17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.
goose
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Въпросът в анкетата е тотално сгрешен. Собствениците на стари автомобили еко такса няма да платят, тя се заплаща само при първа регистрация в България.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

поредната идиотщина на герб,хората ако могат ще си купуват нови коли,на кой му се кара стара,ама нали са тъпи идиоти мислят как да дерат хората, изроди

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

заради уроди като теб сме на първо място по смърт причинена от белодробни заболявания, но и за това някой друг ти е виновен, нали?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

За съжаление не е герб - в половината свят вече е така. Караш кашлящ таралясник, дето пуши като икарус - мърсиш=плащаш. Номерът е, че пак го почваме отзад-напред - първо се увеличават доходите на хората, инфрастуктурата на мегаполисите се променя и нагажда към повече колелелта и пешеходци. Нормалния среден западняк се придвижва с колело. Постепенно се минава на електромобили.

goose
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Нормалния среден западняк се придвижва с колело, защото му е прекалено скъпо да притежава автомобил в града :-) Високи данъци, високи такси за паркиране, скъпи застраховки, не дай си боже те хванат в нарушение - застраховката му скача с пъти за следващите няколко години ... Та за това се придвижват с велосипеди, не заради екологичните си наклонности.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Ганьо гори въглища, Ганьо кара стар автомобил, Ганьо няма проблем да си трови децата. Ганьо чака да "го оправят".

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Стари автомобили се купуват от българите защото са с ниски доходи на последно място в ЕС и не могат да си позволят да купят скъпи нови коли. От Дигането на таксите за старите коли ще спечелят само производителите на нови коли и заможната част от населението което ще си купи нова кола без да му бъде вдигната таксата.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Мнение (нерегистриран) 2018-07-16 09:07:08 Показания на снимката Голф е една от култовите коли в света. Добре поддрържан и с поставена АГУ е в пъти по-малко замърсяващ околната среда от всеки дизел, гарантирам. А ако е над 30г се води кола и по директивите на ЕС се освобождава от винетка и данък! :)

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

'А ако е над 30г се води кола' да се чете А ако е над 30г се води РЕТРО кола

Deus Vult
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Не мисля, че това е начина да се премине към по-нови автомобили. В момента изнудвате българина! Подмяната на автомобилите трябва да стане постепенно СЛЕД ПОВИШАВАНЕ НА СТАНДАРТА НА ЖИВОТ!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Здравейте ганчовци, напред към чистия дизел и 30 годишните мечета, дето издържали 1 милион км. на трансформаторно масло. На първо място сме с Европа по брой на заболели от рак на белия дроб, но това не пречи да ревете за таралясниците си. Много си ги обичате. Мислете за децата си, които тровите.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

да направят заплатите като Западна Европа и никой няма да кара 20 годишни барутници

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Не таксите трябва да се вдигнат а заплатите, защото ние всички искаме да караме стари коли.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Смятам, че манипулирате вота със снимката на този Фолцваген към повече "да". Показаният на снимката автомобил не е "стар", а е "древен" и сигурно гони 30-те.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Ако екотаксата се определя по това, дали един автомобил е стар или нов, това не е екотакса, а данък за стари автомобили!!! Ако е екотакса, то нека се измерват изгорелите газове на колите и по-замърсяващите, да плащат повече!!!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Пак бедните онеправдани ! 70%от старите бензинови автомобили са на газ ! А какво стана с wv и Audi ,колко години ни тровеха нови автомобили ? Никой нищо не казва за тежките камиони и автобуси ,те какво ще плащат ? Камионите и автобусите в България са под всякаква критика , локомотивите в БДЖ са дизели на повече от 50 години . Употребата на твърдо гориво нараства .

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Значи купуваш дъргел на 20 години , избушен от всякъде , на скромните 120-130 хиляди /да се чете 300-400 хиляди/ отговарящ в момента на Евро -55 , без катализатор/защото е демонтиран поради изтекъл ресурс/около150-200 хил.км/ ,горящ масло повече от гориво и имащ повече ръжда от колкото метал.И същия този цървул плаща малък данък , а този който кара нова кола плаща 3-4 пъти по голям.Истината е проста-който няма достатъчно пари да си купи свестен автомобил да ползва обществен транспорт.Колата под 8-10 хиляди лева не може да бъде нормална и отговаряща на съвременните норми.Но нашенския цървул трябвало да има кола. Ако по сегашните закони се направи проверка на газовете над 85% от колите ще трябва да се спрат от движение.Попитайте на някой пункт за прегледи колко рядко има коли в законовите норми.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

е, че градския транспорт е скъп, неудобен и силно разреден. Не е нормално да ми отнема повече време да отида някъде с трамвай, отколкото пеша.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Пак някой самозабравил се да пише. Иди в Мексико и виж какви коли карат или в Сирия, абе която и да е друга страна от третия свят, към който принадлежим. Какво си тръгнал с Европа да ни сравняваш? По заплати ли сме като тях, толкова ни обичат, че един шенген не щат да дават, пък ми разправяй колко сме равни. А най-обичам олигофрени, които смятат, че българина не иска нова кола, а предпочита гореописания таралясник. На хора, като теб, които смятат така и смятат, че в цяла България заплатите са като в София им пожелавам да им паркират по един такъв таралясник там където слънце не огрява. Значи, доказано в София гориха гуми, парцали и какво ли не, но на колите си го изкарват. Нямам против, ако наистина е толкова трагична да се спре до оправяне, но да се ощетяват милиони бедни българи, заради някакви си 1000 "честни" богаташа не съм съгласен.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Ганчо, аз живея в Европа. Ако не те устройва и не се справяш, върви в Сирия или Мексико. Стига ревахте колко сте бедни.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Ами Вие одобрявате ли ВИСОКИТЕ ЦЕНИ НА ГРАДСКИЯ ТРАНСПОРТ- КЪДЕТО В ПО-ГОЛЯМАТА ЧАСТ ОТ ДЕНОНОЩИЕТО Е ПОСЕЩАВАН ОТ ЕДВА 30 - 40 ПРОЦЕНТА ПЪТУВАЩИ, А ЛИЧНИТЕ ШОФЬОРИ СЕ ВОЗЯТ ПО ЕДИН В КОЛА? ОДОБРЯВАТЕ ЛИ ГРАМАДНИЯ ШУМ НА САМОЛЕТИТЕ ЛЕТЯЩИ ЕЖЕДНЕВНО НАД ГРАДА - НЕ ДАЙ СИ ГОСПОДИ ДА СЕ СТОВАРИ ЕДИН ТАКЪВ ВЪРХУ ЖИЛИЩЕН БЛОК , или се взриви над града ???????

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Малоумие - по-висока такса за 15 годишна кола, 55 кс от нова 300 кс, че и отгоре, "тунинговани" и режещи се на форсаж при всяка минимална възможност, а и без да има такава ...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Малоумие - по-висока такса за 15 годишна кола, 55 кс от нова 300 кс, че и отгоре, "тунинговани" и режещи се на форсаж при всяка минимална възможност, а и без да има такава ...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Не одобрявам,защото доходите са твърде ниски за закупуването на по-нови автомобили и хората се принудени да карат старите трошки,от недоимък.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Особено на автомобилите с дизеловите двигатели (печки) !

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Каквито доходите, такива и колите!!!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Допълнение : Каквито пътищата, такива и колите!!!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Пеш, на вело...вело..., абе на колелета или в тламвая или тролея. За всички, които не могат да си позволят автомобил, който не трови народа. Дедо ви все на автомобил се е возил. Както казваше един от героите в "Добрия войник Швейк" по повод Автро-унгарския император..."накрая дядо Боже всичките ще ги нагара бензин да дрискат..."

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

ами, не ме интерсува дали е стара или нова, ама не искам колата пред мен да се опитва да замести химически комбинат от соц времето. Ми то мирише, са нетрай!!! Особено някой дизели, как я горят тая нафта, не змам, ама ми се насълзяват очите. Същата работа са и разни издухани бензинки, дето горят почеве масло отколкото бензин! За данъци не знам, но тези горе описаните са за спиране от движение! вие сте тръгнали там разни СО и NO да ми гледате. Ала бала. Оправете се първо с неизправните автомобили, после с прахоляка от калта по улиците - свалена от градинките от незаконно паркиращите там, ремонтите на ВиК и т.н., и ще си говорим за CO и NO. Дето се вика - първо си измийте дирника, после си купете нови гащи. На мръсен дирник, нови гащи - все тая!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Вдигнете жизнения стандарт в България и ще плащаме по-високи данъци!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Ще ти го дигнем, сине стандарта. То така става...:)))))))))))

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Хайде малко да помислим, а? Защо хората, които карат скъпи автомобили трябва да плащат по-малко или същите такси и глоби като простосмъртните!? Ако аз имам пари да си купя много скъпа кола, значи съм ОТГОВОРЕН за действията си спрямо средствата, с които разполагам и таксите, които плащам трябва да са съобразени с възможностите ми. Изключително несправедливо е хора, които имат повече възможности да им се дава предимство в обществото, защото малките глоби правят точно това - стимулират копупцията и чувството на безнаказаност на хората с пари. Как може различни хора да бъдат третирани по еднакъв начин? Трябва да се търси еднакво отношение в резултатите от прилагането на закона, а не априори да се ръзсъждава и това да води до толериране на така или иначе привилигировани групи.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Извърташ нещата. Еко таксата си е еко такса - замърсяваш - плащаш пропорционално на замърсяването. Няма общо с това колко пари имаш и колко е скъп автомобила.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Други хора извъртат нещата, а не аз. Това е много хубаво оправдание и много благородна кауза, но зад нея се крият други интереси. Защо не се подпомагат хората, които не могат да си позволят по-хубава кола? Накой хора дори не могат да си позволят една почивка в годината, но трябва да им се свали и едната риза от гърба! За замърсяването съм съгласен, но и някои малцинства живеят на катуни и горят гуми и други неща, които замърсяват околната среда, но тях не можем да ги пипаме, нали!?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Така направена, промяната е отбиване на номера. 20 лева разлика в екотакстата и то плащани веднъж няма да те накарат да си промениш решението. Ама пък всички са доволни - Вносителите на нови автомобили им е все тая, но екотаксата им е намалена. За пред Европа - ето, водим политика за ограничаване на вноса на стари коли. А нещата са много прости: - електромобилите и хибридите- без такса - новите - с някаква символична напр. 50 лв. - до 5 г. от първа регистрация, но с евро 6 и евро 7 - с пет пъти по-голяма такса (250лв) - от 5 до 10 г. - с евро 5 и евро 6 - 20 пъти по-голяма такса - 1000 лв. - без евро 5 и евро 6 - аут. Така ще се внасят или нови автомобили, или такива до 5 години и много по-рядко - до 10 г, от по-висок клас. Всички нововнесени автомобили ще имат добри еко показатели. Само, че те вървят допълнително и с покриване на определени изисквания за активна и пасивна безопасност.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Ако доходите на основната маса българи позволяват да си купуват нови автомобили, определено бих гласувал с ДА !!! Но !!! сега-засега доходите ни НЕ ПОЗВОЛЯВАТ нови автомобили :( Иначе кой би отказал ? Западняците могат да си позволят смяна на автомобил през няколко години, но белите роби в Р.България - НЕ. За съжаление :(

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

С двете ръце съм -ЗА приемането на този закон. Българина е доказал, че се осира на всяко ниво и тук прекали с издънките си. Едно е да тровиш живота си, но съвсем друго е с простотията си да тровиш живота и на другите. Така че всичките бараки да отиват за скрап :).

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Екотаксите са бял кахър. Много по-интересно е кога общините ще си променят начина на събиране на данък МПС. В момента новите и екологични автомобили плащат в пъти по-големи данъци от разни трошки

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Няма как да е другояче. Общинският данък е върху стойността на автомобила, а не върху екологичността му. Имал си пари за по-скъп автомобил - плащаш по-голям данък.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Освен екотаксата трябва да плащат и по висок данък старите коли,а не обратното.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Нека държавния апарат, който гушка Брюкселски парички си оправи пътищата първо и после нека ни говорят за ЕКОЛОГИЯ !!!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Пожелавам на всички алчни, крадливи и лобиращи политически боклуци да им се върнат десетократно гадостите, които правят и заради всичко, което направиха, за да изгонят толкова много кадърни и честни българи от страната! Просто, безотговорно и много алчно, долно пламе е това а българинът като цяло и само да докопа кокала и глей какво става...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Събират се едни пари(милиони) и о, Чудо - изчезват!!! Добре е да се направи разследване къде потъват, т.е. кой ги излапва.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Не мога да разбера къде е проблемът - високи такси да плащат тези, на които колите им изпускат повече гофна и толкос. Дали са нови или стари - няма никакво значение. И старата кола може да се фитне, и новата може да е дрегел.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Ако платя по - висока такса то съседат ми как ще има по- чист въздух Като плащам от години за синя и эелена зона то да е построен поне един паркинг

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Така като Ви гледам разсъжденията се очертавт няколко извода. 1.)Идиотите също могат да употребяват интернет, а и очевидно имат масов достъп до него. Умишлено предоставен. 2.)В стилистиката на Б. Карадочева "Ако до всяко едно добро същество, застане още едно" до всеки един идиот вече е застанал поне още един. Поне. А най-вероятно по двама. Един, за да му казва какво да пише и един да го пази някой да не го набие после. 3.)Няма кой да работи. Идиотите не работят. Те се хранят. И дефекират. Идва зимата.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Направо смешна работа. Всички автомобили рано или късно ще бъдат рециклирани. Какво е значението тогава? По новите ще бъдат рециклирани по късно във времето, но и парите за тяхното рециклиране ще са повече. Така, че няма логика да бъдат парите за рециклиране повече за по старите автомобили. Говори се, че старите автомобили замърсявали повече. Спорно твърдение. Имам автомобил на 14 години на 150000км. Карам го на година около 10000км. Комшията който е младо момче си купи нов автомобил и тези километри които съм ги навъртял за 14 години, той ги направи за 3 - 4 години. Е питам аз: Кои замърсява повече. Който не слиза от новата си кола или някой като мен дето не прави и по 1000 км. на месец. По принцип по старите коли ги карат хора които имат да свършат някоя работа. А Новите коли си ги карат за кеф, гевезелък и фукане. Колкото повече толкова по голяма фукня.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

То и заради това падна комунизмът. Защото чакахме за коли по 15 години. И точно в посткомунистическите държави автомобилът е превърнат в сивмол на просперитет. Заради петнадесет годишното чакане. А в една Хорандия и финансисти и банкери си ходят на работа с колело. В цивилизованите градове в Европа и Русия в момента се чудят как да откажат хората от автомобилите. С тях вече не се върши работа, закъснява се, замърсява се, няма къде да се паркира. Проблемът е до култура и разбиране, че няма място за на всеки автомобила дори в широкия център. А не до това, ще има ли къде да паркираме. Няма ди има къде. Няма как. Дори теоретично.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Няма никаква логика в това старите автомобили да са с по-високи такси - степента на замърсяване се определя не от възрастта на автомобила, а от конкретни показатели, които могат да се измерят много елементарно. Какво общо има тук възрастта на автомобила?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Мощните леки коли замърсяват по-вече въздуха, а ние от 3-тата възраст ползваме само лека кола да отидем до село, в града се движим пеш, заради възрастта трябва денем по няколко км да извървяваме с двата си крака, заради настъпващата порьозност на костната ни с-ма... Помислете и Вас това Ви очаква скоро...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Абе те гер..аджийските малоумници както дърпат дявола за опашката току виж им се стъжил живота- глупаци дори и металните гайки се късат при прекомерно натягане. Спрете с вашите мръснишки дивотии щото и Западните Балкани ще ви се видят тесни

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

ТВЪРДО "НЕ", ЗАЩОТО Е УБИЙСТВЕНО СКЪПО СЪС ЗАПЛАТИ, ДОСТОЙНИ ЗА ВЕГЕТИРАНЕ ДА СИ КУПУВАШ НОВИ АВТОМОБИЛИ, ОСВЕН ТОВА ДЪРЖАВАТА НЕКА ПЪРВО СИ ОПРАВИ ПЪТИЩАТА И ТОГАВА ДА ПРЕТЕНДИРАТ ЗА ЕКОЛОГИЯ !!!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Има стари и стари коли има коли на една възраст, които замърсяват различно. Например двутактов Трабант и Фолсваген с катализарор и двете производство 1988 г. Също същият бензинов Фолсваген в сравнение сФолксване от тази година но със старирите поколения дизелови двигатели с предкамерно впръскване. А относно колите на газ смятам, че на са по-екологични. Дори напротив, масово след такива "газостабнции" мирише на веществото добавяне в газа за да мгат хората да разберат че има теч на газ. Това означава, че изпускат газ, който замърсява дори повече от СО2 от бензиновите или дизеловите най-вече спрямо тези спо-новите високи евро норми. Според мен трябва да се забрани движението на такива по-стари коли в пиковирте часове и дори в определени дни от седмицата. Също и когато замърсяването на въздуха в дадения град е близо или над нормата. Дори когато е над нормата е добре въобще да се забранява движението в определени часови заони. Смятам, че събота и неделя, когато няма замърсяване на въздуха е възможно да се позволява на собствениците им да ги карат. Одобрявам по-високи еко данъци за по-старите автомобили, но разликата да не е повече от 2-3 за коли с еднакъв обем на двигателя. Също и да е съобразене с Евростандартите за бензиновите коли. За дизеловите смятам, че в евростандарта няма смисъл. Тъй като се оказа, че производителите като Фолксваген са лъгали, че колите им отговарят на даден евростандарт. Доклато при бензиновите коли, няма лъжи за евростандартите.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Колата днес не е лукс, тя е необходимост, но за съжаление българина е беден и колкото и да му се иска не може да си позволи нова кола. Тя е табу за него, за работещия обикновен човек. За незнайно от къде забогателите у нас и то на възраст да се чуди и мае човек как стават така нещата, колата е съревнование кой е с по-големи възможности и купуват от тузарска по-тузарска кола. Всяко повишване на каквото и да било от колата на обикновения българин, демек старата кола купена дори на изплащане понякога, води до затруднение в бюджета. Затова съм категорично против тази екотакса, не се гаврете повече с бедните хора, достатъчно сме изтормозени. Искате само лъскавите лизмузини да хвърчат с 200 км. по пътищата ли? Затова ли правихте тези пътища, за богатите?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

ще стават и по-високи. Целта е да се накарат хората да купуват нови автомобили. Също като с цигарите, уж да ви откажат да пушите. Става въпрос да се усвоят едни пари.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Е как да накарат българина да купува нови автомобили като едвам си купува стар с мизерната заплата? По същата логика могат да ни накарат да си купуваме и големи апартаменти, ама като няма финикийски знаци няма как да стане. Да ти се не видят и нещастните крадливи управляващи! Не възрастта на колата определя колко замърсява, а нейна та изправност. Това и децата могат да го съобразят.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

смърт за старите коли! 10 г. и за скрап. така е в япония...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Всеки автомобил изхвърля емисии. Това че един автомобил е на 20 години не означава че емисиите са повече. Просто трябва да се проверяват частите в колата от които зависят тези емисии и да се отремонтират навреме.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

защото немотията ни кара да си купуваме стари автомобили

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Да ви обясня нещо много важно, понеже съм в рециклиращия бранш: Големият проблем не е колко са екотаксите. Големият проблем е къде отиват. 60 МИЛИОНА са на година в момента. От тях 57 отиват в 5 "богоизбрани фирми".. БАР казаха, че рециклирането на една кола струвало 600лв. Пълни глупости - фирми като моята рециклират автомобили БЕЗ да взимат от екотаксите и пак сме на печалба. Всички крадат от ЕКОТАКСИТЕ - като се мине през 5те фирми, министерството на екологията, депутати, министри. И по 1000лв да направят екотаксите, пак няма да имаме екология, защото ПАРИТЕ СЕ КРАДАТ.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Сутринта карах зад едно товарно камионче по Цариградско шосе. Няма да ви казвам какви облаци имаше зад него. Само питам, това дали е нормално? Приемам и разбирам всичко...но докога трябва само да вдигаме рамене и да казваме " Еми така е в БГ"?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Не одобрявам наличието на екотакси (или каквито и да било други), но ако трябва да ги има то със сигурност трябва да са съобразени с реално колко емисии колата изхвърля.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Още веднъж! Тази (неправилно наречена) екотакса е такса за унищожаването на автомобила и няма нищо общо с емисиите. И предвид, че една кола внесена на 15 години в БГ е много вероятно следващите няколко години да замине на боклука, то е логично да има по-висока такса.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Мисля, че не си прав. Средствата необходими за рециклиране на един автомобил след 3 години ще са в пъти по малко от средсвата за рециклиране на автомобил след 20 години.. Инфлация. Така, че първо мисли после пиши. Ама чукча писател не мислител и читател.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Автомобилът не е право, а привилегия. Като нямаш пари да си купиш нещо прилично под 300000 км. и с работещ катализатор ще караш велисопед, ще се возиш на метро или ще одиш пеш - полезно е за здравето!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

много си отворен, Мобилността на работната сила е основния фактор за просперитета на една държава. Като отнемат правото на хората да работят на 50-60 км от родното си място, ще пострадат всички. На запад предвид хубавите пътища и евтино(спрямо заплатата им) гориво, не е проблем да работиш и на 100км от местоживеенето си и да пътуваш ежедневно. Не всичко е София, не навсякъде има редовен транспорт, как да се придвижват хората като им ограничат това право. Превръщат ни в крепостни селяни, една клоака София не може да побере цялата държава, уви.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Вашиот работодател не ви ли осигурява служебен транспорт, ба? Да бягаш надалече от такъв работодател, цървуланко! Ще пътува по 120 км. на ден в двете посоки за своя сметка? Е те такива не трябва да припарват в големите градове - ти и врата с фотоклетка няма да можеш да си отвориш.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

каруца защо не управляваш до работа. То си е почти каляска - царска работа! Или може да яздиш магаре - какво лошо има? На о. Санторини до 80-те години всички се придвижваха с магарета, защото нямаше пътища.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

"Абе, селски", "ами" не всички са такива одухотворени отворковци, които карат БМВ-та и т.н. "ФАУ-ВЕТА" и вече са "притиснали" шефовете си да им плащат, плащат и пак да плащат...Ще ви посъветвам дваминцата - единият ("Абе, селски") да си стои пред "фотоклетката" си и да се фотографира, а другият -"ами-нчото" да си оди при магаретата на остров Санторини, или където другаде знае, че има такива. Там ще може да ползва нЕколко марки четириноги - магаре, муле (осел) или катър.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Селски, "абе" го написах в смисъл на "ave", което значи от латински "Здравей". Здравей(да си жив и здрав), на теб гордият селянин, който ходи на работа по 120 км. на ден при работодател далеч от неговото село. Какво се обиждаш, мааму и мечка...:)))) Селянин си си, ама какво от това? Ползуваш интернето, точиш емпетройки, точиш руйно вино в избата. То преди 50 години 3/4 от българите бяме селяни. Дреме ти на ямурлука, че други твои съселяни са се изучили, станаха хора и се преместиха в градо. Урбанизираха се. Е, още си събуват обувките на етажната площадка, слагат боклуците в торби до вратата и изнасят зимъска китките и котките в общите части, ама и това ще мине.:-) Не се гъзирай толкова, ще направиш някоя аритмия, а не ти трябва да ходиш в окръжната ви болница.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Бай Амане! Ти ще излезеш некой врач, да го ева! Верно карам БМВ. Седмица, 75000 км. на три години в гаранция. И не е на оперативен или финансов лизинг. Купена си е, не се изплаща. С пет години включено обслужване. С което могат да се похвалят и десетки хиляди хора у нас, нищо особено. Не е порше, не е ферари, не е бентли. Не мисля, че има общо с темата, но щом за теб е важно... И на Санторини ходим. В Ая. В х-л Кирини. Ама само лятото. Няма там магарета вече, за съжаление. Само такива като теб, които се предлагат за сезонен персонал. Ама и те не дават да ги яздят. Все още... И, да. На моите служители съм им осигурил служебен транспорт от окръжен град до предприятието, в което работят. И въпреки това една трета си идват на работа с двадесет годишните си дизеляци за своя сметка. Е това ако не са комплекси, не знам какво е. Да си даваш парите за транспорт от джоба, защото не искаш да седнеш с колегите си в един автобус, а да се правиш на нещо, което не си. Ти си си бачкатор, бе. Какъв личен автомобил?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Алоууу! Ти хал хабер си нямаш от животни, бе! Оселът си е магаре. На български език. Катър и муле са едно и също като крарен резултат. Катър е детето на мъжки кон и магарица, а при муле майката е кон, а бащата мъжко магаре. Нещо като твоя случай. Сакън да не помислиш, че те обиждам на произход, за животни в стопанството ти, иде реч.:-)

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

jiveia v Germaniia. karam GOLF na 17 g na 100 000km s eko 4 , Ne kazvai. 4e vsi4ki tuk pod eko 5 sa na trup4eta

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

За какво ти трябваше да ходиш в Германия? За да караш голф на 17 г.? Това можеше да го направиш и в Перник. Пишеш на шльокавица... До 2020 г. не само Евро 4, всички дизели ще са забранени в големите германски градове. Постепенно и във всички европейски.

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.