха и втора следобяд). Но няма начин всеки ден да пътувам за работа с други, по-често съм сам. Освен да работя като нелегално такси? Изобщо, вие от село си виждате Софето някак си така много... идеалистично!
Да, знам че не визира конкретно мен, най-малкото щото не ме познава. Сигурно е така. Но много мразя когато някой генерализира нещо! Всички софиянци се правят на баровци и пътуват сами в кола за да ги видят? Да, знам че има такива. Това не значи че е масово. Видяхме особено напоследък, че много пътуват пияни и дрогирани и правят катастрофи и убиват хора. Пак, не всички шофьори са такива! Същото се отнася за цели народи - дали ще са украинците или руснаците - всичките лоши!? Еми, има и добри украинци, има и добри руснаци. Познавам такива лично! Естествено, всяко стадо си има мърша. Пропаганда, зомбиране, промиване на мозъци - това го има. Но дори тогава не можеш да кажеш "всички руснаци са лоши". За съжаление, тази практика се разпространи по целия свят. Накратко - едва ли участието на някои селяни в трафика на София които искат да се изфукат с колите си причинява задръстванията. Има ги в повечето големи европейски градове, дори с развит транспорт. А в София транспортът не е на висотата на други европейски столици. Изключваме градове като Амстердам, където и министрите ходят на работа с колело - за тях това е национална традиция. За нас - филма "Селянинът с колелото"!
За твоя информация живея в София от 70 години, защото ми е роден град, родителите ми са родени тук, помня времената, когато играехме на народна топка и гоненица на ул Раковски, когато, разбира се нямаше толкова коли. По късно живеех в новопостроения квартал Дружба, а работех в радиозавода. Пътувах с три превозни средства до работата и обратно и водех децата си на градина. И нямахме кола. Сега също ползвам градски транспорт, независимо, че имам кола. Тя ми е за удобство, за пренасяне на нещо тежко или за по далечни разстояния. Но да тръгна по Цариградско шосе в час пик с кола, ако работя в центъра, пък дори и на 15 мин пеша от метрото - това е мазохизъм. Е, не ти съчувствам изобщо. Да не говорим, че трябва да въведат такса за минаване през центъра на София - просто да определят един параметър, в рамките, на който да се плаща. Хайде да видим тогава как ще се задръсти центъра.
Е, явно си по-голям от мене. Въпреки това, ще си позволя един съвет: Внимавай когато изказваш мнение по даден въпрос да не генерализираш цели групи хора. Нищо лошо не казавам, защото ми се е случвало и на мен. За което са ме критикували. И при което съм приел критиките. Аз живея в София от по-скоро, от 1964 г, щото тогава съм роден. В Тина Киркова, доколкото знам. Живеехме в центъра на София, на Петте кьошета, и ние сме си играли на улицата, и знам че нямаше коли. Баща ми също е роден в София. Майка ми е от село, но повярвай ми, познавам много граждани, спрямо които тя имаше обноски на кралица! Всъщност, няма никакво значение къде точно си роден! Захарий Стоянов е роден на село, започнал е да си изкарва прехраната като овчар, но е знаел няколко чужди езика перфектно и е един от класиците на българската литература! Както и много други известни българи има също родени на село. Да ти кажа под секрет: Час пик преди 8:00 часа сутрин по "Цариградско" няма. И разходът на колата ми е минимален! Ако работех в центъра на София, и аз никога нямаше да се кача на кола - в това съм напълно съгласен! Най-малкото защото паркирането е кошмар, а няма да ми спести никакво време. Обаче за да отидеш от Младост, до другия край на София, до Военна рампа, с градски транспорт, си е истинско мъчение. Защото от 1984 г. живея в Младост. Очевидно си вече пенсионер. Но все пак предполагам знаеш, че живеем в 21-ви век?
В Люлин живеят най-големите селяни. Имат и метро и тролеи и сто автобусни линии до всяка точка от столицата. Обаче не слизат от колите. Щото са баровци. Баровци от село.
В град Разлог и град Банско една италианска фабрика за пелети редовно изсипва тонове прахови частици във въздуха и горките животинки в планината не могат да дишат. Е и децата ни са непрекъснато болни и кашлят постоянно, но това кой го интересува?!?
И евтините курви, решиха да върнат парцалите в транспорта при 35 градуса.
"От днес платното се осъществява само в едното платно." - копирайте го това, пуснете го в гугъл и вижте в колко сайтове е така. Копират си новини едни от други и никой не ги и прочита дори. И като се сетиш, че и заплати взимат за това... Ужас.
Това за тунела "Люлин" го знам. Обаче тази сутрин се изненадах, когато видях пътя по бул. "Цар Освободител" че е затворен за ремонт - така пише, и не може да се мине между паметника с коня и Народното Събрание. Някой да знае нещо? Паветата ли пренареждат? Щото има нужда.
Общинарите са за разстрел! Трябва да направят втори тунел, интензивността на движението нарстна много и единствения тунел не може да поеме движението. Ама трябва акъл.
Акъл трябва на хората да ползват алтернативи - пеша, велосипед и градски транспорт. Ама всеки си знае да седне в колата.
Освен акъл трябва да се разбере и това, че цяла България не може да се събере в София. Трябва отговорно мислене и стратегия за развитието на държавата, икономиката, раждаемостта. Национално отговорни и мислещи политици, не мислещи единствено за крадене и лично облагодетелстване. И не продукт на грантове и наливани НПО средства. Така се произвеждат послушни, управляеми и зависими марионетки, обслужващи интереса на този, който плаща.
Люлин е с най-добрата транспортна схема на градския транспорт. Реално има връзка за всички останали части на града. Селяните от Люлин да слязат от колите си и да ползват малко градския транспорт!
селяните от Люлин могат да те "изклатят" ако те хванат....ама ти си знаеш
Точно! За разлика от Младост, където има само един булевард и стават жестоки задръствания, Люлин има добри връзки по няколко паралелни булеварда. Пък и наистина да слезнат малко от колите и да ползват градския транспорт хората. Не като да няма алтернативи. Ама явно е пълно с мазохисти дето работят в цетъра и искат с кола да ходят до там и да търсят два часа паркомясто на километри от работата им.
Опашки от автомобили в първия ден след затварянето на тунела за "Люлин"
Хората да използват основно бул. "Сливница", съветва инж. Ангел Джоргов
Обратно в новината