Коментари - Опашки от автомобили в първия ден след затварянето на тунела за "Люлин" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Бих изкъртил шибаните релси на гладните и умрелите трамваи

*гадните

Фандъкова, ти кога си ползвала бул. Сливница при натоварен сутрешен/вечерен трафик, без да е затворен Тунела? Фандъкова, сега дали ще използваш алтернативния маршрут по бул. Сливница, при затворен Тунел? Фандъкова, алтернативния маршрут по бул. Сливница, не никаква алтернатива. Ааа, Фандъкова и Околовръстния Път, също не е никаква алтернатива. Фандъкова, кой нормален човек ще затвори/редуцира за 7 месеца най-използвания изход от над стохиляден квартал/град?

Трамвайните релси от Руски Паменик към кв. Княжево ги ремонтират поне от пет години.

Бъркаш се ! 2г !

Егати ужаса, за 10 лампи х 10 кръга да ги сменят 7 месеца.... Трамвайното платно може да го сменят и линия по линия без да се спира автомобилното движение, ама пусто все калинки в тая община. Платете на 1-во курсници във Техническия или ВТУ, по-добра схема за ремонта ще ви направят а и почти без пари ще е. За какво ги имат там тея професори. Пълно бзхаберие. Същото като ремонтите в БДЖ-то, вече 3 години две линии между София и Казичене не могат да вържат, Пътуваш 8 часа с влак. Луди за вързване, за едни кражби живеят.

Сега като чета коментарите,разбирам защо сме на такова ниско ниво,най бедните в ес.ами с такава интелегентност от тук пишещите къде да сме,как е възможно от прост човек да се роди нещо хубаво.Селянин се ражда извън града,и не е лошо,но селянията и простотията виреят навсякъде и тука се доказва в коментарите.Софянец по паспорт,но по интелект- прост-ак.за жалост България се ръководи от такива като тях

... и околовръсното го бяха затворили за ремонт тази сутрин (след Люлин в посока Нови Искър), тЪ пътуването си беше приключение.

Така и не разбрах колко време ще продължи ремонта?

... до 02.2023 или поне такава е официалната информация.

Супер, значи юни.

... много вероятно.

...и колко ще продължи традиционният ремонт на ремонта.

Два дни си е своеобразен рекорд за работата на Фандъка. "Козлодуй" се прецака буквално същия ден, в който прерязаха лентичката. Акулските перки пребиха човек на следващия ден, а преди 2 години след масивната авариа на Топлофикация, която остави "Младост" без парно и топла вода, пак изгърмя тръба също един ден след ремонта. Въпреки "профилактиката" през лятото.

Всичко е заради шибаната селяния къде ми се навря в хубавия град. По Сливница са само шибани селяни прости да си стоя и да копат доматите, а не да ми цапат Столицата.

Така е!

Хибав град? Определено имаш чувство за хумор

Не задължавам никого с мнението си, но... Аз пътувам всеки ден до работа с метро, а след това 15-20 мин пеш. Имам и кола, но не я карам в града. Извън София селяните и идиотите са пак толкова, но гъстотата е по-малка. Колкото до Люлин, винаги съм се учудвал как можеш да направиш квартал с големината и населението на средно голям град - по статистически данни в Люлин живеят около 100 000 души, който е свързан с останалата част от София само в две точки - Люлинския тунел (с по едно кръстовище в двата му края) и булевард СЛивница, който след Орион е с качеството на междуселски път. Като добавим и "гастарбайтърите" от Перник, които всяка сутрин идват и всяка вечер си отиват. И картинката става "6 без 10". "Гастарбайтърите" ги разбирам, там няма как. Но "софиянците" всеки яхнал по едно дизелово кюмбе, купено "на тънко" и "нов внос", ето там вече нещата са по-сложни. Защото наистина Люлин има едно нещо наречено метро. Ако не вярвате на мен, вярвайте на цените на имотите. Центите на имотите на една-две преки от оста на метрото са осезаемо по-високи. Освен това за разстояние над 3 спирки, метрото просто няма равно като скорост. Живея близо до Люлин, а работя до "Тhe Mall" (иначе известен като "Мол'ло") и с годините съм пробвал всичко без хеликоптер - цената няма значение, от метрото по-бързо няма. По цена също бие всичко, особено с карта. Но остава гъзарията, нали? Едничкото удоволствие в този живот - да си купиш "бегачка" (Ауди, Голф и т.н.), да ти я пипнат леко в сервиза и да ги "дърпаш" на всеки светофар и да ги "минаваш" в задръстванията. Защото само там - на пътя, ти контролираш нещата, само от теб зависи, никой не ти казва, ти си шефа, само тук и сега. А на това цена не можеш да сложиш. Или както е казал Вапцаров - "Народът прост. Животът - тежък".

Именно от Люлин до дъМолл си е приключение в транспорта, бутай се у смрадльовците без никакво възпитание и хигиена ти, аз че си карам дръглеро, все пак има и некоф вирОс, така казват

Всеки ден пътувах с колело или пеша до работа, но когато ме пратиха в Люлин, просто ме качиха на колата, защо, ами защото кварталът, в който живея няма метро, най-близката спирка е на 15-20 мин. пеша /или пак толкова с рейс, заради чакане, светофари и пр./ и не, не ми е това проблема, обичам да ходя пеша, проблемът ми е, че трябва да гоня определени часове, в които да си оставя и съответно взема детето от детската градина, а и метрото ми е също с прекачване ...ей за това ме качиха на колата, а никога не би била изборът ми за ежедневно придвижване до работа. И още нещо, с две метра и евентуално рейс в посока, да си призная с колата ми е по-евтино, на газ е.

Едно уточнение... След дългогодишен опит в пътуването с метро мога да ти кажа, че между 7 и 9 в метрото физиономиите са коренно различни. Това са културни хора с подходящата хигиена и култура. Далеч по-често ми се е случвало да кихна от нечии парфюм или афтършейв отколкото от лоша хигиена или пот. Но след 10 сутринта и след 8 вечерта, каретата наистина се превръща в тиква. И то от смрадливите. И още едно... Е точно от Западен Парк до Мол'ло с кола е ебати приключението. Истински "Hell Ride"!

Така... Да си представим следното: Живееш в Люлин 5 и си с 2 деца на 5 и 8 години. Работиш в МОЛ България, а не на Цариградско, където има метро. А защо не за разнообразие в Костинброд, Казичене? Сутринта трябва да закараш малкото дете на градина и голямото на училище. Поради особености на София градината ти е на 20 минути поне път пеша, а училището е на 10. Най-близкото метро е на около 4 спирки от вас или 30ина минути пеш/толкова с чакане на автобус. За работата трябва да прекачиш метро(5-10 минути отгоре) и да хванеш трамвая или да вървиш 30 минути пеша. Пътят ти стана има-няма 2 часа. Сложи същото вечер с условието да трябва да прибереш децата, т.е. към 3:30-4:00 да си се изнесъл от работа, за да смогнеш до 6. С колата си примерно за 30-40 минути разкарал децата и отишъл на работа, като по пътя вечер може и да натовариш покупки и да не ги носиш на ръце. Дали би говорил глопустите си за метрото? Защото много хора в София не живеят и не работят на 100м от спирка на метрото, като най-добре да нямат и деца за разкарване. Докато градският транспорт реално излиза по-скъпо или близко до цената с кола, разписанията са редки и се чака, особено зимата, автобусите са препълнени и смърдящи, не очаквай хората да не си ползват колите. Короната и тя заби пирон в ковчега на градския транспорт- хората се уплашиха в гъчканицата да не се заразяват. И на запад по време на мерките масово почнаха да купуват коли втора ръка за придвижване в града, за да избягват обществения превоз. Сега и с карти 9 евро за месеци напред не могат да ги върнат да го ползват.

Илиян Илиев

Ти нещо сънуваш ! Без да караш деца и т.н. ! За да отидеш на работа от Света Троица(някъде около Кауфланд) и работата ти е около хотел Хемус 45 мин няма да стигнат с кола ! Ако прибавиш към това училище и детска градина която не са в Света Троица не ти мърдат 2 часа !

Живея близо до Люлин, а работя до "Тhe Mall" И ходиш пеша от мола до Младост 1 по два пъти на ден? Извинявай, но не всички са луди като теб!

Тоя тунел е 450 метра, бре, КАКВО ЩЕ ГО ПРАВИТЕ ШЕСТ МЕСЕЦА??За толкова време в нормалните държави ще направят по ЕДИН ТУНЕЛ ПОД ТОЗИ И ЕДИН МОСТ ОТГОРЕ...Баси и некадърните фирми..!!!

Може и да ви оправят тунела , но ако кметица въведа такса за старите автомобили ! Искаш да караш стар таралясник в центъра - 80лв/ден ! Щом е над 10г значи 80лв/ден ! Да видим колко от вас ще стъпят с таралясниците си в цивилизацията !

А ако се въведе такса за тъпота направо ше го позлатим тоя град

Илиян Илиев

Това което съм го написал не съм си го измислил ! Това го има във всички големи европейски градове ! Искаш да караш в центъра - плащаш си затова ! В Лондон този кеф ти струва 80 паунда ! Знам , че го има също и в Париж и Мадрид ! Просто нашата кметица явно много държи на таралясницте !

Оф, писнахте ми, честна дума. Омръзна ми да слушам как е в белите държави, нека стандарта ми на живот, т.е. заплащането на труда ми, да е както в белите държави и тогава със дигурност ще имам и по-хубава кола и възможност да си организирам нещата така, че да не ползвам кола. Сега не мога, няма кой да ми взима детето от градина в определени часове, т.е. или трябва да закъснявам за работа или за детска, ако не съм с кола. Моля да спрете да ръсите мозък, защото вече нищо не ви е останало.

Илиян Илиев

До вас няма ли детска ?! Поне аз не си спомням мен да се ме водили на детска с кола !!!

Като стигнем стандарта на белите държави, тогава ела да обясняваш кое как било там и трябвало и тук така. Байгън от дървени философи, които винаги сравняват едностранно как било в белите държави.

Илиян Илиев

Манталитет ! Така се стигат белите държави ! С този манталитет си оставаме тук !

Ми тогава какво се тикаш да въвеждаш правила, произтичащи от манталитет, който липсвал тук.

Илиян Илиев

Точно така се изгражда манталитет ! Като си плащаш и ти се променя манталитета ! Иначе ти бърка дълбоко в джоба !

Да се чудиш тогава на манталитета на латвийците с безплатния градски транспорт. Да се чудиш на манталитета на германците, които рязко намалиха плащането в градския транспорт.

Илиян Илиев

Няма какво да се чудиш ! Я се пробвай там да паркираш върху тревни площи и ще спреш да се чудиш !

Нещо ти се изплъзна темата за това как манталитетът се е изградил с намаляване на плащането.

Илиян Илиев

Ти да виждаш някъде да се намаляват глобите за нарушенията в ЕС ! Безплатният градски транспорт и евтин такъв е стимул да не си купуваш таралясник !

Именно. Глобите за нарушения нямат нищо общо - нарушителите винаги са малцинство спрямо всички останали ползватели. Кое не успяваш да схванеш?

Илиян Илиев

Ти не схващаш ! Глобите възпитават ! Глобите градят манталитет ! Ще ти дам пример ! Имаха навик на тротоара пред блока да си паркират колите ! Е откакто ме вбесиха и не само мен ! Всеки автомобил който се появи на тротоара бива качен в приложението гражданите ! От 1г тротоара е чист и майките спокойно си разхождат децата и бутат колички по него ! Не знам колко са глобили , но явно са глобили достатъчно за да знаят , че там не се паркира !

За нарушителите - да. В случая става въпрос за манталитет на мнозинството от граждани, които не извършват нарушение. И ти посочих примерите, които демонстрират точно обратното на това, което ти твърдиш за "плащането". Да те открехна на още нещо, което не успяваш да загрееш - ако имаше достатъчно паркоместа, които да не са безумно скъпи, тези, дето "те вбесявали", въобще нямаше да ти паркират пред блока. Или ако градският транспорт беше достатъчно удобен и евтин за всички.

Илиян Илиев

Поредното изказване доказва , че въобще не вдяваш ! Въобще не опира до паркоместа , на селяндура каруцата да му е пред входа и да покаже всички колко е велик ! Тогава уж не намираха паркоместа , но вече намират ! Защо ли ?!

ДъДзвер-че, не глобите, а неизбежността на наказанието има възпиращ и възпитаващ ефект. Големината на глобите у нас са дъвка за пред вярващите и Илектората. С други думи, обикновено поради някакви съзнателни или не технически неуредици, те най-често падат в съда, но не съзирам особен ентусиазъм във всякаквите властимащи това да се коригира и промени...

Хе хе хе, ти обясняваш как манталитет се изграждал чрез глоби и плащане, докато НЕ осигуряваш на гражданите възможност да спазват закона така, че да не се налага да ги глобяват, ама иначе мучиш по-горе как било в белите държави, а? Абе дървеният философ си личи отдалеч!

Браво на Фандъкова.

""" Опашки от автомобили в първия ден след затварянето на тунела за "Люлин" """ Класика в жанра,но защо не ползуват метрото. Където съм бил на специализация ,даже и да живее на 30-40 км от града,в който работи ,чужденецът с кола достига до съответната спирка ,която е в периферията на града и след това с метро се добира до работното място.Не се тътрузи през града с кола и не се вайка от задръстванията, а и те не са като нашите

Има миризливци ве, затова, карам си дръгело, а ти се оправяй

Тоя тунел свързва Люлин с цивилизацията, оправяйте го бръже!

Този тунел не го ли ремонтираха преди има-няма 5 години? Иначе люлинчани могат да се гордеят, че живеят в най-големия затворен комплекс в България.

не е в задръстването и неудобствата, а в срока за ремонт ... цели седем месеца и то при положение, че не е започнала зимата. Като паднат температурите,, отново ще има удължаване на сроковете и т.н. Какво толкова ще правят по този тунел - за седем месеца на други места няколко тунела ще прокопаят и ще пуснат в експлоатация.

Требва да й е гадно. А аз съветвам инджинеро да излезне от родното си село и да види какво беше задръстването на Сливница преди да ни съветва да минаваме основно от там. Аве що не затворите и Сливница, да ни е пълен кефа, а?

В 90% от случаите , във всеки 5-местен автомобил се вози единствено шофьора !? За такъв вид придвижване в редица държави ползват велосипеди ! Хем по-здравословно, хем по-евтино, хем по-екологично !

В редица държави за такова придвижване се плаща допълнителен данък !

съгласен съгласен съм за карането на колело, но от Люлин към центъра няма велоалея !

Снимката е повече от красноречива ! Автомобили - тийнейджъри ! Крайно време да се забранят такива автомобили да припарват в центъра на СФ ! Тогава въобще няма да има задръстване в този тунел !

Само двама собственици на МПС които са 13+ години ! Много малко !

Харесва ми как сам се опровергаваш и после сам плюеш по себе си.

В Люлин живеят най-големите селяни. Имат и метро и тролеи и сто автобусни линии до всяка точка от столицата. Обаче не слизат от колите. Щото са баровци. Баровци от село.

През Лплин минава цял Перник

добави към тях вини, Враца, Монтана, Кюстенил, Благоевград и т.н...т.е. всичко, които идва по магистралата

Шефа ми живее в Люлин! Внимавай с квалификациите! Ако ме питаш - и аз не знам защо живее там, в панелен блок, при положение че е доста заможен, има имоти из цяла България, включително на морето. А селяни има из цяла София, не само в Люлин. В нашия блок в Младост например е пълно с тях - изхвърлят си отпадъците през балкона, и ние като живеещи на първия етаж търпим последствията. Е, в Люлин по-скоро са известни с това че има много бандити - палежи на коли, кражби, какво ли не. Което не изключва да са селяни де.

А ти слизаш ли от колата, Цървул!

Задръстване

Изчакайте да стане 15ти спетември със затворен тунел... Тогава ще стане весело... И ще е така до следващия април-май - пак ще ги изненада зимата,ще е много трудно и обичайните извинения и ще закъснея 2-3 месеца, все едно 7 месеца не за двойно повече от нужното...

В София има метро. Има и добре развит градски транспорт. Но ганьовците имат его колкото територията на бившия СССР. Трябва да го видят сам в колата как отива на работа. Не виждам логика да живееш в квартал с метро и да отиваш до центъра с кола, пък дори и от квартал до квартал, или пък обратно. Освен ако дестинацията ти не е в ролка, до която няма нищо или не караш обемен и неудобен товар.

Точка

Пич, с колата пътя до работа ми е 20-30 минути, а с (гр)адския транспорт е 1 час минимум! Живея на 15 минути пеш от метростанция, работата ми се намира също на 15 минути път от метростанция, освен това трябва да сменям с трамвай, и става дявол на магаре!!! А кажи ми, как да не пътувам сам в кола до работа??? Возил съм колеги, когато е имало възможност. Возил съм си детето на училище когато бяха първа смяна (щото имаха и втора следобяд). Но няма начин всеки ден да пътувам за работа с други, по-често съм сам. Освен да работя като нелегално такси? Изобщо, вие от село си виждате Софето някак си така много... идеалистично!

човека не визира твоя случай конкретно, но той едва ли се отнася до всички Люлинци.

Да, знам че не визира конкретно мен, най-малкото щото не ме познава. Сигурно е така. Но много мразя когато някой генерализира нещо! Всички софиянци се правят на баровци и пътуват сами в кола за да ги видят? Да, знам че има такива. Това не значи че е масово. Видяхме особено напоследък, че много пътуват пияни и дрогирани и правят катастрофи и убиват хора. Пак, не всички шофьори са такива! Същото се отнася за цели народи - дали ще са украинците или руснаците - всичките лоши!? Еми, има и добри украинци, има и добри руснаци. Познавам такива лично! Естествено, всяко стадо си има мърша. Пропаганда, зомбиране, промиване на мозъци - това го има. Но дори тогава не можеш да кажеш "всички руснаци са лоши". За съжаление, тази практика се разпространи по целия свят. Накратко - едва ли участието на някои селяни в трафика на София които искат да се изфукат с колите си причинява задръстванията. Има ги в повечето големи европейски градове, дори с развит транспорт. А в София транспортът не е на висотата на други европейски столици. Изключваме градове като Амстердам, където и министрите ходят на работа с колело - за тях това е национална традиция. За нас - филма "Селянинът с колелото"!

За твоя информация живея в София от 70 години, защото ми е роден град, родителите ми са родени тук, помня времената, когато играехме на народна топка и гоненица на ул Раковски, когато, разбира се нямаше толкова коли. По късно живеех в новопостроения квартал Дружба, а работех в радиозавода. Пътувах с три превозни средства до работата и обратно и водех децата си на градина. И нямахме кола. Сега също ползвам градски транспорт, независимо, че имам кола. Тя ми е за удобство, за пренасяне на нещо тежко или за по далечни разстояния. Но да тръгна по Цариградско шосе в час пик с кола, ако работя в центъра, пък дори и на 15 мин пеша от метрото - това е мазохизъм. Е, не ти съчувствам изобщо. Да не говорим, че трябва да въведат такса за минаване през центъра на София - просто да определят един параметър, в рамките, на който да се плаща. Хайде да видим тогава как ще се задръсти центъра.

Е, явно си по-голям от мене. Въпреки това, ще си позволя един съвет: Внимавай когато изказваш мнение по даден въпрос да не генерализираш цели групи хора. Нищо лошо не казавам, защото ми се е случвало и на мен. За което са ме критикували. И при което съм приел критиките. Аз живея в София от по-скоро, от 1964 г, щото тогава съм роден. В Тина Киркова, доколкото знам. Живеехме в центъра на София, на Петте кьошета, и ние сме си играли на улицата, и знам че нямаше коли. Баща ми също е роден в София. Майка ми е от село, но повярвай ми, познавам много граждани, спрямо които тя имаше обноски на кралица! Всъщност, няма никакво значение къде точно си роден! Захарий Стоянов е роден на село, започнал е да си изкарва прехраната като овчар, но е знаел няколко чужди езика перфектно и е един от класиците на българската литература! Както и много други известни българи има също родени на село. Да ти кажа под секрет: Час пик преди 8:00 часа сутрин по "Цариградско" няма. И разходът на колата ми е минимален! Ако работех в центъра на София, и аз никога нямаше да се кача на кола - в това съм напълно съгласен! Най-малкото защото паркирането е кошмар, а няма да ми спести никакво време. Обаче за да отидеш от Младост, до другия край на София, до Военна рампа, с градски транспорт, си е истинско мъчение. Защото от 1984 г. живея в Младост. Очевидно си вече пенсионер. Но все пак предполагам знаеш, че живеем в 21-ви век?

В Люлин живеят най-големите селяни. Имат и метро и тролеи и сто автобусни линии до всяка точка от столицата. Обаче не слизат от колите. Щото са баровци. Баровци от село.

Не са само в Люлин. Вижте какво е на Цариградско шосе. Това са от всичките Младост и Дружбите. И там има метро и автобуси, колкото искаш.

Зад гърба и лявата ръка на статуята в центъра, да си нямаш работа …

На кой му пука за селяните от Люлин

Благодарете на крадлив Фандък !

В град Разлог и град Банско една италианска фабрика за пелети редовно изсипва тонове прахови частици във въздуха и горките животинки в планината не могат да дишат. Е и децата ни са непрекъснато болни и кашлят постоянно, но това кой го интересува?!?

Всеки ганювец с кола !

За Люлинци ще е по удобно да ходят до Перник

От тази новина, само общината е изненадана.

И евтините курви, решиха да върнат парцалите в транспорта при 35 градуса.

мен повече ме дразни че след това 'забравят' да го отменят . чак като свършат останалите новини и позаговорят че ковида е отминал се сещат да отменят маските .

"От днес платното се осъществява само в едното платно." - копирайте го това, пуснете го в гугъл и вижте в колко сайтове е така. Копират си новини едни от други и никой не ги и прочита дори. И като се сетиш, че и заплати взимат за това... Ужас.

Това за тунела "Люлин" го знам. Обаче тази сутрин се изненадах, когато видях пътя по бул. "Цар Освободител" че е затворен за ремонт - така пише, и не може да се мине между паметника с коня и Народното Събрание. Някой да знае нещо? Паветата ли пренареждат? Щото има нужда.

"От днес платното се осъществява само в едното платно." Бисерен текст

Общинарите са за разстрел! Трябва да направят втори тунел, интензивността на движението нарстна много и единствения тунел не може да поеме движението. Ама трябва акъл.

Акъл трябва на хората да ползват алтернативи - пеша, велосипед и градски транспорт. Ама всеки си знае да седне в колата.

Еми върнаха маските. Бях оставил колата, сега отново се качвам.

Освен акъл трябва да се разбере и това, че цяла България не може да се събере в София. Трябва отговорно мислене и стратегия за развитието на държавата, икономиката, раждаемостта. Национално отговорни и мислещи политици, не мислещи единствено за крадене и лично облагодетелстване. И не продукт на грантове и наливани НПО средства. Така се произвеждат послушни, управляеми и зависими марионетки, обслужващи интереса на този, който плаща.

Тоя тунел наистина 30 год. не е пипан. А, че има много движение, кой р виновен. Едно време нямаше тунел и никой не ревеше. И как така при демографски срив и намаляло население, се е увеличил трафика. Това какво говори. Айде спрете се.

Герберасти сър. Отново клатят Държавата.

Люлин е с най-добрата транспортна схема на градския транспорт. Реално има връзка за всички останали части на града. Селяните от Люлин да слязат от колите си и да ползват малко градския транспорт!

селяните от Люлин могат да те "изклатят" ако те хванат....ама ти си знаеш

Да, очевидно си прост панелен селяк.

Точно! За разлика от Младост, където има само един булевард и стават жестоки задръствания, Люлин има добри връзки по няколко паралелни булеварда. Пък и наистина да слезнат малко от колите и да ползват градския транспорт хората. Не като да няма алтернативи. Ама явно е пълно с мазохисти дето работят в цетъра и искат с кола да ходят до там и да търсят два часа паркомясто на километри от работата им.

Върнаха парцалите, на"селяните" нещо не им поняса.

Първият РАБОТЕН ден. Вчера си беше ок

Ускорителят на ЦЕРН

"От днес платното се осъществява само в едното платно"!!! Радостинке, спиш ли още?!

Искат да минат за последно.